Dat klopt, alleen op Marktplaats weet ik uit eigen ervaring worden veel Mini's aangeboden tot en met 2002.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:06 schreef GroningseGast het volgende:
Dat ga je er nooit voor kijken, kijk maar is op marktplaats wat ze voor dat soort autotjes vragen.
Mijn fout, omdat de tekst over was genomen van Autoscout waar ie ook staat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:40 schreef Herpdeflerp het volgende:
Niks over wat er onder de motorkap zit? Niet alle mini 1's zijn hetzelfde toch?
We hebben het ook over een vraagprijs he...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:33 schreef Abloom het volgende:
Ik werk zelf bij de BMW dealer en ik kan je vertellen dat de vraagprijs echt veel te hoog is. En dan hebben we het niet eens over een paar honderd euro.
De nieuwe Mini's hebben een Ketting, die rond de 200.000 wel eens wil gaan ratelen... Dan dien je de ketting en spanners te vervangen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
heeft ie een riem ( reeds vervangen?) of een ketting?
even mn moeder voorleggen. ze wilt een nieuwe auto
quote:De Mini Cooper als occasion
Ook al beginnen de oudste exemplaren op leeftijd te komen, de ‘New Mini’ is nog steeds zéér gewild als occasion, vooral ook in Nederland. Er worden ook volop gebruikte Mini’s vanuit het buitenland geïmporteerd. Dat is prima, zo lang de herkomst en onderhoudsgeschiedenis maar duidelijk zijn. In alle gevallen geldt dat het belangrijk is een indruk te krijgen hoe de auto is gebruikt en vooral of er sporen van zware schade zijn. En Mini kan een listige auto zijn als het misgaat en gemiddeld worden er meer Mini’s om bomen en andere obstakels gekruld dan de meeste andere auto’s. Als je heel specifieke wensen hebt qua kleur en uitvoering, dan kan het lastig zijn precies de Mini te vinden die je wilt, terwijl er aanbod te over is. Laat je niet verblinden als je ‘de ideale Mini’ eindelijk voor je hebt. Kritisch blijven, zowel op de auto als de prijs!
De proefrit
Op de weg is elke Mini een feestje. De scherpe, directe besturing, watervlugge wendbaarheid en uitstekende wegligging doen sterk denken aan de oude Mini en vormen op elke kilometer een uitdaging. Feit is wel dat de 1,6 liter in deze generatie vrij rauw is, de motor in de tweede generatie is veel fijner. Natuurlijk is de zitruimte achterin beperkt en de bagageruimte houdt ook niet over, maar dat wéét je voordat je zo’n auto koopt. Als een Mini niet constant verschrikkelijk wordt afgetrapt en verwaarloosd, houdt de techniek zich bijzonder goed, ook bij wat hogere kilometerstanden. BMW-kwaliteit! Een gemiddeld verbruik van rond 1 op 12,5 is voor een Mini Cooper normaal.
Conclusie
Tja, een pure liefhebbersauto, die voor een steeds grotere groep ook echt bereikbaar wordt. Koop niet de goedkoopste, maar zoek de mooiste die je kunt betalen en je hebt een auto die je je leven lang niet meer vergeet. Als je een Mini begeert: kopen!
Vanochtend je lolbroek maar uit de kast getrokken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:31 schreef the85mc het volgende:
Op zich lijkt me dit wel wat, maar eigenlijk zoek ik er een met externe CO2 sturing.
Bod genoteerd, maar veel te laag...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:17 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik bied 5000 euro. Bij Benjamin en derks staat er een uit 2009 met 110000km voor 8555.
Wat een verhaal. Die bij Benjamin is origineel Nederlands 17-jlf-6. Incl airco, licht metaal en mistlampen. Incl onderhoud historie, het is een lease auto geweest. En ja, die prijs die ik net aangaf is zonder garantie. Geef jij wel garantie dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:33 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Bod genoteerd, maar veel te laag...
Ik heb net even gekeken bij Benjamin en Derks... Compleet optieloze One met meer KM's... Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest waarom de prijs is zoals ie is vanwege de opties van mij (mistlampen, carkit, maar voornamelijk de velgen en banden, prijs zonder velgen en banden staat er ook in en zelfs dan is je bod nog te laag...
Prijs kan ik nergens ontwaren, dus heb ik net even gebeld omdat de gemiddelde prijs rond de 10.000 ligt, de prijs is 9499 incl garantie, de prijs die jij noemt ie wederom weer een meeneemprijs. Navraag leert dat de auto geimporteerd is uit Duitsland, geen documentatie en dus geen garantie.
Een half jaar garantie kost je dus 900 euro...
Weer wijs ik op het punt, dat het appels met peren vergelijken is door andere Mini's te posten zonder onderhoudshistorie, andere opties, andere uitvoeringen etc.
Mijn auto is een eerlijke auto en aantoonbaar goed onderhouden is. Als mensen voor een paar centen het risico willen lopen een of andere afgetrapte mini te kopen, prima, maar dan moet je niet gaan prijszeiken in dit topic.
Dan weet jij het beter dan degene die ik net aan de telefoon heb gehad... Prima... Laten we het daarbij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Die bij Benjamin is origineel Nederlands 17-jlf-6. Incl airco, licht metaal en mistlampen. Incl onderhoud historie, het is een lease auto geweest. En ja, die prijs die ik net aangaf is zonder garantie. Geef jij wel garantie dan?![]()
Maar het is simpel, ik wil er 5000 euro voor geven.
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd, het is en blijft appels met peren vergelijken want Mini's zijn absoluut niet gelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef the85mc het volgende:
Boven de 4500 heb je sowieso garantie als het bovag is.
Ik vind dat die opties nogal duur zijn voor jouw auto eerlijk gezegd. Als ik dan toch advocaat van de duivel moet spelen dan heb ik liever een sterkere motor in plaats van racestrepen.
Voor het zelfde bedrag koop je een Cooper S van hetzelfde bouwjaar met evenveel kms..
John cooper works pakket, wel van 2002:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Gewone Cooper S voor minder dan je vraagprijs
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Misschien dat je de waarde toch iets te hoog inschat..
Die 2e is gewoon van 2003..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd, het is en blijft appels met peren vergelijken want Mini's zijn absoluut niet gelijk.
Daarnaast heb ik aangegeven dat modellen tot en met 2002 problemen hebben dus ook daar moet je niet meer gaan vergelijken.
Velgen en Banden waren 1500 euro dus dat vindt ik een redelijk argument. Plus dat het een vraagprijs is....
Er valt absoluut over te praten maar verwacht niet dat je maar 3500 euro onder de prijs moet gaan zitten.... Er valt absoluut over te praten maar wel in alle redelijkheid...
Waar hij is onderhouden wil niet zeggen dat hij niet afgetrapt is. Iemand die er snelweg kilometers mee maakt en voor de rest rustig rijdt en hem daarna laat onderhouden door een beunhaas (die vaak zelf overdag bij een dealer werken) trapt hem niet af.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:33 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Als mensen voor een paar centen het risico willen lopen een of andere afgetrapte mini te kopen, prima, maar dan moet je niet gaan prijszeiken in dit topic.
Hoe kom je daar bij? Een simpele check op de site van de RDW geeft aan dat het een originele Nederlandse auto is....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:33 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Een half jaar garantie kost je dus 900 euro...
Dat klopt, daar ben ik wel achter want de auto heb ik zelf uit Duitsland gehaaldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:29 schreef Sunri5e het volgende:
Dit type met hetzelfde bouwjaar en KM's koop je in Duitsland voor een bedrag tussen de 4700 en 6000 euro.
Link naar de Duitse autoscout
Als je kijkt naar deze en deze dan zie jij ook wel dat dit geen Turkse handelaars auto's zijn. Deze zien er piekfijn uit, zijn luxe uitgevoerd en zijn veel goedkoper dan die van jouw.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dat klopt, daar ben ik wel achter want de auto heb ik zelf uit Duitsland gehaaldEchter ijn er veel, voornamelijk Turkse, handelaren bij die het niet zo nauw nemen met de staat van de auto...
Deuken, krassen etc worden nit vermeld of net zo gefotografeerd dat je het niet ziet tot je bij de auto bent en veel kilometers hebt gemaakt.
Al met al blijf ik er bij dat gezien datgene je er voor krijgt het geen té dure auto is, en zoals nu al voor de 100ste maal aangegeven, het is en blijft een vraagprijs...
Dat dus...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Jezus wat een gezeik. Laat die meneer gewoon zijn auto verkopen. Heb je geen interesse ga dan lekker op je vrouw lopen haten als je denkt ietste melden te hebben.
Ik probeer hem alleen te helpen begrijpen dat hij 3000 euro teveel vraagt en hem daarom niet verkoopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Jezus wat een gezeik. Laat die meneer gewoon zijn auto verkopen. Heb je geen interesse ga dan lekker op je vrouw lopen haten als je denkt ietste melden te hebben.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen het is weer leuk geweest.
TS geeft een vraagprijs, en heeft netjes de mensen zoals Abloom te woord gestaan met uitleg.
Ben je het niet eens met de vraagprijs? Jammer. Maar blijf dan gewoon weg, of probeer TS weet ik het via DM te overtuigen, loop z'n topic iig niet te verpauperen met duur/kan goedkoper/leuk prijsje etc.
Vanaf nu alleen hier posten als je interesse hebt.
Dank.
IB4 eigen post quotenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef Housekeeper het volgende:
Wederom geruimd. Zie de post van LS. Commentaar op de moderatie mag overigens via ons feedback topic
Costa Del Fzijl...quote:
Voor opties als licht metaal of spoilers krijg je 2e hands niks meer. 18 Inch banden zijn ook vele malen duurder om te vervangen dan 16 inch.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dan weet jij het beter dan degene die ik net aan de telefoon heb gehad... Prima... Laten we het daarbij.
Mistlampen bedoel ik de Driving Lights mee, verder is 16 inch lichtmetaal niet te vergelijken met 18 Inch met een laagprofielband, die bijna 2x zo breed is als origineel.
En met garantie bedoel ik, het zijn meeneemprijzen , ik krijg toch altijd kriebels als garage's geen garantie willen geven, wat hebben ze in mijn ogen te verbergen...
En ja ik zit net te kijken naar de RDW gegevens en inderdaag het is een originele Nederlandse auto, juist dan vraag ik me af dat ze me net vertellen dat het Duitse Import is...![]()
Maar terugkomend, 5000 euro koop je niet eens een voor met 2 ton op de teller, dus dan is het voor mij ook simpel, succes met je zoektocht...
Thank you captain obvious...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:33 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Voor opties als licht metaal of spoilers krijg je 2e hands niks meer. 18 Inch banden zijn ook vele malen duurder om te vervangen dan 16 inch.
Doet er allemaal niet toe.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef Dengaman het volgende:
van 8750 euro is inclusief de ASA AR1 velgen, 18" met splinternieuwe Dunlop SP banden.
Totale prijs van deze velgen plus banden was ruim 1500 euro !
Gaat steeds sneller in dit topic... 2 dagen geleden was ie nog 5700 waard...quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Doet er allemaal niet toe.
Auto is 4500 waard als handelsprijs, weet je wat
Ik denk dat je hier een goed punt hebt...quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:31 schreef greetoz_ het volgende:
een vriend van mij had een mini cooper s (net zo oud als die van jou) en heeft er met heel veel moeite volgens 6000 voor gehad. ja wel met 160k km's maar toch. Helaas zijn zaken zoals brede banden niet echt iets waarvoor men veel meer betaald ook al heb je er veel voor betaald. Dat jij er dat van de verzekering voor krijgt betekend natuurlijk niet dat je dat ervoor krijgt bij een verkoop. De markt is nou eenmaal zo dat er voor dit soort autos niet zoveel meer betaald wordt. de auto is bijna 10 jaar oud en men rijdt tegenwordig net zo lief in een polo of kleine toyota.
Tevens denk ik dat Fok! niet beste medium is om een auto die meer dan 3k waard is te verkopen. Succes met de verkoop maar ik zou er toch rekening mee houden dat je er stuk minder voor krijgt dan je verwacht. Ik heb op mijn auto in 1 jaar ook ruik 3k moeten afschrijven maar een auto op de weg houden die je niet gebruikt kost je vaak ook paar honderd per maand ;-)
Als je had kunnen lezen had je het misschien wel opgepikt...quote:
Dat dus...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje aangezien ikzelf ook een geïmporteerde Mini uit Duitsland rijd.
Waar ik me echt aan stoor, zijn al die beterweters en zogenaamde autokenners die hier uit verveling een beetje lopen te bashen over de prijs van een auto die ze toch niet willen kopen.
TS, jij moet toch werkelijk een engelengeduld hebben, om je zo netjes te houden in je reacties.
Ik heb iig geleerd dat ik me nog wel drie keer bedenk voor ik een adv. plaats in V&A.
Succes met de verkoop!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het prijskaartje wat de verkoper eraan heeft gehangen.
Inderdaad, en daar gaat ie dus niet voor weg... Biedingen zijn mooi, maar dat echt nog te laag...quote:
Ook daar gaat ie niet voor weg, pas bij 2k meer wil ik eens er over nadenken en een tegenbod doen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:05 schreef leolinedance het volgende:
Leuke auto voor 't vrouwtje, 5200 geboden
Dat wordt pas betaald in het geval dat je dat doet.quote:
Je weet totaal niet waar je over praat, zogenaamde kenner...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:18 schreef x3ro het volgende:
Om te beginnen is dit puur en alleen als advies bedoeld. Ga voor de gein eens kijken op mobile. Dan zit je in 't zelfde schuitje als dit qua import. Vervolgens kijk ik naar modellen vanaf 2003 en dan zelfs alleen naar de Cooper S'jes.
Voor het ronde bedrag van 6000 euro kan ik er op mobile zo 4 uitzoeken bij dealer met allemaal 100 tot 120k km op de klok. Ga ik richting je vraagprijs van 8.5 kijken, dan heb je zelfs de keuze uit een aantal John Cooper Works modellen van 2004/2007 met ruimschoots minder dan een ton.. En nee, dit komt niet van crappy Oost Duitse Turken toko's..
De duurste one in de optielijst was destijds een 25k euro. Een Cooper S John Works deed er 43k. Sorrie, maar jij bied bij wijze van een BMW 325 aan voor M3 geld. Wat streepjes, 18" velgen en nieuwe banden praten dat gat niet goed.
Nergens noem ik mij een kenner, zeg alleen dat je veel te hoog inzet. Ga je voor de eerst genoemde van 6K, heb je ze voor minder dan jouw vraagprijs op kenteken staan in NL. Het gaat je met een cooper van bijna 10 jaar echt niet de hoofdprijs kosten in BPM, doe maar eens een BPM check.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:58 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Je weet totaal niet waar je over praat, zogenaamde kenner...
Want ga jij maar naar Duitsland, haal voor 8k maar een JCW of een S... En dan? Dan heb je geen kosten meer?
Wat dacht je van Rest BPM (Vooral leuk bij een JCW want dat wordt berekend over de nieuwwaarde), invoerkosten en keuren...
Dan kom je dik boven de 10K uit... Dus wederom Appels met Peren vergelijken...
En let met zulke toko's maar op. Bij aankomst wordt er ineens ruimschoots minder geboden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef Dengaman het volgende:
Vandaag een bod ontvangen via Autoscout 24, van BCA Autoveilingen.
Die betalen al 6550 voor de auto, inkoop....
Dat is tot nu toe dus het hoogste bod.
Heb je er belang bij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
En let met zulke toko's maar op. Bij aankomst wordt er ineens ruimschoots minder geboden.
Heb je er belang bij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef EggsTC het volgende:
Dan zou ik hem daar verkopen, want niemand gaat meer bieden erop.
Ja, want ik ben geinteresseerd maar niet voor die prijs, omdat het een belachelijke prijs is.quote:
Zoals gezegd, er is over de prijs te praten, maar belachelijke biedingen ga ik dus niet op in... Je bod was 5000 euro?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, want ik ben geinteresseerd maar niet voor die prijs, omdat het een belachelijke prijs is.
Direct doen! Zoveel ga je er ergens anders niet krijgen. Of dacht je zelf van wel? Al zijn die auto opkopers niet zo betrouwbaar. Als ze er eenmaal zijn vinden ze wel wat aan je auto en beur je 1000 minder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef Dengaman het volgende:
Vandaag een bod ontvangen via Autoscout 24, van BCA Autoveilingen.
Die betalen al 6550 voor de auto, inkoop....
Dat is tot nu toe dus het hoogste bod.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd. En ik loop niet te zeiken + daarbij was m'n bod 4K, zoals de handelsprijs is met deze auto's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:41 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er is over de prijs te praten, maar belachelijke biedingen ga ik dus niet op in... Je bod was 5000 euro?
Ik wil best met de originele velgen er een 1000 vanaf halen maar dan houd het wel zo'n beetje op, dan zit ie qua gemiddelde van markplaats gelijk. Tuurlijk zijn ze er goedkoper, en ja ze zijn er ook duurder...
Maar dan nog zit je 2,5K onder mn vraagprijs... Dus wij gaan er dan niet uitkomen...
Dus blijf dan gewoon weg ipv constant maar de lopen zeiken en zogenaamd goed advies uit te geven.
Ik ben me dondersgoed bewust van de prijs, ik weet wat er staat voor auto en alle zogenaamde kenners mogen weg blijven met hun linkjes van MP of Mobile... Zelf nog nooit een auto ingevoerd en dan het toch allemaal zo goed weten... Ik begin er namelijk een beetje zat van te worden...
Ik ben zo benieuwd waar iedereen toch die handelsprijzen vandaan haalt? Iedere dag tovert een of andere bijgogem een lagere, en voor zichzelf gunstigere, prijs uit de hoge hoed...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je boos werd. En ik loop niet te zeiken + daarbij was m'n bod 4K, zoals de handelsprijs is met deze auto's.
Klopt, dus misschien handig om ervoor te zorgen dat dat maar niet meer gebeurd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef BigSmurf het volgende:
Dit is echt een popcorntopic aan het worden.
No prob...quote:
PM...quote:
Hoogste bod via Autoscout is al 6500 euro... Daaronder hoeft niet geboden te worden...quote:
Good for you!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:13 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Hoogste bod via Autoscout is al 6500 euro... Daaronder hoeft niet geboden te worden...
En voordat daar weer discussie over is, heb al telefonisch contact gehd met de eventuele koper, alleen zijn we er qua prijs nog niet uit, al komen we al wel in de buurt...
TS, accepteert u ook bitcoins?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee man, dat was een verkapte je-mag-alleen-meer-bieden-dan-6500-kick![]()
Ik zou zeggen, TS, handjes dichtknijpen en 6500 accepteren.
Nee, was maar een grapje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef rene90 het volgende:
Zeta, geen idee of die bitcoins een serieuze vraag was maar daar kan TS vast wel op antwoorden.
Nee bitcoins worden niet geaccepteerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, was maar een grapje.
Zou ik deze auto willen kopen dan zou het een serieuze vraag kunnen zijn
PM gestuurt...quote:
Ik heb een hele uiteenzetting gedaan met betrekking tot andere potentiële kopers. Dat ga ik niet online plempen omdat niet geïnteresseerden nieuwsgierig zijn...quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zet het gewoon hier neer. Dat geheimzinnige gedoe...
Verkoper wil gewoon een in irreële hoge prijs voor zijn autootje, dat is de strekking van het verhaal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef rene90 het volgende:
Als je wel even kan aangeven als iets gereserveerd is of wat voor prijs er per pm geboden is. Dan kunnen users hier ook nog daarover heen bieden. De laatste tijd komt het weleens voor dat iemand interesse heeft en de verkoper een pm stuurt en opeens is het item weg, terwijl er allemaal users zijn die ook een bod hebben gebracht en van niks weten.
Dat is een beetje de strekking van het verhaal.
Oh absoluut hoor ! Als ik PM´s krijg of biedingen via de mail post ik dat hier ook...quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef rene90 het volgende:
Als je wel even kan aangeven als iets gereserveerd is of wat voor prijs er per pm geboden is. Dan kunnen users hier ook nog daarover heen bieden. De laatste tijd komt het weleens voor dat iemand interesse heeft en de verkoper een pm stuurt en opeens is het item weg, terwijl er allemaal users zijn die ook een bod hebben gebracht en van niks weten.
Dat is een beetje de strekking van het verhaal.
Pak die dan!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:23 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Oh absoluut hoor ! Als ik PM´s krijg of biedingen via de mail post ik dat hier ook...
Tot nu toe is het hoogste bod 6500,- via Autoscout24...
genoteerd maar simpelweg te laag... Onder de 6500 a 7000 gaat ie niet weg...quote:
Dat dus... Het is enkel en alleen om te trollen...quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:07 schreef leolinedance het volgende:
Mijn god wat een snuggere kneuzen hier. Steeds lager bieden
Thanks !quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef thats_meh het volgende:
Mooi autootje, maar heb net mijn eigen auto weggedaan omdat ik hem bijna niet gebruik. Wel hele kinderachtige reacties op dit topic, het lijkt het Viva forum wel.
Ik hoop dat je hem snel verkoopt voor de prijs die je in gedachten hebt!
KM stand is 99.250 maar doet mijns inziens niet ter zake... Het is niet zo dat bij 250 km meer de prijs ineens halveert...quote:Op maandag 25 november 2013 23:27 schreef the85mc het volgende:
Ding staat 2 maanden te koop en ik mag niet vragen naar kmstand? Juist ja..
Da's niet helemaal waarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Sunri5e het volgende:
Glasrijk? Extra opendakje in laten zagen?![]()
Welke auto komt er niet glansrijk door de APK dan? Allemaal toch? Anders krijgen ze geen goedkeuring.
Een auto van 500 die het volgend jaar het misschien wel eens begeven zou kunnen hebben laat je met aandachtspunten door de keuring gaan. Niet een auto die rond 5000 euro waard is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:38 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar
Je kan best je auto door de APK heen krijgen met allemaal aandachtspunten. Deze had enkel de Remmen en die zijn vervangen.
Verder helemaal geen aandachtspunten !
PM terug...quote:
Nagevraagd, is maar 48 uur geldig... En ik laat me niet onder druk zetten door een Autosite...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef leolinedance het volgende:
Had je dat Autoscout bod nou maar gepakt... (kan misschien nog?)
Ik heb toch echt andere ervaringen. Geloof maar niet dat dat altijd gebeurt.quote:in Duitsland worden aantekeningen gemaakt op de papieren als er schade is geweest.
Dat bod van 5950 is van oktober.. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat dat bod nog staat.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:36 schreef Dengaman het volgende:
Hoogste bod was hier al 5200 op origineel staal of 5950 op 18"... Dat komt al heel erg in de buurt !... Maar 4500 die jij bood is me gewoon te weinig...
jij ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:14 schreef cyberterrorist het volgende:
Heb zelf ook aantal maanden geleden 5500 geboden via PM.
TS heeft het stuk laten lopen op een verschil van 250 euro............
5750 op origineel staal staat nog steeds hoor... Dus als je nog belang erbij hebt...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:14 schreef cyberterrorist het volgende:
Heb zelf ook aantal maanden geleden 5500 geboden via PM.
TS heeft het stuk laten lopen op een verschil van 250 euro............
Volgens mij heb ik dat meerdere keren al uitgelegd... Maar voor de mensen die niet het hele topic doorakkeren... Ik héb toen gereageerd maar de "opkoper" van Autoscout heeft niet meer gereageerd...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat bod van 5950 is van oktober.. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat dat bod nog staat.
Je kon toch 6550 krijgen bij autoveiling/opkoper ofzo? Waarom heb je dat in godsnaam niet gedaan toen?
Ik wil best zakken met de prijs, maar daar gaat ie niet voor weg...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef cyberterrorist het volgende:
Nog te koop en bereid te zakken met je prijs? 4500 euro!
Zijn er werkende foto's?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef Dengaman het volgende:
Auto wederom te koop...
137.000 kilometer , afgelopen maandag weer een beurt gehad, glansrijk door de APK gekomen en de prijs momenteel is 5250 incl 18" ASA en 4750 incl origineel staal...
2600 inc velgen.. Wordt dan volgende week opgehaald aangezien ik mn rijbewijs maandaag kan ophalenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:16 schreef Dengaman het volgende:
Maar natuurlijk... Zou een Mod ze even in de OP willen zetten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je denkt dat TS een bod van minder dan de helft van zijn (reeds verlaagde) vraagprijs serieus in overweging neemt?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
2600 inc velgen.. Wordt dan volgende week opgehaald aangezien ik mn rijbewijs maandaag kan ophalen
Waar op te halen?
De vraagprijs (-> Een uitnodiging tot het doen van een bod) van Ts vind ik niet reëel. Daarom doe ik een bod van wat ik vindt dat deze auto waard is. Als Ts dat bod te laag vindt dan kan Ts altijd een tegenbod doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je denkt dat TS een bod van minder dan de helft van zijn (reeds verlaagde) vraagprijs serieus in overweging neemt?
Mafketel
Onzinbiedingen zijn ook niet nodig. Ik irriteer mij daar aan en wijs iemand even terecht. Niks mis mee en ik was ook niet van plan een discussie te gaan voeren verder.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:49 schreef rene90 het volgende:
Laten we gewoon TS even reageren, een hele discussie is niet echt nodig.
En terecht hoor, ik reageer er niet op, vandaag nog een bod gekregen van 3750 en dan vanmiddag ophalen... Voor 3750 mag je echt thuis blijven...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Onzinbiedingen zijn ook niet nodig. Ik irriteer mij daar aan en wijs iemand even terecht. Niks mis mee en ik was ook niet van plan een discussie te gaan voeren verder.
TS succes met de verkoop
Goed idee:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef Queller het volgende:
Misschien is het handiger 'm ff opnieuw te openen. Mensen die alleen de OP lezen gaan zo hard lachen dat ze niet meer kunnen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |