Sorry ik had het niet door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef japiedevlugge het volgende:
Waarom maakt de laatste poster nooit een nieuw topic hier
Was je bezig met signalen zoeken?quote:
En vervolgens ben je geblokt zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:59 schreef MissGump het volgende:
Het werkt niet, ik heb zojuist 10 minuten tegen iemand geluld die aan de telefoon zat
En dan zie je de foto eindelijk en is het 10 niks, wat een tijdverspilling.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel een conbi van aantal tekens en.snelheid. lul je snel een gesprek is ie vrij snel vrij ook.zonder grote teksten. D
Doe je grote teksten in langere periode duurt het eeuwen.
Tenminste dat was mijn ervaring/gevoel
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
En vervolgens ben je geblokt zeker
Nee dusquote:Hij: f teruglezen
Zij: mwah misschien beter van niet
Zij: misschien moet jij dan nu je levensverhaal doen
Zij: dan zijn we weer in evenwicht
Hij: Hahaha heerlijk
Hij: eerste punten heb je gescoord
Hij: qua levensverhaal haak ik af, dit is niet te overtreffen
1 van de redenen waarom ik er al lange tijd mee ben gestopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef Kola het volgende:
[..]
En dan zie je de foto eindelijk en is het 10 niks, wat een tijdverspilling.
huh nu volg ik jou even nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan snap ik je laatste conclusie inderdaad niet, zal het wel verkeerd gelezen hebben.
Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef Capstan het volgende:
Morgen weer een Paiq-date. We zullen eens zien hoe deze weer uitpakt
ik denk dat zijn gesprekken spontaner en beter verlopen dan die van jou. Ik neem even je laatste gesprek logs als voorbeeld. Je ging van onderwerp naar onderwerp ipv door gaan over het lopende onderwerp. Dan is het al snel en sollicitatie ipv een leuk gezellig gesprek. Kwestie van oefenen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
Doorgaan op het lopende onderwerp is niet altijd even makkelijk, zeker als ze een beetje korte antwoorden geeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat zijn gesprekken spontaner en beter verlopen dan die van jou. Ik neem even je laatste gesprek logs als voorbeeld. Je ging van onderwerp naar onderwerp ipv door gaan over het lopende onderwerp. Dan is het al snel en sollicitatie ipv een leuk gezellig gesprek. Kwestie van oefenen.
Hoe verlopen je gesprekken nu bv?
Mijn laatste date via Paiq is alweer ruim twee jaar geleden, en dat was voordat ik het dus heel erg intensief begon te doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
Ik doe bij de één niets meer of minder dan wat ik bij de ander doe. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Er zijn ook nog zoveel andere factoren waarvan het af kan hangen.
Daarbij blijft het iedere keer ook nog eens afwachten hoe het tijdens de date zelf dan gaat.
Kan ook de wet van de grote aantallen zijn he. Als je zorgt dat je braaf iedere dag je 2 gratis speeddates doet heb je aan het eind van de maand ca. 60 vrouwen 'afgewerkt. Lijkt me dat daar altijd wel 1 datebare dame bij moet zitten.quote:Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
Dat is het niet. Ik ben select member, dus krijg sowieso minimaal elke dag een nieuwe dame, en af en toe stop ik er een paar tientjes extra in om snel een hoop matches erbij te krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Kan ook de wet van de grote aantallen zijn he. Als je zorgt dat je braaf iedere dag je 2 gratis speeddates doet heb je aan het eind van de maand ca. 60 vrouwen 'afgewerkt. Lijkt me dat daar altijd wel 1 datebare dame bij moet zitten.
Daar moet je een handigheidje in krijgen dan. Als ik naar m'n zelf kijk aan het eind van een gesprek val ik van onderwerk in onderwerp zonder er bij na te denken. Je kan bv van lift muziek naar favoriete muziek gaan dat bespreken en dan lekkere muziek voor onder het eten en je kan dan onderwerp eten volledig uitgraven en dan kan je zo weer door naar relaxen in bv de zon enz enz enz enz. Je kan bijna van elk onderwerp wel in een ander onderwerp vallen. En ipv vragen wat ze leuk vind kan je eerst ook zelf het 1 en anders vertellen over het onderwerp. Vaak haken mensen dan van zelf in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Doorgaan op het lopende onderwerp is niet altijd even makkelijk, zeker als ze een beetje korte antwoorden geeft.
Gewoon veel verschillende vrouwen aanspreken en gesprekje mee hebben. Kwestie van oefenen. Als je maar niet vergeet dat er 1 formule is die op alle vrouwen werkt! Dat is namelijk iets wat jij zoekt zo is gebleken. Dus zet dat uit je hoofd! Want dat zal je NOOIT gaan vinden.quote:Het gaat nog steeds niet echt super. Ik probeer bepaalde onderwerpen (studie, werk etc.) te vermijden en dat maakt de gesprekken al snel wat luchtiger. Sommige gesprekken zijn wel leuk, maar leveren uiteindelijk niet zoveel op, andere gesprekken gaan gewoon echt niet goed.
Ik steek er de laatste tijd toch vaak wel minimaal een uur per dag aan tijd in, dus het zou ooit moeten lukken.
Mijn laatste date via Paiq is alweer ruim twee jaar geleden, en dat was voordat ik het dus heel erg intensief begon te doen.
Probeer gewoon open vragen te stellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Doorgaan op het lopende onderwerp is niet altijd even makkelijk, zeker als ze een beetje korte antwoorden geeft.
Het gaat nog steeds niet echt super. Ik probeer bepaalde onderwerpen (studie, werk etc.) te vermijden en dat maakt de gesprekken al snel wat luchtiger. Sommige gesprekken zijn wel leuk, maar leveren uiteindelijk niet zoveel op, andere gesprekken gaan gewoon echt niet goed.
Ik steek er de laatste tijd toch vaak wel minimaal een uur per dag aan tijd in, dus het zou ooit moeten lukken.
[..]
Mijn laatste date via Paiq is alweer ruim twee jaar geleden, en dat was voordat ik het dus heel erg intensief begon te doen.
En wat werkt op Paiq hoeft in het echt niet te werken. Ik ga morgen dus wat dat betreft weer de proef op de som nemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:11 schreef ook_gek het volgende:Gewoon veel verschillende vrouwen aanspreken en gesprekje mee hebben. Kwestie van oefenen. Als je maar niet vergeet dat er 1 formule is die op alle vrouwen werkt! Dat is namelijk iets wat jij zoekt zo is gebleken. Dus zet dat uit je hoofd! Want dat zal je NOOIT gaan vinden.
Je foto's zijn ook erg belangrijk. De truc is om er gewoon een stuk of wat op te zetten en dan na een paar dagen kijken hoe het gaat met de beoordelingen. De foto's met de laagste cijfers verwijderen en een paar nieuwe ervoor in de plaats. En zo dan proberen je gemiddelde uiteindelijk zo hoog mogelijk te krijgen, dan heb je in ieder geval al de best mogelijke basis om op terug te vallen mochten de chats op dit moment nog niet zo lekker lopen. :-).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ik ben select member, dus krijg sowieso minimaal elke dag een nieuwe dame, en af en toe stop ik er een paar tientjes extra in om snel een hoop matches erbij te krijgen.
En die wet van de grote getallen heb ik heel hard nodig, want ik verlies gemiddeld zo'n 3 vrouwen per dag.
Daar ben ik al mee bezig geweest, hoewel ik sowieso weinig echt goede foto's van mezelf heb. Ik vond het best verrassend welke foto's het beste beoordeeld worden en welke het slechtste, omdat ik het er vaak niet mee eens ben. Maar veel beter dan een 7.6 krijg ik mijn foto's niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Je foto's zijn ook erg belangrijk. De truc is om er gewoon een stuk of wat op te zetten en dan na een paar dagen kijken hoe het gaat met de beoordelingen. De foto's met de laagste cijfers verwijderen en een paar nieuwe ervoor in de plaats. En zo dan proberen je gemiddelde uiteindelijk zo hoog mogelijk te krijgen, dan heb je in ieder geval al de best mogelijke basis om op terug te vallen mochten de chats op dit moment nog niet zo lekker lopen. :-).
ik gebruik altijd foto's waar ik op sta met een kater of half dood. Kan het nooit slechter wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar ben ik al mee bezig geweest, hoewel ik sowieso weinig echt goede foto's van mezelf heb. Ik vond het best verrassend welke foto's het beste beoordeeld worden en welke het slechtste, omdat ik het er vaak niet mee eens ben. Maar veel beter dan een 7.6 krijg ik mijn foto's niet.
Ach, natuurlijk krijg je geen laag cijfer te zien. Het is een commerciële site hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik gebruik altijd foto's waar ik op sta met een kater of half dood. Kan het nooit slechter worden![]()
Dat hele cijfergebeuren heb ik nooit zo begrepen. Ik sta op een 8. Maar heb nooit iemand gehoord met een 5 of een 6
Maakt niet uit, niet iedereen is in de wieg gelegd voor een 9, maar dan heb je daar in ieder geval voldoende energie ingestoken.quote:Daar ben ik al mee bezig geweest, hoewel ik sowieso weinig echt goede foto's van mezelf heb. Ik vond het best verrassend welke foto's het beste beoordeeld worden en welke het slechtste, omdat ik het er vaak niet mee eens ben. Maar veel beter dan een 7.6 krijg ik mijn foto's niet.
Lol, ik heb dat hele "zo leuk mogelijk op de foto staan" ook nooit begrepen. Iedereen kan leuk op de foto staan, evt met wat moeite en gedoe. Maar ik kies liever foto's die zo realistisch mogelijk zijn. Liever wat minder berichtjes ontvangen dan dat ik tegen val in het echtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik gebruik altijd foto's waar ik op sta met een kater of half dood. Kan het nooit slechter worden![]()
Vorige keer toch ook al een bekende? En andere mensen hier ook al. Hoe groot is de genenpoel daarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik geloof niet dat ik op maar één Paiq-foto lach (humor hebben wij hier niet nodig op het platteland), maar die dingen zitten allemaal boven de negen, gek genoeg.
Kwam een oude bekende van RP tegen op Paiq trouwens. Toch weer mee aan de praat geraakt en ik zie daar wel een date uitkomen. Als ik weer een keer tijd heb tenminste. Staan er twee voor komend weekend. En dan wil ik graag een tweede date met die van vorige week maandag, maar dat is voor ons beiden lastig te plannen. Beetje kut dus.
Welke bekende?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vorige keer toch ook al een bekende? En andere mensen hier ook al. Hoe groot is de genenpoel daar
Dat je dezelfde persoon weer tegen komt, of iemand die een tijdje er niet was weer opnieuw ingeschreven staat.quote:
Ja, dat gebeurt weleens. Net als dat je tijdens het vingeren in tha club weleens een bekend gezicht ziet stel ik me zo voor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je dezelfde persoon weer tegen komt, of iemand die een tijdje er niet was weer opnieuw ingeschreven staat.
Ik lach ook maar op 1 foto, bij de rest kijk niet eens in de cameraquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik geloof niet dat ik op maar één Paiq-foto lach (humor hebben wij hier niet nodig op het platteland), maar die dingen zitten allemaal boven de negen, gek genoeg.
Kwam een oude bekende van RP tegen op Paiq trouwens. Toch weer mee aan de praat geraakt en ik zie daar wel een date uitkomen. Als ik weer een keer tijd heb tenminste. Staan er twee voor komend weekend. En dan wil ik graag een tweede date met die van vorige week maandag, maar dat is voor ons beiden lastig te plannen. Beetje kut dus.
Lag je op een bank toevallig, gehuld in een toga en met een tros druiven?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lag ook maar op 1 foto, bij de rest kijk niet eens in de camera
Op de andere foto's sta je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lag ook maar op 1 foto, bij de rest kijk niet eens in de camera
Toevallig wel, met een smile op mijn gezicht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lag je op een bank toevallig, gehuld in een toga en met een tros druiven?
Dat herken ik wel. De foto's die ik het leukst van mezelf vindt krijgen de laagste cijfers. Soms zit je er zelf ook nogal naastquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar ben ik al mee bezig geweest, hoewel ik sowieso weinig echt goede foto's van mezelf heb. Ik vond het best verrassend welke foto's het beste beoordeeld worden en welke het slechtste, omdat ik het er vaak niet mee eens ben. Maar veel beter dan een 7.6 krijg ik mijn foto's niet.
Knappe vrouwen ontmoeten via een speeddate wil nog niet echt vlotten bij mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef Rickario het volgende:
Jeuj, speeddate die enorm knap en leuk is ziet een date heel erg zitten
Ik ben blij
Je zei aan het einde: Zeg dan dat je niet wilt afspreken. Maar dat zegt ze toch helemaal niet? En ze had je nummer al. Ha ha misschien lees ik het wel verkeerd.quote:
Als je veel speeddates hebt die gewoon vaak beoordelen, dan heb je snel credits erbij. Vooral als je iemand helemaal niks vindtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Knappe vrouwen ontmoeten via een speeddate wil nog niet echt vlotten bij mij. Ach ja, zal een kwestie van geluk zijn op zo'n site als Paiq
. Tussen die foto bewonderaars zie ik af en toe wel leuke vrouwen zitten, maar die kan ik niks sturen omdat ik te weinig credits heb
Bij mij is dat bij Paiq ook echt hit and miss. Heb een paar maanden geleden wat credits gekocht en daarmee heb ik via die foto-beoordeling wat meiden benaderd die interessant leken en met een aantal ook nog een date mee geregeld (waaronder de laatste twee). Bij speeddates is het qua uiterlijk al behoorlijk wat minder helaas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Knappe vrouwen ontmoeten via een speeddate wil nog niet echt vlotten bij mij. Ach ja, zal een kwestie van geluk zijn op zo'n site als Paiq
. Tussen die foto bewonderaars zie ik af en toe wel leuke vrouwen zitten, maar die kan ik niks sturen omdat ik te weinig credits heb
Niet over de fles wrijven als je de geest niet wilt sprekenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:04 schreef Sannne het volgende:
Ik had even een date-stop maar vandaag is het weer zover![]()
Heb niet bij gelezen, sorry!
Ah ok, dat deed ik nooit. Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je veel speeddates hebt die gewoon vaak beoordelen, dan heb je snel credits erbij. Vooral als je iemand helemaal niks vindt
Ok misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen. Ach via Lexa ook nog een aantal contacten lopen waarbij ik er met eentje hoogstwaarschijnlijk over een week een date mee heb.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:23 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Bij mij is dat bij Paiq ook echt hit and miss. Heb een paar maanden geleden wat credits gekocht en daarmee heb ik via die foto-beoordeling wat meiden benaderd die interessant leken en met een aantal ook nog een date mee geregeld (waaronder de laatste twee). Bij speeddates is het qua uiterlijk al behoorlijk wat minder helaas.
Is Lexa gratis?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:17 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ok misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen. Ach via Lexa ook nog een aantal contacten lopen waarbij ik er met eentje hoogstwaarschijnlijk over een week een date mee heb.
Ik las van nieuwe berichten naar oude berichten en dacht aan iets anders....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet over de fles wrijven als je de geest niet wilt spreken
VERTEL MEER
Iemand die ik eigenlijk online al jaren ken. Die schijnbaar al eindeloos hints heeft gegeven dat ie mij wel wilde ontmoeten maar die ik nooit heb opgepakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet over de fles wrijven als je de geest niet wilt spreken
VERTEL MEER
Gewoon gaan, dan maar 's nachts werken aan je scriptie. Die keuze was voor mij niet zo moeilijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:32 schreef Rickario het volgende:
Oei, die echt knappe Paiqster wil morgen al daten. Anders wordt het pas over een dikke week. Eigenlijk kan ik morgen niet ivm scriptie. Lastig lastig...
Waarschijnlijk ben ik wel zo slap dat ik dat ga doen jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Gewoon gaan, dan maar 's nachts werken aan je scriptie. Die keuze was voor mij niet zo moeilijk
Haha vet slechtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Gewoon gaan, dan maar 's nachts werken aan je scriptie. Die keuze was voor mij niet zo moeilijk
Ik heb alleen maar slechte foto's. Stap foto's, dronken foto's, brakke foto's enz en ze doen het nog goed ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Lol, ik heb dat hele "zo leuk mogelijk op de foto staan" ook nooit begrepen. Iedereen kan leuk op de foto staan, evt met wat moeite en gedoe. Maar ik kies liever foto's die zo realistisch mogelijk zijn. Liever wat minder berichtjes ontvangen dan dat ik tegen val in het echt
Ja ze heeft m'n nummer ja, maar daar heeft ze nooit wat mee gedaan. Maar goed merk het wel. Ondertussen loopt er nog wat andere dingetjes. Maak me er niet druk om.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je zei aan het einde: Zeg dan dat je niet wilt afspreken. Maar dat zegt ze toch helemaal niet? En ze had je nummer al. Ha ha misschien lees ik het wel verkeerd.
Net mijn match gesproken, leuke vent wel. Woont dichtbij. Morgen weer verder kletsen.
Heeft niks met slap zijn te maken. Gewoon kwestie van prioriteiten stellenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik wel zo slap dat ik dat ga doen ja
Leuk!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Date is net weg, en heeft zichzelf vanochtend geupgrade naar vriendje.![]()
Hoe heeft hij dat gedaan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hij heeft je facebook gehackt en je relatiestatus aangepast?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Awwww.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haha. Hij vroeg hoe ik het nu zag, daten of relatie. En we waren het allebei wel zat om elkaar 'date' te noemen. Dus nu heb ik een vriendje.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haha. Hij vroeg hoe ik het nu zag, daten of relatie. En we waren het allebei wel zat om elkaar 'date' te noemen. Dus nu heb ik een vriendje.
Leuk meid!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gefeliciteerd! Hoe heb je bovenstaande nu opgelost?quote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Ja gaat goed, we zijn nog steeds gezellig aan het daten en rustig aan het kijken hoe het loopt. Ik merk alleen dat ik er toch wel mee zit dat hij niet christelijk is terwijl ik dat wel ben. Dus weet nog niet helemaal wat ik daarmee moet.
Ze heeft hem gedooptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd! Hoe heb je bovenstaande nu opgelost?
Het is een collegaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:46 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
MooiFijn om te lezen dat het blijkbaar wel kan op deze manier
.
haha owquote:
Collega's date is niet altijd zo slim. Als het mis gaat heb je een probleem....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:07 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
haha ow. Ja ik ga er altijd automatisch vanuit dat iedereen hier date met iemand via een site. Maar leuk, met een collega. (Spreek uit ervaring
)
Kan je haar niet op facebook vinden dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb maandag een date staan met de meid die ik afgelopen zaterdag tijdens uitgaan had ontmoet. Ben benieuwd of ik haar nog net zo leuk vind als ik niet dronken ben.
Succesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb maandag een date staan met de meid die ik afgelopen zaterdag tijdens uitgaan had ontmoet. Ben benieuwd of ik haar nog net zo leuk vind als ik niet dronken ben.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vertel mij wat. Heb zelfs een relatie met haar gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Collega's date is niet altijd zo slim. Als het mis gaat heb je een probleem....
Anders is er maar 1 oplossing --> zuipenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Zo, geregeld. Morgenavond dus datequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Heeft niks met slap zijn te maken. Gewoon kwestie van prioriteiten stellen
Ja, enorm.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe gaat het met die sites tegenwoordig? Is het nog steeds kut voor mensen zoals ik?
Okee, dan houd ik bij het fysieke. Dan heb ik beter contact met meiden, ook al is het alleen maar praten.quote:
Begin wat te doen aan je instelling. Als je zo negatief begint schiet je natuurlijk niks opquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Okee, dan houd ik bij het fysieke. Dan heb ik beter contact met meiden, ook al is het alleen maar praten.
Ik ben al eeuwen geleden begonnen en ik ben afgehaakt. Ik begon positief en het schoot niks op.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef Rickario het volgende:
[..]
Begin wat te doen aan je instelling. Als je zo negatief begint schiet je natuurlijk niks op
In dat geval lijkt professionele hulpverlening mij niet onverstandigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben al eeuwen geleden begonnen en ik ben afgehaakt. Ik begon positief en het schoot niks op.
Kijk eens hoe je begint met de vraag: 'is het nog steeds kut voor mensen zoals ik?'. Wat verwacht je nou als antwoord? Wil je dat wij je vertroetelen? Of wil je gewoon ja horen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe gaat het met die sites tegenwoordig? Is het nog steeds kut voor mensen zoals ik?
I'm way ahead of youquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
In dat geval lijkt professionele hulpverlening mij niet onverstandig
Ik vind alles prima. Ik hoef mezelf niet in een hokje te stoppen. Dat doen anderen wel voor me.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kijk eens hoe je begint met de vraag: 'is het nog steeds kut voor mensen zoals ik?'. Wat verwacht je nou als antwoord? Wil je dat wij je vertroetelen? Of wil je gewoon ja horen?
Als het IRL beter gaat dan online (en dat weet je al); Blijf lekker bij IRL, dat is dan gewoon jouw ding. (en vooral jezelf in een hokje stoppen, dat helpt ook)
Daar heb ik ook ervaring mee. 1,5 jaar lang een relatie gehad, maar toen het uitging trokken we het allebei op werk niet meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Collega's date is niet altijd zo slim. Als het mis gaat heb je een probleem....
Jawel, maar het heeft niet veel nut om foto's te kijken wat mij betreft. Ik zie maandag wel of ze leuk is. Contact is in elk geval wel leuk.quote:Kan je haar niet op facebook vinden dan?
Thanks!quote:
Zo heb ik meerdere dates aangepakt toen de dame in kwestie niet zo leuk was. Op gegeven moment kijk je daar ook overheen en wil je gewoon neuken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Anders is er maar 1 oplossing --> zuipen
Oh jochie toch.....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind alles prima. Ik hoef mezelf niet in een hokje te stoppen. Dat doen anderen wel voor me.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Zo heb ik meerdere dates aangepakt toen de dame in kwestie niet zo leuk was. Op gegeven moment kijk je daar ook overheen en wil je gewoon neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |