Volgens pathe.nl:quote:Op donderdag 29 april 2010 08:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Is vrijwel bij elke NL trailer en teaser tot dusver.
Die moet eerder klaar zijn dan de definitieve NL versie.
Soms is zelfs de gehele film nog niet af. En zeker niet (de casting van) de nasynchronisatie.
Dus NL stemmen in teasers en trailers zijn geen vrijkaart voor die stemmen dat ze in de definitieve versie zitten.
Ik denk dat Arjan Ederveen geen tijd had om voor de trailer op te komen dagen toentertijd.
Dat interesseert mij helemaal niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
ik wil helemaal geen nederlands gesproken versie zien
Nee, daar lijkt het eigenlijk niet op. Er waren er al drie anders in Toy Story 2, maar die leken er nog wel op. De nieuwe stemmen van Buzz en Hamm die ik in de recente tv-trailers heb gehoord klinken heel anders dan de eerdere stemmen, wat vreemd is aangezien Luk van Mello (Hamm) nog wel in de eerste trailer de stem van Hamm deed.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:48 schreef NvM het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de stemmen van de Nederlandse nasynchronisatie hetzelfde zijn als destijds bij Toy story 1 en 2?
3 andere in Toy Story 2?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:34 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt het eigenlijk niet op. Er waren er al drie anders in Toy Story 2, maar die leken er nog wel op. De nieuwe stemmen van Buzz en Hamm die ik in de recente tv-trailers heb gehoord klinken heel anders dan de eerdere stemmen, wat vreemd is aangezien Luk van Mello (Hamm) nog wel in de eerste trailer de stem van Hamm deed.
Ben het hier helemaal mee eens, afgelopen zaterdag in IMAX 3D gezien. Briljant gewoon.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:14 schreef Jeeh het volgende:
Fantastische film!
Ik heb gisteren in IMAX 3D echt ontzettend genieten van de mijns inziens beste Toy Story![]()
De film zit weer propvol prachtige personage's, veel mooie grappen, liefde voor detail en onvergetelijke momenten.
Kan er veel over gaan zeggen, maar kijk hem gewoon. Een pareltje
Buzz is waarschijnlijk weer vervangen.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:48 schreef Patch het volgende:
[..]
3 andere in Toy Story 2?
Welke dan?
Buzz moest natuurlijk vervangen worden door Kees Prins, gezien het overlijden van Coen van Vrijberghe-de Koningh
Ben heel benieuwd, volgens de vele jubelende recensies moet het een waar meesterwerk zijn geworden.quote:Only 15 percent of people who saw Toy Story 3 DIDN'T cry. (Source: PopWatch poll, with more than 9,000 votes http://bit.ly/9SlU3n)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Toy Story 3 is like the best movie EVER! Ik ben sinds gisteren nu al 2 keer naar de IMAX/3D versie gegaan.
Dit overtreft Finding Nemo, Wall-E en UP in het kwadraat, ik heb mij geen seconde verveeld.
Ik zat letterlijk vanaf moment 1 met de Pixar Short Day & Night 2 uur lang zo naar het IMAX scherm te staren: [ afbeelding ]
En trouwens; Totoro rules.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb inmiddels gevonden, ga hem vanavond in 3D zien!quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:33 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Iemand een idee of sommige bioscopen hem gewoon niet in het engels tonen? Want ik wil hem vandaag graag gaan zien, het liefst in het engels en 3D in de buurt van Arnhem. Iemand ideeen?
http://www.play.com/DVD/B(...)le-Pack/Product.htmlquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:57 schreef Houniet het volgende:
Ik ben benieuwd! Snel maar eens I en II opnieuw kijken!
Zijn die in HD te krijgen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:21 schreef Mirjam het volgende:
hij was tof![]()
en idd, 2 keer bijna gehuild![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |