Ik ken er ééntje helaas.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ken een werkloos meisje, met een uitkering, die vooral geen moeite doet om aan een baan te komen, want ze is " geestelijk instabiel", maar ze gaat om de paar jaar wel 4 maanden naar Afrika om vrijwilligerswerk te doen, om zo haar geweten weer te reinigen...
Het antwoord is al meerdere keren gegevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:31 schreef White_Flower het volgende:
Ik snap niet wat een meisje daar tussen de verwilderde bosnegers doet.
Ja, maar toch snap ik het niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het antwoord is al meerdere keren gegeven
Hint: het heeft te maken met lengte.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:34 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja, maar toch snap ik het niet.
Zoiets zal het wel zijn inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hint: het heeft te maken met lengte.
Een vliegtuig lijkt me logischer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:30 schreef Badger. het volgende:
Als na een paar weken de nieuwigheid er weer vanaf is weer met gierende banden terug naar NL
Mwa, zat oudere gescheiden dames die daar de verloren jaren gaan inhalen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:43 schreef SchoneZoon het volgende:
Ze gaan voor de 'black experience'. Heb filmpjes gezien van stagiaires in Suriname en Curacao, waarin ze zelf toegeven dat veel van die meisjes helemaal losgaan met die negers daarAls ze terugkomen zijn ze uitgewoond in elke gat van hun lichaam.
Afrikanen hebben Aids, dus daar zullen ze wel voorzichtiger zijn hoop ik
quote:
Eens! Verschrikkelijk, dat soort wijven. En er zijn er veul van!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:39 schreef Abed het volgende:
Goede klacht.
Sowieso Nederlandse wijven![]()
Dikke bovenbenen en praatjes voor 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |