Dat zijn natuurlijk ook geen opleidingen maar trainingen. En dat het bedrijf het zelf wel zo noemt is wellicht uit commerciële overwegingen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een driedaagse opleiding, klinkt als behoorlijk pittig. Pfwoeh
Nee dat snap ik ook wel. Maar kom op, een driedaagse social media training. Is voornamelijk gewoon een hoop gebakken lucht die ze verkopen met veel dure Engelse woorden en termen zodat het nog wat lijkt. Ieder 15-jarig meisje kan dat doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk ook geen opleidingen maar trainingen. En dat het bedrijf het zelf wel zo noemt is wellicht uit commerciële overwegingen.
En het is in het bedrijfsleven vrij gebruikelijk dat medewerkers aanvullende trainingen krijgen voor nieuwe of aanvullende taken op de werkvloer of voor een nieuwe functie. Dit staat los van de eventuele opleiding/studie die iemand wel/niet in het verleden heeft gedaan (buiten dat de studie vaak wel enigszins bepalend is voor de baan/sector waar iemand begint).
Iemand met een of andere economie opleiding/studie kan na verloop van tijd op de werkvloer ook een of andere training/cursus krijgen over risicobeheersing en daarna aan de slag gaan als een of andere riskmanager ofzo.
Ik heb serieus geen idee wat ze daar leren dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel. Maar kom op, een driedaagse social media training. Is voornamelijk gewoon een hoop gebakken lucht die ze verkopen met veel dure Engelse woorden en termen zodat het nog wat lijkt. Ieder 15-jarig meisje kan dat doen.
Klopt, maar het zijn nog steeds voornamelijk jongeren die social media gebruiken, dus zullen ze op jongeren in moeten spelen. Wie kan dat beter doen dan een jongere zelf?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee wat ze daar leren dus ik zou het niet weten.
Het lijkt mij in ieder geval een grove misvatting dat het socialmediagebruik van jongeren vergelijkbaar zou zijn met dat van bedrijven. Sterker nog, bedrijven waar men denkt 'ik vraag mijn dochter wel hoe ik dat het beste kan aanpakken', ik denk dat die zichzelf nogal slecht zullen profileren. Lijkt mij...
Social media heeft in het bedrijfsleven natuurlijk een volledig andere functie, waarbij het meer in de buurt komt van klantenservice en marketing. Daar waar bij de jeugd vooral sprake is van... eh... ja van wat eigenlijk.... iets als: zoveel mogelijk onzin delen met de wereld of iets dergelijks...
Die twee onderste jongetjes kijken gewoon naar haar tieten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef kami124 het volgende:
Terechte klacht ik heb er ook zo 1 op m'n Facebook.
[ afbeelding ]
Mwoa. Volgens mij zijn het niet alleen jongeren dit Twitter en Facebook gebruiken. Wel de 'jongere generatie, als in <45 of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klopt, maar het zijn nog steeds voornamelijk jongeren die social media gebruiken, dus zullen ze op jongeren in moeten spelen. Wie kan dat beter doen dan een jongere zelf?
Hmm, dat zie ik nog niet zoveel, wel een hoop mensen die daarmee zitten te trollen. Zie mijn vader bijv niet zo snel op Twitter of Facebook posten dat hij ontevreden is met het product van bedrijf X.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa. Volgens mij zijn het niet alleen jongeren dit Twitter en Facebook gebruiken. Wel de 'jongere generatie, als in <45 of iets dergelijks.
Wanneer klanten problemen posten via Twitter en een bedrijf scant op de eigen bedrijfsnaam om zo de problemen op te lossen en aan damage control te doen, dan weet ik niet of dit wel zo in het verlengde ligt v/h Twittergebruik van de jongere die post 'vandaag ff lekker helemaal lam worden' bij wijze van.
Een vriendin van mijn vriendin is zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:54 schreef Koral het volgende:
Ik heb nieuws voor een aantal van jullie: over een paar jaar woon je samen met zo'n trien![]()
![]()
Er bestaat nog best een kans dat jouw vriendin, wanneer ze dit niet gedaan heeft, op een gegeven moment ook begint met "eigenlijk had ik nog willen reizen". Vooral vlak voor ze op de 'nu moet ik eigenlijk toch echt wel snel aan kinderen gaan beginnen'-leeftijd komtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn vriendin is zo.
Ze gaat komend jaar stage lopen in Engeland, bij een theater dat werkt met demente ouderen. Ze wilde toen ik haar net leerde kennen 3 weken naar China voor vrijwilligers werk. Dat is gelukkig niet doorgegaan. Dus ik weet waar ik het over heb.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Er bestaat nog best een kans dat jouw vriendin, wanneer ze dit niet gedaan heeft, op een gegeven moment ook begint met "eigenlijk had ik nog willen reizen". Vooral vlak voor ze op de 'nu moet ik eigenlijk toch echt wel snel aan kinderen gaan beginnen'-leeftijd komt
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze gaat komend jaar stage lopen in Engeland, bij een theater dat werkt met demente ouderen. Ze wilde toen ik haar net leerde kennen 3 weken naar China voor vrijwilligers werk. Dat is gelukkig niet doorgegaan. Dus ik weet waar ik het over heb.![]()
Nee, maar de fotos komen van een in Nederland populaire dating app Tinder wat werkt met foto's. En wat is een duidelijkere boodschap voor ik wil een neger dan met zo'n kindje op de foto gaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Daarvoor hoeven ze toch niet per se naar Afrika?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je kut tennisser
Ze komen daar handen tekort idd!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:04 schreef Badger. het volgende:
Maar of ik ga er gewoon de toerist uithangen, beetje foto's maken en in luxe resorts zitten in Zuid Afrika, of ik trek er fatsoenlijk een paar maanden de tijd voor uit na mijn studie, en ga daar daadwerkelijk helpen en ook het fysiek zware werk niet schuwen..
Eerder tijd te veelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:30 schreef Koral het volgende:
[..]
En toch reageren he? Iets met aandacht tekort
pleonasmequote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:00 schreef AlexanderC het volgende:
Ze gaan er alleen naartoe voor grote negerlullen
Klinkt leuk boekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef Meneerik2 het volgende:
Er is ook een boek geschreven over dit soort type meisjes
Waarom heb jij een foto van Breivik in je avatar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klinkt leuk boekEens eventjes op mijn ereadertje zetten.
Is dat Voe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef DemonRage het volgende:
Zelfprofilering heet dat.
Sommige meiden/vrouwen willen graag de hele aardkloot rond en doen overdreven ambitieus, als ze maar met hun bakkes overal en met iedereen foto kunnen gaan, of in het extreme geval hun dagelijkse leven filmen. En als je dan ook nog eens met 3e wereld negertjes op de foto gaat dan scoor je bonuspunten.
Dit hebben niet alleen Nederlandse meiden. Die Noorse troela die zichzelf Voe noemt is ook zo'n voorbeeld:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:08 schreef Clashy het volgende:
[..]
Waarom heb jij een foto van Breivik in je avatar?
Maar hoezo? Ik bedoel, waarom heb jij geen avatar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:43 schreef Clashy het volgende:
[..]
Hoe ik het bedoel? Precies zoals het er staat :S
Mwoa, even samenvatting gelezen, boek gaat over naīeve meisjes die werkelijk de wereld willen verbeteren en dan de harde werkelijkheid ontdekken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef Meneerik2 het volgende:
Er is ook een boek geschreven over dit soort type meisjes
Waarom lijkt het jou een leuk boek? Omdat het jouw beeld van de linkse naīeve figuren en hun ontdekking hoe die gemene zwarte en gekleurde mensen buiten Europa nu werkelijk zijn, lijkt te bevestigen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klinkt leuk boekEens eventjes op mijn ereadertje zetten.
Eh, ja? Humor om te lachen enzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom lijkt het jou een leuk boek? Omdat het jouw beeld van de linkse naīeve figuren en hun ontdekking hoe die gemene zwarte en gekleurde mensen buiten Europa nu werkelijk zijn, lijkt te bevestigen?
Ik denk dat het tijd wordt dat jij de wereld buiten Europa en het westen eens echt leert kennen anders dan vanaf jouw computertje.quote:
Jij voelt je een beetje op je plek gezet in dit topic? Je vriendin is momenteel een school aan het bouwen in Zimbabwe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat jij de wereld buiten Europa en het westen eens echt leert kennen anders dan vanaf jouw computertje.
Waarom zou je aannemen dat mensen vroeger edeler bedoelingen hadden? Uit de geschiedenis blijkt niet echt dat er vroeger alleen maar engelen leefden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:56 schreef Robophatt het volgende:
Het is jammer dat de meeste mensen dat soort dingen alleen maar doen juist om er foto's van op Facebook te kunnen zetten. Lijkt wel of mensen steeds minder dingen doen omdat ze het zelf echt graag willen.
Op mijn plek gezet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij voelt je een beetje op je plek gezet in dit topic? Je vriendin is momenteel een school aan het bouwen in Zimbabwe?
Exact. De kern, als in de menselijke aard blijf inderdaad hetzelfde. Waarbij je natuurlijk tussen de verschillende mensen veel onderlinge verschillen hebt. Maar als je dit vergelijkt met 100 jaar geleden of 1000 jaar geleden zal het niet heel veel anders zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:54 schreef tarantism het volgende:
[..]
Waarom zou je aannemen dat mensen vroeger edeler bedoelingen hadden? Uit de geschiedenis blijkt niet echt dat er vroeger alleen maar engelen leefden.
Omdat mijn vader dat daarna ook zei? Met je "jochie", het is om te kotsen omdat die mannen het puur voor een verblijfsvergunning/paspoort doen, vrouwen die hier in Nederland nooit van dr leven een vent hebbe gehad kome vanuit daar terug met een vent... zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Stoer maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt jochie.
[..]
En hoeveel keer heb je dat meegemaakt om precies te zijn?
En waarom precies is het om te kotsen?
Nee. Jij moet gewoon leren dingen te specificeren. Als in: "het is om te kotsen wanneer deze meisjes misbruik van zich laten maken wanneer die vent ze gebruikt voor een verblijfsvergunning".quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:25 schreef MrStock het volgende:
[..]
Omdat mijn vader dat daarna ook zei? Met je "jochie", het is om te kotsen omdat die mannen het puur voor een verblijfsvergunning/paspoort doen, vrouwen die hier in Nederland nooit van dr leven een vent hebbe gehad kome vanuit daar terug met een vent... zegt al genoeg.
Ik heb het al 4x meegemaakt dat het gebeurd is....
Maar ach, ga jij maar in je ivoren torentje zitten, waarbij jij je superieur voelt over mij, ik ga wel lekker hier in de realiteit leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |