Level42quote:
Ja? Saai.. dat zijn sowieso saaie beestenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nootmans: ik heb alleen maar dwergcorydorassen atm... en alles leeft nog
Overigens kunnen ze wel 21 jaar worden.
FML.. want eentje vierde zojuist zn 5e verjaardag.
Ik vind corydorassen leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Saai.. dat zijn sowieso saaie beestenik had er 4. Nu nog maar 2
Wist niet dat ze zo oud konden worden!!!
Gefelicteerd met Nemo
Waarom?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind corydorassen leuk
Er is nog plaats voor meer, maar ik weet niet wat ..
Halp?
nu we het toch over panda's hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom?
Vind alleen die panda variant we leuk
Oh en altijd voor deze bois gaan
WoWquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu we het toch over panda's hebben
quote:
Nee, is mijn baby.quote:
Oh ja ! Die zijn ook schattigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom?
Vind alleen die panda variant we leuk
Oh en altijd voor deze bois gaan
Hij is mooi, want Alfaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, is mijn baby.En ben voor minstens 2 maanden mad dat het zoveel geld gaat kosten.
Keuze gemaakt dus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, is mijn baby.En ben voor minstens 2 maanden mad dat het zoveel geld gaat kosten.
Je bent zelf.quote:
Nog niet helemaal maar ik kan haar niet weerstaan.quote:
Ik ben een alfa?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent zelf.
[..]
Nog niet helemaal maar ik kan haar niet weerstaan.
Harder werken jonge.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:10 schreef krioro het volgende:
[..]
What else is newquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat je blaat terwijl je niet weet.
Waarom zou je ook nog meer corydorassen willen als je die alleen al hebt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja ! Die zijn ook schattig
Alleen wil ik geen corydorassen meer.. heb al Sterbai en Paleatus
Dacht dat je dit weekend de rekenkamer ingingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:24 schreef krioro het volgende:
Nog niet helemaal maar ik kan haar niet weerstaan.
Nee wonen daar niet in de buurt hahaahhahhahaha ;pquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoornaars steken 21 Chinezen dood
Nog familie verloren?
lol ;dquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee wonen daar niet in de buurt hahaahhahhahaha ;p
Alpha female.quote:
quote:
Zal zo even DMen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
What else is newmaar pic van je bakkie?
Ja, gedaan, moet nog even overleggen met verschillende mensen over de precieze invulling though.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht dat je dit weekend de rekenkamer inging.
Bedankt, ben niet de enige die dit dacht gelukkig.quote:
quote:
Team dood & verderf weerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt, ben niet de enige die dit dacht gelukkig.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt, ben niet de enige die dit dacht gelukkig.
Och och, moet je kinderkoffiemaatje even white knighten?quote:
Hou opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Och och, moet je kinderkoffiemaatje even white knighten?
Hahahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Och och, moet je kinderkoffiemaatje even white knighten?
Hehehe.quote:
Nee, had 4ebe al geprobeerd maar ook geen kans.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehehe.Jij denkt: bij Vas en Ambi had ik geen kans, laat ik het eens wat minder hoog proberen?
![]()
Zou Ambi kkhard gedaan hebben als ik Che was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ambi, die had volgens mij ook mi kanki lekkere love handles.
Gewoon omdat ze zo klein is hoor, waarom meteen weer zo fucked up interpreteren?quote:
Niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou Ambi kkhard gedaan hebben als ik Che was.
Oh wacht, heeft-ie ook gedaan. Hehe.
Bedankt dat je m'n grap uitlegt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze zo klein is hoor, waarom meteen weer zo fucked up interpreteren?
[..]
Niet?
Oh, nu is het ineens een grap en geen regelrechte diss meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n grap uitlegt.
Niet?! Wel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |