Nee.quote:
Vorig jaar ofzo nog een massale vechtpartij bij een café in Nieuwerkerk aan den IJsselquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:15 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Wie haat Duitsland dan nog tegenwoordig? Ik kom dit al tien jaar nauwelijks meer tegen. Er is wel wat rivaliteit bij de EK/WK's maar dat tel ik niet mee.
Nummer 23 komt verdomme uit Oostenrijk.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:45 schreef Tumadre het volgende:
Duitsland is een van de beste landen in Europa, samen met Zweden, Schotland en Zwitserland. Ik zie zo'n Germaanse unie wel zitten, maar dan zonder Engeland...
Overigens:
Duitse vrouwen![]()
![]()
Duitse Bratwurst![]()
![]()
Duits bier![]()
![]()
Duitse auto's![]()
![]()
Ik ga in de winter naar Bayernquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef Tumadre het volgende:
[..]
Nummer 23 komt verdomme uit Oostenrijk.
(Eigenlijk alles behalve staatkundig (Zuid-)Duitsland, maar ja).
EDIT: Valt me trouwens op dat de schoonsten uit Bayern of Baden-Württemberg komen.
EDIT 2: Nu doet ook Zwitserland mee.
Maar nog steeds een goede opmerkingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was van een Oostenrijker
Tja hij hield het wel eenvoudigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Maar nog steeds een goede opmerking
Ja man fuckin' goed. Maar niet zo goed als 'Arbeit macht Frei'quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:14 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Maar nog steeds een goede opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |