Afrikanen doen zelf geen reet om het land op te bouwen. Bedrijven die zich daar gaan vestigen nemen ook amper Afrikanen in dienst, omdat ze gewoon niet goed kunnen werken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe precies vragen deze grietjes er om?
[..]
Net zoals vee expats daar in dienst zijn van bedrijven die proberen dat wat van Afrika is het hunne te maken terwijl het land er nauwelijks wat voor terug krijgt.
Iets wat m.i. overigens niet het fout gedrag van bepaalde locals goedpraat.
Omdat chinezen een kleine piemel hebbenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:57 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Afrikanen doen zelf geen reet om het land op te bouwen. Bedrijven die zich daar gaan vestigen nemen ook amper Afrikanen in dienst, omdat ze gewoon niet goed kunnen werken.
Waarom denk je anders dat al onze producten door Aziaten worden gemaakt en niet door Afrikanen.
Kanker nerds die zo beperkt zijn dat ze verwachten dat iedereen zich gedraagt als hun, en als iemand iets anders doet het niet kan verdragen ? Tuurlijk, die zie je overal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:30 schreef Badger. het volgende:
Zie het overal om me heen opeens dit fenomeen, jullie ook?
Dit ja. Beetje egotrippen dat je die zielige negertjes in afrika gaat helpen, de hele wereld wilt verbeteren maar dat je zelf geen ene fuck kan ja.quote:
TwisterNederlandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit ja. Beetje egotrippen dat je die zielige negertjes in afrika gaat helpen, de hele wereld wilt verbeteren maar dat je zelf geen ene fuck kan ja.
Ik fluit zo nu en dan een wedstrijdje van de plaatselijke jeugd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:03 schreef HSG het volgende:
Terechte klacht. Denken dat je jezelf daarmee een wereldmens maakt.en dan zijn er ook nog figuren die denken dat ze dan beter zijn dan jij. "Ik heb tenminste vrijwilligerswerk gedaan en jij niet. Jij hebt zeker niks over voor de medemens blablabla".
't zal je kind maar zijn, ik zou mij ronduit schamen. In plaats van dat ze eerst helpen die auto te fixen of doen alsof ze helpen willen ze alleen maar zo goed mogelijk op de foto komenquote:
Ben jij de maker van de video's?quote:
Damn! Die donkere man doet het werk, maar die Westerse meiden steken niet eens een vinger uit!quote:
Maar die foto's die daarna kwamen hebben ze niet op internet geplaatstquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn! Die donkere man doet het werk, maar die Westerse meiden steken niet eens een vinger uit!
Dan vind ik je een heldquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:36 schreef MAHL het volgende:
Kan me ook nog herinneren, paar jaar terug op het nieuws. Paar van die linkse naïeve trutjes die een schooltje gingen bouwen ofzo. Kwamen 's nachts een paar grote negers van de lokale rebellenbeweging aan. Groepsverkrachting ditdat en daarna het schooltje in de fik. Voor het leven getraumatiseerd.
Jelly zijn dat niemand fantaseert over een gangbang met jou.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:01 schreef JedimindhaX het volgende:
Die vieze hoeren willen zich gewoon laten gangbangen door een groep zulu negers man gatverdamme
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Jelly zijn dat niemand fantaseert over een gangbang met jou.
Ze hoeven er nog niet voor te betalen ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Jelly zijn dat niemand fantaseert over een gangbang met jou.
Om zichzelf en hun likes ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
Die meiden geven tenminste om iemand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |