Al eens van vliegtuigbanden gehoord? Gieren hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een vliegtuig lijkt me logischer.
Jij bent al even interessant als de meiden die in de OP beschreven worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Al eens van vliegtuigbanden gehoord? Gieren he
En toch reageren he? Iets met aandacht tekortquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:13 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Jij bent al even interessant als de meiden die in de OP beschreven worden.
bedankt voor je advies manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:45 schreef Jellereppe het volgende:
Als die dames een rijke Afrikaanse man zoeken dan moeten ze bij Tsonga zijn. Heeft enkele miljoenen euro's vergaard met het tennis. Hij is de huidige nummer 8 van de wereld in zijn sport.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:39 schreef Abed het volgende:
Goede klacht.
Sowieso Nederlandse wijven![]()
Dikke bovenarmen en benen en praatjes voor 10.
Als ik die reis morgen wil gaan maken, dan kan ik gaan. Heb het geld om daar verblijf en een ticket te kopen...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Je bent dus eigenlijk gewoon jaloers dat die mensen allemaal positieve reacties krijgen op hun reis.
Deze man is succesvol. Heeft al 12 miljoen euro prijzengeld bij elkaar geslagen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:35 schreef Hier het volgende:
[..]
Vrouwen willen een echte zwarte neger. Niet zo'n mokka geval die je op drie hoog in een achterstandswijk ook wel kan vinden.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:31 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn dat rijke blanken gebruik maken van arme negers...
Flikker nou eens op met je kut tennisserquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Deze man is succesvol. Heeft al 12 miljoen euro prijzengeld bij elkaar geslagen.
[ afbeelding ]
Hoeft toch ook niet? Zolang ze maar niet doen alsof ze wel om ze geven terwijl dit niet zo is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:55 schreef Badger. het volgende:
[..]
Gaat inderdaad alleen maar om CV bouwen en dan vervolgens een om er vervolgens een beetje interessant over te kunnen doen hier in NL... Alsof die dispuuttrutjes ook maar iets geven om die negertjes...
Bij oude mensen in NL de kont wassen (of ander vrijwilligerswerk) maakt natuurlijk niet genoeg indruk op je CVquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Farenji het volgende:
Huppelkutjes die vrijwilligerswerk in een weeshuis ofzo gaan doen en dat van te voren van alle daken schreeuwen. En dan na drie weken met hangende pootjes terugkomen omdat ze toch niet helemaal om konden gaan met alle oorlogs- of verkrachtingstrauma's van die kinderen. Daar had hun hbo studie communicatie hen toch niet helemaal op voorbereid!
Of dat ze helemaal verbaasd waren dat ze de locals het niet zo konden waarderen dat rijkeluiskindjes uit het westen voor niks de schaarse baantjes kwamen inpikken. "Ik probeer alleen maar te helpen!"
Maar goed het staat natuurlijk wel leuk op het cv.
Spijker kopquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Farenji het volgende:
Huppelkutjes die vrijwilligerswerk in een weeshuis ofzo gaan doen en dat van te voren van alle daken schreeuwen. En dan na drie weken met hangende pootjes terugkomen omdat ze toch niet helemaal om konden gaan met alle oorlogs- of verkrachtingstrauma's van die kinderen. Daar had hun hbo studie communicatie hen toch niet helemaal op voorbereid!
Of dat ze helemaal verbaasd waren dat ze de locals het niet zo konden waarderen dat rijkeluiskindjes uit het westen voor niks de schaarse baantjes kwamen inpikken. "Ik probeer alleen maar te helpen!"
Maar goed het staat natuurlijk wel leuk op het cv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |