Ghehequote:
Leuk meisje inderdaad. Maar damn wat een kutrolquote:Op maandag 30 september 2013 15:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
GheheIk heb nu net deel 1 zitten kijken. Zo awkward heb ik t eigenlijk nog niet meegemaakt
[edit] Dat is echt een leuk meisje trouwensBen benieuwd naar de laatste 2 delen
Idd.. Dit vind ik wel leuk om meer te zien.quote:Op maandag 30 september 2013 20:29 schreef eefje801 het volgende:
Leuk gedaan inderdaad, jammer dat er nog maar twee dates over zijn
Ik heb wel eens zo'n 1e date gehad. Dat was meteen de laatstequote:Op maandag 30 september 2013 15:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
GheheIk heb nu net deel 1 zitten kijken. Zo awkward heb ik t eigenlijk nog niet meegemaakt
[edit] Dat is echt een leuk meisje trouwensBen benieuwd naar de laatste 2 delen
quote:Op maandag 30 september 2013 20:44 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n 1e date gehad. Dat was meteen de laatste. Maar als ze er had uitgezien zoals deze dame, dan had ik haar nog wel een kans gegeven
Voorspelbaar, maar waarquote:Op maandag 30 september 2013 20:44 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n 1e date gehad. Dat was meteen de laatste. Maar als ze er had uitgezien zoals deze dame, dan had ik haar nog wel een kans gegeven
Hoe is het met jouw date eigenlijk? Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 30 september 2013 21:28 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Leuke serie...benieuwd naar de rest
Ik ook, maar ik had gewild dat ik die twee 'teasers' die nog steeds op de VPRO-site staan niet had bekeken...daar zitten ook beelden in van de laatste twee datesquote:Op maandag 30 september 2013 21:28 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Leuke serie...benieuwd naar de rest
Tof man! Goed te horen!quote:Op maandag 30 september 2013 21:38 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Yeah, hoogstwaarschijnlijk binnenkort weer een dateEindelijk weer eens! Dame waarmee ik al een tijdje mailcontact heb is nu een week op vakantie, maar wil daarna een keer afspreken
En de visdate dan?quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Rickario het volgende:
Jeuj, volgende week vrijdag weer eens een echte date
Al ben ik bang dat geloof een lastig puntje gaat worden
quote:Op maandag 30 september 2013 22:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Echt! What.....The.....Fuck...... Ben ik aan het speeddaten, ken ik diegene gewoon![]()
Hoe fucking bizar was dat zeg. Bleek dus om een vriendin van de vriendin van een maat van me te gaan, die ik ooit op een verjaardag heb gezien. Zij meteen die vriendin van haar bellenquote:
Erg goed en erg leuk. Vorige week elkaar 4 keer gezien en het klikt bijzonder goed. Ze is een erg toffe meid en ze laat duidelijk merken dat ze mij ook leuk vindt (quote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw date eigenlijk? Ben ik ook wel benieuwd naar
Dat jij een toffe meid bent?quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Erg goed en erg leuk. Vorige week elkaar 4 keer gezien en het klikt bijzonder goed. Ze is een erg toffe meid en ze laat duidelijk merken dat het andersom ook zo is.
Dit gaat hem wel worden
Ik ben best benieuwd hoe anderen hier naar kijken want ik vind die jongen erg leuk maar dat meisje dus alleen maar irritant en defensief doen. Pas toen ze ging huilen op het eind leefde ik een beetje met d'r meequote:
Zoals jij over die jongen praat denk ik over dat meisje eigenlijkquote:Op maandag 30 september 2013 23:22 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoe anderen hier naar kijken want ik vind die jongen erg leuk maar dat meisje dus alleen maar irritant en defensief doen. Pas toen ze ging huilen op het eind leefde ik een beetje met d'r mee
En ik stoor me er ook wel een beetje aan dat het geluid zo over duidelijk niet ter plaatse opgenomen is...
Lol tot zo ver mijn irritaties, vind het wel leuk om te zien hoor haha! Anders had ik ook niet alle vier de afleveringen gekeken. Bedankt voor de tip.
Zeg dan dat je niet wiltquote:Je bent door **** uit haar contactenlijstje verwijderd.
Laatste ontvangen bericht:
Hey ook_gek, Ik begrijp je vraag.. Sorry ik was ook niet echt duidelijk.. Het lijkt mij gezellig om een keer ergens iets te drinken.
Spreek je binnenkort
quote:Op maandag 30 september 2013 23:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoals jij over die jongen praat denk ik over dat meisje eigenlijk
Tsja dat heb ik bijna altijd met Nederlands tv... maar als ik dan een tijdje kijk went t wel en stoort het minder.quote:
Rol van het meisje is bloed irritant. Maar het meisje zelf lijkt me wel heel leukquote:Op maandag 30 september 2013 23:22 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd hoe anderen hier naar kijken want ik vind die jongen erg leuk maar dat meisje dus alleen maar irritant en defensief doen. Pas toen ze ging huilen op het eind leefde ik een beetje met d'r mee
En ik stoor me er ook wel een beetje aan dat het geluid zo over duidelijk niet ter plaatse opgenomen is...
Lol tot zo ver mijn irritaties, vind het wel leuk om te zien hoor haha! Anders had ik ook niet alle vier de afleveringen gekeken. Bedankt voor de tip.
Op Paiq? Die laatste zin begrijp ik even niet (van jou).quote:Op maandag 30 september 2013 23:39 schreef ook_gek het volgende:
ik heb weer wat hoor
![]()
Ik vroeg na enige tijd contact door middel van af en toe een berichtje welke kant ze op wilde
en of we niet eens gewoon een drankje moeten drinken. Ooit m'n nummer gegeven maar nooit een berichtje van haar gehad of wat dan ook. Krijg ik opeens onderstaande
[..]
Zeg dan dat je niet wilt
Volgens mij zit er een addertje onder het gras en heeft ze zelf een tactiek waarmee ze zelf nooit een blauwtje zal lopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef Silenus het volgende:
Haha, vind het wel een grappig plan!
Alleen zou ik dat na 4 speciaalbiertjes dus nooit meer onthouden. Voordeel is wel dat je je er altijd uit kunt lullen in dat geval.
Ja op paiq ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op Paiq? Die laatste zin begrijp ik even niet (van jou).
Haha die moet ik onthoudenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef Rickario het volgende:
Whaha date van volgende week heeft er een hekel aan om wanneer er niks is gebeurd op date, er pas later achter te komen hoe de ander een date vond. Nu stelt ze voor om een soort Rock, paper scissors te doen aan het eind van de date om aan te geven aan elkaar hoe we er in staan dan
Rock= Nee dit gaat 'm niet worden
Paper= Ik zie het helemaal zitten
Scissors= een tweede kans
Mezelf kennende zal ik het wel door elkaar halen allemaal
Beetje raar maar wel grappig[ afbeelding ]
Handbewegingen zijn sowieso altijd goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef MissGump het volgende:
Dus hardop zeggen is te eng maar een handbeweging kan wel?
Maar dan kun je dus beter voor echt duidelijke handbewegingen gaan dan voor onduidelijke paper scissor movesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Handbewegingen zijn sowieso altijd goed
Het gaat erom dat je het tegelijkertijd doetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef MissGump het volgende:
Maar dan is het toch nog steeds watterig? Wat maakt dat eventuele 'blauwtje' nou uit?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:06 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je het tegelijkertijd doet
Ik denk meer dat het erom gaat dat je je antwoord niet meer aan kan passen aan de hand van wat de ander zegt. Je kan dus niks verbloemenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:11 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dan is het toch nog steeds watterig? Wat maakt dat eventuele 'blauwtje' nou uit?
Daarom zal ik het dan wel niet snappen, ik ben zelf niet zo van het verbloemen, en als de ander dat wel doet voor zijn gevoel van eigenwaarde heb ik daar ook geen problemen meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het erom gaat dat je je antwoord niet meer aan kan passen aan de hand van wat de ander zegt. Je kan dus niks verbloemen
Ja beetje raar, als ik een date echt leuk vond en voor herhaling vatbaar heb ik het altijd gewoon op dat moment gezegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef MissGump het volgende:
Precies. Het is maar wat dollen. Kwam er uit voort dat ze zei dat mannen zo slecht zijn in signalen oppikkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef Silenus het volgende:
Neem dat nou toch allemaal niet zo serieus, neem aan dat de date van Rickario net werkelijk zo'n halve autist is maar gewoon op een grappige manier wil zeggen wat ze van de date vond.
Lekker belangrijk, het is maar een date.
Signaal "ik vond het erg leuk / ik vond er niets aan" Volgens mij voor de man goed te begrijpenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Precies. Het is maar wat dollen. Kwam er uit voort dat ze zei dat mannen zo slecht zijn in signalen oppikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |