Huh?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze zo klein is hoor, waarom meteen weer zo fucked up interpreteren?
[..]
Niet?
Sjap?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?daarom quote ik het juist... sjap. En waar bemoei jij je tegen?
Warom niet? geil toch zo'n mollige krullenbol die vuige taal tegen je schreeuwt.quote:
Ging stuk om post, username en UIquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
hallo ik ben gerdjan en ik wil in deze sc komen sc'en. magdad?
Mwa. Ieder z'n zeug laten we maar zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Warom niet? geil toch zo'n mollige krullenbol die vuige taal tegen je schreeuwt.
"Yea. What u gone do!?"quote:
Niet iedereen. Maar ik snap je punt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mwa. Ieder z'n zeug laten we maar zeggen.
Echt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoopte dat je de pun ook snapte.
Haha, "big" Pun.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoopte dat je de pun ook snapte.
HAHAquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?je bent nog dommer dan je lijkt.
Dat zou wel erg laag bij de grond zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, nu is het ineens een grap en geen regelrechte diss meer?
Geen idee. Zou d'r wel
.
quote:
Ik weet van wie het komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?je bent nog dommer dan je lijkt.
Daarom, dat je niet aangetast bent in je gevoelens ofso.quote:
How do you knowquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zou wel erg laag bij de grond zijn.
Hahaha jawel man.
Nooit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom, dat je niet aangetast bent in je gevoelens ofso.
Ik heb m'n connecties.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How do you know? Lijkt me niet, toch?
quote:
Ik geloof er geen bal van. Anders had krio ook allang geraakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb m'n connecties.Hij vond haar wel een lekker baklavaatje.
Vieze roddelaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb m'n connecties.Hij vond haar wel een lekker baklavaatje.
Wow.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van. Anders had krio ook allang geraakt.
Denk ik.
Bek houden of ik vertel iedereen dat je me piemelpics stuurt.quote:
Zij wou krio toch graag doen? Of krio moet een hogere standaard hanteren dan ik, wat me zeer sterk lijktquote:
Deze man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ook gewoon 'connecties' als betrouwbaar bestempelen op FOK!i cant.
WOW.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zij wou krio toch graag doen? Of krio moet een hogere standaard hanteren dan ik, wat me zeer sterk lijkt.
Botjebuilder Krio? Right.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Never mind, krio heeft Alicia Keys, top 10 US cuties.
[ afbeelding ]
Sinds Panzer op de webcam ook gewoon een scharminkel bleek geloof ik geen enkele van die BB's meerquote:
Hahaha, gvd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sinds Panzer op de webcam ook gewoon een scharminkel bleek geloof ik geen enkele van die BB's meer.
Buff geworden van werken op de sawaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:03 schreef Chloroform het volgende:
En dan blijkt Zosk ineens de echte BB te zijn.
Op de wat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Buff geworden van werken op de sawa.
Sorry, heb pas drie lessen Sranang gehad.quote:
Gewoon een Nederlands woord, hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, heb pas drie lessen Sranang gehad.
Rijstveld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon een Nederlands woord, hoor.
Dacht dat je een wandelende encyclopedie was, wat heb ik me weer in je vergistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rijstveld.Doe niet moeilijk, je maakt m'n hoofd moe.
#Vas
Toch houd je nog van me.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht dat je een wandelende encyclopedie was, wat heb ik me weer in je vergist.
Ik kan ff niet quoten op mobiel, maar was wel keer in de SC dat ze fittie wilde met mij om Krioquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zij wou krio toch graag doen? Of krio moet een hogere standaard hanteren dan ik, wat me zeer sterk lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |