Al eens van vliegtuigbanden gehoord? Gieren hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een vliegtuig lijkt me logischer.
Jij bent al even interessant als de meiden die in de OP beschreven worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Al eens van vliegtuigbanden gehoord? Gieren he
En toch reageren he? Iets met aandacht tekortquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:13 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Jij bent al even interessant als de meiden die in de OP beschreven worden.
bedankt voor je advies manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:45 schreef Jellereppe het volgende:
Als die dames een rijke Afrikaanse man zoeken dan moeten ze bij Tsonga zijn. Heeft enkele miljoenen euro's vergaard met het tennis. Hij is de huidige nummer 8 van de wereld in zijn sport.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:39 schreef Abed het volgende:
Goede klacht.
Sowieso Nederlandse wijven![]()
Dikke bovenarmen en benen en praatjes voor 10.
Als ik die reis morgen wil gaan maken, dan kan ik gaan. Heb het geld om daar verblijf en een ticket te kopen...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Je bent dus eigenlijk gewoon jaloers dat die mensen allemaal positieve reacties krijgen op hun reis.
Deze man is succesvol. Heeft al 12 miljoen euro prijzengeld bij elkaar geslagen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:35 schreef Hier het volgende:
[..]
Vrouwen willen een echte zwarte neger. Niet zo'n mokka geval die je op drie hoog in een achterstandswijk ook wel kan vinden.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:31 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn dat rijke blanken gebruik maken van arme negers...
Flikker nou eens op met je kut tennisserquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Deze man is succesvol. Heeft al 12 miljoen euro prijzengeld bij elkaar geslagen.
[ afbeelding ]
Hoeft toch ook niet? Zolang ze maar niet doen alsof ze wel om ze geven terwijl dit niet zo is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:55 schreef Badger. het volgende:
[..]
Gaat inderdaad alleen maar om CV bouwen en dan vervolgens een om er vervolgens een beetje interessant over te kunnen doen hier in NL... Alsof die dispuuttrutjes ook maar iets geven om die negertjes...
Bij oude mensen in NL de kont wassen (of ander vrijwilligerswerk) maakt natuurlijk niet genoeg indruk op je CVquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Farenji het volgende:
Huppelkutjes die vrijwilligerswerk in een weeshuis ofzo gaan doen en dat van te voren van alle daken schreeuwen. En dan na drie weken met hangende pootjes terugkomen omdat ze toch niet helemaal om konden gaan met alle oorlogs- of verkrachtingstrauma's van die kinderen. Daar had hun hbo studie communicatie hen toch niet helemaal op voorbereid!
Of dat ze helemaal verbaasd waren dat ze de locals het niet zo konden waarderen dat rijkeluiskindjes uit het westen voor niks de schaarse baantjes kwamen inpikken. "Ik probeer alleen maar te helpen!"
Maar goed het staat natuurlijk wel leuk op het cv.
Spijker kopquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Farenji het volgende:
Huppelkutjes die vrijwilligerswerk in een weeshuis ofzo gaan doen en dat van te voren van alle daken schreeuwen. En dan na drie weken met hangende pootjes terugkomen omdat ze toch niet helemaal om konden gaan met alle oorlogs- of verkrachtingstrauma's van die kinderen. Daar had hun hbo studie communicatie hen toch niet helemaal op voorbereid!
Of dat ze helemaal verbaasd waren dat ze de locals het niet zo konden waarderen dat rijkeluiskindjes uit het westen voor niks de schaarse baantjes kwamen inpikken. "Ik probeer alleen maar te helpen!"
Maar goed het staat natuurlijk wel leuk op het cv.
ze doen de kippenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Afrika.. Je geen ze kippen zodat ze elke dag eieren kunnen eten. Maar nee, ze de kippen
En juist deze mindset gaat je daar echt niet helpen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:04 schreef Badger. het volgende:
[..]
Als ik die reis morgen wil gaan maken, dan kan ik gaan. Heb het geld om daar verblijf en een ticket te kopen...
Maar of ik ga er gewoon de toerist uithangen, beetje foto's maken en in luxe resorts zitten in Zuid Afrika, of ik trek er fatsoenlijk een paar maanden de tijd voor uit na mijn studie, en ga daar daadwerkelijk helpen en ook het fysiek zware werk niet schuwen..
Ga echter niet van beide dingen enkel de lusten nemen, door daar groots aangekondigd heen te gaan , met allerlei kleine zwartjes op de foto gaan, pretenderend dat ik de lokale samenleving in mijn eentje laat evolueren, facebook vol met foto's gooien, maar ondertussen alleen maar een beetje met kindjes spelen, om 5 uur 's avond weer terug naar het huissie en 's avonds wijn drinken en sigaretten roken met vriendinnen en na een paar weken weer naar huis zonder echt iets nuttigs gedaan te hebben...
Duidelijk ja. Daarnaast eten ze de kippen die je geeft op maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Afrika.. Je geen ze kippen zodat ze elke dag eieren kunnen eten. Maar nee, ze de kippen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef MrStock het volgende:
Mijn zus en een nichtje van mij zijn ook naar Afrika geweest... Ook met vriendinnen, alle clichés kwamen voorbij.
Had vooraf ook tegen mijn zus gezegd: Als jij met zo'n Tamtammer thuis komt, schop ik je het huis uit.
Heb bij voormalige klasgenotes gezien dat ze ineens zo'n man terug kwamen, zum kotzen...
Oh, maar gelukkig gebeurt dat ook best regelmatig. In the middle of nowhere meehelpen een schooltje te bouwen ofzo (dat is dus: op dag 1 en 2 een paar keer een steen of een spijker aangeven, en de rest van de tijd in de schaduw hangen want "poeh dit zijn toch geen temperaturen voor een blanke".) en dan een bezoekje krijgen van de plaatselijke warlord.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Normaalgesproken zou ik het met je eens zijn (bijvoorbeeld over chicks die zichzelf gaan ontdekken in Australie), maar deze types moeten gewoon verkracht, beroofd en vermoord worden.
Je kan best wat geven wat tegelijkertijd de economie draaiende houdt. Bijvoorbeeld fabrieken, of je zou kunnen kappen met uitbuiten. Maar die wending neemt de economie natuurlijk niet want de economie werkt niet zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Daarnaast eten ze de kippen die je geeft op maar dat geheel terzijde.
Je moet helemaal niets geven. Geven sloopt de lokale economie.
Ook nog een beetje dikkig met een hippe bril zeker?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Molleman het volgende:
Die heb ik er nu ook een op facebook rondhuppelen. Die is naar "the countery of Kenia" geweest.![]()
![]()
![]()
Nee, andere kleur haar maar wel zo'n brilquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook nog een beetje dikkig met een hippe bril zeker?
[ afbeelding ]
Stoer maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt jochie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef MrStock het volgende:
Had vooraf ook tegen mijn zus gezegd: Als jij met zo'n Tamtammer thuis komt, schop ik je het huis uit.
En hoeveel keer heb je dat meegemaakt om precies te zijn?quote:Heb bij voormalige klasgenotes gezien dat ze ineens zo'n man terug kwamen, zum kotzen...
Wat is er precies verkeerd aan het gebruik v/h woord manager?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Social media manager, ook klachtwaardig
Je gaat toch niet menen dat ik dit serieus uit moet gaan leggen he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er precies verkeerd aan het gebruik v/h woord manager?
En dat mag zich dan 'manager' noemenquote:Naast voorkennis van en affiniteit met de platformen LinkedIn, Twitter en bij voorkeur ook Facebook, wordt er tijdens deze driedaagse opleiding () ook een stevig beroep gedaan op uw leergierigheid, doorzettingsvermogen en het verwerken van nieuwe kennis en inzichten over online media.
Ik denk dat je niet helemaal goed begrijpt waar 'manager' voor kan staan. Jij denkt bij manager wellicht direct aan een hogere functie, omdat leidinggevenden vaak manager genoemd worden. Dat kan, dat is 1 v/d betekenissen van het woord. Maar een aanverwante betekenis heeft betrekking op het beheren en/of beheersen van zaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat ik dit serieus uit moet gaan leggen he.
Maar vooruit dan: Opleiding Social Media Manager
[..]
En dat mag zich dan 'manager' noemen![]()
quote:Het begrip management wordt ook gebruikt om de personen die belast zijn met het management, de bestuurders of leidinggevenden, als collectief aan te duiden.
In samenstellingen wordt het begrip vaak gebruikt in de betekenissen beheer, beheersing of beleid. Voorbeelden: accountmanagement (klantbeheer), risicomanagement (risicobeheersing), humanresourcesmanagement (personeelsbeleid).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Management
Ik hoor die chicks gewoon denken: Hij is zwart, en ik ben wit. Veel mensen vinden het zwarte ras minderwaardig of dom, maar ik niet!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef videonatic het volgende:
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/ <-- hiermee is alles gezegt
Ze denken gewoon " awhh ik wil ook een donker kindje."quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:17 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ik hoor die chicks gewoon denken: Hij is zwart, en ik ben wit. Veel mensen vinden het zwarte ras minderwaardig of dom, maar ik niet!
Ik ben verstandiger dan deze mensen. Ik heb de moed gehad om hoogstpersoonlijk naar het afvoerputje van de wereld af te reizen, en weet je wat ik heb ontdekt? Negertjes met hongerbuikjes zijn net mensen! Oke, een fatsoenlijk gesprek met hem over pauperpils, prominent zijn of 'Vo voor de P zit er niet in, én ik ben hem over een week weer vergeten, maar ik ben nu een persoon met een verhaal, met diepgang. En dat zal ik ze via Facebook laten weten ook.
Weet je wat ik doe ?! Ik ga gewoon met een negertje op de foto, hoofden tegen elkaar, want ik voel me een met hem. Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik veel interessanter ben dan hem, want in Nederland voel ik me als dispuutstrut ook veel interessanter dan alle knorreboeven die er rondlopen, maar ik moet even een leuke foto hebben waar mijn verlichte denkbeeld goed op tot uiting komt..
Daarvoor hoeven ze toch niet per se naar Afrika?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:29 schreef videonatic het volgende:
[..]
Ze denken gewoon " awhh ik wil ook een donker kindje."
Een driedaagse opleiding, klinkt als behoorlijk pittig. Pfwoehquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat ik dit serieus uit moet gaan leggen he.
Maar vooruit dan: Opleiding Social Media Manager
[..]
En dat mag zich dan 'manager' noemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |