jij bent juist diegene die geen contact heeft want jij snapt niet dat appen een heel normaal woord is....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Gatsby het volgende:
[..]
Zo moeilijk 2 woorden uitspreken. O ik was natuurlijk vergeten dat jij bijna nooit contact hebt met mensen. Want ja dat is wel even wennen "echte" mensen.
Dit dus. 15 jaar geleden zou TS zeker huilen omdat mensen 'ik bel je nog wel' zeiden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Heb je autisme ofzo dat je niet met veranderd taalgebruik kan omgaan?
En dan vervolgens niet bellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef WH141 het volgende:
[..]
Dit dus. 15 jaar geleden zou TS zeker huilen omdat mensen 'ik bel je nog wel' zeiden.
Een slotje is met zo'n OP geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
en niet eens een slotje, snel uitprinten en boven je bed, iedere spange chimeid zal smelten.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]![]()
Wat een mongooltje ben je dan zeg
Iedereen zegt het, dus is het op fok stoer om te zeggen dat je het dom vindt. Net als roepen dat je geen tv hebt, of geen iphone.quote:
Tuurlijk snap ik dat wel, daarom is het juist zo irritantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Mike-SK het volgende:
[..]
jij bent juist diegene die geen contact heeft want jij snapt niet dat appen een heel normaal woord is....
Jij begrijpt het!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:16 schreef Romanus het volgende:
Appen is debiel omdat het whatsapp is. Anders zeg je nu ik applicatie je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |