In de bioscoop.quote:
Bij de incinerator (verbrandingsgeval) en toen Andy Woody weggaf aan dat meisje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
uiteraard bedoel ik op welke punten in de film..
mooie momenten inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij de incinerator (verbrandingsgeval) en toen Andy Woody weggaf aan dat meisje.
is wel een gevatte titel als ik de reactie's lees van mensen op de film...quote:How in the world did Pixar make adults CRY over TOYS??!,
December 2010.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:52 schreef Omkron het volgende:
Wanneer is de release van de bluray?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.play.com/DVD/B(...)le-Pack/Product.html
1 & 2 op Blu-ray voor ¤ 23,49
Niet dus. 50GB en niet eens een Nederlandse dub. Wat een nep.quote:Languages English - DTS-HD Master Audio (5.1)
wel logisch aangezien het een UK release is.. (wel NL subs overigensquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zijn die ook NL gesproken? Anders hoef ik ze niet.
[..]
Niet dus. 50GB en niet eens een Nederlandse dub. Wat een nep.
ik heb een heleboel classics van disney op dvd en die ga ik echt niet vervangen naar BD, kost veel te veelquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Engelse stemmen verschrikkelijk, ik heb iets met de NL stemmen (ja, verklaar me voor gek) Ik heb alle Pixars behalve Cars op dvd nu en dat moet eigenlijk wel Blu-ray worden, met Toy Story als hoogste prio. Up heb ik wel op Blu-ray overigens, dat is ook mijn 1e en enige Blu-ray (dubbel-) disc op dit moment
Je bent gek ja, ik vind de Nederlandse stemmen juist verschrikkelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:33 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Engelse stemmen verschrikkelijk, ik heb iets met de NL stemmen (ja, verklaar me voor gek) Ik heb alle Pixars behalve Cars op dvd nu en dat moet eigenlijk wel Blu-ray worden, met Toy Story als hoogste prio. Up heb ik wel op Blu-ray overigens, dat is ook mijn 1e en enige Blu-ray (dubbel-) disc op dit moment
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je bent gek ja, ik vind de Nederlandse stemmen juist verschrikkelijk.Play.com heeft de Blu-Rays inmiddels verstuurd, dus als ik ze binnen heb laat ik wel even weten of er wel of geen Nederlandse audio bijzit.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
Ze draaien hier in den Helder potjandikkie enkel de nederlanse versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Haunter op 25-06-2010 21:33:29 ]
Day & Night is al wel te koop via de Amerikaanse iTunes, dus het zou kunnen...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:23 schreef knnth het volgende:
Tegenwoordig staat shit al op TPB voordat het gereleased is, zo raar is dat toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: vanavond gaan we!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |