Vermoeiend hè, je continu zorgen maken over hoe andere mensen hun leven inrichten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:30 schreef Badger. het volgende:
Zie het steeds vaker voorbij komen op bijvoorbeeld facebook : Een Nederlandse studente die met een big smile op de foto staat op een of andere rode dirtroad midden in Zimbabwe met een klein negerkindje op haar rug.
Met zo'n gezichtsuitdrukking van ; Kijk mij als hoogopgeleide Nederlandse welvarende vrouw eens een breed wereldbeeld hebben, ik kom hier in Afrika de problemen wel even oplossen. Huppa, foto met negerkindje meteen op facebook, negertje met afgetrapte kleding aan, zij met een safarihoed en een kledingstijl a la tomb raider...
Goh wat ben ik toch breed geïnteresseerd, ja ik ben iemand die verder kijkt dan een macbook pro, vakanties naar Mallorca of de nieuwe iPhone: Ik ga naar Afrika om mensen die het echt moeilijk hebben te helpen..
Meestal zijn ze er maar een weekje of 4, en dan nog samen met een vriendin ook. Beetje met de kleine kindjes spelen maar verder weinig uitvreten. Als na een paar weken de nieuwigheid er weer vanaf is weer met gierende banden terug naar NL, maar gelukkig heb je dan de foto's nog om op Facebook aan iedereen te kunnen laten zien dat je zo'n verlichte persoonlijkheid bent...
Eenmaal thuis is het foto's aan de muur hangen, poppetje gezien, kastje dicht en vooral geen geld meer naar Afrika want ik ben ook maar een arme student die naar hippe technofestivals moet..
Zie het overal om me heen opeens dit fenomeen, jullie ook?
Vrouwen willen een echte zwarte neger. Niet zo'n mokka geval die je op drie hoog in een achterstandswijk ook wel kan vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:45 schreef Jellereppe het volgende:
Als die dames een rijke Afrikaanse man zoeken dan moeten ze bij Tsonga zijn. Heeft enkele miljoenen euro's vergaard met het tennis. Hij is de huidige nummer 8 van de wereld in zijn sport.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gastje linksboven kijkt me een partij link. Kindsoldaat in de dopquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef kami124 het volgende:
Terechte klacht ik heb er ook zo 1 op m'n Facebook.
[ afbeelding ]
hahaha nice, bro. Zeg dat het niet zo is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:39 schreef Abed het volgende:
Goede klacht.
Sowieso Nederlandse wijven![]()
Dikke bovenbenen en praatjes voor 10.
Egoboosting vermoed ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:39 schreef Catatafish het volgende:
Herkenbaar. Zolang ze maar met een klein negertje op de foto staan. Geen idee wat hier zo geweldig aan is, maargoed.
Zeker ja!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:42 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Ja, maar daar is Facebook in het algemeen wel een platform voor
Normaalgesproken zou ik het met je eens zijn (bijvoorbeeld over chicks die zichzelf gaan ontdekken in Australie), maar deze types moeten gewoon verkracht, beroofd en vermoord worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:35 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Vermoeiend hè, je continu zorgen maken over hoe andere mensen hun leven inrichten?
Als er nou eens een manier was om gewoon geen fuck te geven...
Ik ken er ééntje helaas.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ken een werkloos meisje, met een uitkering, die vooral geen moeite doet om aan een baan te komen, want ze is " geestelijk instabiel", maar ze gaat om de paar jaar wel 4 maanden naar Afrika om vrijwilligerswerk te doen, om zo haar geweten weer te reinigen...
Het antwoord is al meerdere keren gegevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:31 schreef White_Flower het volgende:
Ik snap niet wat een meisje daar tussen de verwilderde bosnegers doet.
Ja, maar toch snap ik het niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het antwoord is al meerdere keren gegeven
Hint: het heeft te maken met lengte.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:34 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja, maar toch snap ik het niet.
Zoiets zal het wel zijn inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hint: het heeft te maken met lengte.
Een vliegtuig lijkt me logischer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:30 schreef Badger. het volgende:
Als na een paar weken de nieuwigheid er weer vanaf is weer met gierende banden terug naar NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |