abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131784430
Zie het steeds vaker voorbij komen op bijvoorbeeld facebook : Een Nederlandse studente die met een big smile op de foto staat op een of andere rode dirtroad midden in Zimbabwe met een klein negerkindje op haar rug.

Met zo'n gezichtsuitdrukking van ; Kijk mij als hoogopgeleide Nederlandse welvarende vrouw eens een breed wereldbeeld hebben, ik kom hier in Afrika de problemen wel even oplossen. Huppa, foto met negerkindje meteen op facebook, negertje met afgetrapte kleding aan, zij met een safarihoed en een kledingstijl a la tomb raider...

Goh wat ben ik toch breed geīnteresseerd, ja ik ben iemand die verder kijkt dan een macbook pro, vakanties naar Mallorca of de nieuwe iPhone: Ik ga naar Afrika om mensen die het echt moeilijk hebben te helpen..

Meestal zijn ze er maar een weekje of 4, en dan nog samen met een vriendin ook. Beetje met de kleine kindjes spelen maar verder weinig uitvreten. Als na een paar weken de nieuwigheid er weer vanaf is weer met gierende banden terug naar NL, maar gelukkig heb je dan de foto's nog om op Facebook aan iedereen te kunnen laten zien dat je zo'n verlichte persoonlijkheid bent...

Eenmaal thuis is het foto's aan de muur hangen, poppetje gezien, kastje dicht en vooral geen geld meer naar Afrika want ik ben ook maar een arme student die naar hippe technofestivals moet..

Zie het overal om me heen opeens dit fenomeen, jullie ook?
pi_131784466
Pics
pi_131784467
Verwijder die kuthoeren dan uit je vriendenlijst, en voíla, geen last meer.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:31:26 #4
338319 ZarB
Piņa colada
pi_131784475
Jahoor, maar niet 'opeens'. Al best een tijdje.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:31:43 #5
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_131784489
Zal niet de eerste keer zijn dat rijke blanken gebruik maken van arme negers...
Nee
pi_131784608
Ja ik zie het ook maar ik vind het niet erg? Laat ze lekker. Ik zou als ik er de tijd en het geld voor had ook best een maandje naar afrika willen gaan, beetje met die kinders door 't zand voetballen en weer met gierende banden naar huis gaan.
pi_131784687
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:35 schreef erikkll het volgende:
Ja ik zie het ook maar ik vind het niet erg? Laat ze lekker. Ik zou als ik er de tijd en het geld voor had ook best een maandje naar afrika willen gaan, beetje met die kinders door 't zand voetballen en weer met gierende banden naar huis gaan.
Dat is waar, maar op de een of andere manier irriteert de boodschap die ze er op facebook mee over proberen te brengen..

Alsof ze tegen anderen willen zeggen '' Kijk eens verder dan je neus lang is, ik ben een wereldburger die weet hoe het er in de wereld aan toegaat. '', terwijl het zelf juist de meest standaard studentbitches zijn die er zijn met starbucks koffie, een macbook luisterend naar Bakermat.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:40:48 #8
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_131784769
Terechte klacht.
pi_131784788
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:38 schreef Badger. het volgende:

[..]

Dat is waar, maar op de een of andere manier irriteert de boodschap die ze er op facebook mee over proberen te brengen..

Alsof ze tegen anderen willen zeggen '' Kijk eens verder dan je neus lang is, ik ben een wereldburger die weet hoe het er in de wereld aan toegaat. '', terwijl het zelf juist de meest standaard studentbitches zijn die er zijn met starbucks koffie, een macbook luisterend naar Bakermat.
ja, bakermat-starbucks-wereldburgermeisje is toch een mooi hokje?
pi_131784829
Terechte klacht.
pi_131784838
Ik vind zulke meisjes wel leuk hoor. Lekker beetje mee naar technofeestjes gaan, beetje mee in bed belanden. En ze gaan naar afrika. Tja; dat is nou eenmaal hip in die kringen en ik snap best dat ze dat leuk vinden. Ze begrijpen zelf ook wel dat de mate waarin je er wereldwijs van wordt wel meevalt.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:42:28 #12
338319 ZarB
Piņa colada
pi_131784839
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:38 schreef Badger. het volgende:

[..]

Madelon en Annefleur uit de studentenvereniging met hun bierbuiken. En het geld van papa. Wat een wereldverbeteraars!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_131784889
Zijn gewoon blanke hoeren op zoek naar zwarte pik.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:45:45 #14
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_131784935
Als die dames een rijke Afrikaanse man zoeken dan moeten ze bij Tsonga zijn. Heeft enkele miljoenen euro's vergaard met het tennis. Hij is de huidige nummer 8 van de wereld in zijn sport.

pi_131784949
zeer terechte klacht _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:44 schreef chroestjov het volgende:
Zijn gewoon blanke hoeren op zoek naar zwarte pik.
iemand die ik ken is inderdaad snoeihard gepaald door een neger daar ja _O- en die komt ook wel eens naar NL :')_____!!
Wǒ shė dá hķng, of the Eggman, of the Walrus
  Forum Admin woensdag 2 oktober 2013 @ 18:50:22 #16
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_131785086
Deze zomer nog ontwikkelingswerk gedaan in Duitsland, #feelinggoodaboutmyself
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_131785152
quote:
’s Avonds komt ze, heel toevallig, een paar dispuutwijven tegen bij de bar, die uitpuffen van hun waterputproject en in hun hoofd hun CV al aan het updaten zijn. Ze gieten cocktails achterover en roken Marlboro Lights. Ze praten over de ellende in Afrika en de mensen die ondanks alles toch zo gelukkig zijn. Samen met Lindsey eten ze gigantische hoeveelheden Keniaanse friet, die ze niet zo makkelijk wegkrijgen als de friet van thuis omdat ze in Kenia niet eens fatsoenlijke mayonaise hebben.
http://www.vice.com/nl/re(...)kanen-om-kunnen-gaan ^O^
pi_131785174
Meest terechte klacht van de maand
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_131785196
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:30 schreef Badger. het volgende:
Zie het steeds vaker voorbij komen op bijvoorbeeld facebook : Een Nederlandse studente die met een big smile op de foto staat op een of andere rode dirtroad midden in Zimbabwe met een klein negerkindje op haar rug.

Met zo'n gezichtsuitdrukking van ; Kijk mij als hoogopgeleide Nederlandse welvarende vrouw eens een breed wereldbeeld hebben, ik kom hier in Afrika de problemen wel even oplossen. Huppa, foto met negerkindje meteen op facebook, negertje met afgetrapte kleding aan, zij met een safarihoed en een kledingstijl a la tomb raider...

Goh wat ben ik toch breed geīnteresseerd, ja ik ben iemand die verder kijkt dan een macbook pro, vakanties naar Mallorca of de nieuwe iPhone: Ik ga naar Afrika om mensen die het echt moeilijk hebben te helpen..

Meestal zijn ze er maar een weekje of 4, en dan nog samen met een vriendin ook. Beetje met de kleine kindjes spelen maar verder weinig uitvreten. Als na een paar weken de nieuwigheid er weer vanaf is weer met gierende banden terug naar NL, maar gelukkig heb je dan de foto's nog om op Facebook aan iedereen te kunnen laten zien dat je zo'n verlichte persoonlijkheid bent...

Eenmaal thuis is het foto's aan de muur hangen, poppetje gezien, kastje dicht en vooral geen geld meer naar Afrika want ik ben ook maar een arme student die naar hippe technofestivals moet..

Zie het overal om me heen opeens dit fenomeen, jullie ook?
Dat is een excuus die foto's in werkelijkheid gaan ze naar Mombassa voor de gigolo's
pi_131785240
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
zeer terechte klacht _O_

[..]

iemand die ik ken is inderdaad snoeihard gepaald door een neger daar ja _O- en die komt ook wel eens naar NL :')_____!!
aids willen oplopen :')______!!
pi_131785269
quote:
Bij het corps hier in Amsterdam hebben ze ook zo'n Afrika waterputten project... Gaat inderdaad alleen maar om CV bouwen en dan vervolgens een om er vervolgens een beetje interessant over te kunnen doen hier in NL... Alsof die dispuuttrutjes ook maar iets geven om die nergertjes...

En daar gewoon inderdaad schaamteloos de taxi pakken naar een club, sigaretten roken en met een grote merkzonnebril oplopen :')

edit: Dat stukje _O_
pi_131785368
quote:
Godverdomme, geweldig stukje. Hypocriete hoeren zijn het, allemaal.
  Eindredactie Games woensdag 2 oktober 2013 @ 18:59:06 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_131785395
Pijnlijk herkenbaar.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_131785487
Zeer terechte klacht. Ik ken ze ook. ;(
pi_131785544
Ik ken er ook een paar (eentje is net een dag terug en krijgt vandaag een surprise party :'( :'( :'( :r :r :r :') :') :') omdat ze een dag terug is uit Ghana en ze het daar heel zwaar heeft gehad _O- _O- _O- ).

Ik kom trouwens regelmatig voor mijn werk bij goede doelen organisatie over de vloer, waar werk in Afrika belangrijk is, wat een mensen lopen daar zeg en waar ze zich druk om kunnen maken :').
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')