abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:39:26 #151
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131845737
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:35 schreef MAHL het volgende:

[..]

Een driedaagse opleiding, klinkt als behoorlijk pittig. Pfwoeh :{
Dat zijn natuurlijk ook geen opleidingen maar trainingen. En dat het bedrijf het zelf wel zo noemt is wellicht uit commerciële overwegingen.

En het is in het bedrijfsleven vrij gebruikelijk dat medewerkers aanvullende trainingen krijgen voor nieuwe of aanvullende taken op de werkvloer of voor een nieuwe functie. Dit staat los van de eventuele opleiding/studie die iemand wel/niet in het verleden heeft gedaan (buiten dat de studie vaak wel enigszins bepalend is voor de baan/sector waar iemand begint).

Iemand met een of andere economie opleiding/studie kan na verloop van tijd op de werkvloer ook een of andere training/cursus krijgen over risicobeheersing en daarna aan de slag gaan als een of andere riskmanager ofzo.
Krekker is de bom!
pi_131845878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ze doen de kippen :?
eten vergeten erbij te zetten ;(
pi_131845929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:39 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat zijn natuurlijk ook geen opleidingen maar trainingen. En dat het bedrijf het zelf wel zo noemt is wellicht uit commerciële overwegingen.

En het is in het bedrijfsleven vrij gebruikelijk dat medewerkers aanvullende trainingen krijgen voor nieuwe of aanvullende taken op de werkvloer of voor een nieuwe functie. Dit staat los van de eventuele opleiding/studie die iemand wel/niet in het verleden heeft gedaan (buiten dat de studie vaak wel enigszins bepalend is voor de baan/sector waar iemand begint).

Iemand met een of andere economie opleiding/studie kan na verloop van tijd op de werkvloer ook een of andere training/cursus krijgen over risicobeheersing en daarna aan de slag gaan als een of andere riskmanager ofzo.
Nee dat snap ik ook wel. Maar kom op, een driedaagse social media training. Is voornamelijk gewoon een hoop gebakken lucht die ze verkopen met veel dure Engelse woorden en termen zodat het nog wat lijkt. Ieder 15-jarig meisje kan dat doen.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:47:20 #154
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131846040
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:44 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook wel. Maar kom op, een driedaagse social media training. Is voornamelijk gewoon een hoop gebakken lucht die ze verkopen met veel dure Engelse woorden en termen zodat het nog wat lijkt. Ieder 15-jarig meisje kan dat doen.
Ik heb serieus geen idee wat ze daar leren dus ik zou het niet weten.

Het lijkt mij in ieder geval een grove misvatting dat het socialmediagebruik van jongeren vergelijkbaar zou zijn met dat van bedrijven. Sterker nog, bedrijven waar men denkt 'ik vraag mijn dochter wel hoe ik dat het beste kan aanpakken', ik denk dat die zichzelf nogal slecht zullen profileren. Lijkt mij...

Social media heeft in het bedrijfsleven natuurlijk een volledig andere functie, waarbij het meer in de buurt komt van klantenservice en marketing. Daar waar bij de jeugd vooral sprake is van... eh... ja van wat eigenlijk.... iets als: zoveel mogelijk onzin delen met de wereld of iets dergelijks...
Krekker is de bom!
pi_131846191
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik heb serieus geen idee wat ze daar leren dus ik zou het niet weten.

Het lijkt mij in ieder geval een grove misvatting dat het socialmediagebruik van jongeren vergelijkbaar zou zijn met dat van bedrijven. Sterker nog, bedrijven waar men denkt 'ik vraag mijn dochter wel hoe ik dat het beste kan aanpakken', ik denk dat die zichzelf nogal slecht zullen profileren. Lijkt mij...

Social media heeft in het bedrijfsleven natuurlijk een volledig andere functie, waarbij het meer in de buurt komt van klantenservice en marketing. Daar waar bij de jeugd vooral sprake is van... eh... ja van wat eigenlijk.... iets als: zoveel mogelijk onzin delen met de wereld of iets dergelijks...
Klopt, maar het zijn nog steeds voornamelijk jongeren die social media gebruiken, dus zullen ze op jongeren in moeten spelen. Wie kan dat beter doen dan een jongere zelf?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:55:43 #156
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_131846283
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef kami124 het volgende:
Terechte klacht ik heb er ook zo 1 op m'n Facebook.

[ afbeelding ]
Die twee onderste jongetjes kijken gewoon naar haar tieten. :D
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:03:16 #157
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_131846503
Terechte klacht. :{

Het ergste vind ik nog wel als iemand trots vertelt dat ze daar vrijwillig Engelse les hebben geven met hun steenkolen Engels. :N Dat ze gewoon broodroof plegen op de lokale Engelse leraren schijnt niet bij ze op te komen.

Zie ook dit Cracked artikel Socially conscious actions that only look like they help #5 Volunteering Overseas :')
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:06:01 #158
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131846587
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:52 schreef MAHL het volgende:

[..]

Klopt, maar het zijn nog steeds voornamelijk jongeren die social media gebruiken, dus zullen ze op jongeren in moeten spelen. Wie kan dat beter doen dan een jongere zelf?
Mwoa. Volgens mij zijn het niet alleen jongeren dit Twitter en Facebook gebruiken. Wel de 'jongere generatie, als in <45 of iets dergelijks.

Wanneer klanten problemen posten via Twitter en een bedrijf scant op de eigen bedrijfsnaam om zo de problemen op te lossen en aan damage control te doen, dan weet ik niet of dit wel zo in het verlengde ligt v/h Twittergebruik van de jongere die post 'vandaag ff lekker helemaal lam worden' bij wijze van.
Krekker is de bom!
pi_131846683
In het zand kunnen je banden helemaal niet gieren.
Het is geen James Bond film..
pi_131847140
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Mwoa. Volgens mij zijn het niet alleen jongeren dit Twitter en Facebook gebruiken. Wel de 'jongere generatie, als in <45 of iets dergelijks.

Wanneer klanten problemen posten via Twitter en een bedrijf scant op de eigen bedrijfsnaam om zo de problemen op te lossen en aan damage control te doen, dan weet ik niet of dit wel zo in het verlengde ligt v/h Twittergebruik van de jongere die post 'vandaag ff lekker helemaal lam worden' bij wijze van.
Hmm, dat zie ik nog niet zoveel, wel een hoop mensen die daarmee zitten te trollen. Zie mijn vader bijv niet zo snel op Twitter of Facebook posten dat hij ontevreden is met het product van bedrijf X.

Maar we dwalen af :P
pi_131847960
_O- _O- _O- oh sorry moest even lachen.

Schat zo in dat de meeste Jongens die in dit topic reageren nog vrij jong zijn en of single of nog wel van vriendin gaan wisselen.

Ik heb nieuws voor een aantal van jullie: over een paar jaar woon je samen met zo'n trien _O- :D _O-

Waar blijven trouwens de vrouwen die dit soort werk verdedigen :P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_131848100
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:54 schreef Koral het volgende:
Ik heb nieuws voor een aantal van jullie: over een paar jaar woon je samen met zo'n trien _O- :D _O-
Een vriendin van mijn vriendin is zo. ;(
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:16:18 #163
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131848560
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:59 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Een vriendin van mijn vriendin is zo. ;(
Er bestaat nog best een kans dat jouw vriendin, wanneer ze dit niet gedaan heeft, op een gegeven moment ook begint met "eigenlijk had ik nog willen reizen". Vooral vlak voor ze op de 'nu moet ik eigenlijk toch echt wel snel aan kinderen gaan beginnen'-leeftijd komt
Krekker is de bom!
pi_131848578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Er bestaat nog best een kans dat jouw vriendin, wanneer ze dit niet gedaan heeft, op een gegeven moment ook begint met "eigenlijk had ik nog willen reizen". Vooral vlak voor ze op de 'nu moet ik eigenlijk toch echt wel snel aan kinderen gaan beginnen'-leeftijd komt
Ze gaat komend jaar stage lopen in Engeland, bij een theater dat werkt met demente ouderen. Ze wilde toen ik haar net leerde kennen 3 weken naar China voor vrijwilligers werk. Dat is gelukkig niet doorgegaan. Dus ik weet waar ik het over heb. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 17:17:52 ]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:19:20 #165
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131848642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:17 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ze gaat komend jaar stage lopen in Engeland, bij een theater dat werkt met demente ouderen. Ze wilde toen ik haar net leerde kennen 3 weken naar China voor vrijwilligers werk. Dat is gelukkig niet doorgegaan. Dus ik weet waar ik het over heb. :')
:D
Krekker is de bom!
pi_131849137
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Daarvoor hoeven ze toch niet per se naar Afrika? :?
Nee, maar de fotos komen van een in Nederland populaire dating app Tinder wat werkt met foto's. En wat is een duidelijkere boodschap voor ik wil een neger dan met zo'n kindje op de foto gaan :)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:07:29 #167
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_131849855
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Flikker nou eens op met je kut tennisser :')
:{
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 18:17:45 #168
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_131850097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 09:04 schreef Badger. het volgende:

Maar of ik ga er gewoon de toerist uithangen, beetje foto's maken en in luxe resorts zitten in Zuid Afrika, of ik trek er fatsoenlijk een paar maanden de tijd voor uit na mijn studie, en ga daar daadwerkelijk helpen en ook het fysiek zware werk niet schuwen..
Ze komen daar handen tekort idd!

:')
  Forum Admin vrijdag 4 oktober 2013 @ 19:41:26 #169
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_131852075
Gewoon een paar duizend euro stuk slaan in de lokale economie, win-win en zet meer zoden aan de dijk dan een dagje put graven. >:O
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_131852097
Jaloers
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:02:06 #171
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_131852669
Zelfprofilering heet dat.

Sommige meiden/vrouwen willen graag de hele aardkloot rond en doen overdreven ambitieus, als ze maar met hun bakkes overal en met iedereen foto kunnen gaan, of in het extreme geval hun dagelijkse leven filmen. En als je dan ook nog eens met 3e wereld negertjes op de foto gaat dan scoor je bonuspunten.

Dit hebben niet alleen Nederlandse meiden. Die Noorse troela die zichzelf Voe noemt is ook zo'n voorbeeld:
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:05:17 #172
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_131852781
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:30 schreef Koral het volgende:

[..]

En toch reageren he? Iets met aandacht tekort :')
Eerder tijd te veel ;)
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_131857244
Alp DuZes fietsers zijn hetzelfde..
pi_131857509
Zijn zelfde debielen die braaf geld storten in zo fonds die braaf aan de deur bedelen hoe slecht ze het hebben iedereen storten maar niet door hebben 99% in bodemloze put beland :')
pi_131857597
Het is jammer dat de meeste mensen dat soort dingen alleen maar doen juist om er foto's van op Facebook te kunnen zetten. Lijkt wel of mensen steeds minder dingen doen omdat ze het zelf echt graag willen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_131857928
Het overgrote deel doet het puur voor hun CV. Kunnen ze opscheppen hoe een geweldige 'levenservaring' het was en hoeveel ze 'geleerd' hebben :')
pi_131859580
er zullen vast mensen tussen zitten met goede bedoelingen
life goes by...
pi_131860095
Er is ook een boek geschreven over dit soort type meisjes
pi_131860541
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:00 schreef AlexanderC het volgende:
Ze gaan er alleen naartoe voor grote negerlullen
pleonasme
pi_131860862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef Meneerik2 het volgende:
Er is ook een boek geschreven over dit soort type meisjes
Klinkt leuk boek :) Eens eventjes op mijn ereadertje zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')