Level42quote:
Ja? Saai.. dat zijn sowieso saaie beestenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nootmans: ik heb alleen maar dwergcorydorassen atm... en alles leeft nog
Overigens kunnen ze wel 21 jaar worden.
FML.. want eentje vierde zojuist zn 5e verjaardag.
Ik vind corydorassen leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Saai.. dat zijn sowieso saaie beestenik had er 4. Nu nog maar 2
Wist niet dat ze zo oud konden worden!!!
Gefelicteerd met Nemo
Waarom?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind corydorassen leuk
Er is nog plaats voor meer, maar ik weet niet wat ..
Halp?
nu we het toch over panda's hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom?
Vind alleen die panda variant we leuk
Oh en altijd voor deze bois gaan
WoWquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu we het toch over panda's hebben
quote:
Nee, is mijn baby.quote:
Oh ja ! Die zijn ook schattigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom?
Vind alleen die panda variant we leuk
Oh en altijd voor deze bois gaan
Hij is mooi, want Alfaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, is mijn baby.En ben voor minstens 2 maanden mad dat het zoveel geld gaat kosten.
Keuze gemaakt dus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, is mijn baby.En ben voor minstens 2 maanden mad dat het zoveel geld gaat kosten.
Je bent zelf.quote:
Nog niet helemaal maar ik kan haar niet weerstaan.quote:
Ik ben een alfa?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent zelf.
[..]
Nog niet helemaal maar ik kan haar niet weerstaan.
Harder werken jonge.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:10 schreef krioro het volgende:
[..]
What else is newquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat je blaat terwijl je niet weet.
Waarom zou je ook nog meer corydorassen willen als je die alleen al hebt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja ! Die zijn ook schattig
Alleen wil ik geen corydorassen meer.. heb al Sterbai en Paleatus
Dacht dat je dit weekend de rekenkamer ingingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:24 schreef krioro het volgende:
Nog niet helemaal maar ik kan haar niet weerstaan.
Nee wonen daar niet in de buurt hahaahhahhahaha ;pquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoornaars steken 21 Chinezen dood
Nog familie verloren?
lol ;dquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee wonen daar niet in de buurt hahaahhahhahaha ;p
Alpha female.quote:
quote:
Zal zo even DMen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
What else is newmaar pic van je bakkie?
Ja, gedaan, moet nog even overleggen met verschillende mensen over de precieze invulling though.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht dat je dit weekend de rekenkamer inging.
Bedankt, ben niet de enige die dit dacht gelukkig.quote:
quote:
Team dood & verderf weerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt, ben niet de enige die dit dacht gelukkig.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt, ben niet de enige die dit dacht gelukkig.
Och och, moet je kinderkoffiemaatje even white knighten?quote:
Hou opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Och och, moet je kinderkoffiemaatje even white knighten?
Hahahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Och och, moet je kinderkoffiemaatje even white knighten?
Hehehe.quote:
Nee, had 4ebe al geprobeerd maar ook geen kans.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehehe.Jij denkt: bij Vas en Ambi had ik geen kans, laat ik het eens wat minder hoog proberen?
![]()
Zou Ambi kkhard gedaan hebben als ik Che was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ambi, die had volgens mij ook mi kanki lekkere love handles.
Gewoon omdat ze zo klein is hoor, waarom meteen weer zo fucked up interpreteren?quote:
Niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou Ambi kkhard gedaan hebben als ik Che was.
Oh wacht, heeft-ie ook gedaan. Hehe.
Bedankt dat je m'n grap uitlegt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze zo klein is hoor, waarom meteen weer zo fucked up interpreteren?
[..]
Niet?
Oh, nu is het ineens een grap en geen regelrechte diss meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n grap uitlegt.
Niet?! Wel toch?
Huh?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze zo klein is hoor, waarom meteen weer zo fucked up interpreteren?
[..]
Niet?
Sjap?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?daarom quote ik het juist... sjap. En waar bemoei jij je tegen?
Warom niet? geil toch zo'n mollige krullenbol die vuige taal tegen je schreeuwt.quote:
Ging stuk om post, username en UIquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
hallo ik ben gerdjan en ik wil in deze sc komen sc'en. magdad?
Mwa. Ieder z'n zeug laten we maar zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Warom niet? geil toch zo'n mollige krullenbol die vuige taal tegen je schreeuwt.
"Yea. What u gone do!?"quote:
Niet iedereen. Maar ik snap je punt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mwa. Ieder z'n zeug laten we maar zeggen.
Echt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoopte dat je de pun ook snapte.
Haha, "big" Pun.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoopte dat je de pun ook snapte.
HAHAquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?je bent nog dommer dan je lijkt.
Dat zou wel erg laag bij de grond zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, nu is het ineens een grap en geen regelrechte diss meer?
Geen idee. Zou d'r wel
.
quote:
Ik weet van wie het komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?je bent nog dommer dan je lijkt.
Daarom, dat je niet aangetast bent in je gevoelens ofso.quote:
How do you knowquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zou wel erg laag bij de grond zijn.
Hahaha jawel man.
Nooit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom, dat je niet aangetast bent in je gevoelens ofso.
Ik heb m'n connecties.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How do you know? Lijkt me niet, toch?
quote:
Ik geloof er geen bal van. Anders had krio ook allang geraakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb m'n connecties.Hij vond haar wel een lekker baklavaatje.
Vieze roddelaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb m'n connecties.Hij vond haar wel een lekker baklavaatje.
Wow.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van. Anders had krio ook allang geraakt.
Denk ik.
Bek houden of ik vertel iedereen dat je me piemelpics stuurt.quote:
Zij wou krio toch graag doen? Of krio moet een hogere standaard hanteren dan ik, wat me zeer sterk lijktquote:
Deze man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ook gewoon 'connecties' als betrouwbaar bestempelen op FOK!i cant.
WOW.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zij wou krio toch graag doen? Of krio moet een hogere standaard hanteren dan ik, wat me zeer sterk lijkt.
Botjebuilder Krio? Right.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Never mind, krio heeft Alicia Keys, top 10 US cuties.
[ afbeelding ]
Sinds Panzer op de webcam ook gewoon een scharminkel bleek geloof ik geen enkele van die BB's meerquote:
Hahaha, gvd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sinds Panzer op de webcam ook gewoon een scharminkel bleek geloof ik geen enkele van die BB's meer.
Buff geworden van werken op de sawaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:03 schreef Chloroform het volgende:
En dan blijkt Zosk ineens de echte BB te zijn.
Op de wat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Buff geworden van werken op de sawa.
Sorry, heb pas drie lessen Sranang gehad.quote:
Gewoon een Nederlands woord, hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, heb pas drie lessen Sranang gehad.
Rijstveld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon een Nederlands woord, hoor.
Dacht dat je een wandelende encyclopedie was, wat heb ik me weer in je vergistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rijstveld.Doe niet moeilijk, je maakt m'n hoofd moe.
#Vas
Toch houd je nog van me.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht dat je een wandelende encyclopedie was, wat heb ik me weer in je vergist.
Ik kan ff niet quoten op mobiel, maar was wel keer in de SC dat ze fittie wilde met mij om Krioquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zij wou krio toch graag doen? Of krio moet een hogere standaard hanteren dan ik, wat me zeer sterk lijkt.
Wow.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden of ik vertel iedereen dat je me piemelpics stuurt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben jij serieus Pools?
Ik hoorde dat van een Fokker.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nooit zó'n zuinige mond op iemand gezien
Als je er een liniaal naast had gelegd, had het bij elkaar nog geen 4 millimeter geweest denk ik
Zal eens bij jou doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soooooo...deze zat diep heáquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan ff niet quoten op mobiel, maar was wel keer in de SC dat ze fittie wilde met mij om Krio![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waar is ze eigenlijk, al aan de man/kids?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soooooo...deze zat diep heá![]()
screenshot/uploaden ditdat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Die chick is een hella-lelijke turk, beetje dwerg-class turk..Van die dwergen turken soort..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou Ambi kkhard gedaan hebben als ik Che was.
Oh wacht, heeft-ie ook gedaan. Hehe.
Waarschijnlijk is ze getrouwd, weer gescheiden en zit ze nu ergens op de bank met een bak ijs medelijden met zichzelf te hebben omdat ze al drie weken droogstaat weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk, al aan de man/kids?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nmt was toen onbevlekt, no match voor ambiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Je bent zelf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die chick is een hella-lelijke turk, beetje dwerg-class turk..Van die dwergen turken soort..
Dacht dat jij #teamAmbi was?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
nmt was toen onbevlekt, no match voor ambi
Hahahaha Ambi als ze negerin zou zijn.quote:
Ik slaap er nog dagelijks slecht van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soooooo...deze zat diep heá![]()
screenshot/uploaden ditdat
goedzo, je vat hemquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha Ambi als ze negerin zou zijn.![]()
![]()
![]()
shut up, je hebt wel een nachtje gehuild.quote:
Doe m'n best, askim.quote:
Caren om mensen op het internetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
shut up, je hebt wel een nachtje gehuild.
Kom je op m'n vliegend tapijt zitten?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Caren om mensen op het internet! [/dwc]
Mag ik dan over je lamp wrijven?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je op m'n vliegend tapijt zitten?
Echt he! Ik ging ook wel vaak stuk om haar sneren en gedragquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik mis haar man. Ze zorgde voor leven in de brouwerij.
Hehehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Toch een eer dat men telkens naar mij refereert bij dit soort zaken
.
Je refereert ergens aan, niet naar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Dat is mijn taak, vieze hommo.quote:[..]
Mag ik dan over je lamp wrijven?
je bedoelt..?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
[..]
Mag ik dan over je lamp wrijven?
Wow, doet pijn dit.quote:
Goedzo zuster, je hebt neus voor die shit..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Houd je kleffe muil, gore turfkut.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je refereert ergens aan, niet naar.![]()
![]()
Fuck Aladdin sowieso, Sinbad de zeeman was de shitquote:Dat is mijn taak, vieze hommo.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goedzo zuster, je hebt neus voor die shit..Waarom maak je neusgrappen tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even mijn sawa-moment goedmaken, come at me.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd je kleffe muil, gore turfkut.
Vaar over mijn oceaan.quote:[..]
Fuck Aladdin sowieso, Sinbad de zeeman was de shit.
Vaar in mijn oceaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even mijn sawa-moment goedmaken, come at me.![]()
Tevens: turfkut.!
[..]
Vaar over mijn oceaan.
dat was cross-reference naar Chloro gvd.quote:
Niks dan liefdequote:
Wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even mijn sawa-moment goedmaken, come at me.![]()
Omdat koraalriffen, piraten en belachelijke diepte?quote:Vaar over mijn oceaan.
Zucht.quote:
Neusgrappen maken is makkelijk scoren. Dat is net zoals zeggen dat Veer dom is: stating the obvious. Kom liever met iets creatiefs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat was cross-reference naar Chloro gvd.
Omdat grenzend aan een woestijn waar drie Marokkanen wonen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat koraalriffen, piraten en belachelijke diepte?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neusgrappen maken is makkelijk scoren. Dat is net zoals zeggen dat Veer dom is: stating the obvious. Kom liever met iets creatiefs.
[..]
Omdat grenzend aan een woestijn waar drie Marokkanen wonen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is net zoals zeggen dat Veer dom is: stating the obvious.
[..]
En aan de rechterkant zien we een zandvlakte, beter bekend als de Woestijn des Doods. Op de achtergrond vangen we nog een glimp op van de Venusheuvel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Aan de linkerkant van Chloro's vagina zien wij een kapotgeknalde piratenboot, met even verderop het fregat van de Marine.
[ afbeelding ]
Diep, diep op de bodem, tegen de baarmoederwand aan, vinden wij reeds ongedefinieerde creaturen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En aan de rechterkant zien we een zandvlakte, beter bekend als de Woestijn des Doods. Op de achtergrond vangen we nog een glimp op van de Venusheuvel.
[ afbeelding ]
Condooms die verloren zijn gegaan. RIP in peace.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Diep, diep op de bodem, tegen de baarmoederwand aan, vinden wij reeds ongedefinieerde creaturen.
[ afbeelding ]
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
fayna soldaat khoor je hebt ambi gebald?
Zou eigenlijk wel vet zijn, glow in the dark condoomsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Condooms die verloren zijn gegaan. RIP in peace.
ewa ja ben geen snitch tog maar is het waar?quote:
Die shit bestaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel vet zijn, glow in the dark condooms!
Denk ik.
ik ook nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel vet zijn, glow in the dark condooms!
Denk ik.
[..]
ewa ja ben geen snitch tog maar is het waar?
Wtf Chloroquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neusgrappen maken is makkelijk scoren. Dat is net zoals zeggen dat Veer dom is: stating the obvious. Kom liever met iets creatiefs.
[..]
Omdat grenzend aan een woestijn waar drie Marokkanen wonen.
quote:
..domquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf ChloroLas hier gewoon overheen. Kutwief.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf ChloroLas hier gewoon overheen. Kutwief.
Nee.quote:
RIP in peace?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Condooms die verloren zijn gegaan. RIP in peace.
Goh, verrassend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef Nestalgie het volgende:
ONZ / Single voor de rest van je leven
Om dit soort users kan ik echt lachen
Ken je klassiekers.quote:
Geilquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef -supergirl- het volgende:
wat vinden jullie van tongpiercings
Ik hoor ntm's hart gewoon breken nu.quote:
Hey, mijn favo lesbo.quote:
Begrijpelijk.. Fas is gewoon een schatjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
Samen met Fas op een gedeelde eerste plek wel.
Ja hè.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. Fas is gewoon een schatje
Maar hoi, Chloro, zonnestraaltje.. Alles goed, deze prachtige dinsdagavond?
Zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hè.
Ja hoor. Met jou ook?
Waar hang je uit tegenwoordig?!
Spraytan, checkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef -supergirl- het volgende:
wat vinden jullie van tongpiercings
Ahw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker
En het gaat fabeltastisch met me, werkelijkwaar
In hogere sferen dus, voornamelijk.. Met of zonder wijn, gewoon constant weet je
spray tan was tijdelijk he dotje. (al heb ik pas weer een nieuwe bruiningscreme aangeschaftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Spraytan, check
Grote ringen in oor, check
Nepnagels, check
Uggs, check
Nickelson jas, check
PVV, check
mbo, check
Je gaat toch steeds meer aan het stereotype voldoen
quote:
Heb ik stiekem wel een zwak voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
spray tan was tijdelijk he dotje. (al heb ik pas weer een nieuwe bruiningscreme aangeschaft) maar m'n spray is bijna leeg.
grote ringen. ja daar ben ik dol op. maar ik heb ook andere oorbellen.
nepnagels. ja mooi
uggs heb ik niet
nickelson heb ik al helemaal niet. daar kots ik overheen
pvv check
mbo KOM HATEN DAN
ik vind het spuuglelijk die vuilniszakjassen. en dan dat hele logoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik stiekem wel een zwak vooren adidasvestjes
Mis je nu al. :$quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben good girl now :$
En nu ga ik pisson en me weer concentreren op andere shizzle.. Fijn om je even gesproken te hebben Chloro.. Ik kom terug, dat beloof ik je
Hoe is het nu met je handjes? Dacht na die TT dat het een nikonlover topic wasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik vind het spuuglelijk die vuilniszakjassen. en dan dat hele logo![]()
en mijn UGGs zijn kapot. ik overweeg nieuwe, maar toch ook weer niet..
de lijm is al wel een beetje weggeschuurd ofzo. maar ik heb er ook allemaal aan zitten trekkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je handjes? Dacht na die TT dat het een nikonlover topic was
ge-dat-et? Je mag hier best geneukt zeggen. Zo streng zijn we hier nu ook weer niet met taalgebruikquote:
Ahw. Waarom vraag jij hem niet?!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee hij heeft me nog niet durven vragen :$
dan ben ik het mannetje in de relatiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Waarom vraag jij hem niet?!
Liever het mannetje in de relatie dan de luie in de relatie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan ben ik het mannetje in de relatie
Zal je eens voorover buigen over je smerige bureau en je neuken met een keukenmes.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ge-dat-et? Je mag hier best geneukt zeggen. Zo streng zijn we hier nu ook weer niet met taalgebruik
ik ben veel te preuts voor seksdates.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Oh als in daten. Nee supergirl doet alleen aan sexdates heb ik uit betrouwbare bron vernomen. En ik ben daar te gevoelig voor
Grid, wil je met me op date? :$quote:
Gisteren nog schoongemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens voorover buigen over je smerige bureau en je neuken met een keukenmes.
Met tuf de pindakaasvlekken van je bureau halen telt niet als schoonmaken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren nog schoongemaakt
TR gedaan
In de spiegel kijken. And it's gonequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je het best omgaan met verliefdheid?
Hoe handelen jullie dit?
Blowen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je het best omgaan met verliefdheid?
Hoe handelen jullie dit?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de spiegel kijken. And it's gone
wauw jullie zijn vast hele liefdevolle personenquote:
Natuurlijk :$quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid, wil je met me op date? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, halve.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
wauw jullie zijn vast hele liefdevolle personenOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Mijn hart is van ijsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
wauw jullie zijn vast hele liefdevolle personen![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natuurlijk :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga douchen zodat mijn tranen wegspoelen in het putje, samen met mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Heb geen spiegels meer,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de spiegel kijken. And it's gone![]()
Je wilt mijn hart breken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat goed! Ik ben een ijskoningin. En hier om het ijs te breken.![]()
Pls, alsof jij niet hetzelfde had getyped.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga douchen zodat mijn tranen wegspoelen in het putje, samen met mijn hart.![]()
Slush puppy?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, wil onze relatie graag upgraden naar een romantische relatie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, alsof jij niet hetzelfde had getyped.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Kun jij in je huidige situatie helemaal niet handlen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wil onze relatie graag upgraden naar een romantische relatie.![]()
Ook niet aan beginnen. Je bent gewoon haar reboundpikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun jij in je huidige situatie helemaal niet handlen.![]()
Je hebt een emotioneel wrak van me gemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun jij in je huidige situatie helemaal niet handlen.
inb4 je was al een wrakOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoezo rebound?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnen. Je bent gewoon haar reboundpikOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je haar een cold shoulder gegeven?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnen. Je bent gewoon haar reboundpik![]()
Niet door mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je haar een cold shoulder gegeven?Staat wel op mijn lijstje maar wil niet zo snel na krio
![]()
Ntm denk ik wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou willen geloven dat ik zoveel impact op je heb :#$##4$$$ #highonlife #:$quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt een emotioneel wrak van me gemaakt.
inb4 je was al een wrak![]()
Overload aan verkeerd getypte smileys. You really love me. :$quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou willen geloven dat ik zoveel impact op je heb :#$##4$$$ #highonlife #:$Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Vraag jij SG nou maar op date.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet door mijStaat wel op mijn lijstje maar wil niet zo snel na krio
Wow je heb me door, je ken me sow goeh.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Overload aan verkeerd getypte smileys. You really love me. :$![]()
nvm lees nu ditquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
SG, hoe was het bij de dokter eigenlijk?![]()
Gvd.quote:
Durf te leven, Mortie. Een soa is niet het einde van de wereld.
Dat klonk iets te casualquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Chloroform het volgende:
Durf te leven, Mortie. Een soa is niet het einde van de wereld.![]()
![]()
Heel mild.quote:Die zijn wel lekker vind ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jalapeno hamburgers. Puur en eerlijk mager rundvlees
full stops and exclamation marks![]()
Lekker jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Heel mild.
[..]
Die zijn wel lekker vind ik.![]()
![]()
verder vervolg range roverquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ook gewoon 'connecties' als betrouwbaar bestempelen op FOK!i cant.
http://www.autoblog.nl/ni(...)1-gearresteerd-62076
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 01:00:53 ]![]()
Wat een zielige mannetjes zijn het ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verder vervolg range rover
http://www.autoblog.nl/ni(...)1-gearresteerd-62076![]()
mooie fb pagina welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een zielige mannetjes zijn het ook.![]()
![]()
Wat een Wilders taalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een zielige mannetjes zijn het ook.![]()
![]()
Hoe was de Rijdende Rechter van gisteren op een schaal van 1-10?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
5.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe was de Rijdende Rechter van gisteren op een schaal van 1-10?![]()
Meh.quote:
Terugkijken waard?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Net gedaan, maar ze gaan die hond echt met een achterlijke test testen.quote:dat is wel grappig om te zien, echt te dom.
![]()
Is dat met die houten kat op wielen enzo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Net gedaan, maar ze gaan die hond echt met een achterlijke test testen.dat is wel grappig om te zien, echt te dom.
Ga 'm zo terugkijken dan.
Zou wel jaloers geworden zijn op jou als je met Dima ging daten.quote:
Thanksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verder vervolg range rover
http://www.autoblog.nl/ni(...)1-gearresteerd-62076
sick
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zou ik nu geen nee tegen zeggenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jalapeno hamburgers. Puur en eerlijk mager rundvlees![]()
En koffie.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hallo rotkindquote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hey pornopygmeequote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja en enge poppen om te testen of ze hapneigingen hebben naar kinderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat met die houten kat op wielen enzo?Ga 'm zo terugkijken dan.
![]()
![]()
Oh lord.
Hahaha gvd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en enge poppen om te testen of ze hapneigingen hebben naar kinderen.Ben benieuwd.
Tests verzonnen door happyhuisvrouwen inc.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en enge poppen om te testen of ze hapneigingen hebben naar kinderen.
Nee een of andere vrouwelijke doctorandus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tests verzonnen door happyhuisvrouwen inc.![]()
Euhh.. dat is die anderequote:
Ik ben die dwerg corydorasBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Oh oops my mistakequote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhh.. dat is die andere
Ik ben die dwerg corydoras
Die met die vinnen?Vrouw was duidelijk in elk geval.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee een of andere vrouwelijke doctorandus.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Volgens mij hebben vissen altijd vinnen, weeenie wat jij in je aquarium hebt rondzwemmenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oops my mistake
Die met die vinnen?
[..]
Vrouw was duidelijk in elk geval.
Iig die met die snorharen
Ditquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij hebben vissen altijd vinnen, weeenie wat jij in je aquarium hebt rondzwemmen
Iig die met die snorharen![]()
Maar corydorassen hebben een beetje de bouw van een stier?
Wat een figuur.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:03 schreef Chloroform het volgende:
WGR / betaald, toch herinneringskosten
Zucht.
Welkom op FOK!![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit![]()
[ afbeelding ]
Maar corydorassen hebben een beetje de bouw van een stier?!!!
En jij bent zeker een sterrenkijker?![]()
Uhm.. neee, best gestroomlijnd en minimaal gespierdBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Je bent zelf een figuurquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Je hebt geen figuur?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik heb zin om koekjes te bakken?
Zucht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
okequote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Heb jij ook geen kont dan?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
SORRY HOORquote:Voorkeur?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Tien minuten voor het verstrijken vd betalingstermijn betalen en nu gaan miepen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:03 schreef Chloroform het volgende:
WGR / betaald, toch herinneringskosten
Zucht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik ook niet..quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
wth zijn safari cakejes?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
safari cakejes en choco spritzen. dankuBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: