zo veel opgekropte haat.. wtf is jouw probleem.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:38 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op de een of andere manier irriteert de boodschap die ze er op facebook mee over proberen te brengen..
Alsof ze tegen anderen willen zeggen '' Kijk eens verder dan je neus lang is, ik ben een wereldburger die weet hoe het er in de wereld aan toegaat. '', terwijl het zelf juist de meest standaard studentbitches zijn die er zijn met starbucks koffie, een macbook luisterend naar Bakermat.
Haten op volle bovenbenen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:39 schreef Abed het volgende:
Goede klacht.
Sowieso Nederlandse wijven![]()
Dikke bovenbenen en praatjes voor 10.
Daar gaat het topic toch niet over. Het is eerder de interessantdoenerij eromheen die storend is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Lekker boeiend
Beter je stage in het buitenland doen dan in Nederland.
Half jaar Kaapstad was
Sowieso, figuren die denken dat iedereen naar Afrika gaat om de wereld te verbeteren.
Je kunt er in een leuk land je stage/ervaring opdoen in een gemoedelijke sfeer (in tegenstelling tot het gehaaste westen). Waarom zou je dit niet doen als je de mogelijkheid hebt?
Sommige mensen overtrekken het natuurlijk door te doen alsof ze de wereld verbeteren door hun korte bezoek. Maar een groot aantal is er ook gewoon omdat ze de ervaring in een ander land willen opdoen, en natuurlijk lekker willen feesten/genieten. In plaats van de hele winter in Nederland in het donker naar stage te gaan, en dan in het donker weer naar huis te vertrekken.
Ik heb het sowieso nergens over iedereen en alleen maar. Het zal tegenwoordig in ieder geval nog een stuk opvallender zijn dankzij de sociale media.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:54 schreef tarantism het volgende:
[..]
Waarom zou je aannemen dat mensen vroeger edeler bedoelingen hadden? Uit de geschiedenis blijkt niet echt dat er vroeger alleen maar engelen leefden.
Deze is ook leuk over "Gap Yah"quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:18 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Deze is ook leuk over "Gap Yah"(btw: chundered=kotsen)
Iemand die naar een land gaat valt altijd op de locals in dat land?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:08 schreef chroestjov het volgende:
Is toch handig, weet je meteen of ze van blanke of zwarte penis houden.
Ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Iemand die naar een land gaat valt altijd op de locals in dat land?![]()
En iemand kan alleen maar op 1 ras vallen?
Ik sta er volledig achter.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig geloof jij jouw eigen onzin zelf hoogstwaarschijnlijk ook niet
Hoe precies vragen deze grietjes er om?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:11 schreef Heremeteit het volgende:
En dan nog janken als ze beroofd en verkracht worden. Veel van die grietjes vragen erom.
Net zoals vee expats daar in dienst zijn van bedrijven die proberen dat wat van Afrika is het hunne te maken terwijl het land er nauwelijks wat voor terug krijgt.quote:Ik heb als kind 6 jaar in Afrika doorgebracht. Lekker luxe expat leven maar wel met een (terechte!) gezonde portie wantrouwen jegens de lokale bevolking die op allerlei manieren tracht om wat van jou is het hunne te maken.
Heb je wel wat te vertellen als je terug op Schiphol komt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:36 schreef MAHL het volgende:
Kan me ook nog herinneren, paar jaar terug op het nieuws. Paar van die linkse naīeve trutjes die een schooltje gingen bouwen ofzo. Kwamen 's nachts een paar grote negers van de lokale rebellenbeweging aan. Groepsverkrachting ditdat en daarna het schooltje in de fik. Voor het leven getraumatiseerd.
En dat is voor jou eenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:36 schreef MAHL het volgende:
Kan me ook nog herinneren, paar jaar terug op het nieuws. Paar van die linkse naīeve trutjes die een schooltje gingen bouwen ofzo. Kwamen 's nachts een paar grote negers van de lokale rebellenbeweging aan. Groepsverkrachting ditdat en daarna het schooltje in de fik. Voor het leven getraumatiseerd.
#yolo #boko haram #bbcquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:36 schreef MAHL het volgende:
Afrikanen doen zelf geen reet om het land op te bouwen. Bedrijven die zich daar gaan vestigen nemen ook amper Afrikanen in dienst, omdat ze gewoon niet goed kunnen werken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe precies vragen deze grietjes er om?
[..]
Net zoals vee expats daar in dienst zijn van bedrijven die proberen dat wat van Afrika is het hunne te maken terwijl het land er nauwelijks wat voor terug krijgt.
Iets wat m.i. overigens niet het fout gedrag van bepaalde locals goedpraat.
Omdat chinezen een kleine piemel hebbenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:57 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Afrikanen doen zelf geen reet om het land op te bouwen. Bedrijven die zich daar gaan vestigen nemen ook amper Afrikanen in dienst, omdat ze gewoon niet goed kunnen werken.
Waarom denk je anders dat al onze producten door Aziaten worden gemaakt en niet door Afrikanen.
Kanker nerds die zo beperkt zijn dat ze verwachten dat iedereen zich gedraagt als hun, en als iemand iets anders doet het niet kan verdragen ? Tuurlijk, die zie je overal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:30 schreef Badger. het volgende:
Zie het overal om me heen opeens dit fenomeen, jullie ook?
Dit ja. Beetje egotrippen dat je die zielige negertjes in afrika gaat helpen, de hele wereld wilt verbeteren maar dat je zelf geen ene fuck kan ja.quote:
TwisterNederlandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit ja. Beetje egotrippen dat je die zielige negertjes in afrika gaat helpen, de hele wereld wilt verbeteren maar dat je zelf geen ene fuck kan ja.
Ik fluit zo nu en dan een wedstrijdje van de plaatselijke jeugd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:03 schreef HSG het volgende:
Terechte klacht. Denken dat je jezelf daarmee een wereldmens maakt.en dan zijn er ook nog figuren die denken dat ze dan beter zijn dan jij. "Ik heb tenminste vrijwilligerswerk gedaan en jij niet. Jij hebt zeker niks over voor de medemens blablabla".
't zal je kind maar zijn, ik zou mij ronduit schamen. In plaats van dat ze eerst helpen die auto te fixen of doen alsof ze helpen willen ze alleen maar zo goed mogelijk op de foto komenquote:
Ben jij de maker van de video's?quote:
Damn! Die donkere man doet het werk, maar die Westerse meiden steken niet eens een vinger uit!quote:
Maar die foto's die daarna kwamen hebben ze niet op internet geplaatstquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn! Die donkere man doet het werk, maar die Westerse meiden steken niet eens een vinger uit!
Dan vind ik je een heldquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:36 schreef MAHL het volgende:
Jelly zijn dat niemand fantaseert over een gangbang met jou.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:01 schreef JedimindhaX het volgende:
Die vieze hoeren willen zich gewoon laten gangbangen door een groep zulu negers man gatverdamme
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Jelly zijn dat niemand fantaseert over een gangbang met jou.
Ze hoeven er nog niet voor te betalen ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Jelly zijn dat niemand fantaseert over een gangbang met jou.
Om zichzelf en hun likes ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
Die meiden geven tenminste om iemand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |