Waar hebben ze die uitgaves voor die prijs?quote:Op zondag 18 april 2010 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
Voor 23 euro heb je de blu-ray uitgaves van de vorige delen incl een DVD met daarop de films ook nog eens
Onder meer hier Twee voor een prijs, Nederlands gesproken en ondertiteld.quote:Op maandag 19 april 2010 09:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Waar hebben ze die uitgaves voor die prijs?
Ok, ik wou al zeggen.quote:Op maandag 19 april 2010 09:50 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Onder meer hier Twee voor een prijs, Nederlands gesproken en ondertiteld.
Ik ook niet meer...quote:Op maandag 19 april 2010 09:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, ik wou al zeggen.
In de NL winkels liggen ze niet.
-edit-
Ik zie nergens staan, twee voor een prijs...
Dus dan ben ik nog steeds benieuwd waar de 2 BluRays plus DVD's te vinden zijn voor 23 euro in totaal...quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik ook niet meer...Actie voorbij denk ik...
Wat is je bron hiervoor? In de twee NL trailers waren het gedeeltelijk andere stemmen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:50 schreef Patch het volgende:
de NL versie zal Arjan Ederveen (Rex), Gijs Scholten van Asschat (Woody), Kees Prins (Buzz), Monique van de Ven (Bo), Chiem van Houweninge (Slinky), Laura Vlasbom (Barbie) en Luk van Mello (Hamm) bevatten.
Ik ben werkzaam bij de nasynchronisatie.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:14 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Wat is je bron hiervoor? In de twee NL trailers waren het gedeeltelijk andere stemmen.
Ah goed nieuws dus. Niet dat ik de NL versie belangrijker vind, maar ergens zou het toch niet kloppen als de stemmen uit de trailers die anders zijn, met name Rex, ook de stemmen in de film zouden zijn, die pasten er toch niet echt bij.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben werkzaam bij de nasynchronisatie.
Is vrijwel bij elke NL trailer en teaser tot dusver.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:02 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Ah goed nieuws dus. Niet dat ik de NL versie belangrijker vind, maar ergens zou het toch niet kloppen als de stemmen uit de trailers die anders zijn, met name Rex, ook de stemmen in de film zouden zijn, die pasten er toch niet echt bij.
Nee, 28-07.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Klopt het dat hij 23-6 in NL uitkomt?
Zolang z'n ogen goed functioneren is het mogelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Mijn zoontje is bijna 4 jaar. Kan hij gewoon toy story 3 kijken in de bioscoop ?
Dan klopt dit dus niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:26 schreef Tallie1982 het volgende:
23-6 ff opgezocht
130, toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ongelooflijk, na 136 recensies nog steeds 100% fresh
Inmiddels al weer 134, trouwens.quote:Reviews Counted:130
Fresh:130
Rotten:0
Average Rating:8.8/10
Volgens pathe.nl:quote:Op donderdag 29 april 2010 08:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Is vrijwel bij elke NL trailer en teaser tot dusver.
Die moet eerder klaar zijn dan de definitieve NL versie.
Soms is zelfs de gehele film nog niet af. En zeker niet (de casting van) de nasynchronisatie.
Dus NL stemmen in teasers en trailers zijn geen vrijkaart voor die stemmen dat ze in de definitieve versie zitten.
Ik denk dat Arjan Ederveen geen tijd had om voor de trailer op te komen dagen toentertijd.
Dat interesseert mij helemaal niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
ik wil helemaal geen nederlands gesproken versie zien
Nee, daar lijkt het eigenlijk niet op. Er waren er al drie anders in Toy Story 2, maar die leken er nog wel op. De nieuwe stemmen van Buzz en Hamm die ik in de recente tv-trailers heb gehoord klinken heel anders dan de eerdere stemmen, wat vreemd is aangezien Luk van Mello (Hamm) nog wel in de eerste trailer de stem van Hamm deed.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:48 schreef NvM het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de stemmen van de Nederlandse nasynchronisatie hetzelfde zijn als destijds bij Toy story 1 en 2?
3 andere in Toy Story 2?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:34 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt het eigenlijk niet op. Er waren er al drie anders in Toy Story 2, maar die leken er nog wel op. De nieuwe stemmen van Buzz en Hamm die ik in de recente tv-trailers heb gehoord klinken heel anders dan de eerdere stemmen, wat vreemd is aangezien Luk van Mello (Hamm) nog wel in de eerste trailer de stem van Hamm deed.
Ben het hier helemaal mee eens, afgelopen zaterdag in IMAX 3D gezien. Briljant gewoon.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:14 schreef Jeeh het volgende:
Fantastische film!
Ik heb gisteren in IMAX 3D echt ontzettend genieten van de mijns inziens beste Toy Story![]()
De film zit weer propvol prachtige personage's, veel mooie grappen, liefde voor detail en onvergetelijke momenten.
Kan er veel over gaan zeggen, maar kijk hem gewoon. Een pareltje
Buzz is waarschijnlijk weer vervangen.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:48 schreef Patch het volgende:
[..]
3 andere in Toy Story 2?
Welke dan?
Buzz moest natuurlijk vervangen worden door Kees Prins, gezien het overlijden van Coen van Vrijberghe-de Koningh
Ben heel benieuwd, volgens de vele jubelende recensies moet het een waar meesterwerk zijn geworden.quote:Only 15 percent of people who saw Toy Story 3 DIDN'T cry. (Source: PopWatch poll, with more than 9,000 votes http://bit.ly/9SlU3n)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Toy Story 3 is like the best movie EVER! Ik ben sinds gisteren nu al 2 keer naar de IMAX/3D versie gegaan.
Dit overtreft Finding Nemo, Wall-E en UP in het kwadraat, ik heb mij geen seconde verveeld.
Ik zat letterlijk vanaf moment 1 met de Pixar Short Day & Night 2 uur lang zo naar het IMAX scherm te staren: [ afbeelding ]
En trouwens; Totoro rules.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb inmiddels gevonden, ga hem vanavond in 3D zien!quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:33 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Iemand een idee of sommige bioscopen hem gewoon niet in het engels tonen? Want ik wil hem vandaag graag gaan zien, het liefst in het engels en 3D in de buurt van Arnhem. Iemand ideeen?
http://www.play.com/DVD/B(...)le-Pack/Product.htmlquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:57 schreef Houniet het volgende:
Ik ben benieuwd! Snel maar eens I en II opnieuw kijken!
Zijn die in HD te krijgen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:21 schreef Mirjam het volgende:
hij was tof![]()
en idd, 2 keer bijna gehuild![]()
In de bioscoop.quote:
Bij de incinerator (verbrandingsgeval) en toen Andy Woody weggaf aan dat meisje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
uiteraard bedoel ik op welke punten in de film..
mooie momenten inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij de incinerator (verbrandingsgeval) en toen Andy Woody weggaf aan dat meisje.
is wel een gevatte titel als ik de reactie's lees van mensen op de film...quote:How in the world did Pixar make adults CRY over TOYS??!,
December 2010.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:52 schreef Omkron het volgende:
Wanneer is de release van de bluray?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.play.com/DVD/B(...)le-Pack/Product.html
1 & 2 op Blu-ray voor ¤ 23,49
Niet dus. 50GB en niet eens een Nederlandse dub. Wat een nep.quote:Languages English - DTS-HD Master Audio (5.1)
wel logisch aangezien het een UK release is.. (wel NL subs overigensquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zijn die ook NL gesproken? Anders hoef ik ze niet.
[..]
Niet dus. 50GB en niet eens een Nederlandse dub. Wat een nep.
ik heb een heleboel classics van disney op dvd en die ga ik echt niet vervangen naar BD, kost veel te veelquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Engelse stemmen verschrikkelijk, ik heb iets met de NL stemmen (ja, verklaar me voor gek) Ik heb alle Pixars behalve Cars op dvd nu en dat moet eigenlijk wel Blu-ray worden, met Toy Story als hoogste prio. Up heb ik wel op Blu-ray overigens, dat is ook mijn 1e en enige Blu-ray (dubbel-) disc op dit moment
Je bent gek ja, ik vind de Nederlandse stemmen juist verschrikkelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Engelse stemmen verschrikkelijk, ik heb iets met de NL stemmen (ja, verklaar me voor gek) Ik heb alle Pixars behalve Cars op dvd nu en dat moet eigenlijk wel Blu-ray worden, met Toy Story als hoogste prio. Up heb ik wel op Blu-ray overigens, dat is ook mijn 1e en enige Blu-ray (dubbel-) disc op dit moment
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je bent gek ja, ik vind de Nederlandse stemmen juist verschrikkelijk.Play.com heeft de Blu-Rays inmiddels verstuurd, dus als ik ze binnen heb laat ik wel even weten of er wel of geen Nederlandse audio bijzit.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
Ze draaien hier in den Helder potjandikkie enkel de nederlanse versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Haunter op 25-06-2010 21:33:29 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |