quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natuurlijk :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga douchen zodat mijn tranen wegspoelen in het putje, samen met mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Heb geen spiegels meer,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de spiegel kijken. And it's gone![]()
Je wilt mijn hart breken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat goed! Ik ben een ijskoningin. En hier om het ijs te breken.![]()
Pls, alsof jij niet hetzelfde had getyped.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga douchen zodat mijn tranen wegspoelen in het putje, samen met mijn hart.![]()
Slush puppy?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Nee, wil onze relatie graag upgraden naar een romantische relatie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, alsof jij niet hetzelfde had getyped.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Kun jij in je huidige situatie helemaal niet handlen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wil onze relatie graag upgraden naar een romantische relatie.![]()
Ook niet aan beginnen. Je bent gewoon haar reboundpikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun jij in je huidige situatie helemaal niet handlen.![]()
Je hebt een emotioneel wrak van me gemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun jij in je huidige situatie helemaal niet handlen.
inb4 je was al een wrakOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoezo rebound?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnen. Je bent gewoon haar reboundpikOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je haar een cold shoulder gegeven?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook niet aan beginnen. Je bent gewoon haar reboundpik![]()
Niet door mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je haar een cold shoulder gegeven?Staat wel op mijn lijstje maar wil niet zo snel na krio
![]()
Ntm denk ik wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou willen geloven dat ik zoveel impact op je heb :#$##4$$$ #highonlife #:$quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt een emotioneel wrak van me gemaakt.
inb4 je was al een wrak![]()
Overload aan verkeerd getypte smileys. You really love me. :$quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou willen geloven dat ik zoveel impact op je heb :#$##4$$$ #highonlife #:$Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Vraag jij SG nou maar op date.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet door mijStaat wel op mijn lijstje maar wil niet zo snel na krio
Wow je heb me door, je ken me sow goeh.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Overload aan verkeerd getypte smileys. You really love me. :$![]()
nvm lees nu ditquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
SG, hoe was het bij de dokter eigenlijk?![]()
Gvd.quote:
Durf te leven, Mortie. Een soa is niet het einde van de wereld.
Dat klonk iets te casualquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Chloroform het volgende:
Durf te leven, Mortie. Een soa is niet het einde van de wereld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |