Waarom heb jij een foto van Breivik in je avatar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klinkt leuk boekEens eventjes op mijn ereadertje zetten.
Is dat Voe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef DemonRage het volgende:
Zelfprofilering heet dat.
Sommige meiden/vrouwen willen graag de hele aardkloot rond en doen overdreven ambitieus, als ze maar met hun bakkes overal en met iedereen foto kunnen gaan, of in het extreme geval hun dagelijkse leven filmen. En als je dan ook nog eens met 3e wereld negertjes op de foto gaat dan scoor je bonuspunten.
Dit hebben niet alleen Nederlandse meiden. Die Noorse troela die zichzelf Voe noemt is ook zo'n voorbeeld:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:08 schreef Clashy het volgende:
[..]
Waarom heb jij een foto van Breivik in je avatar?
Maar hoezo? Ik bedoel, waarom heb jij geen avatar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:43 schreef Clashy het volgende:
[..]
Hoe ik het bedoel? Precies zoals het er staat :S
Mwoa, even samenvatting gelezen, boek gaat over naīeve meisjes die werkelijk de wereld willen verbeteren en dan de harde werkelijkheid ontdekken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef Meneerik2 het volgende:
Er is ook een boek geschreven over dit soort type meisjes
Waarom lijkt het jou een leuk boek? Omdat het jouw beeld van de linkse naīeve figuren en hun ontdekking hoe die gemene zwarte en gekleurde mensen buiten Europa nu werkelijk zijn, lijkt te bevestigen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klinkt leuk boekEens eventjes op mijn ereadertje zetten.
Eh, ja? Humor om te lachen enzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom lijkt het jou een leuk boek? Omdat het jouw beeld van de linkse naīeve figuren en hun ontdekking hoe die gemene zwarte en gekleurde mensen buiten Europa nu werkelijk zijn, lijkt te bevestigen?
Ik denk dat het tijd wordt dat jij de wereld buiten Europa en het westen eens echt leert kennen anders dan vanaf jouw computertje.quote:
Jij voelt je een beetje op je plek gezet in dit topic? Je vriendin is momenteel een school aan het bouwen in Zimbabwe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat jij de wereld buiten Europa en het westen eens echt leert kennen anders dan vanaf jouw computertje.
Waarom zou je aannemen dat mensen vroeger edeler bedoelingen hadden? Uit de geschiedenis blijkt niet echt dat er vroeger alleen maar engelen leefden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:56 schreef Robophatt het volgende:
Het is jammer dat de meeste mensen dat soort dingen alleen maar doen juist om er foto's van op Facebook te kunnen zetten. Lijkt wel of mensen steeds minder dingen doen omdat ze het zelf echt graag willen.
Op mijn plek gezet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij voelt je een beetje op je plek gezet in dit topic? Je vriendin is momenteel een school aan het bouwen in Zimbabwe?
Exact. De kern, als in de menselijke aard blijf inderdaad hetzelfde. Waarbij je natuurlijk tussen de verschillende mensen veel onderlinge verschillen hebt. Maar als je dit vergelijkt met 100 jaar geleden of 1000 jaar geleden zal het niet heel veel anders zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:54 schreef tarantism het volgende:
[..]
Waarom zou je aannemen dat mensen vroeger edeler bedoelingen hadden? Uit de geschiedenis blijkt niet echt dat er vroeger alleen maar engelen leefden.
Omdat mijn vader dat daarna ook zei? Met je "jochie", het is om te kotsen omdat die mannen het puur voor een verblijfsvergunning/paspoort doen, vrouwen die hier in Nederland nooit van dr leven een vent hebbe gehad kome vanuit daar terug met een vent... zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Stoer maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt jochie.
[..]
En hoeveel keer heb je dat meegemaakt om precies te zijn?
En waarom precies is het om te kotsen?
Nee. Jij moet gewoon leren dingen te specificeren. Als in: "het is om te kotsen wanneer deze meisjes misbruik van zich laten maken wanneer die vent ze gebruikt voor een verblijfsvergunning".quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:25 schreef MrStock het volgende:
[..]
Omdat mijn vader dat daarna ook zei? Met je "jochie", het is om te kotsen omdat die mannen het puur voor een verblijfsvergunning/paspoort doen, vrouwen die hier in Nederland nooit van dr leven een vent hebbe gehad kome vanuit daar terug met een vent... zegt al genoeg.
Ik heb het al 4x meegemaakt dat het gebeurd is....
Maar ach, ga jij maar in je ivoren torentje zitten, waarbij jij je superieur voelt over mij, ik ga wel lekker hier in de realiteit leven...
zo veel opgekropte haat.. wtf is jouw probleem.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:38 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op de een of andere manier irriteert de boodschap die ze er op facebook mee over proberen te brengen..
Alsof ze tegen anderen willen zeggen '' Kijk eens verder dan je neus lang is, ik ben een wereldburger die weet hoe het er in de wereld aan toegaat. '', terwijl het zelf juist de meest standaard studentbitches zijn die er zijn met starbucks koffie, een macbook luisterend naar Bakermat.
Haten op volle bovenbenen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:39 schreef Abed het volgende:
Goede klacht.
Sowieso Nederlandse wijven![]()
Dikke bovenbenen en praatjes voor 10.
Daar gaat het topic toch niet over. Het is eerder de interessantdoenerij eromheen die storend is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Lekker boeiend
Beter je stage in het buitenland doen dan in Nederland.
Half jaar Kaapstad was
Sowieso, figuren die denken dat iedereen naar Afrika gaat om de wereld te verbeteren.
Je kunt er in een leuk land je stage/ervaring opdoen in een gemoedelijke sfeer (in tegenstelling tot het gehaaste westen). Waarom zou je dit niet doen als je de mogelijkheid hebt?
Sommige mensen overtrekken het natuurlijk door te doen alsof ze de wereld verbeteren door hun korte bezoek. Maar een groot aantal is er ook gewoon omdat ze de ervaring in een ander land willen opdoen, en natuurlijk lekker willen feesten/genieten. In plaats van de hele winter in Nederland in het donker naar stage te gaan, en dan in het donker weer naar huis te vertrekken.
Ik heb het sowieso nergens over iedereen en alleen maar. Het zal tegenwoordig in ieder geval nog een stuk opvallender zijn dankzij de sociale media.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:54 schreef tarantism het volgende:
[..]
Waarom zou je aannemen dat mensen vroeger edeler bedoelingen hadden? Uit de geschiedenis blijkt niet echt dat er vroeger alleen maar engelen leefden.
Deze is ook leuk over "Gap Yah"quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:18 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Deze is ook leuk over "Gap Yah"(btw: chundered=kotsen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |