abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:07:19 #1
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131748091

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Grijp ze!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:07:47 #2
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131748109
Waarom maakt de laatste poster nooit een nieuw topic hier :P
Grijp ze!
pi_131748738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef japiedevlugge het volgende:
Waarom maakt de laatste poster nooit een nieuw topic hier :P
Sorry ik had het niet door. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131749470
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Sorry ik had het niet door. ;(
Was je bezig met signalen zoeken? ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131751583
Compleet onzinnige vraag: Maar hoe werkt het vrij chatten van foto's op Paiq? Moeten alle twee de mensen een minimum aantal tekens hebben getypt of is het een totaal aantal? Want dan zou je in principe in je eentje de foto's kunnen vrij krijgen :+

En nee, daar heb je niks aan en ik ben het ook niet van plan, ik vroeg me gewoon af of iemand hier weet hoe dat zit :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:47:59 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131751679
Weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel een conbi van aantal tekens en.snelheid. lul je snel een gesprek is ie vrij snel vrij ook.zonder grote teksten. D
Doe je grote teksten in langere periode duurt het eeuwen.

Tenminste dat was mijn ervaring/gevoel
pi_131751728
Goede vraag... gewoon een keer uittesten met een match ofzo :)

Ik dacht zelf aantal zinnen, maar dan wel om en om... Geen idee of het zo is.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:49:41 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131751773
volgens mij gaat het er om dat je alle 2 een bepaald aantal zinnen / letters gebruikt hebt.
Als de 1 aan 1 stuk door lult gebeurd er namelijk niks. Aantal losse zinnen door enteren heeft ook geen nut. Dat heb ik zelf uitgetest.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131752217
Het werkt niet, ik heb zojuist 10 minuten tegen iemand geluld die aan de telefoon zat :D
pi_131752749
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:59 schreef MissGump het volgende:
Het werkt niet, ik heb zojuist 10 minuten tegen iemand geluld die aan de telefoon zat :D
En vervolgens ben je geblokt zeker :P
pi_131752855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel een conbi van aantal tekens en.snelheid. lul je snel een gesprek is ie vrij snel vrij ook.zonder grote teksten. D
Doe je grote teksten in langere periode duurt het eeuwen.

Tenminste dat was mijn ervaring/gevoel
En dan zie je de foto eindelijk en is het 10 niks, wat een tijdverspilling.
pi_131752876
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef Rickario het volgende:

[..]

En vervolgens ben je geblokt zeker :P
quote:
Hij: f teruglezen
Zij: mwah misschien beter van niet
Zij: misschien moet jij dan nu je levensverhaal doen
Zij: dan zijn we weer in evenwicht
Hij: Hahaha heerlijk
Hij: eerste punten heb je gescoord
Hij: qua levensverhaal haak ik af, dit is niet te overtreffen
Nee dus *)
pi_131753150
Wat heb jij dan allemaal getypt?

Ik ben ondertussen even signalen opvangen in de kroeg enzo. :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:22:34 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131753246
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef Kola het volgende:

[..]

En dan zie je de foto eindelijk en is het 10 niks, wat een tijdverspilling.
1 van de redenen waarom ik er al lange tijd mee ben gestopt.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:37:22 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131753898
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja op paiq ja.
Dan snap ik je laatste conclusie inderdaad niet, zal het wel verkeerd gelezen hebben.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:41:49 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131754148
Over langzaam foto's vrijpraten gesproken: weer een berichtje van die leuke match en ook de foto nu helder: nice! Gelukkig stelde hij voor om te organiseren om tegelijk online te zijn, anders duurt het wel erg lang allemaal.

Met exdate nog wel contact, heb het een beetje uitgelegd. Is niet helemaal kansloos maar denk dat ik toch liever nog even verder praat voor ik weer met hem afspreek. Zou ook een vriendschap kunnen worden.
pi_131754581
Heey Mensen,

Ik ben al 2,5 maanden actief op een sexdating site Sletjes.nl, die ik hatrelijk kon aanbevelen.
Alleen als ik nu naar de site ga krijg ik een sexwebcam site. Wel weet ik dat een website:
sexdatesletjes.nl in aanbouw is, hebben ze de site verplaatst? Zo ja blijven de profielen behouden?

Weet iemand hier meer over?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:52:50 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131754762
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan snap ik je laatste conclusie inderdaad niet, zal het wel verkeerd gelezen hebben.
huh nu volg ik jou even niet :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_131754969
Morgen weer een Paiq-date. We zullen eens zien hoe deze weer uitpakt :P
pi_131755017
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef Capstan het volgende:
Morgen weer een Paiq-date. We zullen eens zien hoe deze weer uitpakt :P
Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:59:00 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131755118
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Je hebt best wel een hoop dates via Paiq he? Doe je nog iets bijzonders waardoor ze zo goed happen, of heb ik gewoon pech?
ik denk dat zijn gesprekken spontaner en beter verlopen dan die van jou. Ik neem even je laatste gesprek logs als voorbeeld. Je ging van onderwerp naar onderwerp ipv door gaan over het lopende onderwerp. Dan is het al snel en sollicitatie ipv een leuk gezellig gesprek. Kwestie van oefenen.

Hoe verlopen je gesprekken nu bv?
pi_131755315
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak ;)

Ik doe bij de één niets meer of minder dan wat ik bij de ander doe. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Er zijn ook nog zoveel andere factoren waarvan het af kan hangen.

Daarbij blijft het iedere keer ook nog eens afwachten hoe het tijdens de date zelf dan gaat.
pi_131755476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik denk dat zijn gesprekken spontaner en beter verlopen dan die van jou. Ik neem even je laatste gesprek logs als voorbeeld. Je ging van onderwerp naar onderwerp ipv door gaan over het lopende onderwerp. Dan is het al snel en sollicitatie ipv een leuk gezellig gesprek. Kwestie van oefenen.

Hoe verlopen je gesprekken nu bv?
Doorgaan op het lopende onderwerp is niet altijd even makkelijk, zeker als ze een beetje korte antwoorden geeft.

Het gaat nog steeds niet echt super. Ik probeer bepaalde onderwerpen (studie, werk etc.) te vermijden en dat maakt de gesprekken al snel wat luchtiger. Sommige gesprekken zijn wel leuk, maar leveren uiteindelijk niet zoveel op, andere gesprekken gaan gewoon echt niet goed.

Ik steek er de laatste tijd toch vaak wel minimaal een uur per dag aan tijd in, dus het zou ooit moeten lukken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef Capstan het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak ;)

Ik doe bij de één niets meer of minder dan wat ik bij de ander doe. Soms werkt dat, soms werkt dat niet. Er zijn ook nog zoveel andere factoren waarvan het af kan hangen.

Daarbij blijft het iedere keer ook nog eens afwachten hoe het tijdens de date zelf dan gaat.
Mijn laatste date via Paiq is alweer ruim twee jaar geleden, en dat was voordat ik het dus heel erg intensief begon te doen.
pi_131755491
quote:
Kan ook de wet van de grote aantallen zijn he. Als je zorgt dat je braaf iedere dag je 2 gratis speeddates doet heb je aan het eind van de maand ca. 60 vrouwen 'afgewerkt. Lijkt me dat daar altijd wel 1 datebare dame bij moet zitten. :)
pi_131755807
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Kan ook de wet van de grote aantallen zijn he. Als je zorgt dat je braaf iedere dag je 2 gratis speeddates doet heb je aan het eind van de maand ca. 60 vrouwen 'afgewerkt. Lijkt me dat daar altijd wel 1 datebare dame bij moet zitten. :)
Dat is het niet. Ik ben select member, dus krijg sowieso minimaal elke dag een nieuwe dame, en af en toe stop ik er een paar tientjes extra in om snel een hoop matches erbij te krijgen.

En die wet van de grote getallen heb ik heel hard nodig, want ik verlies gemiddeld zo'n 3 vrouwen per dag.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:11:49 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131755810
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Doorgaan op het lopende onderwerp is niet altijd even makkelijk, zeker als ze een beetje korte antwoorden geeft.
Daar moet je een handigheidje in krijgen dan. Als ik naar m'n zelf kijk aan het eind van een gesprek val ik van onderwerk in onderwerp zonder er bij na te denken. Je kan bv van lift muziek naar favoriete muziek gaan dat bespreken en dan lekkere muziek voor onder het eten en je kan dan onderwerp eten volledig uitgraven en dan kan je zo weer door naar relaxen in bv de zon enz enz enz enz. Je kan bijna van elk onderwerp wel in een ander onderwerp vallen. En ipv vragen wat ze leuk vind kan je eerst ook zelf het 1 en anders vertellen over het onderwerp. Vaak haken mensen dan van zelf in.

quote:
Het gaat nog steeds niet echt super. Ik probeer bepaalde onderwerpen (studie, werk etc.) te vermijden en dat maakt de gesprekken al snel wat luchtiger. Sommige gesprekken zijn wel leuk, maar leveren uiteindelijk niet zoveel op, andere gesprekken gaan gewoon echt niet goed.

Ik steek er de laatste tijd toch vaak wel minimaal een uur per dag aan tijd in, dus het zou ooit moeten lukken.

Mijn laatste date via Paiq is alweer ruim twee jaar geleden, en dat was voordat ik het dus heel erg intensief begon te doen.
Gewoon veel verschillende vrouwen aanspreken en gesprekje mee hebben. Kwestie van oefenen. Als je maar niet vergeet dat er 1 formule is die op alle vrouwen werkt! Dat is namelijk iets wat jij zoekt zo is gebleken. Dus zet dat uit je hoofd! Want dat zal je NOOIT gaan vinden.
pi_131755840
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Probeer gewoon open vragen te stellen.
Wanneer je een paar uur met iemand gesproken hebt kun je gewoon vragen of het haar wat lijkt om eens een drankje te doen. :)

Voila date.
pi_131756202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:11 schreef ook_gek het volgende:Gewoon veel verschillende vrouwen aanspreken en gesprekje mee hebben. Kwestie van oefenen. Als je maar niet vergeet dat er 1 formule is die op alle vrouwen werkt! Dat is namelijk iets wat jij zoekt zo is gebleken. Dus zet dat uit je hoofd! Want dat zal je NOOIT gaan vinden.
En wat werkt op Paiq hoeft in het echt niet te werken. Ik ga morgen dus wat dat betreft weer de proef op de som nemen.
pi_131756268
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is het niet. Ik ben select member, dus krijg sowieso minimaal elke dag een nieuwe dame, en af en toe stop ik er een paar tientjes extra in om snel een hoop matches erbij te krijgen.

En die wet van de grote getallen heb ik heel hard nodig, want ik verlies gemiddeld zo'n 3 vrouwen per dag.
Je foto's zijn ook erg belangrijk. De truc is om er gewoon een stuk of wat op te zetten en dan na een paar dagen kijken hoe het gaat met de beoordelingen. De foto's met de laagste cijfers verwijderen en een paar nieuwe ervoor in de plaats. En zo dan proberen je gemiddelde uiteindelijk zo hoog mogelijk te krijgen, dan heb je in ieder geval al de best mogelijke basis om op terug te vallen mochten de chats op dit moment nog niet zo lekker lopen. :-).
pi_131756641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Je foto's zijn ook erg belangrijk. De truc is om er gewoon een stuk of wat op te zetten en dan na een paar dagen kijken hoe het gaat met de beoordelingen. De foto's met de laagste cijfers verwijderen en een paar nieuwe ervoor in de plaats. En zo dan proberen je gemiddelde uiteindelijk zo hoog mogelijk te krijgen, dan heb je in ieder geval al de best mogelijke basis om op terug te vallen mochten de chats op dit moment nog niet zo lekker lopen. :-).
Daar ben ik al mee bezig geweest, hoewel ik sowieso weinig echt goede foto's van mezelf heb. Ik vond het best verrassend welke foto's het beste beoordeeld worden en welke het slechtste, omdat ik het er vaak niet mee eens ben. Maar veel beter dan een 7.6 krijg ik mijn foto's niet.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:30:41 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131756950
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Daar ben ik al mee bezig geweest, hoewel ik sowieso weinig echt goede foto's van mezelf heb. Ik vond het best verrassend welke foto's het beste beoordeeld worden en welke het slechtste, omdat ik het er vaak niet mee eens ben. Maar veel beter dan een 7.6 krijg ik mijn foto's niet.
ik gebruik altijd foto's waar ik op sta met een kater of half dood. Kan het nooit slechter worden :D
Dat hele cijfergebeuren heb ik nooit zo begrepen. Ik sta op een 8. Maar heb nooit iemand gehoord met een 5 of een 6
pi_131757098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik gebruik altijd foto's waar ik op sta met een kater of half dood. Kan het nooit slechter worden :D
Dat hele cijfergebeuren heb ik nooit zo begrepen. Ik sta op een 8. Maar heb nooit iemand gehoord met een 5 of een 6
Ach, natuurlijk krijg je geen laag cijfer te zien. Het is een commerciële site he ;)
pi_131759606
quote:
Maakt niet uit, niet iedereen is in de wieg gelegd voor een 9, maar dan heb je daar in ieder geval voldoende energie ingestoken.

Inderdaad verrassend ja die beoordelingen, mijn hoogst gewaardeerde foto sta ik op met een foute strohoed op en grote roze gaybril in mijn t-shirt, maar wel gewoon een 9.1. Mijn ervaring is dus dat 'gekke' (humorachtige) foto's het ook goed doen, wellicht dat je daar nog eens mee kan experimenteren.
pi_131760328
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lol, ik heb dat hele "zo leuk mogelijk op de foto staan" ook nooit begrepen. Iedereen kan leuk op de foto staan, evt met wat moeite en gedoe. Maar ik kies liever foto's die zo realistisch mogelijk zijn. Liever wat minder berichtjes ontvangen dan dat ik tegen val in het echt :9

Maar goed zit niet op paiq, alleen okcupid en zelfs die heb ik nu even op non-actief staan. Ineens een paar leuke jongens in mijn directe omgeving en ook nog druk op school enzo dus even geen tijd.. zwaar leveeeeeen! :'( :o
pi_131760334
Een foto moeten vrijpratenchatten :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131760534
Ik geloof niet dat ik op maar één Paiq-foto lach (humor hebben wij hier niet nodig op het platteland), maar die dingen zitten allemaal boven de negen, gek genoeg.

Kwam een oude bekende van RP tegen op Paiq trouwens. Toch weer mee aan de praat geraakt en ik zie daar wel een date uitkomen. Als ik weer een keer tijd heb tenminste. Staan er twee voor komend weekend. En dan wil ik graag een tweede date met die van vorige week maandag, maar dat is voor ons beiden lastig te plannen. Beetje kut dus.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131760712
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik geloof niet dat ik op maar één Paiq-foto lach (humor hebben wij hier niet nodig op het platteland), maar die dingen zitten allemaal boven de negen, gek genoeg.

Kwam een oude bekende van RP tegen op Paiq trouwens. Toch weer mee aan de praat geraakt en ik zie daar wel een date uitkomen. Als ik weer een keer tijd heb tenminste. Staan er twee voor komend weekend. En dan wil ik graag een tweede date met die van vorige week maandag, maar dat is voor ons beiden lastig te plannen. Beetje kut dus.
Vorige keer toch ook al een bekende? En andere mensen hier ook al. Hoe groot is de genenpoel daar :?
pi_131760780
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vorige keer toch ook al een bekende? En andere mensen hier ook al. Hoe groot is de genenpoel daar :?
Welke bekende?
pi_131760921
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Welke bekende?
Dat je dezelfde persoon weer tegen komt, of iemand die een tijdje er niet was weer opnieuw ingeschreven staat.
pi_131761081
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat je dezelfde persoon weer tegen komt, of iemand die een tijdje er niet was weer opnieuw ingeschreven staat.
Ja, dat gebeurt weleens. Net als dat je tijdens het vingeren in tha club weleens een bekend gezicht ziet stel ik me zo voor.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:37:15 #41
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131761219
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ik lach ook maar op 1 foto, bij de rest kijk niet eens in de camera :')

[ Bericht 0% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 01-10-2013 22:44:38 ]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131761303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik lag ook maar op 1 foto, bij de rest kijk niet eens in de camera :')
Lag je op een bank toevallig, gehuld in een toga en met een tros druiven?
pi_131761305
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik lag ook maar op 1 foto, bij de rest kijk niet eens in de camera :')
Op de andere foto's sta je?
pi_131761836
Jeuj, speeddate die enorm knap en leuk is ziet een date heel erg zitten :D

Ik ben blij *O*
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:45:14 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131761864
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Lag je op een bank toevallig, gehuld in een toga en met een tros druiven?
Toevallig wel, met een smile op mijn gezicht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131762112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat herken ik wel. De foto's die ik het leukst van mezelf vindt krijgen de laagste cijfers. Soms zit je er zelf ook nogal naast :P.Maar goed, er zit tussen mn hoogste en laagste cijfer maar 0.4 dus eigenlijk scheelt het niks.
pi_131762235
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef Rickario het volgende:
Jeuj, speeddate die enorm knap en leuk is ziet een date heel erg zitten :D

Ik ben blij *O*
Knappe vrouwen ontmoeten via een speeddate wil nog niet echt vlotten bij mij :P. Ach ja, zal een kwestie van geluk zijn op zo'n site als Paiq ;). Tussen die foto bewonderaars zie ik af en toe wel leuke vrouwen zitten, maar die kan ik niks sturen omdat ik te weinig credits heb :P
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:39:06 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131764755
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

huh nu volg ik jou even niet :D
Je zei aan het einde: Zeg dan dat je niet wilt afspreken. Maar dat zegt ze toch helemaal niet? En ze had je nummer al. Ha ha misschien lees ik het wel verkeerd.

Net mijn match gesproken, leuke vent wel. Woont dichtbij. Morgen weer verder kletsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 01-10-2013 23:45:17 ]
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:47:02 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131765130
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Knappe vrouwen ontmoeten via een speeddate wil nog niet echt vlotten bij mij :P. Ach ja, zal een kwestie van geluk zijn op zo'n site als Paiq ;). Tussen die foto bewonderaars zie ik af en toe wel leuke vrouwen zitten, maar die kan ik niks sturen omdat ik te weinig credits heb :P
Als je veel speeddates hebt die gewoon vaak beoordelen, dan heb je snel credits erbij. Vooral als je iemand helemaal niks vindt :P
pi_131766258
Vervolgdate aankomende vrijdag :o. Nog even kijken wat we gaan doen. Of bij eens van ons thuis filmpje kijken of ergens ronddwalen.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_131766461
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Bij mij is dat bij Paiq ook echt hit and miss. Heb een paar maanden geleden wat credits gekocht en daarmee heb ik via die foto-beoordeling wat meiden benaderd die interessant leken en met een aantal ook nog een date mee geregeld (waaronder de laatste twee). Bij speeddates is het qua uiterlijk al behoorlijk wat minder helaas. :P
Burning bridges gives you so much more
pi_131768795
Bij mij krijg op den duur geen resultaten meer via speeddate.

Kan ik het 20x doen, geen kandidaten.
pi_131768982
Ik had even een date-stop maar vandaag is het weer zover :D
Heb niet bij gelezen, sorry!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:11:07 #54
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131769021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:04 schreef Sannne het volgende:
Ik had even een date-stop maar vandaag is het weer zover :D
Heb niet bij gelezen, sorry!
Niet over de fles wrijven als je de geest niet wilt spreken :P
VERTEL MEER :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131769058
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je veel speeddates hebt die gewoon vaak beoordelen, dan heb je snel credits erbij. Vooral als je iemand helemaal niks vindt :P
Ah ok, dat deed ik nooit. Thanks voor de tip :)
pi_131769076
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:23 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Bij mij is dat bij Paiq ook echt hit and miss. Heb een paar maanden geleden wat credits gekocht en daarmee heb ik via die foto-beoordeling wat meiden benaderd die interessant leken en met een aantal ook nog een date mee geregeld (waaronder de laatste twee). Bij speeddates is het qua uiterlijk al behoorlijk wat minder helaas. :P
Ok misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen. Ach via Lexa ook nog een aantal contacten lopen waarbij ik er met eentje hoogstwaarschijnlijk over een week een date mee heb.
pi_131769333
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:17 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ok misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen. Ach via Lexa ook nog een aantal contacten lopen waarbij ik er met eentje hoogstwaarschijnlijk over een week een date mee heb.
Is Lexa gratis?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:11:58 #58
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131769759
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik las van nieuwe berichten naar oude berichten en dacht aan iets anders.... :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_131769831
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Iemand die ik eigenlijk online al jaren ken. Die schijnbaar al eindeloos hints heeft gegeven dat ie mij wel wilde ontmoeten maar die ik nooit heb opgepakt.
Nu toch maar eens dus :)
Verder valt er nog niet veel te vertellen denk ik. :P
We gaan gewoon wat drinken, vanavond. Maar moet eerst werken dus best een beetje stressig, lekker getimed weer :)
pi_131770098
Oei, die echt knappe Paiqster wil morgen al daten. Anders wordt het pas over een dikke week. Eigenlijk kan ik morgen niet ivm scriptie. Lastig lastig... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')