abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131802272
quote:
5s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen geluk en een deus ex machina?
De mate waarin het het plot op voorspelbare wijze bepaalt.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:43:42 #204
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_131802307
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:41 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

De mate waarin het het plot op voorspelbare wijze bepaalt.
Vind het persoonlijk wel meevallen, wanneer is het plot nou echt bepaald door een deus ex machina? Nooit toch.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_131802419
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dit geldt toch net zo goed voor Breaking Bad of ben ik nou gek?

Idd zeg, als er 1 karakter uit een serie een duidelijk stopwoordje heeft.... _O-
pi_131802436
quote:
tot maandag nooit van dat spul gehoord, en opeens komt het in het nieuws :')
pi_131802463
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:50 schreef planethugo het volgende:

[..]

tot maandag nooit van dat spul gehoord, en opeens komt het in het nieuws :')
Is al een paar jaar wel redelijk bekend :)
pi_131802646
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:52 schreef W.Heisenberg het volgende:

[..]

Is al een paar jaar wel redelijk bekend :)
kan wel zijn, drink sowieso geen koffie. Maar wel toevallig dat het net een paar dagen na de finale in het nieuws komt :)
pi_131802790
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:47 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Je mening over Lost is natuurlijk klinkklare onzin, hoewel ik ermee eens ben dat je de twee niet kan vergelijken. Lost heeft, of je het nou leuk vond of niet, veel verandert in TV-landschap en was heer en meester met vernieuwende storytelling-technieken. Dit heeft ook zijn invloed op Breaking Bad gehad.
Ja, ben ik het wel mee eens. En Lost heeft ook hele sterke personages, zoals John Locke en Benjamin Linus. Het laatste fantasy-seizoen verneukte het alleen een beetje, maar de hele Dharma-periode vond ik geweldig. Ik keek toentertijd elke week net zoveel uit naar Lost als ik nu bij Breaking Bad deed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 03-10-2013 10:36:08 ]
Amen.
pi_131803172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vind het persoonlijk wel meevallen, wanneer is het plot nou echt bepaald door een deus ex machina? Nooit toch.
Dat is ook mijn punt.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 3 oktober 2013 @ 10:33:09 #211
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131803317
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Geloof ik niks van. Wat is er vernieuwend aan Lost en hoe heeft dat zijn invloed op BB gehad?
Lost heeft verschillende eigenschappen terug gevoegd die an sich niet vernieuwend waren, maar brachten deze elementen wel op een vernieuwende manier richting het publiek.

- Het gebruik van flashbacks, flashforwards
- Het toevoegen van mysteries

Flashforwards worden regelmatig in Breaking Bad gebruikt en als een mysterie opgezet. Lost was niet de eerste die dit deed, maar deed het op zo'n manier dat weer nieuw was. Gezien de vele schaamteloze copycats kan je de invloed van Lost niet ontkennen.
pi_131803376
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:09 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, ben ik het wel mee eens. En Lost heeft ook hele sterke personages, zoals John Lock en Benjamin Linus. Het laatste fantasy-seizoen verneukte het alleen een beetje, maar de hele Dharma-periode vond ik geweldig. Ik keek toentertijd elke week net zoveel uit naar Lost als ik nu bij Breaking Bad deed.
Lock <3 mijn favoriete personage :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_131803398
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Lock <3 mijn favoriete personage :D
Was wel een e'tje vergeten zie ik :P.
Amen.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:36:31 #214
53267 TC03
pi_131803405
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Lost heeft verschillende eigenschappen terug gevoegd die an sich niet vernieuwend waren, maar brachten deze elementen wel op een vernieuwende manier richting het publiek.

- Het gebruik van flashbacks, flashforwards
- Het toevoegen van mysteries

Flashforwards worden regelmatig in Breaking Bad gebruikt en als een mysterie opgezet. Lost was niet de eerste die dit deed, maar deed het op zo'n manier dat weer nieuw was. Gezien de vele schaamteloze copycats kan je de invloed van Lost niet ontkennen.
Flashbacks, flashforwards en mysteries zijn dus absoluut niet vernieuwend en ik zie nog steeds niet in hoe dit van invloed is op Breaking Bad. Er zijn wel copycats qua stijl (Heroes, Fringe) maar die series zijn ook niet goed.

Ik zie Lost als simpel popcorn vermaak en Breaking Bad als goede tv.
pi_131803423
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Was wel een e'tje vergeten zie ik :P.
Ja, dacht ik ook al in de eerste instantie hahaha
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:44:34 #216
53267 TC03
pi_131803604
Vond het overigens wel geniaal hoe ze Hank afmaakten. Het zat er al heel lang aan te komen, maar alsnog is de manier waarop onverwacht. Zelfde geldt voor Jack en Andrea eigenlijk.
pi_131803654
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wat een domme consumenten.

Probeer stevia maar eens goed te doseren zonder vulmiddel. :')
Ja echt he wtf, domme schaapjes :S
Neem anders lekker 100% stevia mag je wel high tech doseer apparatuur mee nemen, stevia is 100x zo sterk als suiker ofzo... damm wat dom.... Ohhhhhh misleidend!!!kom op he.
Dat dit product genomineerd mag worden.... slaat echt helemaal nergens op.
ik vind koffie ook misleidend is 99% water!!!! en cola ook!!! halloo ik ga niet voor goedkoop water betalen! misleiding!
pi_131803756
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:46 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Ja echt he wtf, domme schaapjes :S
Neem anders lekker 100% stevia mag je wel high tech doseer apparatuur mee nemen, stevia is 100x zo sterk als suiker ofzo... damm wat dom.... Ohhhhhh misleidend!!!kom op he.
Dat dit product genomineerd mag worden.... slaat echt helemaal nergens op.
ik vind koffie ook misleidend is 99% water!!!! en cola ook!!! halloo ik ga niet voor goedkoop water betalen! misleiding!
En vergeet de chips niet, die zakken zijn maar halfvol!!!
pi_131803898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 06:28 schreef Trebo het volgende:

[..]

Pff dat is me toch ook een potje slecht geworden. Sommige daar acteren nog slechter dan dat ze in GTST doen.

Paar tips:

Justified
Entourage ( Ari Gold _O_ _O_ de beste personage ever.)
Deadwood (Cocksucker _O_ )
Boardwalk Empire
Ray Donovan
Een echte connaisseur, wat betreft Ari Gold!
Jij Magic City gecheckt? Past wel in je lijstje.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 3 oktober 2013 @ 11:06:05 #220
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131804095
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Flashbacks, flashforwards en mysteries zijn dus absoluut niet vernieuwend en ik zie nog steeds niet in hoe dit van invloed is op Breaking Bad. Er zijn wel copycats qua stijl (Heroes, Fringe) maar die series zijn ook niet goed.

Ik zie Lost als simpel popcorn vermaak en Breaking Bad als goede tv.
Zoals ik al zei, de elementen an sich waren niet vernieuwend maar de som der delen wel. Op die manier een TV-serie opbouwen is nooit gedaan, en is zeker ook van invloed dat Breaking Bad is kunnen worden wat het is geworden.
pi_131804132
Lost heb ik uitgezet ergens in seizoen 2, vond het gewoon niet boeiend genoeg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131804147
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131804237
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je het toen al niet meer boeiend genoeg vond mag je blij zijn dat je het laatste seizoen niet meer gezien hebt. :P

Ik vond Lost tot seizoen 4 juist ijzersterk. Daarna hebben ze zoveel plotholes toegevoegd dat de schrijvers zelf geen idee meer hadden waar ze naar toe wouden werken. Laatste seizoen is dan ook belachelijk slecht.
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2013 @ 11:17:56 #224
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_131804371
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:11 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Als je het toen al niet meer boeiend genoeg vond mag je blij zijn dat je het laatste seizoen niet meer gezien hebt. :P

Ik vond Lost tot seizoen 4 juist ijzersterk. Daarna hebben ze zoveel plotholes toegevoegd dat de schrijvers zelf geen idee meer hadden waar ze naar toe wouden werken. Laatste seizoen is dan ook belachelijk slecht.
Het is niet belachelijk slecht. Het is hilarisch belachelijk. Zelfs Primer is logischer.
Carpe Libertatem
  donderdag 3 oktober 2013 @ 11:19:39 #225
53267 TC03
pi_131804407
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:06 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, de elementen an sich waren niet vernieuwend maar de som der delen wel. Op die manier een TV-serie opbouwen is nooit gedaan, en is zeker ook van invloed dat Breaking Bad is kunnen worden wat het is geworden.
Dat kan je wel blijven zeggen, alleen hoezo dan? Noem eens een specifiek voorbeeld.

Breaking Bad is juist het tegenovergestelde van Lost. Alles wat Lost fout deed doet Breaking Bad goed.
pi_131804411
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:11 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Heb ook nooit de behoefte gehad om 't weer op te pakken na verhalen van mensen die het wel nog volgden. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat kan je wel blijven zeggen, alleen hoezo dan? Noem eens een specifiek voorbeeld.

Breaking Bad is juist het tegenovergestelde van Lost. Alles wat Lost fout deed doet Breaking Bad goed.
Zoals Cranston zelf zei : ''Without Tony Soprano, there wouldn't have been a Walter White''
Denk zelf dus dat vooral The Sopranos ervoor heeft gezorgd dat we dit soort series hebben gekregen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131804972
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb ook nooit de behoefte gehad om 't weer op te pakken na verhalen van mensen die het wel nog volgden. :D

[..]

Zoals Cranston zelf zei : ''Without Tony Soprano, there wouldn't have been a Walter White''
Denk zelf dus dat vooral The Sopranos ervoor heeft gezorgd dat we dit soort series hebben gekregen.
lost vond ik tot de finale, nou vooruit dan het laatste seizoen, gewoon erg goed vermaak. Als op de vragen dan geen of zwaar teleurstellende antwoorden komen valt het tegen.

Hoe je Lost met BB kan vergelijken vraag ik me ook af, 2 totaal verschillende series kwa stijl, opzet, opbouw etc. Tja de paar keer dat in BB een flashback voorkwam, ja dat had je in lost elke aflevering. Dus dan heeft Lost invloeg gehad op BB? Lijkt me eerder dat The Sopranos invloed had inderdaad, op zoveel gebieden.
pi_131805010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:40 schreef planethugo het volgende:

[..]

lost vond ik tot de finale, nou vooruit dan het laatste seizoen, gewoon erg goed vermaak. Als op de vragen dan geen of zwaar teleurstellende antwoorden komen valt het tegen.

Hoe je Lost met BB kan vergelijken vraag ik me ook af, 2 totaal verschillende series kwa stijl, opzet, opbouw etc. Tja de paar keer dat in BB een flashback voorkwam, ja dat had je in lost elke aflevering. Dus dan heeft Lost invloeg gehad op BB? Lijkt me eerder dat The Sopranos invloed had inderdaad, op zoveel gebieden.
Gezien zijn user icon doet vermoeden dat de mening van Roberto_BOZ over Lost een beetje gekleurd is :P.
Amen.
pi_131805132
Mind is blown: "The final episode of Breaking Bad is entitled "Felina".
Fe (Iron)
Li (Lithium)
Na (Sodium)
Known as Blood, Meth, and Tears."
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:32:08 #230
53267 TC03
pi_131806428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:

Klopt, maar dat is meer omdat er daarvoor geen enkele serie is gemaakt die zo karakter/verhaal-gericht is i.p.v. simpele hap-slik-weg entertainment, die serie heeft het dus mogelijk gemaakt dat dergelijke series überhaupt een succes zijn op tv. Het verband tussen The Sopranos en Breaking Bad zie ik dus wel, maar tussen Lost en Breaking Bad kan ik deze niet ontdekken.
pi_131806656
Overeenkomsten tussen Breaking Bad en Lost:

Er spelen acteurs in de series
Er zit bij beide series geen letters: cdfghjkmpquvwxyz in de titel
Speelt zich af op de aarde
Er speelt in beide series een dikke dude: Huell en Hugo
Tevens beginnen dus bij beide dikke dudes de voornaam met een H.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Totaal geen overeenkomsten zien. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:48:25 #232
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_131806805
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef habitue het volgende:

In beide series nemen de personages vloeistoffen tot zich.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131806835
Het probleem met lost is dat een aanvankelijk goed verhaal verneukt is door er miljoen miljard subplotten in te verwerken die soms gewoon niet afgerond werden.
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2013 @ 12:49:27 #234
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_131806837
Breaking Lost. :')
Carpe Libertatem
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:49:36 #235
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_131806840
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:46 schreef raptorix het volgende:
Mind is blown: "The final episode of Breaking Bad is entitled "Felina".
Fe (Iron)
Li (Lithium)
Na (Sodium)
Known as Blood, Meth, and Tears."
En die chick uit El Paso heet ook Felina.

En het is een anagram van Finale. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131806896
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:48 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

In beide series nemen de personages vloeistoffen tot zich.
_O-
pi_131806957
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

En die chick uit El Paso heet ook Felina.

En het is een anagram van Finale. :)
Nice find!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:53:55 #238
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_131806959
quote:

Ik ben afgehaakt ver voor het einde, maar waren ze niet allemaal in het vagevuur oid? :P
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:54:14 #239
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_131806968
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nice find!
Ik houd van wiki's. :@
pi_131806972
quote:
5s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:53 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Ik ben afgehaakt ver voor het einde, maar waren ze niet allemaal in het vagevuur oid? :P
Geen idee, heb laatste 2 seizoenen ook neit gezien. Dacht dat ze ergens bij Indonesie waren ofzo. :P
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:01:32 #241
53267 TC03
pi_131807154
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef raptorix het volgende:
Het probleem met lost is dat een aanvankelijk goed verhaal verneukt is door er miljoen miljard subplotten in te verwerken die soms gewoon niet afgerond werden.
Soms? :P
pi_131807459
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:

[..]

Slechter acteerwerk (alleen Cranston is goed, derest is vrij matig), minder-realistisch thema[..]

Alleen Cranston is goed? Je bedoelt dat Cranston een absolute koning en de rest heel goed? De karakters Hank, Skyler, Fring, Mike en Jesse worden gewoon erg sterk neergezet. Alleen Junior en Gomie bakken er vrij weinig van.
pi_131807461
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Soms? :P
Naja altijd ;)
Wat me ook irriteerde was dat er zoveel karakters in zaten, en soms deden ze gewoon even niet meer mee, om daarna weer terug te komen, en dan had ik iets van: was die niet dood ofzo?
pi_131807564
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef Vatta het volgende:

[..]

Alleen Cranston is goed? Je bedoelt dat Cranston een absolute koning en de rest heel goed? De karakters Hank, Skyler, Fring, Mike en Jesse worden gewoon erg sterk neergezet. Alleen Junior en Gomie bakken er vrij weinig van.
Dit idd. Vraag me af waar die Kenju vent naar zit te kijken.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:15:12 #245
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131807620
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef Vatta het volgende:

[..]

Vind je Saul goed? Speelt gewoon een karaktertje. En de andere figuren die je noemt vind ik ook niet overdreven goed. Cranston is wel goed, maar er zijn betere acteurs.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Public Relations / Redactie Film donderdag 3 oktober 2013 @ 13:18:30 #246
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131807754
quote:
5s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:53 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Het einde wordt nog steeds niet begrepen dus? ;)

Ik wilde zeggen dat de serie naar mijn idee ook invloed heeft gehad op het verloop van Breaking Bad (zo was er ook een einddatum in overleg met het netwerk, en de schrijvers hebben zeker lering getrokken door de reacties op de finale van Lost) maar 'invloed' is iets anders als 'letterlijke zaken die overgenomen zijn'.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Vind je Saul goed? Speelt gewoon een karaktertje. En de andere figuren die je noemt vind ik ook niet overdreven goed. Cranston is wel goed, maar er zijn betere acteurs.
Serieus.....? Cranston speelt (waarschijnlijk) de rol van zijn leven in deze serie. Op TV vind je het niet beter.
pi_131807873
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Cranston en Paul spelen alletwee een enorm sterke rol. De cast over zijn geheel levert goede prestaties, uitzonderingen daargelaten.

Nu is dat deels een subjectieve kwestie, maar ik vraag me af of jij een andere serie hebt gekeken :P
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:22:40 #248
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131807893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:18 schreef Roberto_BOZ het volgende:

Serieus.....? Cranston speelt (waarschijnlijk) de rol van zijn leven in deze serie. Op TV vind je het niet beter.
Op TV, prima. Maar in film is het een ander verhaal. Overigens vond ik bijv. Dominic West in The Wire een betere prestatie neerzetten dan Cranston. Veel gevarieerder.

Maar zoals ik al zei: Cranston is top. Maar derest dus niet. De characters waren goed neergezet, en goed uitgevoerd door de acteurs. Maar niets waarmee ze een bepaalde norm ontstegen in een mate waarin dat in andere goede series dat nooit gebeurd is.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:21 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Cranston en Paul spelen alletwee een enorm sterke rol. De cast over zijn geheel levert goede prestaties, uitzonderingen daargelaten.

Nu is dat deels een subjectieve kwestie, maar ik vraag me af of jij een andere serie hebt gekeken :P
Kijk maar in mijn postgeschiedenis. Maar als jij Aaron Paul, met zijn text-reproduceer-dialogen, een goede acteur vind, gaan we het sowieso nooit eens worden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131808012
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:22 schreef Kenju het volgende:

Kijk maar in mijn postgeschiedenis. Maar als jij Aaron Paul, met zijn text-reproduceer-dialogen, een goede acteur vind, gaan we het sowieso nooit eens worden.
Precies wat ik zeg, het is een kwestie van smaak ;)
'And I called your name,
pi_131808023
quote:

in lost is er ook een vliegtuigcrash!

trouwens, dit :D
pi_131808140
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:31:27 #252
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131808180
Als je denkt dat een serie goed is alleen gebaseerd op de goede acteerprestatie van 1 acteur lijk me niet dat niet echt een motivatie om daar 5 seizoenen lang naar te moeten kijken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:31:51 #253
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_131808196
quote:
Had eigenlijk ook wel een epiloog gewild.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:34:23 #254
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_131808270
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Had eigenlijk ook wel een epiloog gewild.
Zoals de epiloog van Six Feet Under, softfocus opnamen van alle karakters 10-20 jaar later. Dat was goed gedaan.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:37:36 #255
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131808352
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:26 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg, het is een kwestie van smaak ;)
Nee, je kan ook gewoon acteerprestaties inschatten. Als derest niet zuigt, maakt het voor mij persoonlijk niet uit (dit deel is wellicht smaak, maar voor de mensen die er wel op letten blijft er dan niet over, omdat je maar een paar echt goede acteurs hebt, zeker op TV). Maar wanneer je stelt dat iedereen in BrBa top is, praat je onzin, of weet je niet hoe je acteerprestaties moet inschatten. In andere goede series ligt het gemiddelde acteer-niveau niet lager dan in Breaking Bad. Dat karakters in Breaking Bad zo goed geschreven zijn dat je dat in andere series zelden zag, is wat anders dan dat acteurs boven een bepaalde norm presteren.
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:34 schreef Pagan het volgende:

[..]

Zoals de epiloog van Six Feet Under, softfocus opnamen van alle karakters 10-20 jaar later. Dat was goed gedaan.
Was inderdaad goed gedaan. Maar wat moet je dan precies laten zien in de gevallen van de overgebleven personages? Six Feet Under ging ook veel meer over het generale leven en de invulling ervan tot aan de dood dan een specifiek thema en verhaal zoals Breaking Bad. Ik denk dat het voor Breaking Bad geen meerwaarde had gehad. Hoewel ik het best had willen zien, denk ik dat het een betere keus is om het gewoon aan de verbeelding van de kijker over te laten....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131808562
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:37 schreef Kenju het volgende:

[..]

Nee, je kan ook gewoon acteerprestaties inschatten. Als derest niet zuigt, maakt het voor mij persoonlijk niet uit (dit deel is wellicht smaak, maar voor de mensen die er wel op letten blijft er dan niet over, omdat je maar een paar echt goede acteurs hebt, zeker op TV). Maar wanneer je stelt dat iedereen in BrBa top is, praat je onzin, of weet je niet hoe je acteerprestaties moet inschatten. In andere goede series ligt het gemiddelde acteer-niveau niet lager dan in Breaking Bad. Dat karakters in Breaking Bad zo goed geschreven zijn dat je dat in andere series zelden zag, is wat anders dan dat acteurs boven een bepaalde norm presteren.
Ik zeg nergens dat iedereen in BB top is, want dat is ook gewoon niet zo. Ik had het over Paul. En misschien kan ik wel geen acteerprestaties inschatten (en een heleboel critici met mij). Ik heb meer vertrouwen in hen dan in een user op dit forum ;)

En dat een script kan helpen om een acteur goed te laten presteren wil ik zo geloven.
'And I called your name,
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:54:00 #257
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_131808778
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:37 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

Was inderdaad goed gedaan. Maar wat moet je dan precies laten zien in de gevallen van de overgebleven personages? Six Feet Under ging ook veel meer over het generale leven en de invulling ervan tot aan de dood dan een specifiek thema en verhaal zoals Breaking Bad. Ik denk dat het voor Breaking Bad geen meerwaarde had gehad. Hoewel ik het best had willen zien, denk ik dat het een betere keus is om het gewoon aan de verbeelding van de kijker over te laten....
Ben het wel met je eens, maar stel...

Walt is dood
Jesse is Roomba verkoper in Mexico geworden
Skyler beleggingsadviseur gespecialiseerd in witwassen
Junior is productontwikkelaar voor ontbijtgranen
Mary heeft een webshop in rocks minerals, dat begon nadat ze de verzameling van Hank van de hand deed

Ga zo maar door.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:55:42 #258
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131808831
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:46 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat iedereen in BB top is, want dat is ook gewoon niet zo. Ik had het over Paul. En misschien kan ik wel geen acteerprestaties inschatten (en een heleboel critici met mij). Ik heb meer vertrouwen in hen dan in een user op dit forum
Je kan het natuurlijk ook hebben over welke norm je hebt om iemand top te noemen. Paul is een prima acteur, maar niet top als in dat hij op gelijke hoogte staat met mensen als Bryan Cranston, Dominic West en Idris Elba.
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef Pagan het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens, maar stel...

Walt is dood
Jesse is Roomba verkoper in Mexico geworden
Skyler beleggingsadviseur gespecialiseerd in witwassen
Mary heeft een webshop in rocks minerals, dat begon nadat ze de verzameling van Hank van de hand deed

Ga zo maar door.
Het zou leuk zijn om te zien, vind ik ook. Maar het zo ook een risico zijn, en een onnodig risico dat niets toevoegt dat de serie nodig heeft. Persoonlijk had ik ook heel ander idee van wat je zou moeten laten zien.. Niets perse kwa dagelijkse bezigheid, maar meer hun leven achteraf, Jesse met Brock bijv., Saul in een heel andere omgeving of hetzelfde lijkt te zijn, en bij het uitzoomen voor een klas blijkt te staan, Flynn die zijn college-diploma op een achtergrond heeft hangen en met een gezin zit, zoiets...

[ Bericht 42% gewijzigd door Kenju op 03-10-2013 14:02:54 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131808978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je kan het natuurlijk ook hebben over welke norm je hebt om iemand top te noemen. Paul is een prima acteur, maar niet top als in dat hij op gelijke hoogte staat met mensen als Bryan Cranston, Dominic West en Idris Elba.
Nee, maar als je het niveau van de beste speler als standaard gaat nemen, dan is de rest van de cast per definitie onder de standaard ;)
Ik geef alleen aan dat ik Paul een goede acteerprestatie vind leveren. Dat er anderen beter zijn, dat zal vast. Over het algemeen wordt hij bijzonder goed bekritiseerd en heeft meerdere Emmy's in de wacht gesleept voor zijn rol als Pinkman. Zegt niet alles, maar het isgeen middelmatige acteur (zoals jij hem wegzet).
'And I called your name,
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:05:19 #260
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131809081
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:01 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nee, maar als je het niveau van de beste speler als standaard gaat nemen, dan is de rest van de cast per definitie onder de standaard ;)
Ik geef alleen aan dat ik Paul een goede acteerprestatie vind leveren. Dat er anderen beter zijn, dat zal vast. Over het algemeen wordt hij bijzonder goed bekritiseerd en heeft meerdere Emmy's in de wacht gesleept voor zijn rol als Pinkman. Zegt niet alles, maar het isgeen middelmatige acteur (zoals jij hem wegzet).
Die Emmy's zeggen me net als de Oscars niet zo veel. Ik zeg nergens dat het een middelmatige acteur is. Maar de noemer 'goed' bewaar ik alleen voor mensen die een norm echt ontstijgen. En dat doet Paul niet. Het begon me was echt op te vallen in de latere afleveringen, met die emotionele redens in bijv. de woestijn, dat hij tegen Walt van alles aan het schreeuwen is, en later nadat die nazi's dood zijn en hij met dat pistool op Walt gericht staat, weer. De momenten waarop hij het echt moet doen, zit hij gewoon niet op een niveau van de mensen die dat wel kunnen. De manier waarop Walt als Heisenberg dat 'get of my territory' roept, of als hij Jesse in het ziekenhuis toespreekt. Een heel andere intonatie dan ze normaal aannemen, en toch geloofwaardig. Mindere acteurs gaan dan lines uitspugen en vergeten dat ze in een scenario zitten waar het om meer draait dan alleen het praten. Nederlandse acteurs maken die fout bijna zo vaak, dat het lijkt alsof ze denken dat ze moeten 'toneel-acteren' en dat dat per definitie gelijk staat aan 'goed acteren'.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131809565
Mijn top 3 acteurs BB:

Walt
Gus
Skyler

[ Bericht 1% gewijzigd door habitue op 03-10-2013 14:29:45 ]
pi_131809747
In Breaking Bad vond ik -op een paar karakters na-, bijna iedereen wel goed acteren. Het waren echter vooral de rollen en acteerprestaties van Giancarlo Esposito ("Gus", heb ik op moeten zoeken ;) ), Bryan Cranston, Aaron Paul en Anna Gunn die er voor mij echt uitsprongen. Ik ken alle 4 alleen van hun rol in Breaking Bad, dus hoe ze in het algemeen/in andere series acteren, daar heb ik geen idee van.

Maar als het dus gaat om hun rol in BB vond ik de acteerprestaties van Esposito en Cranston érg goed, de acteerprestaties van Paul en Gunn vond ik echter verblúffend goed en ik vond dus wel degelijk dat de acteerprestaties van die laatste twee de "norm" ontstegen, vanaf het begin tot het eind :Y
Tails tell tales
pi_131809760
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:21 schreef habitue het volgende:
Mijn top 3 acteurs BB:

Walt
Gus
Skylar
Mijn top 3:

Skyler
Jesse
Walt
Tails tell tales
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:34:39 #264
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_131809926
Een eindmontage vind ik altijd wel nice, zeker sinds The Wire :)
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_131809975
Slechtste acteur van BB.

Met stip op 1:

:')
pi_131809995
Heb zelf absoluut geen behoefte aan een "BB 15 jaar na dato". Het is goed zo :Y
Tails tell tales
pi_131810057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:29 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mijn top 3:

Skyler
Jesse
Walt
Walt op 3? Kan ik niet serieus nemen. :{w
pi_131810100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:05 schreef Kenju het volgende:

[..]

Die Emmy's zeggen me net als de Oscars niet zo veel. Ik zeg nergens dat het een middelmatige acteur is. Maar de noemer 'goed' bewaar ik alleen voor mensen die een norm echt ontstijgen. En dat doet Paul niet. Het begon me was echt op te vallen in de latere afleveringen, met die emotionele redens in bijv. de woestijn, dat hij tegen Walt van alles aan het schreeuwen is, en later nadat die nazi's dood zijn en hij met dat pistool op Walt gericht staat, weer. De momenten waarop hij het echt moet doen, zit hij gewoon niet op een niveau van de mensen die dat wel kunnen. De manier waarop Walt als Heisenberg dat 'get of my territory' roept, of als hij Jesse in het ziekenhuis toespreekt. Een heel andere intonatie dan ze normaal aannemen, en toch geloofwaardig. Mindere acteurs gaan dan lines uitspugen en vergeten dat ze in een scenario zitten waar het om meer draait dan alleen het praten. Nederlandse acteurs maken die fout bijna zo vaak, dat het lijkt alsof ze denken dat ze moeten 'toneel-acteren' en dat dat per definitie gelijk staat aan 'goed acteren'.
Totaal niet mee eens dus. Als het gaat om Cranston vs Paul vond ik ze beide heel erg goed, maar die laatste gedurende de hele serie nog het méést overtuigend :Y
Tails tell tales
pi_131810129
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Walt op 3? Kan ik niet serieus nemen. :{w
Yep, zie mijn post ook hierboven en of je dat nou wel of niet serieus neemt, is mij om het even :)

"Walt" "gewoon" érg goed, "Skyler" en "Jesse" verblúffend goed. :)
Tails tell tales
pi_131810170
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 03-10-2013 14:44:19 ]
Tails tell tales
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:48:50 #271
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_131810321
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef habitue het volgende:
Slechtste acteur van BB.

Met stip op 1:

[ afbeelding ]

Hoezo? Ik vond hem niet zo slecht.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_131810454
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef habitue het volgende:
Slechtste acteur van BB.

Met stip op 1:

[ afbeelding ]

Mee eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131810462
Wat een einde _O_ Beter kan gewoon niet. Verder zeer benieuwd naar de documentaire.
pi_131810528
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:53 schreef Maastoren het volgende:
Wat een einde _O_ Beter kan gewoon niet. Verder zeer benieuwd naar de documentaire.
Dat absoluut!
'And I called your name,
  Public Relations / Redactie Film donderdag 3 oktober 2013 @ 15:03:58 #275
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131810723
Aaron Paul's beste moment was het moment als hij in die praatgroep via een metafoor vertelt over die moord op de voormalige assistent van Walt. Kippenvel moment!
pi_131810856
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Hoezo? Ik vond hem niet zo slecht.
Hoezo? Elke keer keek ik zo :') naar mn scherm als hij begon te praten.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:19:03 #277
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_131811086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er zijn zeker wel wat momenten, waarvan ik vind dat het plot te veel wordt vooruit geholpen door een kunstmatige ingreep van de schrijvers. die niet goed voortkomen uit plot of de personages. Noem het geluk, toeval, de hand van god of hoe je wilt.
Zoals bijvoorbeeld die sleutel in die auto, het interview met Gretchen en Elliot op tv precies net op het moment dat Walt zich wilt overgeven, die gedichtenbundel op de wc die Hank vindt (daar kan je hele theoriën over schrijven dat Walt slordiger wordt door grootheidswaanzin, maar het blijft wel heel erg toeval dat net Hank dan op de wc net dat boek pakt).
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:36:26 #278
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_131811497
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Er zijn zeker wel wat momenten, waarvan ik vind dat het plot te veel wordt vooruit geholpen door een kunstmatige ingreep van de schrijvers. die niet goed voortkomen uit plot of de personages. Noem het geluk, toeval, de hand van god of hoe je wilt.
Zoals bijvoorbeeld die sleutel in die auto, het interview met Gretchen en Elliot op tv precies net op het moment dat Walt zich wilt overgeven, die gedichtenbundel op de wc die Hank vindt (daar kan je hele theoriën over schrijven dat Walt slordiger wordt door grootheidswaanzin, maar het blijft wel heel erg toeval dat net Hank dan op de wc net dat boek pakt).
Hank is familie. Mag ie toch wel ff kakken bij zijn zwager? Leest ie gelijk ff een boekie... Die andere had ie vorige keer al gelezen. Hank leek me ook wel een type dat lekker gaat bouten op bezoek bij de familie.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_131812634
Net the wire gedl. 50gb en ging met 300kb/sec ofzo. Formaat is helemaal verneukt. :') Sinds wanneer heeft iedereen weer een vierkante tv? :')
pi_131812668
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:19 schreef habitue het volgende:
Net the wire gedl. 50gb en ging met 300kb/sec ofzo. Formaat is helemaal verneukt. :') Sinds wanneer heeft iedereen weer een vierkante tv? :')
Ja, dat is wegens 'artistieke redenen' :')
'And I called your name,
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:22:36 #281
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131812690
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:19 schreef habitue het volgende:
Dat hebben ze expres gedaan. De exacte redenen moet je even Googlen. Er is ook een 16:9 versie, zelfs in 'HD' (geupscaled) die ook op 13th Street werken uitgezonden, maar dat zijn dus bewerkingen van het origineel. Ik heb er destijds zelf voor gekozen om gewoon het origineel te kijken (dus in 4:3), omdat dat was hoe het bedoeld is.... Persoonlijk vond ik het eigenlijk wel wat hebben....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131813185
Ik vind het echt ongelooflijk kut. Dan maar the sopranos kijken.
pi_131813207
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Eens, maar ik vind dat niet per sé een grote zwakte. Uiteindelijk hebben veel films en series hier wel last van, vooral met de hoeveelheid spanning en sensatie als in BB. Ik stoor me er niet aan.
pi_131813456
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:42 schreef Forbry het volgende:

"Walt" "gewoon" érg goed, "Skyler" en "Jesse" verblúffend goed. :)
Ik zou Jesse ook boven Walt plaatsen :Y Jesse is verbijsterend goed. Alleen al die overgang van zijn drugstijd naar na die rehab. Of hoe hij enorm worstelt met alle dingen die hij gedaan heeft, terwijl hij aanvankelijk maar een oppervlakkige flierefluiter leek. Zo verbijsterend goed geacteerd. Dat wil niet zeggen dat Walt niet bijzonder goed werd neergezet, maar Jesse leek me moeilijker voor een acteur en dat heeft Aaron Paul briljant gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131813766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:22 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat hebben ze expres gedaan. De exacte redenen moet je even Googlen. Er is ook een 16:9 versie, zelfs in 'HD' (geupscaled) die ook op 13th Street werken uitgezonden, maar dat zijn dus bewerkingen van het origineel. Ik heb er destijds zelf voor gekozen om gewoon het origineel te kijken (dus in 4:3), omdat dat was hoe het bedoeld is.... Persoonlijk vond ik het eigenlijk wel wat hebben....
volgens mij was het gewoon zo dat toen S1 t/m 3 gemaakt werden het niet gangbaar was om alles in breedbeeld te filmen, toen hebben ze 4 en 5 ook maar in hetzelfde formaat gemaakt.

Tja breedbeeld is natuurlijk fijner, maar om een serie alleen dáárom over te slaan..... :')
Dan ben je een beetje een verwend kereltje imo :P
pi_131813922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

volgens mij was het gewoon zo dat toen S1 t/m 3 gemaakt werden het niet gangbaar was om alles in breedbeeld te filmen, toen hebben ze 4 en 5 ook maar in hetzelfde formaat gemaakt.

Tja breedbeeld is natuurlijk fijner, maar om een serie alleen dáárom over te slaan..... :')
Dan ben je een beetje een verwend kereltje imo :P
Ligt wel aan de serie, ik kijk Breaking Bad ook voor een groot deel vanwege de mooie shots en de algehele esthetiek.
Als ik BB in SD zou kijken zou dat toch zeker een deel van mijn kijkgenot wegnemen. Heeft niks met verwend zijn te maken ;)
'And I called your name,
pi_131814132
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:54 schreef Pagan het volgende:

[..]

_O-
pi_131814643
Ik weet het, 9gag :') maar ik vond het toch best vet. Wel een spoiler.

* DIT IS EEN SPOILER
http://9gag.com/gag/av0ODgM
pi_131815005
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:33 schreef DonnieDarkno het volgende:

* DIT IS EEN SPOILER
_O-
'And I called your name,
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 17:53:01 #290
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_131815083
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:39 schreef habitue het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk kut. Dan maar the sopranos kijken.
Een van de beste series ooit niet kijken omdat het formaat je niet aanstaat. :')

Man man man.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_131815291
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Een van de beste series ooit niet kijken omdat het formaat je niet aanstaat. :')

Man man man.
Het is wel armoe hoor, op je 50" plasma een SD-kwaliteit 4:3 film/serie kijken.
'And I called your name,
pi_131815405
quote:

* DIT IS EEN SPOILER
:D
pi_131815523
quote:

* DIT IS EEN SPOILER
_O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_131817038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:00 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Het is wel armoe hoor, op je 50" plasma een SD-kwaliteit 4:3 film/serie kijken.
Had je maar een 65" moeten kopen.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:12:42 #295
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_131817293
Ben bij S03E13 maar ontiegelijk sommige acties :')

En hoe fucking lelijk is Amerika :D
pi_131817574
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:12 schreef xzaz het volgende:
Ben bij S03E13 maar ontiegelijk sommige acties :')

En hoe fucking lelijk is Amerika :D
Volgende aflevering gaat Jesse dood.
pi_131817684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Volgende aflevering gaat Jesse dood.
Kom op man, spoiler het nou niet voor hem.
To err is human, to forgive bovine.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:27:41 #298
163488 RubenSosa
pi_131817751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:25 schreef ß het volgende:

[..]

Kom op man, spoiler het nou niet voor hem.
is het niet die aflevering daarna?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_131818749
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:04 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Had je maar een 65" moeten kopen.
Dan wordt het nog erger :')
'And I called your name,
pi_131818786
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:27 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

is het niet die aflevering daarna?
Je krijgt eerst nog Flynn die Hank doodsteekt omdat hij Walt ontdekt heeft.
'And I called your name,
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:01:34 #301
163488 RubenSosa
pi_131818948
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Je krijgt eerst nog Flynn die Hank doodsteekt omdat hij Walt ontdekt heeft.
oh ja, alweer vergeten |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')