abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:14:06 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131832436
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef arjan1112 het volgende:
Nou niet echt, gouden dageraad valt nou juist wel buitenlanders aan
Breivik ook hoor, en de mensen die het volgens hem mogelijk maakten..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_131832440
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef arjan1112 het volgende:
Nou niet echt, gouden dageraad valt nou juist wel buitenlanders aan
True. Zij vallen iedereen aan. Compleet doorgedraaid.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_131832452
oh.. nou ja zouden vast op utoya ook wel een paar niet-blanken bij geweest zijn..

maar het gaat niet over Breivik toch
pi_131832475
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

arjan, in die stad gebeurt het volgens mij wekelijks. Wonen iets van 5 miljoen mensen, in een stoffige, megadrukke (veel verkeer, motoren, smalle straatjes, straatverkopers) hete stad.

Meeste van die gevallen komen nooit uit. Net als in Moskou waar negers en homo's hetzelfde lot kan staan te wachten, met instemming of zelfs deelname van de (militaire) politie.
Gewelds incidenten in Nederland kan je ook onder racisme plaatsen natuurlijk
pi_131832485
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:11 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Zo deed Breivik het ook toch?

De leden van de eigen groep aanvallen die volgens hem schuldig waren aan de massa-immigratie?
Die link zou kloppen als men dan de Griekse Arbeiderspartij zou aanvallen. Die hebben de macht, net als volgens de Breivik-doctrine die arme montessorikindjes op Utoya. Maar zij in de toekomst.

Een linkse activist is voor mij niet bepaald een machtige medewerker van de overheid.

Meer een gast die het zat is, dat racisme en zich er tegen afzet.

Het bizarre is natuurlijk dat zowel de tokkies van de GD als de linkse activisten hun strijd zouden moeten verbinden. Het gevaar is niet buitenlanders of zelfs moordende racisten. Het grootste gevaar is de EUlite.

De rijke Grieken die geprofiteerd hebben van het failliet lachen zich te barsten op hun ouzo-eilandjes omringd door de mooiste Grieksen (jeugdwerkloosheid 60% !!).

Het tegen elkaar opzetten en niet de echte oorzaak aanpakken is een beproefd concept.

Wilders, hoewel geen Gouden Dageraad, is net zo'n domme lul. Als hij zich alleen tegen de EU zou richten, zou ie met gemak 40 zetels halen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_131832497
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Breivik ook hoor, en de mensen die het volgens hem mogelijk maakten..
Ja er was o.a. ook een Turks meisje op t eiland dat het monster niet heeft overleefd.

We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_131832502
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:16 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Gewelds incidenten in Nederland kan je ook onder racisme plaatsen natuurlijk
Verlaat postzegeltje Nederland alsjeblieft, al is het maar voor een goeie stedentrip (waar je een keer naar een buitenwijk gaat om ook die kant te zien). Het verrijkt je en ik zie dat je het goed kan gebruiken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:18:35 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131832507
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die link zou kloppen als men dan de Griekse Arbeiderspartij zou aanvallen. Die hebben de macht, net als volgens de Breivik-doctrine die arme montessorikindjes op Utoya. Maar zij in de toekomst.

Een linkse activist is voor mij niet bepaald een machtige medewerker van de overheid.

Meer een gast die het zat is, dat racisme en zich er tegen afzet.

Het bizarre is natuurlijk dat zowel de tokkies van de GD als de linkse activisten hun strijd zouden moeten verbinden. Het gevaar is niet buitenlanders of zelfs moordende racisten. Het grootste gevaar is de EUlite.

De rijke Grieken die geprofiteerd hebben van het failliet lachen zich te barsten op hun ouzo-eilandjes omringd door de mooiste Grieksen (jeugdwerkloosheid 60% !!).

Het tegen elkaar opzetten en niet de echte oorzaak aanpakken is een beproefd concept.

Wilders, hoewel geen Gouden Dageraad, is net zo'n domme lul. Als hij zich alleen tegen de EU zou richten, zou ie met gemak 40 zetels halen.
EUSSR he? :W
pi_131832514
ik ga over een week of 2 naar Benidorm.
pi_131832520
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:15 schreef arjan1112 het volgende:
oh.. nou ja zouden vast op utoya ook wel een paar niet-blanken bij geweest zijn..

maar het gaat niet over Breivik toch
Breivik past prima bij het onderwerp.
pi_131832530
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:11 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Zo deed Breivik het ook toch?

De leden van de eigen groep aanvallen die volgens hem schuldig waren aan de massa-immigratie?
Breivik viel linkse mensen aan die volgens hem inderdaad schuldig waren/zijn aan de massa-immigratie.

Wat is er precies onlogisch aan die gedachten? Behalve dan dat je kunt discussieren over de term "massa-immigratie".
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:20:02 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131832531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:19 schreef arjan1112 het volgende:
Benidorm -O-

Veel plezier hoor, daar niet van... En mooi weer enzo..
pi_131832551
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

EUSSR he? :W
Veel erger.

Met deze griezel als -ongekozen!- president:

pi_131832554
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:14 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

True. Zij vallen iedereen aan. Compleet doorgedraaid.
Gehandicapten gaan ook nog slachtoffer worden.
pi_131832571
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Breivik viel linkse mensen aan die volgens hem inderdaad schuldig waren/zijn aan de massa-immigratie.

Wat is er precies onlogisch aan die gedachten? Behalve dan dat je kunt discussieren over de term "massa-immigratie".
Hij schoot 63 kinderen dood op een eiland, maar als jij dat logisch vindt be my guest natuurlijk.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:22:30 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131832572
quote:

[..]

aLS HET nL ZOU ZIJN (WEET NIET GENOEG VAN DE GESCHIEDENIS VAN nOORWEGEN, DAN ZOU HIJ vvd/cda MOETEN HEBBEN...
pi_131832575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:19 schreef arjan1112 het volgende:
Dus je blijft in eigen land!

:|W

vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:23:13 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131832579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

aLS HET nL ZOU ZIJN (WEET NIET GENOEG VAN DE GESCHIEDENIS VAN nOORWEGEN, DAN ZOU HIJ vvd/cda MOETEN HEBBEN...
Oeps, capslock :@
pi_131832584
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:22 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Hij schoot 63 kinderen dood op een eiland, maar als jij dat logisch vindt be my guest natuurlijk.
:')

Proberen te insinueren dat ik die daad aan het goedpraten was. :') :') :') :') :')
pi_131832589
of de directeuren van verschillende bedrijven die een lobby bij cda / vvd hadden om de grenzen open te gooien..
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:24:06 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131832593
quote:

[..]

je vraagt je af wat er onlogisch is aan het doodschieten van tientallen kinderen omdat je het niet eens bent met de huidige politiek???

ik begrijp de vraag niet :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:24:45 #47
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131832600
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

je vraagt je af wat er onlogisch is aan het doodschieten van tientallen kinderen omdat je het niet eens bent met de huidige politiek???
Die is ook niet te begrijpen..
Die is ook niet te begrijpen
pi_131832602
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus je blijft in eigen land!

:|W
Niet veel Nederlanders gezien vorig jaar.. wel een paar belgen.. Torremolinos is Rotterdam...
90% van de andere gasten in het hotel waren Spanjaarden
whehe
pi_131832603
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

Nee, zijn gedachten was niet onlogisch.

Zijn daad daarentegen was gewoon immoreel en erg onwenselijk. Of dat onlogisch of logisch was is redelijk irrelevant.
pi_131832615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')

Proberen te insinueren dat ik die daad aan het goedpraten was. :') :') :') :') :')
Dat probeer ik niet, maar je opmerking komt wat vreemd over. :P

Logisch is het niet echt zeg maar, tenzij hij de premier had aangevallen ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')