Iedereen zegt het, dus is het op fok stoer om te zeggen dat je het dom vindt. Net als roepen dat je geen tv hebt, of geen iphone.quote:
Tuurlijk snap ik dat wel, daarom is het juist zo irritantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Mike-SK het volgende:
[..]
jij bent juist diegene die geen contact heeft want jij snapt niet dat appen een heel normaal woord is....
Jij begrijpt het!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:16 schreef Romanus het volgende:
Appen is debiel omdat het whatsapp is. Anders zeg je nu ik applicatie je
Ik Outlook/thunderbird je!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:16 schreef Romanus het volgende:
Appen is debiel omdat het whatsapp is. Anders zeg je nu ik applicatie je
ja, maar een app staat voor applicatie, dus ik app je kan ook gewoon 'ik wordfeud je!" zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:37 schreef Seamonkey- het volgende:
Wat een kut klacht. Je zegt toch ook we mailen nog of we bellen nog. TS![]()
![]()
Dat snap ik. Maar daar kan je toch niet wakker van liggen. Wat moet je anders zeggen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar een app staat voor applicatie, dus ik app je kan ook gewoon 'ik wordfeud je!" zijn.
Wakker liggen is overdreven, maar het is gewoon een beetje dommig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:42 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar daar kan je toch niet wakker van liggen. Wat moet je anders zeggen?
Ik denk dat er dan juist meer verwarring ontstaat onder de medemens dat ze op een sms gaan wachten ipv een whatsapp ofzo hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wakker liggen is overdreven, maar het is gewoon een beetje dommig.
Een Whatsapp-bericht is niets meer dan een kort bericht, een Short Message, dus "ik sms je" kan nog gewoon prima.
En toch weet iedereen dat je whatsapp bedoeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar een app staat voor applicatie, dus ik app je kan ook gewoon 'ik wordfeud je!" zijn.
Hoezo? je telefoon geeft een melding en klaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan juist meer verwarring ontstaat onder de medemens dat ze op een sms gaan wachten ipv een whatsapp ofzo haha
Ja, tuurlijk, maar we zeggen ook op alles Luxaflex of Aspirine.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En toch weet iedereen dat je whatsapp bedoeld.
Dat is ook weer zo. Ach of ze nou tegen me zeggen dat ze smsen/appen of weet ik veel wat ik lig er niet wakker van. Zeg het zelf volgens mij ook weleensquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo? je telefoon geeft een melding en klaar.
Nee, zo erg is het ook niet, maar het is gewoon een kleine irritatie, ik verbeter mensen ook niet ofzo, maar dit is KLB en ik ben het eens met de klachtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:48 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ach of ze nou tegen me zeggen dat ze smsen/appen of weet ik veel wat ik lig er niet wakker van. Zeg het zelf volgens mij ook weleens
Autisme alles. Iedereen weet toch wat je bedoelt? Doe toch niet zo moeilijk om het moeilijk doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |