quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Date is net weg, en heeft zichzelf vanochtend geupgrade naar vriendje.![]()
Gefeliciteerd! Hoe heb je bovenstaande nu opgelost?quote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Ja gaat goed, we zijn nog steeds gezellig aan het daten en rustig aan het kijken hoe het loopt. Ik merk alleen dat ik er toch wel mee zit dat hij niet christelijk is terwijl ik dat wel ben. Dus weet nog niet helemaal wat ik daarmee moet.
Ze heeft hem gedooptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd! Hoe heb je bovenstaande nu opgelost?
Het is een collegaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:46 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
MooiFijn om te lezen dat het blijkbaar wel kan op deze manier
.
haha owquote:
Collega's date is niet altijd zo slim. Als het mis gaat heb je een probleem....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:07 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
haha ow. Ja ik ga er altijd automatisch vanuit dat iedereen hier date met iemand via een site. Maar leuk, met een collega. (Spreek uit ervaring
)
Kan je haar niet op facebook vinden dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb maandag een date staan met de meid die ik afgelopen zaterdag tijdens uitgaan had ontmoet. Ben benieuwd of ik haar nog net zo leuk vind als ik niet dronken ben.
Succesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb maandag een date staan met de meid die ik afgelopen zaterdag tijdens uitgaan had ontmoet. Ben benieuwd of ik haar nog net zo leuk vind als ik niet dronken ben.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haha. Hij vroeg hoe ik het nu zag, daten of relatie. En we waren het allebei wel zat om elkaar 'date' te noemen. Dus nu heb ik een vriendje.
Vertel mij wat. Heb zelfs een relatie met haar gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Collega's date is niet altijd zo slim. Als het mis gaat heb je een probleem....
Anders is er maar 1 oplossing --> zuipenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Zo, geregeld. Morgenavond dus datequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Heeft niks met slap zijn te maken. Gewoon kwestie van prioriteiten stellen
Ja, enorm.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe gaat het met die sites tegenwoordig? Is het nog steeds kut voor mensen zoals ik?
Okee, dan houd ik bij het fysieke. Dan heb ik beter contact met meiden, ook al is het alleen maar praten.quote:
Begin wat te doen aan je instelling. Als je zo negatief begint schiet je natuurlijk niks opquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Okee, dan houd ik bij het fysieke. Dan heb ik beter contact met meiden, ook al is het alleen maar praten.
Ik ben al eeuwen geleden begonnen en ik ben afgehaakt. Ik begon positief en het schoot niks op.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef Rickario het volgende:
[..]
Begin wat te doen aan je instelling. Als je zo negatief begint schiet je natuurlijk niks op
In dat geval lijkt professionele hulpverlening mij niet onverstandigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben al eeuwen geleden begonnen en ik ben afgehaakt. Ik begon positief en het schoot niks op.
Kijk eens hoe je begint met de vraag: 'is het nog steeds kut voor mensen zoals ik?'. Wat verwacht je nou als antwoord? Wil je dat wij je vertroetelen? Of wil je gewoon ja horen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe gaat het met die sites tegenwoordig? Is het nog steeds kut voor mensen zoals ik?
I'm way ahead of youquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
In dat geval lijkt professionele hulpverlening mij niet onverstandig
Ik vind alles prima. Ik hoef mezelf niet in een hokje te stoppen. Dat doen anderen wel voor me.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kijk eens hoe je begint met de vraag: 'is het nog steeds kut voor mensen zoals ik?'. Wat verwacht je nou als antwoord? Wil je dat wij je vertroetelen? Of wil je gewoon ja horen?
Als het IRL beter gaat dan online (en dat weet je al); Blijf lekker bij IRL, dat is dan gewoon jouw ding. (en vooral jezelf in een hokje stoppen, dat helpt ook)
Daar heb ik ook ervaring mee. 1,5 jaar lang een relatie gehad, maar toen het uitging trokken we het allebei op werk niet meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Collega's date is niet altijd zo slim. Als het mis gaat heb je een probleem....
Jawel, maar het heeft niet veel nut om foto's te kijken wat mij betreft. Ik zie maandag wel of ze leuk is. Contact is in elk geval wel leuk.quote:Kan je haar niet op facebook vinden dan?
Thanks!quote:
Zo heb ik meerdere dates aangepakt toen de dame in kwestie niet zo leuk was. Op gegeven moment kijk je daar ook overheen en wil je gewoon neuken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Anders is er maar 1 oplossing --> zuipen
Oh jochie toch.....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind alles prima. Ik hoef mezelf niet in een hokje te stoppen. Dat doen anderen wel voor me.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Zo heb ik meerdere dates aangepakt toen de dame in kwestie niet zo leuk was. Op gegeven moment kijk je daar ook overheen en wil je gewoon neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |