Tijden veranderenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:38 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht tegenwoordig. 20 jaar geleden nog niet...
Is de geschiedenis veranderd dat Hitler nu een Duiters is?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:39 schreef zovty het volgende:
Hitler en Rudi Völler waren Duiters.
Nuf said.
Ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Is de geschiedenis veranderd dat Hitler nu een Duiters is?
Hij had wel iets met Duitsland te maken, geloof ik...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Over spelling gaan hebben terwijl je zelf fout zit...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja.
De spelling van Duitser overigens niet.
Zeer goed argument dit!quote:
als beloning zeker?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:47 schreef MichaelScott het volgende:
Mijn opa krijgt nog steeds een fiets van ze!
Nee, hij was kampbewaker en zou een fiets van ze krijgen zodat hij naar huis kon om zijn trouwdag te vieren, maar toen vielen die verdomde Russen het kamp al aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als beloning zeker?
goed van je opa hoor, dat hij gemeld heeft dat er ergens mensen verstopt zaten
Hitler was een Oostenrijker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:39 schreef zovty het volgende:
Nuf said.
Oostenrijkers zijn ÜberDuitschers.quote:
Hitler was toch van origine een Oostenrijker?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:39 schreef zovty het volgende:
Nuf said.
Vroeger woonden niet alle Duitsers in Duitsland. Tegenwoordig is het zo dat een inwoner van Duitsland een Duitser is, een inwoner van Oostenrijk een Oostenrijker, een inwoner van Nederland een Nederlander. Maar daar dacht men vroeger anders over. Zo waren er al heel veel Duitsers, voordat Duitsland überhaupt bestond.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ierland.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:21 schreef zwaaien het volgende:
In plaats van een Europese unie moeten we naar een Germaanse unie
Zeg wat je wil, maar Germanen doen het het beste in Europa
dwz
Unie met:
Noorwegen
Zweden
Denemarken
Verenigd Koninkrijk
Nederland
Vlaanderen
Duitsland
Oostenrijk
Zwitserland
Dit = bazenunie
Zo'n Bazen-unie noemen we gewoon Reich onder germanenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:21 schreef zwaaien het volgende:
In plaats van een Europese unie moeten we naar een Germaanse unie
Zeg wat je wil, maar Germanen doen het het beste in Europa
dwz
Unie met:
Noorwegen
Zweden
Denemarken
Verenigd Koninkrijk
Nederland
Vlaanderen
Duitsland
Oostenrijk
Zwitserland
Dit = bazenunie
De vorige keer dat iemand dat zei ging het ook prima.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zo'n Bazen-unie noemen we gewoon Reich onder germanen
is ook gelijk een duidelijke en goedgekozen term, dat aangeeft waar het uiteindelijk om gaat een Reich te worden, namelijk Reich te worden en te blijven, minimaal een duizend jaar of zoiets...
Het is nog bezig, dus doe je ding.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:46 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Oktoberfest! Wat een bazenevenement is dat zeg. Wil weer terug
Wat een prestatie!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat een Bazenland is dat zeg! rond de 80 miljoen inwoners , deelstaten
Nee.quote:
Vorig jaar ofzo nog een massale vechtpartij bij een café in Nieuwerkerk aan den IJsselquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:15 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Wie haat Duitsland dan nog tegenwoordig? Ik kom dit al tien jaar nauwelijks meer tegen. Er is wel wat rivaliteit bij de EK/WK's maar dat tel ik niet mee.
Nummer 23 komt verdomme uit Oostenrijk.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:45 schreef Tumadre het volgende:
Duitsland is een van de beste landen in Europa, samen met Zweden, Schotland en Zwitserland. Ik zie zo'n Germaanse unie wel zitten, maar dan zonder Engeland...
Overigens:
Duitse vrouwen![]()
![]()
Duitse Bratwurst![]()
![]()
Duits bier![]()
![]()
Duitse auto's![]()
![]()
Ik ga in de winter naar Bayernquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef Tumadre het volgende:
[..]
Nummer 23 komt verdomme uit Oostenrijk.
(Eigenlijk alles behalve staatkundig (Zuid-)Duitsland, maar ja).
EDIT: Valt me trouwens op dat de schoonsten uit Bayern of Baden-Württemberg komen.
EDIT 2: Nu doet ook Zwitserland mee.
Maar nog steeds een goede opmerkingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was van een Oostenrijker
Tja hij hield het wel eenvoudigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Maar nog steeds een goede opmerking
Ja man fuckin' goed. Maar niet zo goed als 'Arbeit macht Frei'quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Maar nog steeds een goede opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |