Ook nog een beetje dikkig met een hippe bril zeker?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Molleman het volgende:
Die heb ik er nu ook een op facebook rondhuppelen. Die is naar "the countery of Kenia" geweest.![]()
![]()
![]()
Nee, andere kleur haar maar wel zo'n brilquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook nog een beetje dikkig met een hippe bril zeker?
[ afbeelding ]
Stoer maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt jochie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef MrStock het volgende:
Had vooraf ook tegen mijn zus gezegd: Als jij met zo'n Tamtammer thuis komt, schop ik je het huis uit.
En hoeveel keer heb je dat meegemaakt om precies te zijn?quote:Heb bij voormalige klasgenotes gezien dat ze ineens zo'n man terug kwamen, zum kotzen...
Wat is er precies verkeerd aan het gebruik v/h woord manager?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Social media manager, ook klachtwaardig
Je gaat toch niet menen dat ik dit serieus uit moet gaan leggen he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er precies verkeerd aan het gebruik v/h woord manager?
En dat mag zich dan 'manager' noemenquote:Naast voorkennis van en affiniteit met de platformen LinkedIn, Twitter en bij voorkeur ook Facebook, wordt er tijdens deze driedaagse opleiding () ook een stevig beroep gedaan op uw leergierigheid, doorzettingsvermogen en het verwerken van nieuwe kennis en inzichten over online media.
Ik denk dat je niet helemaal goed begrijpt waar 'manager' voor kan staan. Jij denkt bij manager wellicht direct aan een hogere functie, omdat leidinggevenden vaak manager genoemd worden. Dat kan, dat is 1 v/d betekenissen van het woord. Maar een aanverwante betekenis heeft betrekking op het beheren en/of beheersen van zaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat ik dit serieus uit moet gaan leggen he.
Maar vooruit dan: Opleiding Social Media Manager
[..]
En dat mag zich dan 'manager' noemen![]()
quote:Het begrip management wordt ook gebruikt om de personen die belast zijn met het management, de bestuurders of leidinggevenden, als collectief aan te duiden.
In samenstellingen wordt het begrip vaak gebruikt in de betekenissen beheer, beheersing of beleid. Voorbeelden: accountmanagement (klantbeheer), risicomanagement (risicobeheersing), humanresourcesmanagement (personeelsbeleid).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Management
Ik hoor die chicks gewoon denken: Hij is zwart, en ik ben wit. Veel mensen vinden het zwarte ras minderwaardig of dom, maar ik niet!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef videonatic het volgende:
http://tolerante-tinder-tangas.tumblr.com/ <-- hiermee is alles gezegt
Ze denken gewoon " awhh ik wil ook een donker kindje."quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:17 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ik hoor die chicks gewoon denken: Hij is zwart, en ik ben wit. Veel mensen vinden het zwarte ras minderwaardig of dom, maar ik niet!
Ik ben verstandiger dan deze mensen. Ik heb de moed gehad om hoogstpersoonlijk naar het afvoerputje van de wereld af te reizen, en weet je wat ik heb ontdekt? Negertjes met hongerbuikjes zijn net mensen! Oke, een fatsoenlijk gesprek met hem over pauperpils, prominent zijn of 'Vo voor de P zit er niet in, én ik ben hem over een week weer vergeten, maar ik ben nu een persoon met een verhaal, met diepgang. En dat zal ik ze via Facebook laten weten ook.
Weet je wat ik doe ?! Ik ga gewoon met een negertje op de foto, hoofden tegen elkaar, want ik voel me een met hem. Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ik veel interessanter ben dan hem, want in Nederland voel ik me als dispuutstrut ook veel interessanter dan alle knorreboeven die er rondlopen, maar ik moet even een leuke foto hebben waar mijn verlichte denkbeeld goed op tot uiting komt..
Daarvoor hoeven ze toch niet per se naar Afrika?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:29 schreef videonatic het volgende:
[..]
Ze denken gewoon " awhh ik wil ook een donker kindje."
Een driedaagse opleiding, klinkt als behoorlijk pittig. Pfwoehquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat ik dit serieus uit moet gaan leggen he.
Maar vooruit dan: Opleiding Social Media Manager
[..]
En dat mag zich dan 'manager' noemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |