Wow.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden of ik vertel iedereen dat je me piemelpics stuurt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben jij serieus Pools?
Ik hoorde dat van een Fokker.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nooit zó'n zuinige mond op iemand gezien
Als je er een liniaal naast had gelegd, had het bij elkaar nog geen 4 millimeter geweest denk ik
Zal eens bij jou doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soooooo...deze zat diep heáquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan ff niet quoten op mobiel, maar was wel keer in de SC dat ze fittie wilde met mij om Krio![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waar is ze eigenlijk, al aan de man/kids?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soooooo...deze zat diep heá![]()
screenshot/uploaden ditdat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Die chick is een hella-lelijke turk, beetje dwerg-class turk..Van die dwergen turken soort..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou Ambi kkhard gedaan hebben als ik Che was.
Oh wacht, heeft-ie ook gedaan. Hehe.
Waarschijnlijk is ze getrouwd, weer gescheiden en zit ze nu ergens op de bank met een bak ijs medelijden met zichzelf te hebben omdat ze al drie weken droogstaat weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk, al aan de man/kids?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nmt was toen onbevlekt, no match voor ambiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Je bent zelf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die chick is een hella-lelijke turk, beetje dwerg-class turk..Van die dwergen turken soort..
Dacht dat jij #teamAmbi was?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
nmt was toen onbevlekt, no match voor ambi
Hahahaha Ambi als ze negerin zou zijn.quote:
Ik slaap er nog dagelijks slecht van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soooooo...deze zat diep heá![]()
screenshot/uploaden ditdat
goedzo, je vat hemquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha Ambi als ze negerin zou zijn.![]()
![]()
![]()
shut up, je hebt wel een nachtje gehuild.quote:
Doe m'n best, askim.quote:
Caren om mensen op het internetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
shut up, je hebt wel een nachtje gehuild.
Kom je op m'n vliegend tapijt zitten?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Caren om mensen op het internet! [/dwc]
Mag ik dan over je lamp wrijven?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je op m'n vliegend tapijt zitten?
Echt he! Ik ging ook wel vaak stuk om haar sneren en gedragquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik mis haar man. Ze zorgde voor leven in de brouwerij.
Hehehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Toch een eer dat men telkens naar mij refereert bij dit soort zaken
.
Je refereert ergens aan, niet naar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Dat is mijn taak, vieze hommo.quote:[..]
Mag ik dan over je lamp wrijven?
je bedoelt..?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
[..]
Mag ik dan over je lamp wrijven?
Wow, doet pijn dit.quote:
Goedzo zuster, je hebt neus voor die shit..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Houd je kleffe muil, gore turfkut.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je refereert ergens aan, niet naar.![]()
![]()
Fuck Aladdin sowieso, Sinbad de zeeman was de shitquote:Dat is mijn taak, vieze hommo.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goedzo zuster, je hebt neus voor die shit..Waarom maak je neusgrappen tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even mijn sawa-moment goedmaken, come at me.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd je kleffe muil, gore turfkut.
Vaar over mijn oceaan.quote:[..]
Fuck Aladdin sowieso, Sinbad de zeeman was de shit.
Vaar in mijn oceaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even mijn sawa-moment goedmaken, come at me.![]()
Tevens: turfkut.!
[..]
Vaar over mijn oceaan.
dat was cross-reference naar Chloro gvd.quote:
Niks dan liefdequote:
Wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even mijn sawa-moment goedmaken, come at me.![]()
Omdat koraalriffen, piraten en belachelijke diepte?quote:Vaar over mijn oceaan.
Zucht.quote:
Neusgrappen maken is makkelijk scoren. Dat is net zoals zeggen dat Veer dom is: stating the obvious. Kom liever met iets creatiefs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat was cross-reference naar Chloro gvd.
Omdat grenzend aan een woestijn waar drie Marokkanen wonen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat koraalriffen, piraten en belachelijke diepte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |