Breivik ook hoor, en de mensen die het volgens hem mogelijk maakten..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef arjan1112 het volgende:
Nou niet echt, gouden dageraad valt nou juist wel buitenlanders aan
True. Zij vallen iedereen aan. Compleet doorgedraaid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef arjan1112 het volgende:
Nou niet echt, gouden dageraad valt nou juist wel buitenlanders aan
Gewelds incidenten in Nederland kan je ook onder racisme plaatsen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
arjan, in die stad gebeurt het volgens mij wekelijks. Wonen iets van 5 miljoen mensen, in een stoffige, megadrukke (veel verkeer, motoren, smalle straatjes, straatverkopers) hete stad.
Meeste van die gevallen komen nooit uit. Net als in Moskou waar negers en homo's hetzelfde lot kan staan te wachten, met instemming of zelfs deelname van de (militaire) politie.
Die link zou kloppen als men dan de Griekse Arbeiderspartij zou aanvallen. Die hebben de macht, net als volgens de Breivik-doctrine die arme montessorikindjes op Utoya. Maar zij in de toekomst.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Zo deed Breivik het ook toch?
De leden van de eigen groep aanvallen die volgens hem schuldig waren aan de massa-immigratie?
Ja er was o.a. ook een Turks meisje op t eiland dat het monster niet heeft overleefd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breivik ook hoor, en de mensen die het volgens hem mogelijk maakten..
Verlaat postzegeltje Nederland alsjeblieft, al is het maar voor een goeie stedentrip (waar je een keer naar een buitenwijk gaat om ook die kant te zien). Het verrijkt je en ik zie dat je het goed kan gebruiken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gewelds incidenten in Nederland kan je ook onder racisme plaatsen natuurlijk
EUSSR he?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die link zou kloppen als men dan de Griekse Arbeiderspartij zou aanvallen. Die hebben de macht, net als volgens de Breivik-doctrine die arme montessorikindjes op Utoya. Maar zij in de toekomst.
Een linkse activist is voor mij niet bepaald een machtige medewerker van de overheid.
Meer een gast die het zat is, dat racisme en zich er tegen afzet.
Het bizarre is natuurlijk dat zowel de tokkies van de GD als de linkse activisten hun strijd zouden moeten verbinden. Het gevaar is niet buitenlanders of zelfs moordende racisten. Het grootste gevaar is de EUlite.
De rijke Grieken die geprofiteerd hebben van het failliet lachen zich te barsten op hun ouzo-eilandjes omringd door de mooiste Grieksen (jeugdwerkloosheid 60% !!).
Het tegen elkaar opzetten en niet de echte oorzaak aanpakken is een beproefd concept.
Wilders, hoewel geen Gouden Dageraad, is net zo'n domme lul. Als hij zich alleen tegen de EU zou richten, zou ie met gemak 40 zetels halen.
Breivik past prima bij het onderwerp.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:15 schreef arjan1112 het volgende:
oh.. nou ja zouden vast op utoya ook wel een paar niet-blanken bij geweest zijn..
maar het gaat niet over Breivik toch
Breivik viel linkse mensen aan die volgens hem inderdaad schuldig waren/zijn aan de massa-immigratie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Zo deed Breivik het ook toch?
De leden van de eigen groep aanvallen die volgens hem schuldig waren aan de massa-immigratie?
Benidormquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:19 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga over een week of 2 naar Benidorm.
Gehandicapten gaan ook nog slachtoffer worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:14 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
True. Zij vallen iedereen aan. Compleet doorgedraaid.
Hij schoot 63 kinderen dood op een eiland, maar als jij dat logisch vindt be my guest natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Breivik viel linkse mensen aan die volgens hem inderdaad schuldig waren/zijn aan de massa-immigratie.
Wat is er precies onlogisch aan die gedachten? Behalve dan dat je kunt discussieren over de term "massa-immigratie".
aLS HET nL ZOU ZIJN (WEET NIET GENOEG VAN DE GESCHIEDENIS VAN nOORWEGEN, DAN ZOU HIJ vvd/cda MOETEN HEBBEN...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Breivik viel linkse mensen aan die volgens hem inderdaad schuldig waren/zijn aan de massa-immigratie.
Wat is er precies onlogisch aan die gedachten? Behalve dan dat je kunt discussieren over de term "massa-immigratie".
Dus je blijft in eigen land!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:19 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga over een week of 2 naar Benidorm.
Oeps, capslockquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
aLS HET nL ZOU ZIJN (WEET NIET GENOEG VAN DE GESCHIEDENIS VAN nOORWEGEN, DAN ZOU HIJ vvd/cda MOETEN HEBBEN...
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:22 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Hij schoot 63 kinderen dood op een eiland, maar als jij dat logisch vindt be my guest natuurlijk.
je vraagt je af wat er onlogisch is aan het doodschieten van tientallen kinderen omdat je het niet eens bent met de huidige politiek???quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die is ook niet te begrijpenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
je vraagt je af wat er onlogisch is aan het doodschieten van tientallen kinderen omdat je het niet eens bent met de huidige politiek???
Die is ook niet te begrijpen..
ik begrijp de vraag niet
Niet veel Nederlanders gezien vorig jaar.. wel een paar belgen.. Torremolinos is Rotterdam...quote:
Nee, zijn gedachten was niet onlogisch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
je vraagt je af wat er onlogisch is aan het doodschieten van tientallen kinderen omdat je het niet eens bent met de huidige politiek???
ik begrijp de vraag niet
Dat probeer ik niet, maar je opmerking komt wat vreemd over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Proberen te insinueren dat ik die daad aan het goedpraten was.![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |