Klopt wat je zegt, en ik zit thuis met een wajong uitkering en dat helpt ook al niet mee op relatie sites, dat is het eerste wat ze vragen..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:20 schreef GroningseGast het volgende:
Kinderen zijn idd nogal gevoelig voor merkkleding. Je leeftijdsgenoten zullen waarschijnlijk geen genoegen nemen met je petje.
Dat schiet ook niet erg op natuurlijk. Beter ga je daar eerst wat aan doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, en ik zit thuis met een wajong uitkering en dat helpt ook al niet mee op relatie sites, dat is het eerste wat ze vragen..
En die meisjes van die leeftijd 15-16 zijn al tevreden met uit eten bij de wok, en af en toe een leuk dagje weg, maar die van mijn leeftijd willen veel meer zoals samen wonen etc en daar heb ik geen geld voor, woon gewoon bij moeder in nog.
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
En de meiden van mijn leeftijd (21) die zijn vaak al kapster, heeft thuis een mannetje op de bank leggen en dat soort geauwehoor en ik voel me daar echt niet in thuis)
Gestopt met lezen. Zo'n zwaar zwakzinnig begin kan nooit een fatsoenlijk vervolg hebben.quote:Ja TS is alweer 21 jaar oud de tijd gaat golera snel helaas, vaak vragen boykies van het buurdhuis
chick van 16quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:47 schreef SchoneZoon het volgende:
Je gaat teveel met tokkiewijven om. Bij hun is 16 het hoogtepunt qua uiterlijk, daarna krijgen ze al rimpels en beginnen ze uit te dijen.
Met zo'n kinderachtige chick van 16 kan je toch geen relatie beginnen...zeker niet als je 21 bent
Hardop gelachenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef PriesterB het volgende:
TS is een geblondeerde Indo die van saucijzenbroodjes houdt.
13?quote:
Wat deze man zegt. Niks mis met een zekere hunkering naar jong vlees, maar op je 21e naar Holly gaan is weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
Iedere man heeft dit wel in enige mate. Maar om nu naar de kinderdisco te gaan
TS valt op transseksuelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
Klacht op jongen meisjes vallen die ik net bescheef maar geen een kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
Nouja en het uiterlijk van 16 jarigen spreek me erg aan.
Ik val op turkse meiden van 16 met lang zwart haar, make up op en een lekkere skinny jeans en een zwart glimmend jasje in de winter en gucci enzo
En bij de Nederlandse meisjes:
15 - 16 jaar, bruin lang haar,
Dit vestje moet ze dan aan hebben, en lekker blank (niet racistisch bedoeld want ben zelf indo) maar blank met heel bruin haar komt gewoon mooi over bij me)
Een beetje een rood gezichtje van de kou is altijd wel lief en lekker een verlegen blik
Waar kan je anders makkelijk scoren?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. Niks mis met een zekere hunkering naar jong vlees, maar op je 21e naar Holly gaan is weer een heel ander verhaal.
Gewoon jeugdhonk gaan en iedereen outshinen met tafelvoetbal = puniquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar kan je anders makkelijk scoren?
Op basisschoolpleintje??
Haha serieus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
DM F1978, hij heeft hetzelfde.
Oh wacht, hij heeft een DM/PM ban.
Ja, iets met Angel-Joy. Laten we zeggen dat Martijn hem graag bij de club had gewildquote:
Ik las alleen dit, is kut voor je.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
Klacht op jongens & meisjes vallen die ik net bescheef maar geen een kunnen krijgen.
AJ is 16 toch? Dat is gewoon legaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja, iets met Angel-Joy. Laten we zeggen dat Martijn hem graag bij de club had gewild
Ik vind het pervers, maar inderdaad, in theorie mag het.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
AJ is 16 toch? Dat is gewoon legaal.
Nouja volgens mij is die gast zelf 34 ofzo dus dan is het wel vreemd.
Kentinkiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Buurdhuis whuahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
DM F1978, hij heeft hetzelfde.
Oh wacht, hij heeft een DM/PM ban.
lulquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef suntar het volgende:
Hoe dichter bij de nul, hoe straker om de ...
Dit topic gaat over 16-jarigen. Niet over 12-jarige meisjes waar jij op geiltquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
terechte klacht, ik word ouder, leuke meisjes blijven altijd dezelfde leeftijd
Anders hebben ze opeens een geile Indo onder hun schoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef kiki889 het volgende:
Wat hoop ik oprecht dat meisjes niet in jou trappen.
dat is dan weer een beetje vreemd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:05 schreef Jan-Slagter het volgende:
Niets mis mee mijn vriendin is 14 ben zelf 25
Inderdaad fucking smerig zo'n oud wijf.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat is dan weer een beetje vreemd.
Pics van je vriendin.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:05 schreef Jan-Slagter het volgende:
Niets mis mee mijn vriendin is 14 ben zelf 25
Ik zit in de coffeeshop op me tablet en ik moest gewoon kaolo hardlop lachen om je opmerking en iedereen gelijk kijken naar me hahahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad fucking smerig zo'n oud wijf.
Wat is een saucijzenbroodje? Het tegenovergestelde van een bounty?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef PriesterB het volgende:
TS is een geblondeerde Indo die van saucijzenbroodjes houdt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is een saucijzenbroodje? Het tegenovergestelde van een bounty?
Zo speciaal is dat niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef GreatBritain het volgende:
Toen ik 21 was heb ik met een meisje van 17 gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |