Nee, de VVD en het CDA wilden goedkope werknemers voor hun achterbanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
"Alsjeblieft, doe er maar wat leuks mee" zeiden ze tegen de PvdA.
Ja klopt, ik heb het over erna.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, de VVD en het CDA wilden goedkope werknemers voor hun achterban
screw thatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:43 schreef El_Matador het volgende:
verdomme, spec. Het is de Dag van de Eenheid. Laten we de vrijheid van meningsuiting in ieder geval winnaar laten zijn.
Het is net zo gezellig met Terminator.
Niet echt gezellig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:43 schreef El_Matador het volgende:
verdomme, spec. Het is de Dag van de Eenheid. Laten we de vrijheid van meningsuiting in ieder geval winnaar laten zijn.
Het is net zo gezellig met Terminator.
Cokegebruikertje. Een mannetje dat eigenlijk niks voorstelt, maar dat moet hebben om zich iemand te voelen. Loner, autist, arrogant, gek, gewoon echt compleet doorgedraaid. Kijk in BNW af en toe man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb opeens die zelfingenomen lach van die Brieivik in mijn gedachten.
Wat kon/kan die vent arrogant en smerig grijnzen zeg.
Ook toen wilde de PvdA het netjes maar definitief regelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:43 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het over erna.
Narcist ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cokegebruikertje. Een mannetje dat eigenlijk niks voorstelt, maar dat moet hebben om zich iemand te voelen. Loner, autist, arrogant, gek, gewoon echt compleet doorgedraaid. Kijk in BNW af en toe man.
denk niet dat er in BNW dit soort malloten rondlopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cokegebruikertje. Een mannetje dat eigenlijk niks voorstelt, maar dat moet hebben om zich iemand te voelen. Loner, autist, arrogant, gek, gewoon echt compleet doorgedraaid. Kijk in BNW af en toe man.
Indrukwekkende post.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die link zou kloppen als men dan de Griekse Arbeiderspartij zou aanvallen. Die hebben de macht, net als volgens de Breivik-doctrine die arme montessorikindjes op Utoya. Maar zij in de toekomst.
Een linkse activist is voor mij niet bepaald een machtige medewerker van de overheid.
Meer een gast die het zat is, dat racisme en zich er tegen afzet.
Het bizarre is natuurlijk dat zowel de tokkies van de GD als de linkse activisten hun strijd zouden moeten verbinden. Het gevaar is niet buitenlanders of zelfs moordende racisten. Het grootste gevaar is de EUlite.
De rijke Grieken die geprofiteerd hebben van het failliet lachen zich te barsten op hun ouzo-eilandjes omringd door de mooiste Grieksen (jeugdwerkloosheid 60% !!).
Het tegen elkaar opzetten en niet de echte oorzaak aanpakken is een beproefd concept.
Wilders, hoewel geen Gouden Dageraad, is net zo'n domme lul. Als hij zich alleen tegen de EU zou richten, zou ie met gemak 40 zetels halen.
Ach, de PvdA is ook niet heilig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook toen wilde de PvdA het netjes maar definitief regelen
Niet de moordneigingen, wel de doorgedraaidheid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat er in BNW dit soort malloten rondlopen
Welke topic in de BNW is echt een aanrader?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja zeg, als ik reageer zijn ze nog niet verwijderd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:48 schreef sp3c het volgende:
jullie kunnen blijven reageren op verwijderde posts maar het is zonde van de moeite
kruip in mijn hoofd broquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja zeg, als ik reageer zijn ze nog niet verwijderd.
Hoe kan ik nou weten welke posts verwijderd gaan worden?
ben ik nou zo?
Hoe is het eigenlijk in de Syrië-topic Spec? Nog steeds alle meningen die jou niet aanstaan aan het afbranden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:48 schreef sp3c het volgende:
jullie kunnen blijven reageren op verwijderde posts maar het is zonde van de moeite
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |