Hardop gelachenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef PriesterB het volgende:
TS is een geblondeerde Indo die van saucijzenbroodjes houdt.
13?quote:
Wat deze man zegt. Niks mis met een zekere hunkering naar jong vlees, maar op je 21e naar Holly gaan is weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
Iedere man heeft dit wel in enige mate. Maar om nu naar de kinderdisco te gaan
TS valt op transseksuelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
Klacht op jongen meisjes vallen die ik net bescheef maar geen een kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
Nouja en het uiterlijk van 16 jarigen spreek me erg aan.
Ik val op turkse meiden van 16 met lang zwart haar, make up op en een lekkere skinny jeans en een zwart glimmend jasje in de winter en gucci enzo
En bij de Nederlandse meisjes:
15 - 16 jaar, bruin lang haar,
Dit vestje moet ze dan aan hebben, en lekker blank (niet racistisch bedoeld want ben zelf indo) maar blank met heel bruin haar komt gewoon mooi over bij me)
Een beetje een rood gezichtje van de kou is altijd wel lief en lekker een verlegen blik
Waar kan je anders makkelijk scoren?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. Niks mis met een zekere hunkering naar jong vlees, maar op je 21e naar Holly gaan is weer een heel ander verhaal.
Gewoon jeugdhonk gaan en iedereen outshinen met tafelvoetbal = puniquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar kan je anders makkelijk scoren?
Op basisschoolpleintje??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |