Ja TS is alweer 21 jaar oud de tijd gaat golera snel helaas, vaak vragen boykies van het buurdhuis wat nu gesloten is of ik mee ga naar een disco wat 18 of 21+ is hier in Rotterdam.
Maar ik ben er een keer geweest maar ik voel me totaal niet thuis bij al die volwassenen.
Dus als ik ga stappen ga ik vaak nog naar teenage partys waar ik soms nog in toegelaten word door de portier of ik ga naar 16+ tenten zoals de hollywood music hall.
Altijd leuk en ik ben best een knappe indo (swag pet, mooi kentinkie om me nek allemaal merk kleding enzo) dus daar vallen de kleine meiden wel op (vaak zijn dat van die meiden die naar keizer luisteren en al een vibi onder hun bed hebben liggen).
Nou en altijd als ik ga dansen dan komen ze altijd wel op me af, of nouja als ik ze schuur word ik vaak niet weggeduwd maar mag ik achter hun blijven dansen dus dat is wel nice.
En ook de gespreksonderwerpen spreken me erg aan, van heb je al eens seks gehad en dat sorot onderwerpen.
En de meiden van mijn leeftijd (21) die zijn vaak al kapster, heeft thuis een mannetje op de bank leggen en dat soort geauwehoor en ik voel me daar echt niet in thuis)
(ik voel me zelf ook gewoon nog 16 )
Ik heb ook tegen me psyiater gezegd van ja is dat normaal, en hij zegt dat mijn ontwikkeling op het sociale gebied enkele jaren achter loop op mijn leeftijdsgenoten door me autisme dus dat ik op sociaal gebied dus beter met zo iemand ken praten als eigenlijk een leeftijdsgenoot.
Nouja en het uiterlijk van 16 jarigen spreek me erg aan.
Ik val op turkse meiden van 16 met lang zwart haar, make up op en een lekkere skinny jeans en een zwart glimmend jasje in de winter en gucci enzo
En bij de Nederlandse meisjes:
15 - 16 jaar, bruin lang haar,
![adidasfirebirdjackP07299.jpg]()
Dit vestje moet ze dan aan hebben, en lekker blank (niet racistisch bedoeld want ben zelf indo) maar blank met heel bruin haar komt gewoon mooi over bij me)
Een beetje een rood gezichtje van de kou is altijd wel lief en lekker een verlegen blik
Daar hou ik dus van, dat zijn helemaal me types
Alleen die vallen vaak al niet meer op mij als relatie matriaal omdat ik al te oud ben.
En de meisjes van mijn leeftijd of 18 vind ik afschuwlijk alweer.... .
Allemaal eissen hebben ze en totaal niet mijn types en ze hebben vaak al weer een veelte oud gezicht.
Klacht op jongen meisjes vallen die ik net bescheef maar geen een kunnen krijgen.
Gelukkig is me zus die leeftijd dus ik heb geregeld die leeftijd voor de deur staan, en als ze logeer partijtjes hebben bij me zusje luister ik ze altijd af bij de trap hihii
Klacht TS word oud maar blijft op jonge meisjes vallen van de puber leeftijd