Wat is er significant anders dan wel problematisch mee voor jou als zinnen als: "Ik bel je, of "ik mail je" wel gewoon kunnen .quote:
Wordquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:38 schreef terrorsjaak het volgende:
Word vast niet vaak tegen ts gezegt ?
en niet eens een slotje, snel uitprinten en boven je bed, iedere spange chimeid zal smelten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:49 schreef Gatsby het volgende:
[..]
Pharkus is gearriveerd in mijn topic, missie voltooid!
Tuurlijk geen slotje ik ben baas!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
en niet eens een slotje, snel uitprinten en boven je bed, iedere spange chimeid zal smelten.
Ha! Pharkus is een wajonger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef Scuidward het volgende:
Hoe noem je het als iemand er een berichtje achteraan stuurt met exact dezelfde inhoud?Ik huilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus als je iemand gaat appen zeg jij Ik stuur je wel een berichtje via whatsapp ofzo?? dat kost toch veeeelsteveel moeite.quote:
Zo moeilijk 2 woorden uitsprekenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:21 schreef Mike-SK het volgende:
[..]
dus als je iemand gaat appen zeg jij Ik stuur je wel een berichtje via whatsapp ofzo?? dat kost toch veeeelsteveel moeite.
jij bent juist diegene die geen contact heeft want jij snapt niet dat appen een heel normaal woord is....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Gatsby het volgende:
[..]
Zo moeilijk 2 woorden uitspreken. O ik was natuurlijk vergeten dat jij bijna nooit contact hebt met mensen. Want ja dat is wel even wennen "echte" mensen.
Dit dus. 15 jaar geleden zou TS zeker huilen omdat mensen 'ik bel je nog wel' zeiden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Heb je autisme ofzo dat je niet met veranderd taalgebruik kan omgaan?
En dan vervolgens niet bellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef WH141 het volgende:
[..]
Dit dus. 15 jaar geleden zou TS zeker huilen omdat mensen 'ik bel je nog wel' zeiden.
Een slotje is met zo'n OP geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
en niet eens een slotje, snel uitprinten en boven je bed, iedere spange chimeid zal smelten.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]![]()
Wat een mongooltje ben je dan zeg
Iedereen zegt het, dus is het op fok stoer om te zeggen dat je het dom vindt. Net als roepen dat je geen tv hebt, of geen iphone.quote:
Tuurlijk snap ik dat wel, daarom is het juist zo irritantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Mike-SK het volgende:
[..]
jij bent juist diegene die geen contact heeft want jij snapt niet dat appen een heel normaal woord is....
Jij begrijpt het!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:16 schreef Romanus het volgende:
Appen is debiel omdat het whatsapp is. Anders zeg je nu ik applicatie je
Ik Outlook/thunderbird je!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:16 schreef Romanus het volgende:
Appen is debiel omdat het whatsapp is. Anders zeg je nu ik applicatie je
ja, maar een app staat voor applicatie, dus ik app je kan ook gewoon 'ik wordfeud je!" zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:37 schreef Seamonkey- het volgende:
Wat een kut klacht. Je zegt toch ook we mailen nog of we bellen nog. TS![]()
![]()
Dat snap ik. Maar daar kan je toch niet wakker van liggen. Wat moet je anders zeggen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar een app staat voor applicatie, dus ik app je kan ook gewoon 'ik wordfeud je!" zijn.
Wakker liggen is overdreven, maar het is gewoon een beetje dommig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:42 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar daar kan je toch niet wakker van liggen. Wat moet je anders zeggen?
Ik denk dat er dan juist meer verwarring ontstaat onder de medemens dat ze op een sms gaan wachten ipv een whatsapp ofzo hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wakker liggen is overdreven, maar het is gewoon een beetje dommig.
Een Whatsapp-bericht is niets meer dan een kort bericht, een Short Message, dus "ik sms je" kan nog gewoon prima.
En toch weet iedereen dat je whatsapp bedoeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar een app staat voor applicatie, dus ik app je kan ook gewoon 'ik wordfeud je!" zijn.
Hoezo? je telefoon geeft een melding en klaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan juist meer verwarring ontstaat onder de medemens dat ze op een sms gaan wachten ipv een whatsapp ofzo haha
Ja, tuurlijk, maar we zeggen ook op alles Luxaflex of Aspirine.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En toch weet iedereen dat je whatsapp bedoeld.
Dat is ook weer zo. Ach of ze nou tegen me zeggen dat ze smsen/appen of weet ik veel wat ik lig er niet wakker van. Zeg het zelf volgens mij ook weleensquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? je telefoon geeft een melding en klaar.
Nee, zo erg is het ook niet, maar het is gewoon een kleine irritatie, ik verbeter mensen ook niet ofzo, maar dit is KLB en ik ben het eens met de klachtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:48 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ach of ze nou tegen me zeggen dat ze smsen/appen of weet ik veel wat ik lig er niet wakker van. Zeg het zelf volgens mij ook weleens
Autisme alles. Iedereen weet toch wat je bedoelt? Doe toch niet zo moeilijk om het moeilijk doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom ben jij zoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waarom is dit nog open?
We appen ts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |