Waarom de blauwe tint over t filmpje - is dat om t wat amateuristischer te maken?quote:
Exact.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef Olga het volgende:
Ik ben van mening dat er dingen niet kloppen wat betreft 9/11 maar als je ontkent dat er mensen die dag zijn omgekomen ben je echt niet goed snik.
Ja - dat dacht ik ook tot 'n paar jaren terug.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb als openminded persoon eens een avondje op het forum van September Clues gekeken en echt ze zien overal iets achterMet als triest hoogtepunt zeggen dat er geen slachtoffers zijn gevallen. En als een familielid van een slachtoffer daar post om haar ongenoegen te uiten wordt ze gelijk als leugenaar uitgemaakt en moet dat familielid met bewijzen komen zoals een overlijdensakte...
Ik ben van mening dat er dingen niet kloppen wat betreft 9/11 maar als je ontkent dat er mensen die dag zijn omgekomen ben je echt niet goed snik.
Ik meen dat Michael Moore in Capitalism: A Love Story of was het in Why We Fight, anyway, een van die docu's, een ex-politieman aan het woord komt, die zijn zoon verloor op Ground Zero.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - dat dacht ik ook tot 'n paar jaren terug.
Opzicht zijn de mensen op Clues wel 'hard-line' dus het is toch verstandig dat ze nemen 'n 'hard-line'' approach ? Dus je kan niet ga daar en zeggen "My brother died" en ze nemen t gewoon serieus.
Sinds die dag heb ik veel mensen gehoord zeggen zoiets van : Maar 'n collegas broer werkt daar maar ze weet niet z'n naam.
Er was ook eentje hier niet zolang gelden die zegt dat hij kende iemand die had z'n tweeling kinderen verloren op 911 !
Tuurlijk is het 'outrageous,scandalous,disrespectful,shocking' enz. om zoiets te denken - MAAR - ik geef September groot gelijk. In al die jaren dat ik dit 911 gedoe volgen,ze komen dichtste bij het waarheid van die dag,imo.
Waarom zijn er zoveel van de slachtoffers niet aangemeld? (registered?) als dood?
Thing is - niemand heeft gekomen met bewijs dat ze (clues) heeft het helemaal verkeerd en er is 'n open invitation om dat te komen doen.....en dat lijkt me raar,want als er waren 3000 slachtoffers,waar zijn de +/- 10,000 boze familie leden enz.
Als het mij was die had 'n broer of zo verloren - I'd be on their fucking case immediately!
Veel leuker hier in Amsterdam - maar free-fall skydiving is zeker leuk!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Parachute maar mee dan hè? Voor de zekerheid!
Wat was de naam van de ex-politie agent?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik meen dat Michael Moore in Capitalism: A Love Story of was het in Why We Fight, anyway, een van die docu's, een ex-politieman aan het woord komt, die zijn zoon verloor op Ground Zero.
Met droge ogen beweren dat iemand die opgevoerd wordt, JUIST door de conspiracy-websites en films en NIET door de MSM, een acteur, leugenaar of anderszins is, is niet alleen bijzonder grievend naar de man in kwestie toe, maar logisch geredeneerd gezien volkomen waanzin.
Dat zie je?
Ja, jezus, zoek het ff op ofzo. Alsof ik de naam uit een docu onthoud zeg. De tering.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat was de naam van de ex-politie agent?
Want? Dan ga jij het verifiëren ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat was de naam van de ex-politie agent?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Vind jij onderstaande vanaf 07:10 slechte kwaliteit
Ik vroeg niet naar jouw muzikale voorkeur. Dus nog maar een keertje dan. Vind jij de live beelden van ABC nieuwsuitzending welke begint om 07:10 van slechte kwaliteit?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Violins zijn altijd 'n beetje emotief eh.
[..]
Niet echt, nee.En?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg niet naar jouw muzikale voorkeur. Dus nog maar een keertje dan. Vind jij de live beelden van ABC nieuwsuitzending welke begint om 07:10 van slechte kwaliteit?
Waarom mensen m.b.v. CGI op een plek zetten waar -volgens jou- geen mensen zouden kunnen zijn? En waarom het vervolgens -d.w.z. volgens jou- op z'n slechte manier doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Filmpjes.
Google : People waving from impact zone....of zoiets.
Die beelden zijn wel 'n beetje wazig - ik zou beter verwachten van 'n goeie camera.
Maar ze zijn toch niet echte beelden......zelfde met die beelden van mensen die uit de ramen hangen die moeten 3m lang zijn want de perspective is fout.....de ramen waren rondom 200x50.
Waarom moeten zij met bewijs komen dat hun geliefden hebben bestaan? Dat is toch de omgekeerde wereld? September Clues claimt met hun 'bewijzen' dat deze mensen niet hebben bestaan. En ik zeg bewijzen tussen aanhalingstekens omdat dit geen bewijzen zijn, ja voor de mensen van September Clues misschien maar voor de meeste mensen niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - dat dacht ik ook tot 'n paar jaren terug.
Opzicht zijn de mensen op Clues wel 'hard-line' dus het is toch verstandig dat ze nemen 'n 'hard-line'' approach ? Dus je kan niet ga daar en zeggen "My brother died" en ze nemen t gewoon serieus.
Sinds die dag heb ik veel mensen gehoord zeggen zoiets van : Maar 'n collegas broer werkt daar maar ze weet niet z'n naam.
Er was ook eentje hier niet zolang geleden die zegt dat hij kende iemand die had z'n tweeling kinderen verloren op 911 !
Tuurlijk is het 'outrageous,scandalous,disrespectful,shocking' enz. om zoiets te denken - MAAR - ik geef September groot gelijk. In al die jaren dat ik dit 911 gedoe volgen,ze komen dichtste bij het waarheid van die dag,imo.
Waarom zijn er zoveel van de slachtoffers niet aangemeld? (registered?) als dood?
Thing is - niemand heeft gekomen met bewijs dat ze (clues) heeft het helemaal verkeerd en er is 'n open invitation om dat te komen doen.....en dat lijkt me raar,want als er waren 3000 slachtoffers,waar zijn de +/- 10,000 boze familie leden enz.
Als het mij was die had 'n broer of zo verloren - I'd be on their fucking case immediately!
Ik weet het niet precies maar ik denk dat het expres gedaan is als 'conspiracy theorist bait' ....a red herring om mensen op de verkeerde pad te zetten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Waarom mensen m.b.v. CGI op een plek zetten waar -volgens jou- geen mensen zouden kunnen zijn? En waarom het vervolgens -d.w.z. volgens jou- op z'n slechte manier doen?
Misschien heb je het nog niet door, maar bent alles behalve representatief voor de mensen die familieleden hebben verloren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heeft tingo deze filmpjes wel 's gezien?quote:
Ey ik verzin het niet hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh kom op. Ik herinner die dag heel goed en heb gemerkt dat voor 'n 'beautiful clear day' in NYC die 'live' beelden waren wel slecht van kwaliteit.....twas meer te vergelijken met 'n smoggy winters day in Beijing.Veel van die 'live' beelden hadden geen achtergrond of 'n achtergrond die was 'out of perspective' or kept moving around!
Tis goed uitgelegde op September Clues maar je wil niks van horen.
Kom op zeg, zo moeilijk is het niet. Jij moet toch ook wel kunnen snappen dat verschillende omstandigheden kunnen heersen op verschillende plekken op zo'n grote verdieping.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee twas niet zo warm - maar de torens zijn toch gevallen.
Jeetje - als ik werkt in een of ander hoge gebouw in NYC zou ik echt 'n beetje zenuwachtig van !
Ze vallen zo makkelijk zeg!
September Clues zijn opzoek naar de waarheid.Ze zijn 'n onderzoek site - dus,ze kunnen niet iedereen z'n broer enz. ooit geloven alleen op z'n woorden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:20 schreef Olga het volgende:
[..]
Waarom moeten zij met bewijs komen dat hun geliefden hebben bestaan? Dat is toch de omgekeerde wereld? September Clues claimt met hun 'bewijzen' dat deze mensen niet hebben bestaan. En ik zeg bewijzen tussen aanhalingstekens omdat dit geen bewijzen zijn, ja voor de mensen van September Clues misschien maar voor de meeste mensen niet.
I never said I fcking well was ,did I?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:23 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Misschien heb je het nog niet door, maar bent alles behalve representatief voor de mensen die familieleden hebben verloren.
Waar zijn ze dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:23 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar goed, die 3.000 slachtoffers, familieleden, buren, vrienden, collega's e.d zitten dus ook in het complot?
Wat een schande inderdaad dat ze nog niet op September Clues hebben gepostquote:
Dus expres dingen in CGI verwerken die -volgens sommigen- niet mogelijk zouden zijn om op die manier de aandacht te krijgen van complot gelovers met als risico dat ze nog verder gaan graven en andere zaken gaan vinden die niet kloppen. Ik zie daar de logica niet van in...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar ik denk dat het expres gedaan is als 'conspiracy theorist bait' ....a red herring om mensen op de verkeerde pad te zetten.
Dan weet je toch wel genoeg. Als ze daar niet posten, bestaan ze niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:37 schreef Olga het volgende:
Wat een schande inderdaad dat ze nog niet op September Clues hebben gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |