Haha serieus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
DM F1978, hij heeft hetzelfde.
Oh wacht, hij heeft een DM/PM ban.
Ja, iets met Angel-Joy. Laten we zeggen dat Martijn hem graag bij de club had gewildquote:
Ik las alleen dit, is kut voor je.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
Klacht op jongens & meisjes vallen die ik net bescheef maar geen een kunnen krijgen.
AJ is 16 toch? Dat is gewoon legaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja, iets met Angel-Joy. Laten we zeggen dat Martijn hem graag bij de club had gewild
Ik vind het pervers, maar inderdaad, in theorie mag het.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
AJ is 16 toch? Dat is gewoon legaal.
Nouja volgens mij is die gast zelf 34 ofzo dus dan is het wel vreemd.
Kentinkiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Buurdhuis whuahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef SonicVolcano het volgende:
DM F1978, hij heeft hetzelfde.
Oh wacht, hij heeft een DM/PM ban.
lulquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef suntar het volgende:
Hoe dichter bij de nul, hoe straker om de ...
Dit topic gaat over 16-jarigen. Niet over 12-jarige meisjes waar jij op geiltquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
terechte klacht, ik word ouder, leuke meisjes blijven altijd dezelfde leeftijd
Anders hebben ze opeens een geile Indo onder hun schoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef kiki889 het volgende:
Wat hoop ik oprecht dat meisjes niet in jou trappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |