abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:39:26 #151
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131845737
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:35 schreef MAHL het volgende:

[..]

Een driedaagse opleiding, klinkt als behoorlijk pittig. Pfwoeh :{
Dat zijn natuurlijk ook geen opleidingen maar trainingen. En dat het bedrijf het zelf wel zo noemt is wellicht uit commerciële overwegingen.

En het is in het bedrijfsleven vrij gebruikelijk dat medewerkers aanvullende trainingen krijgen voor nieuwe of aanvullende taken op de werkvloer of voor een nieuwe functie. Dit staat los van de eventuele opleiding/studie die iemand wel/niet in het verleden heeft gedaan (buiten dat de studie vaak wel enigszins bepalend is voor de baan/sector waar iemand begint).

Iemand met een of andere economie opleiding/studie kan na verloop van tijd op de werkvloer ook een of andere training/cursus krijgen over risicobeheersing en daarna aan de slag gaan als een of andere riskmanager ofzo.
Krekker is de bom!
pi_131845878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ze doen de kippen :?
eten vergeten erbij te zetten ;(
pi_131845929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:39 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat zijn natuurlijk ook geen opleidingen maar trainingen. En dat het bedrijf het zelf wel zo noemt is wellicht uit commerciële overwegingen.

En het is in het bedrijfsleven vrij gebruikelijk dat medewerkers aanvullende trainingen krijgen voor nieuwe of aanvullende taken op de werkvloer of voor een nieuwe functie. Dit staat los van de eventuele opleiding/studie die iemand wel/niet in het verleden heeft gedaan (buiten dat de studie vaak wel enigszins bepalend is voor de baan/sector waar iemand begint).

Iemand met een of andere economie opleiding/studie kan na verloop van tijd op de werkvloer ook een of andere training/cursus krijgen over risicobeheersing en daarna aan de slag gaan als een of andere riskmanager ofzo.
Nee dat snap ik ook wel. Maar kom op, een driedaagse social media training. Is voornamelijk gewoon een hoop gebakken lucht die ze verkopen met veel dure Engelse woorden en termen zodat het nog wat lijkt. Ieder 15-jarig meisje kan dat doen.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:47:20 #154
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131846040
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:44 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook wel. Maar kom op, een driedaagse social media training. Is voornamelijk gewoon een hoop gebakken lucht die ze verkopen met veel dure Engelse woorden en termen zodat het nog wat lijkt. Ieder 15-jarig meisje kan dat doen.
Ik heb serieus geen idee wat ze daar leren dus ik zou het niet weten.

Het lijkt mij in ieder geval een grove misvatting dat het socialmediagebruik van jongeren vergelijkbaar zou zijn met dat van bedrijven. Sterker nog, bedrijven waar men denkt 'ik vraag mijn dochter wel hoe ik dat het beste kan aanpakken', ik denk dat die zichzelf nogal slecht zullen profileren. Lijkt mij...

Social media heeft in het bedrijfsleven natuurlijk een volledig andere functie, waarbij het meer in de buurt komt van klantenservice en marketing. Daar waar bij de jeugd vooral sprake is van... eh... ja van wat eigenlijk.... iets als: zoveel mogelijk onzin delen met de wereld of iets dergelijks...
Krekker is de bom!
pi_131846191
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik heb serieus geen idee wat ze daar leren dus ik zou het niet weten.

Het lijkt mij in ieder geval een grove misvatting dat het socialmediagebruik van jongeren vergelijkbaar zou zijn met dat van bedrijven. Sterker nog, bedrijven waar men denkt 'ik vraag mijn dochter wel hoe ik dat het beste kan aanpakken', ik denk dat die zichzelf nogal slecht zullen profileren. Lijkt mij...

Social media heeft in het bedrijfsleven natuurlijk een volledig andere functie, waarbij het meer in de buurt komt van klantenservice en marketing. Daar waar bij de jeugd vooral sprake is van... eh... ja van wat eigenlijk.... iets als: zoveel mogelijk onzin delen met de wereld of iets dergelijks...
Klopt, maar het zijn nog steeds voornamelijk jongeren die social media gebruiken, dus zullen ze op jongeren in moeten spelen. Wie kan dat beter doen dan een jongere zelf?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:55:43 #156
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_131846283
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef kami124 het volgende:
Terechte klacht ik heb er ook zo 1 op m'n Facebook.

[ afbeelding ]
Die twee onderste jongetjes kijken gewoon naar haar tieten. :D
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:03:16 #157
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_131846503
Terechte klacht. :{

Het ergste vind ik nog wel als iemand trots vertelt dat ze daar vrijwillig Engelse les hebben geven met hun steenkolen Engels. :N Dat ze gewoon broodroof plegen op de lokale Engelse leraren schijnt niet bij ze op te komen.

Zie ook dit Cracked artikel Socially conscious actions that only look like they help #5 Volunteering Overseas :')
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:06:01 #158
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131846587
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:52 schreef MAHL het volgende:

[..]

Klopt, maar het zijn nog steeds voornamelijk jongeren die social media gebruiken, dus zullen ze op jongeren in moeten spelen. Wie kan dat beter doen dan een jongere zelf?
Mwoa. Volgens mij zijn het niet alleen jongeren dit Twitter en Facebook gebruiken. Wel de 'jongere generatie, als in <45 of iets dergelijks.

Wanneer klanten problemen posten via Twitter en een bedrijf scant op de eigen bedrijfsnaam om zo de problemen op te lossen en aan damage control te doen, dan weet ik niet of dit wel zo in het verlengde ligt v/h Twittergebruik van de jongere die post 'vandaag ff lekker helemaal lam worden' bij wijze van.
Krekker is de bom!
pi_131846683
In het zand kunnen je banden helemaal niet gieren.
Het is geen James Bond film..
pi_131847140
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Mwoa. Volgens mij zijn het niet alleen jongeren dit Twitter en Facebook gebruiken. Wel de 'jongere generatie, als in <45 of iets dergelijks.

Wanneer klanten problemen posten via Twitter en een bedrijf scant op de eigen bedrijfsnaam om zo de problemen op te lossen en aan damage control te doen, dan weet ik niet of dit wel zo in het verlengde ligt v/h Twittergebruik van de jongere die post 'vandaag ff lekker helemaal lam worden' bij wijze van.
Hmm, dat zie ik nog niet zoveel, wel een hoop mensen die daarmee zitten te trollen. Zie mijn vader bijv niet zo snel op Twitter of Facebook posten dat hij ontevreden is met het product van bedrijf X.

Maar we dwalen af :P
pi_131847960
_O- _O- _O- oh sorry moest even lachen.

Schat zo in dat de meeste Jongens die in dit topic reageren nog vrij jong zijn en of single of nog wel van vriendin gaan wisselen.

Ik heb nieuws voor een aantal van jullie: over een paar jaar woon je samen met zo'n trien _O- :D _O-

Waar blijven trouwens de vrouwen die dit soort werk verdedigen :P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_131848100
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:54 schreef Koral het volgende:
Ik heb nieuws voor een aantal van jullie: over een paar jaar woon je samen met zo'n trien _O- :D _O-
Een vriendin van mijn vriendin is zo. ;(
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:16:18 #163
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131848560
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:59 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Een vriendin van mijn vriendin is zo. ;(
Er bestaat nog best een kans dat jouw vriendin, wanneer ze dit niet gedaan heeft, op een gegeven moment ook begint met "eigenlijk had ik nog willen reizen". Vooral vlak voor ze op de 'nu moet ik eigenlijk toch echt wel snel aan kinderen gaan beginnen'-leeftijd komt
Krekker is de bom!
pi_131848578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Er bestaat nog best een kans dat jouw vriendin, wanneer ze dit niet gedaan heeft, op een gegeven moment ook begint met "eigenlijk had ik nog willen reizen". Vooral vlak voor ze op de 'nu moet ik eigenlijk toch echt wel snel aan kinderen gaan beginnen'-leeftijd komt
Ze gaat komend jaar stage lopen in Engeland, bij een theater dat werkt met demente ouderen. Ze wilde toen ik haar net leerde kennen 3 weken naar China voor vrijwilligers werk. Dat is gelukkig niet doorgegaan. Dus ik weet waar ik het over heb. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 17:17:52 ]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:19:20 #165
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131848642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ze gaat komend jaar stage lopen in Engeland, bij een theater dat werkt met demente ouderen. Ze wilde toen ik haar net leerde kennen 3 weken naar China voor vrijwilligers werk. Dat is gelukkig niet doorgegaan. Dus ik weet waar ik het over heb. :')
:D
Krekker is de bom!
pi_131849137
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Daarvoor hoeven ze toch niet per se naar Afrika? :?
Nee, maar de fotos komen van een in Nederland populaire dating app Tinder wat werkt met foto's. En wat is een duidelijkere boodschap voor ik wil een neger dan met zo'n kindje op de foto gaan :)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:07:29 #167
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_131849855
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Flikker nou eens op met je kut tennisser :')
:{
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:17:45 #168
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_131850097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 09:04 schreef Badger. het volgende:

Maar of ik ga er gewoon de toerist uithangen, beetje foto's maken en in luxe resorts zitten in Zuid Afrika, of ik trek er fatsoenlijk een paar maanden de tijd voor uit na mijn studie, en ga daar daadwerkelijk helpen en ook het fysiek zware werk niet schuwen..
Ze komen daar handen tekort idd!

:')
  Forum Admin vrijdag 4 oktober 2013 @ 19:41:26 #169
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_131852075
Gewoon een paar duizend euro stuk slaan in de lokale economie, win-win en zet meer zoden aan de dijk dan een dagje put graven. >:O
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_131852097
Jaloers
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:02:06 #171
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_131852669
Zelfprofilering heet dat.

Sommige meiden/vrouwen willen graag de hele aardkloot rond en doen overdreven ambitieus, als ze maar met hun bakkes overal en met iedereen foto kunnen gaan, of in het extreme geval hun dagelijkse leven filmen. En als je dan ook nog eens met 3e wereld negertjes op de foto gaat dan scoor je bonuspunten.

Dit hebben niet alleen Nederlandse meiden. Die Noorse troela die zichzelf Voe noemt is ook zo'n voorbeeld:
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:05:17 #172
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_131852781
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:30 schreef Koral het volgende:

[..]

En toch reageren he? Iets met aandacht tekort :')
Eerder tijd te veel ;)
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_131857244
Alp DuZes fietsers zijn hetzelfde..
pi_131857509
Zijn zelfde debielen die braaf geld storten in zo fonds die braaf aan de deur bedelen hoe slecht ze het hebben iedereen storten maar niet door hebben 99% in bodemloze put beland :')
pi_131857597
Het is jammer dat de meeste mensen dat soort dingen alleen maar doen juist om er foto's van op Facebook te kunnen zetten. Lijkt wel of mensen steeds minder dingen doen omdat ze het zelf echt graag willen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_131857928
Het overgrote deel doet het puur voor hun CV. Kunnen ze opscheppen hoe een geweldige 'levenservaring' het was en hoeveel ze 'geleerd' hebben :')
pi_131859580
er zullen vast mensen tussen zitten met goede bedoelingen
life goes by...
pi_131860095
Er is ook een boek geschreven over dit soort type meisjes
pi_131860541
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:00 schreef AlexanderC het volgende:
Ze gaan er alleen naartoe voor grote negerlullen
pleonasme
pi_131860862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef Meneerik2 het volgende:
Klinkt leuk boek :) Eens eventjes op mijn ereadertje zetten.
pi_131861178
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:

[..]

Waarom heb jij een foto van Breivik in je avatar?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:16:15 #182
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_131861458
Lekker boeiend

Beter je stage in het buitenland doen dan in Nederland.

Half jaar Kaapstad was O+

Sowieso, figuren die denken dat iedereen naar Afrika gaat om de wereld te verbeteren :').

Je kunt er in een leuk land je stage/ervaring opdoen in een gemoedelijke sfeer (in tegenstelling tot het gehaaste westen). Waarom zou je dit niet doen als je de mogelijkheid hebt?

Sommige mensen overtrekken het natuurlijk door te doen alsof ze de wereld verbeteren door hun korte bezoek. Maar een groot aantal is er ook gewoon omdat ze de ervaring in een ander land willen opdoen, en natuurlijk lekker willen feesten/genieten. In plaats van de hele winter in Nederland in het donker naar stage te gaan, en dan in het donker weer naar huis te vertrekken.

[ Bericht 55% gewijzigd door Maikuuul op 04-10-2013 23:30:56 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:19:28 #183
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_131861586
Ik vraag me toch af of het dan doen uit pure overtuiging of gewoon om interessant over te komen/ al dan niet een goede baan er aan over te houden. Ik persoonlijk geloof namelijk niet in altruīsme in pure vorm (in de natuur is geen enkel organisme los te koppelen aan egoīsme, alles leeft voor zichzelf en de genen) dus ik geloof nooit zo in die mensen die zogenaamd zich voor andere inzetten. Er zit altijd een stukje eigenbelang bij, al is het maar beter slapen. Al maakt dat natuurlijk niet uit, anderen helpen is een constructieve vorm van egoīsme maar toch, ik vind ze altijd een zweem van schijnheiligheid hebben, die wereldverbeteraars.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_131861672
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef DemonRage het volgende:
Zelfprofilering heet dat.

Sommige meiden/vrouwen willen graag de hele aardkloot rond en doen overdreven ambitieus, als ze maar met hun bakkes overal en met iedereen foto kunnen gaan, of in het extreme geval hun dagelijkse leven filmen. En als je dan ook nog eens met 3e wereld negertjes op de foto gaat dan scoor je bonuspunten.

Dit hebben niet alleen Nederlandse meiden. Die Noorse troela die zichzelf Voe noemt is ook zo'n voorbeeld:
[ afbeelding ]
Is dat Voe? :'(
life goes by...
pi_131862226
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:08 schreef Clashy het volgende:

[..]

Waarom heb jij een foto van Breivik in je avatar?
Hoe bedoel je?
pi_131862528
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:35 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Hoe ik het bedoel? Precies zoals het er staat :S
pi_131862629
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:43 schreef Clashy het volgende:

[..]

Hoe ik het bedoel? Precies zoals het er staat :S
Maar hoezo? Ik bedoel, waarom heb jij geen avatar?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:47:34 #188
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131862683
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef Meneerik2 het volgende:
Mwoa, even samenvatting gelezen, boek gaat over naīeve meisjes die werkelijk de wereld willen verbeteren en dan de harde werkelijkheid ontdekken.

In dit topic gaat het meer over meisjes die zichzelf echt geweldig vinden en doen alsof ze de wereld willen verbeteren, terwijl ze zichzelf alleen maar in de spotlights willen zetten en hun CV willen verbeteren.
Krekker is de bom!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:48:43 #189
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131862737
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:

[..]

Waarom lijkt het jou een leuk boek? Omdat het jouw beeld van de linkse naīeve figuren en hun ontdekking hoe die gemene zwarte en gekleurde mensen buiten Europa nu werkelijk zijn, lijkt te bevestigen?
Krekker is de bom!
pi_131862839
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom lijkt het jou een leuk boek? Omdat het jouw beeld van de linkse naīeve figuren en hun ontdekking hoe die gemene zwarte en gekleurde mensen buiten Europa nu werkelijk zijn, lijkt te bevestigen?
Eh, ja? Humor om te lachen enzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 23:51:45 ]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:52:51 #191
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131862886
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

Eh, ja? Humor om te lachen enzo.
Ik denk dat het tijd wordt dat jij de wereld buiten Europa en het westen eens echt leert kennen anders dan vanaf jouw computertje.
Krekker is de bom!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:54:19 #192
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_131862935
Denken dat de mensen niet naar dat soort landen gaan om lekker goedkoop te kunnen feesten :')

Al is het heul niet goedkoop in Zuid-Afrika :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_131862940
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik denk dat het tijd wordt dat jij de wereld buiten Europa en het westen eens echt leert kennen anders dan vanaf jouw computertje.
Jij voelt je een beetje op je plek gezet in dit topic? Je vriendin is momenteel een school aan het bouwen in Zimbabwe?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:54:39 #194
294141 tarantism
hups in die kont
pi_131862951
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:56 schreef Robophatt het volgende:
Het is jammer dat de meeste mensen dat soort dingen alleen maar doen juist om er foto's van op Facebook te kunnen zetten. Lijkt wel of mensen steeds minder dingen doen omdat ze het zelf echt graag willen.
Waarom zou je aannemen dat mensen vroeger edeler bedoelingen hadden? Uit de geschiedenis blijkt niet echt dat er vroeger alleen maar engelen leefden.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:01:50 #195
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131863214
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:54 schreef MAHL het volgende:

[..]

Jij voelt je een beetje op je plek gezet in dit topic? Je vriendin is momenteel een school aan het bouwen in Zimbabwe?
Op mijn plek gezet? :?

Jij denkt dat het gros v/d wereldvreemde KLB-FOK!kertjes überhaupt in staat is iemand op de plek te zetten? :') Als er iets is waar het hier van stikt zijn het de bekrompen meninkjes van pubertjes, studentjes en figuren die liever hun dorp niet uitkomen omdat de grote boze stad zo gevaarlijk is.

Los daarvan heb ik helemaal niks met mensen die vrijwilligerswerk doen om er mee te pronken, noch heb ik wat met naīeve dozen die volledig gefrustreerd terugkomen omdat de wereld toch niet zat te wachten op de hulp zoals zijn die willen bieden.

Nee mijn punt had daar totaal geen betrekking op en is sowieso iets complexer en had meer betrekking op diverse overeenkomsten die je, ondanks de culturele verschillen, tussen alle mensen ziet. Eigen belang is daar 1 van. Moet je maar eens zien hoe mensen ook hier in nog grotere mate anderen gaan bestelen/bedriegen wanneer hier de sociale voorzieningen wegvallen en mensen op een gegeven moment jaren achtereen in armoede leven.

Wat overigens geen excuus is, want het achterlijke is dat figuren vaak hun eigen armoede in stand houden door hun kortzichtige gedrag, maar dat is weer een ander verhaal.

Zaken als culturele eenheid en focus op allerlei persoonlijke aspecten (nationalisme, verering van leiders, etc) kunnen dit soort dom gedrag nog enigszins tegengaan, ware het niet dat leiders meteen weer misbruik maken van hun macht. Maar jij ziet de wereld volgens mij veel te simplistisch in links/rechts blank/zwart niet moslim/moslim, en dat is een beetje jammer, want volgen mij ben je ook weer niet helemaal achterlijk.
Krekker is de bom!
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:05:24 #196
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131863358
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:54 schreef tarantism het volgende:

[..]

Waarom zou je aannemen dat mensen vroeger edeler bedoelingen hadden? Uit de geschiedenis blijkt niet echt dat er vroeger alleen maar engelen leefden.
Exact. De kern, als in de menselijke aard blijf inderdaad hetzelfde. Waarbij je natuurlijk tussen de verschillende mensen veel onderlinge verschillen hebt. Maar als je dit vergelijkt met 100 jaar geleden of 1000 jaar geleden zal het niet heel veel anders zijn.

Het is puur de iets meer oppervlakkige laag (zoals de uit de aard voorkomende denkwijze - beīnvloed door bijv. cultuur en omgeving- en de daaruit voortkomende uitingen die anders zijn.

Beetje zoals bepaalde figuren probeerden de bedrijfscultuur enigszins te ontleden, zie bijvoorbeeld het ui-model:

Waarbij in mijn verhaal binnen de waarden ook nog eens een echte kern zit: de menselijke aard.
Krekker is de bom!
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:25:22 #197
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_131864062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Stoer maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt jochie.

[..]

En hoeveel keer heb je dat meegemaakt om precies te zijn?

En waarom precies is het om te kotsen?
Omdat mijn vader dat daarna ook zei? Met je "jochie", het is om te kotsen omdat die mannen het puur voor een verblijfsvergunning/paspoort doen, vrouwen die hier in Nederland nooit van dr leven een vent hebbe gehad kome vanuit daar terug met een vent... zegt al genoeg.
Ik heb het al 4x meegemaakt dat het gebeurd is....

Maar ach, ga jij maar in je ivoren torentje zitten, waarbij jij je superieur voelt over mij, ik ga wel lekker hier in de realiteit leven...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:31:23 #198
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131864231
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:25 schreef MrStock het volgende:

[..]

Omdat mijn vader dat daarna ook zei? Met je "jochie", het is om te kotsen omdat die mannen het puur voor een verblijfsvergunning/paspoort doen, vrouwen die hier in Nederland nooit van dr leven een vent hebbe gehad kome vanuit daar terug met een vent... zegt al genoeg.
Ik heb het al 4x meegemaakt dat het gebeurd is....

Maar ach, ga jij maar in je ivoren torentje zitten, waarbij jij je superieur voelt over mij, ik ga wel lekker hier in de realiteit leven...
Nee. Jij moet gewoon leren dingen te specificeren. Als in: "het is om te kotsen wanneer deze meisjes misbruik van zich laten maken wanneer die vent ze gebruikt voor een verblijfsvergunning".

Maar er zijn ook keren dat sprake is van echte liefde. Keren dat de dame in kwestie bijv. daar blijft wonen maar uiteindelijk toch graag terug wil. Dus het feit dat een dame terugkomt met een Afrikaan op zichzelf is niet om te kotsen, alleen wanneer sprake is van misbruik.

Waar het mij omgaat is de misplaatste arrogantie bij veel Nederlanders. Begrijp me niet verkeerd, het stikt zowel binnen als buiten NL van het luie volk dat misbruik wil maken van de sociale voorzieningen in NL. Maar er zijn echt genoeg mensen, ook in Afrika, die hun eigen land absoluut niet zouden willen inruilen voor NL.
Krekker is de bom!
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:35:21 #199
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_131864352
Vrouwen met mannen uit de derde wereld. :')
Mannen met vrouwen uit de derde wereld. :')
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugčne Krabs
pi_131864356
Nee, ik zie wel regelmatig Nederlandse meiden die een afrikaan in zich hebben.
Telt dit ook?
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')