abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131843838
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Molleman het volgende:
Die heb ik er nu ook een op facebook rondhuppelen. Die is naar "the countery of Kenia" geweest. :') :') :') :')
Ook nog een beetje dikkig met een hippe bril zeker?

pi_131843942
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ook nog een beetje dikkig met een hippe bril zeker?

[ afbeelding ]
Nee, andere kleur haar maar wel zo'n bril :P Dikkige is er ondertussen vanaf, is aan de lijn geweest ;)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:44:06 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_131844039
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef MAHL het volgende:
een
Social media manager, ook klachtwaardig :')
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:45:06 #139
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131844066
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef MrStock het volgende:

Had vooraf ook tegen mijn zus gezegd: Als jij met zo'n Tamtammer thuis komt, schop ik je het huis uit.
Stoer maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt jochie.

quote:
Heb bij voormalige klasgenotes gezien dat ze ineens zo'n man terug kwamen, zum kotzen...
En hoeveel keer heb je dat meegemaakt om precies te zijn?

En waarom precies is het om te kotsen?
Krekker is de bom!
pi_131844103
Kwaliteits topique
Huehue
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:46:47 #141
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131844105
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Social media manager, ook klachtwaardig :')
Wat is er precies verkeerd aan het gebruik v/h woord manager? :?
Krekker is de bom!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:55:37 #142
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_131844371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:46 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat is er precies verkeerd aan het gebruik v/h woord manager? :?
Je gaat toch niet menen dat ik dit serieus uit moet gaan leggen he.

Maar vooruit dan: Opleiding Social Media Manager

quote:
Naast voorkennis van en affiniteit met de platformen LinkedIn, Twitter en bij voorkeur ook Facebook, wordt er tijdens deze driedaagse opleiding ( :') ) ook een stevig beroep gedaan op uw leergierigheid, doorzettingsvermogen en het verwerken van nieuwe kennis en inzichten over online media.
En dat mag zich dan 'manager' noemen :')
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:04:29 #143
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131844613
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat je niet helemaal goed begrijpt waar 'manager' voor kan staan. Jij denkt bij manager wellicht direct aan een hogere functie, omdat leidinggevenden vaak manager genoemd worden. Dat kan, dat is 1 v/d betekenissen van het woord. Maar een aanverwante betekenis heeft betrekking op het beheren en/of beheersen van zaken.

Wanneer het woord manager achter een ander woord geplaatst wordt, dan heeft het vaak die laatste betekenis. Een accountmanager beheert een account. Een social media manager beheert de social media. Een risicomanager beheerst de risico's.

quote:
Het begrip management wordt ook gebruikt om de personen die belast zijn met het management, de bestuurders of leidinggevenden, als collectief aan te duiden.

In samenstellingen wordt het begrip vaak gebruikt in de betekenissen beheer, beheersing of beleid. Voorbeelden: accountmanagement (klantbeheer), risicomanagement (risicobeheersing), humanresourcesmanagement (personeelsbeleid).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Management
Krekker is de bom!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:06:52 #144
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_131844673
Ik ga daar alleen naartoe wanneer mijn cognac-lederen schoenen vies zijn. Babajide van de straatkant poetst ze altijd keurig netjes.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_131844704
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/ <-- hiermee is alles gezegt
pi_131844724
Goede klacht!

Is overigens nagenoeg hetzelfde als al die communicatie-media-informatie-eventmanagement chicks die in hun stageperiode naar Curaçao gaan... En dat dan vervolgens relevante buitenlandervaring gaan noemen :')
pi_131844995
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef videonatic het volgende:
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/ <-- hiermee is alles gezegt
Ik hoor die chicks gewoon denken: Hij is zwart, en ik ben wit. Veel mensen vinden het zwarte ras minderwaardig of dom, maar ik niet!

Ik ben verstandiger dan deze mensen. Ik heb de moed gehad om hoogstpersoonlijk naar het afvoerputje van de wereld af te reizen, en weet je wat ik heb ontdekt? Negertjes met hongerbuikjes zijn net mensen! Oke, een fatsoenlijk gesprek met hem over pauperpils, prominent zijn of 'Vo voor de P zit er niet in, én ik ben hem over een week weer vergeten, maar ik ben nu een persoon met een verhaal, met diepgang. En dat zal ik ze via Facebook laten weten ook.

Weet je wat ik doe ?! Ik ga gewoon met een negertje op de foto, hoofden tegen elkaar, want ik voel me een met hem. Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik veel interessanter ben dan hem, want in Nederland voel ik me als dispuutstrut ook veel interessanter dan alle knorreboeven die er rondlopen, maar ik moet even een leuke foto hebben waar mijn verlichte denkbeeld goed op tot uiting komt..
pi_131845345
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:17 schreef Badger. het volgende:

[..]

Ik hoor die chicks gewoon denken: Hij is zwart, en ik ben wit. Veel mensen vinden het zwarte ras minderwaardig of dom, maar ik niet!

Ik ben verstandiger dan deze mensen. Ik heb de moed gehad om hoogstpersoonlijk naar het afvoerputje van de wereld af te reizen, en weet je wat ik heb ontdekt? Negertjes met hongerbuikjes zijn net mensen! Oke, een fatsoenlijk gesprek met hem over pauperpils, prominent zijn of 'Vo voor de P zit er niet in, én ik ben hem over een week weer vergeten, maar ik ben nu een persoon met een verhaal, met diepgang. En dat zal ik ze via Facebook laten weten ook.

Weet je wat ik doe ?! Ik ga gewoon met een negertje op de foto, hoofden tegen elkaar, want ik voel me een met hem. Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik veel interessanter ben dan hem, want in Nederland voel ik me als dispuutstrut ook veel interessanter dan alle knorreboeven die er rondlopen, maar ik moet even een leuke foto hebben waar mijn verlichte denkbeeld goed op tot uiting komt..
Ze denken gewoon " awhh ik wil ook een donker kindje."
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:32:46 #149
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131845479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:29 schreef videonatic het volgende:

[..]

Ze denken gewoon " awhh ik wil ook een donker kindje."
Daarvoor hoeven ze toch niet per se naar Afrika? :?
Krekker is de bom!
pi_131845564
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[..]

Een driedaagse opleiding, klinkt als behoorlijk pittig. Pfwoeh :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')