SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef Scuidward het volgende:
Hoe noem je het als iemand er een berichtje achteraan stuurt met exact dezelfde inhoud?Ik huilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus als je iemand gaat appen zeg jij Ik stuur je wel een berichtje via whatsapp ofzo?? dat kost toch veeeelsteveel moeite.quote:
Zo moeilijk 2 woorden uitsprekenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:21 schreef Mike-SK het volgende:
[..]
dus als je iemand gaat appen zeg jij Ik stuur je wel een berichtje via whatsapp ofzo?? dat kost toch veeeelsteveel moeite.
jij bent juist diegene die geen contact heeft want jij snapt niet dat appen een heel normaal woord is....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Gatsby het volgende:
[..]
Zo moeilijk 2 woorden uitspreken. O ik was natuurlijk vergeten dat jij bijna nooit contact hebt met mensen. Want ja dat is wel even wennen "echte" mensen.
Dit dus. 15 jaar geleden zou TS zeker huilen omdat mensen 'ik bel je nog wel' zeiden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Heb je autisme ofzo dat je niet met veranderd taalgebruik kan omgaan?
En dan vervolgens niet bellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef WH141 het volgende:
[..]
Dit dus. 15 jaar geleden zou TS zeker huilen omdat mensen 'ik bel je nog wel' zeiden.
Een slotje is met zo'n OP geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
en niet eens een slotje, snel uitprinten en boven je bed, iedere spange chimeid zal smelten.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]![]()
Wat een mongooltje ben je dan zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |