abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131735594
Te Koop Mini One uit 2003 in uitstekende staat

Auto is in januari overgenomen van de 1e eigenaar uit Duitsland met met km stand 82.000 km.
Echter door het feit dat ik verder moet gaan reizen voor m'n werk moet deze prachtige mini (jammer genoeg) weer in de verkoop !

Auto is tot en met 77.000 km BMW dealer onderhouden (aantoonbaar) en daarna zijn alle (deels BMW) bonnen aanwezig.

Zaken die er aan moesten gebeuren waren:

- APK
- Sleutel opnieuw inleren (afstandsbediening functioneerde niet)
- Nieuwe band (schroef)
- Nieuwe voorruit (sterretje + scheurtje)

Verder heeft de auto zoals te zien is racestrepen in de kleur van de interieurlijsten en zijn de spiegelkappen ook vervangen om te matchen met de interieurlijsten en strepen (kleur: Pure Silver).
Originele Zwarte kappen worden meegeleverd.

Tevens zijn de Mini driving lights geplaatst welke de Mini een sportief uiterlijk meegeven in combinatie met de racestrepen en lichtmetalen velgen.

Verder heeft de auto een volledig geintergreerde Carkit van Parrot, de MKi9200

Geen enkel kabel is zichtbaar en alles is uiterst vakkundig weggewerkt.

Daarnaast zit van deze carkit in het dasboardkastje de aansluitingen verwerkt voor MP3, Iphone of andere muziekbronnen.

Vraagprijs van 8750 euro is inclusief de ASA AR1 velgen, 18" met splinternieuwe Dunlop SP banden.

Totale prijs van deze velgen plus banden was ruim 1500 euro !
Prijs zonder deze wielen is 8250, en dan op origineel staal, met goede Fulda banden en originele Mini wieldoppen.

Dit is dus een unieke auto met een volledig gedocumenteerde historie !
Iets wat tegenwoordig niet veel meer voor komt !

Deze auto gaat nog veel rijplezier opleveren !

[ Bericht 6% gewijzigd door rene90 op 16-06-2015 14:52:37 ]
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_131735792
Dat ga je er nooit voor kijken, kijk maar is op marktplaats wat ze voor dat soort autotjes vragen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 11:14:28 #3
27929 piere
doe mij maar bier
pi_131735991
Proberen kan altijd ;)
fok you ja!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 11:40:31 #4
404976 Herpdeflerp
Zal ik jou eens even lekker..
pi_131736800
Niks over wat er onder de motorkap zit? Niet alle mini 1's zijn hetzelfde toch?
In je bek schijten? Of heb je al poep, poep in je hoofd?!
pi_131741138
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:06 schreef GroningseGast het volgende:
Dat ga je er nooit voor kijken, kijk maar is op marktplaats wat ze voor dat soort autotjes vragen.
Dat klopt, alleen op Marktplaats weet ik uit eigen ervaring worden veel Mini's aangeboden tot en met 2002.
Dat is de eerste versie van de Cooper en One's (zelfde blok alleen de One heeft een zuiniger en gedowntuned blok).
Deze 2002 versies hadden er veel kinderziektes in, uiteenlopend van kleine zaken tot grote. Een van die grote problemen is dat de versnellingsbak maar rond de 125.000 mee ging en dus vervangen of gereviseerd moest worden.
Veel van de auto's op marktplaats hebben deze kwaal omdat ze rond die jaren zijn. Te merken aan rammels en tikken in het blok of versnellingsbak.
Vanaf modeljaar 2003 hebben ze dit opgelost, en zoals je ook vaak kan zien is er in 2005 nogmaals een verandering doorgevoerd ten opzichte van het uiterlijk (facelift).

Ik heb meerdere auto's gereden in Nederland en ik ben niet voor niets uitgeweken naar Duitsland, mede omdat daar de auto's door de dealer onderhouden worden. Plus dat ik in dit geval (aantoonbaar met de Duitse papieren) de 2e eigenaar ben.

Daarnaast rij je op nieuwe velgen en splinternieuwe banden (6,5 mm) dus daar heb je eerst geen omkijken meer naar a 210 euro per band... Dan de 18" velgen nog en die 2 bij elkaar opgeteld heb ik niet eens volledig doorgevoerd in de prijs.

Dus al met al is het een nette prijs voor een hele nette Mini waarvan je zeker weet dat ie onderhouden is, op tijd en met originele materialen (wederom aantoonbaar).
pi_131741300
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:40 schreef Herpdeflerp het volgende:
Niks over wat er onder de motorkap zit? Niet alle mini 1's zijn hetzelfde toch?
Mijn fout, omdat de tekst over was genomen van Autoscout waar ie ook staat.

Specs:

Carrosserie: Hatchback (4 Stoelen)
Kilometerstand: +/- 98.500 km
Bouwjaar: 12/2003
Vermogen: 66 kW (90 pk)
Brandstof: Benzine
Brandstofverbruik: 6,6 l/100 km (gecombineerd)
APK (keuring): 01/2014
Kleur: Rood
Uitrusting: Stof, Zwart

Opties en accessoires

- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting

- Elektrische ramen
- Lichtmetalen velgen 18''
- Mistlampen
- Radio
- Sportpakket
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging

Overige informatie:

Transmissie: Handgeschakeld
Cilinderinhoud: 1598 cm³
Cilinders: 4
Leeggewicht in kg: 1040 kg
Brandstof: Benzine
Brandstofverbruik*: 6,6 l/100 km (gecombineerd)
8,8 l/100 km (stadsverkeer)
5,3 l/100 km (buitenwegen)

CO2-emissie*: 160 g/km (gecombineerd)

Deuren: 3
Zitplaatsen: 4

Daarnaast is het de Pepper uitvoering met optioneel Lichtpakket van binnen.
pi_131741718
Ik werk zelf bij de BMW dealer en ik kan je vertellen dat de vraagprijs echt veel te hoog is. En dan hebben we het niet eens over een paar honderd euro.
pi_131741823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:33 schreef Abloom het volgende:
Ik werk zelf bij de BMW dealer en ik kan je vertellen dat de vraagprijs echt veel te hoog is. En dan hebben we het niet eens over een paar honderd euro.
We hebben het ook over een vraagprijs he...

Daarnaast is het geen afgetrapte mini bij een handelaartje... Ik zie op Autoscout auto's van dezelfde leeftijd en km-stand die bij handelaren staan met meeneemprijs... Dus geen onderhoudshistorie, en garantie ! Dat is dus een risico wat je wil lopen voor die 500 euro minder?

Alles is netjes gedocumenteerd in een map, daar zijn alle gegevens, bonnen, originele Duitse papieren etc te vinden. Dat vind je niet bij een of andere sjacheraar... Ook al ben je daar goedkoper uit...

Plus ik ben net toch vrij duidelijk geweest over de uitleg qua velgen, banden en onderhoud wat er de laatste tijd aan is gebeurt... Dat is de grondslag van de vraagprijs

[ Bericht 20% gewijzigd door Dengaman op 01-10-2013 14:48:35 ]
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:31:04 #9
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_131743221
heeft ie een riem ( reeds vervangen?) of een ketting?

even mn moeder voorleggen. ze wilt een nieuwe auto
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_131744869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
heeft ie een riem ( reeds vervangen?) of een ketting?

even mn moeder voorleggen. ze wilt een nieuwe auto
De nieuwe Mini's hebben een Ketting, die rond de 200.000 wel eens wil gaan ratelen... Dan dien je de ketting en spanners te vervangen...
Dus je kan nog ruim een ton door met dit kettingetje ;)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:30:23 #11
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_131745024
Hallon.

[ Bericht 98% gewijzigd door Lt.Surge op 01-10-2013 16:57:43 ]
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:00:18 #12
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_131746021
Mensen het is weer leuk geweest.
TS geeft een vraagprijs, en heeft netjes de mensen zoals Abloom te woord gestaan met uitleg.
Ben je het niet eens met de vraagprijs? Jammer. Maar blijf dan gewoon weg, of probeer TS weet ik het via DM te overtuigen, loop z'n topic iig niet te verpauperen met duur/kan goedkoper/leuk prijsje etc.
Vanaf nu alleen hier posten als je interesse hebt.

Dank.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_131746229
Quote van de ANWB:

quote:
De Mini Cooper als occasion

Ook al beginnen de oudste exemplaren op leeftijd te komen, de ‘New Mini’ is nog steeds zéér gewild als occasion, vooral ook in Nederland. Er worden ook volop gebruikte Mini’s vanuit het buitenland geïmporteerd. Dat is prima, zo lang de herkomst en onderhoudsgeschiedenis maar duidelijk zijn. In alle gevallen geldt dat het belangrijk is een indruk te krijgen hoe de auto is gebruikt en vooral of er sporen van zware schade zijn. En Mini kan een listige auto zijn als het misgaat en gemiddeld worden er meer Mini’s om bomen en andere obstakels gekruld dan de meeste andere auto’s. Als je heel specifieke wensen hebt qua kleur en uitvoering, dan kan het lastig zijn precies de Mini te vinden die je wilt, terwijl er aanbod te over is. Laat je niet verblinden als je ‘de ideale Mini’ eindelijk voor je hebt. Kritisch blijven, zowel op de auto als de prijs!

De proefrit

Op de weg is elke Mini een feestje. De scherpe, directe besturing, watervlugge wendbaarheid en uitstekende wegligging doen sterk denken aan de oude Mini en vormen op elke kilometer een uitdaging. Feit is wel dat de 1,6 liter in deze generatie vrij rauw is, de motor in de tweede generatie is veel fijner. Natuurlijk is de zitruimte achterin beperkt en de bagageruimte houdt ook niet over, maar dat wéét je voordat je zo’n auto koopt. Als een Mini niet constant verschrikkelijk wordt afgetrapt en verwaarloosd, houdt de techniek zich bijzonder goed, ook bij wat hogere kilometerstanden. BMW-kwaliteit! Een gemiddeld verbruik van rond 1 op 12,5 is voor een Mini Cooper normaal.

Conclusie

Tja, een pure liefhebbersauto, die voor een steeds grotere groep ook echt bereikbaar wordt. Koop niet de goedkoopste, maar zoek de mooiste die je kunt betalen en je hebt een auto die je je leven lang niet meer vergeet. Als je een Mini begeert: kopen!
  Moderator dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:45:45 #14
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_131754387
Wederom geruimd. Zie de post van LS. Commentaar op de moderatie mag overigens via ons feedback topic :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 01:51:10 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_131767978
Ik bied 9000.-

Wat maakt deze auto dan uniek..? Enkel de documentatie die compleet is..?

Doe de groeten aan de mods... ik ben weg hier

[ Bericht 28% gewijzigd door Snowballed op 02-10-2013 11:12:12 ]
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_131789485
Gegevens even opgevraagd bij BMW Nederland vandaag:

Chassisno TA49503 ONE
Productiedatum 20031113
Prijsdatum 20031215
Cylinder Inhoud 1598
Transmissie Handgeschakeld
Vermogen (kW) 66
Gewicht 1040
Brandstof Benzine

Code Omschrijving

RA31 ONE
1851 Chili Red
S7PN Cloth Aqua Pantherblack/Pantherblack
01CA Selectie CO2 (Intern)
314 Elektrisch verwarmde buitenspiegels
381 Dak in carrosseriekleur
423 Velours matten
427 Interieurpanelen in hoogglans zilver
428 Gevarendriehoek en verbanddoos
450 Zithoogteverstelling passagierzetel
493 Opbergpakket
520 Mistlampen voor
530 Airconditioning
546 Toerenteller
550 Boordcomputer (compact)
564 Binnenverlichtingspakket
656 Radio Wave
801 Duitsland uitvoering
863 Dealergids
870 SALT uitvoering
879 Boordliteratuur Duits
08SP CO2 sturing (Intern)
915 AG (Intern)
pi_131799513
Op zich lijkt me dit wel wat, maar eigenlijk zoek ik er een met externe CO2 sturing.
pi_131804774
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:31 schreef the85mc het volgende:
Op zich lijkt me dit wel wat, maar eigenlijk zoek ik er een met externe CO2 sturing.
Vanochtend je lolbroek maar uit de kast getrokken?

Dit zijn puur de specs zoals die door BMW Nederland zijn vrijgegeven en het is een pure copy paste...
pi_131806040
Ik bied 5000 euro. Bij Benjamin en derks staat er een uit 2009 met 110000km voor 8555.
pi_131806462
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:17 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik bied 5000 euro. Bij Benjamin en derks staat er een uit 2009 met 110000km voor 8555.
Bod genoteerd, maar veel te laag...

Ik heb net even gekeken bij Benjamin en Derks... Compleet optieloze One met meer KM's... Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest waarom de prijs is zoals ie is vanwege de opties van mij (mistlampen, carkit, maar voornamelijk de velgen en banden, prijs zonder velgen en banden staat er ook in en zelfs dan is je bod nog te laag...

Prijs kan ik nergens ontwaren, dus heb ik net even gebeld omdat de gemiddelde prijs rond de 10.000 ligt, de prijs is 9499 incl garantie, de prijs die jij noemt ie wederom weer een meeneemprijs. Navraag leert dat de auto geimporteerd is uit Duitsland, geen documentatie en dus geen garantie.
Een half jaar garantie kost je dus 900 euro...

Weer wijs ik op het punt, dat het appels met peren vergelijken is door andere Mini's te posten zonder onderhoudshistorie, andere opties, andere uitvoeringen etc.

Mijn auto is een eerlijke auto en aantoonbaar goed onderhouden is. Als mensen voor een paar centen het risico willen lopen een of andere afgetrapte mini te kopen, prima, maar dan moet je niet gaan prijszeiken in dit topic.
pi_131806812
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:33 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Bod genoteerd, maar veel te laag...

Ik heb net even gekeken bij Benjamin en Derks... Compleet optieloze One met meer KM's... Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest waarom de prijs is zoals ie is vanwege de opties van mij (mistlampen, carkit, maar voornamelijk de velgen en banden, prijs zonder velgen en banden staat er ook in en zelfs dan is je bod nog te laag...

Prijs kan ik nergens ontwaren, dus heb ik net even gebeld omdat de gemiddelde prijs rond de 10.000 ligt, de prijs is 9499 incl garantie, de prijs die jij noemt ie wederom weer een meeneemprijs. Navraag leert dat de auto geimporteerd is uit Duitsland, geen documentatie en dus geen garantie.

Weer wijs ik op het punt, dat het appels met peren vergelijken is door andere Mini's te posten zonder onderhoudshistorie, andere opties, andere uitvoeringen etc.

Mijn auto is een eerlijke auto en aantoonbaar goed onderhouden is. Als mensen voor een paar centen het risico willen lopen een of andere afgetrapte mini te kopen, prima, maar dan moet je niet gaan prijszeiken in dit topic.
Wat een verhaal. Die bij Benjamin is origineel Nederlands 17-jlf-6. Incl airco, licht metaal en mistlampen. Incl onderhoud historie, het is een lease auto geweest. En ja, die prijs die ik net aangaf is zonder garantie. Geef jij wel garantie dan? :')

Maar het is simpel, ik wil er 5000 euro voor geven.
pi_131807456
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:48 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Wat een verhaal. Die bij Benjamin is origineel Nederlands 17-jlf-6. Incl airco, licht metaal en mistlampen. Incl onderhoud historie, het is een lease auto geweest. En ja, die prijs die ik net aangaf is zonder garantie. Geef jij wel garantie dan? :')

Maar het is simpel, ik wil er 5000 euro voor geven.
Dan weet jij het beter dan degene die ik net aan de telefoon heb gehad... Prima... Laten we het daarbij.

Mistlampen bedoel ik de Driving Lights mee, verder is 16 inch lichtmetaal niet te vergelijken met 18 Inch met een laagprofielband, die bijna 2x zo breed is als origineel.
En met garantie bedoel ik, het zijn meeneemprijzen , ik krijg toch altijd kriebels als garage's geen garantie willen geven, wat hebben ze in mijn ogen te verbergen...
En ja ik zit net te kijken naar de RDW gegevens en inderdaag het is een originele Nederlandse auto, juist dan vraag ik me af dat ze me net vertellen dat het Duitse Import is... :?

Maar terugkomend, 5000 euro koop je niet eens een voor met 2 ton op de teller, dus dan is het voor mij ook simpel, succes met je zoektocht...
pi_131813092
Boven de 4500 heb je sowieso garantie als het bovag is.
Ik vind dat die opties nogal duur zijn voor jouw auto eerlijk gezegd. Als ik dan toch advocaat van de duivel moet spelen dan heb ik liever een sterkere motor in plaats van racestrepen.
Voor het zelfde bedrag koop je een Cooper S van hetzelfde bouwjaar met evenveel kms..
John cooper works pakket, wel van 2002:

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Gewone Cooper S voor minder dan je vraagprijs

Misschien dat je de waarde toch iets te hoog inschat..
pi_131813181
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef the85mc het volgende:
Boven de 4500 heb je sowieso garantie als het bovag is.
Ik vind dat die opties nogal duur zijn voor jouw auto eerlijk gezegd. Als ik dan toch advocaat van de duivel moet spelen dan heb ik liever een sterkere motor in plaats van racestrepen.
Voor het zelfde bedrag koop je een Cooper S van hetzelfde bouwjaar met evenveel kms..
John cooper works pakket, wel van 2002:

Gewone Cooper S voor minder dan je vraagprijs

Misschien dat je de waarde toch iets te hoog inschat..
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd, het is en blijft appels met peren vergelijken want Mini's zijn absoluut niet gelijk.
Daarnaast heb ik aangegeven dat modellen tot en met 2002 problemen hebben dus ook daar moet je niet meer gaan vergelijken.
Velgen en Banden waren 1500 euro dus dat vindt ik een redelijk argument. Plus dat het een vraagprijs is....

Er valt absoluut over te praten maar verwacht niet dat je maar 3500 euro onder de prijs moet gaan zitten.... Er valt absoluut over te praten maar wel in alle redelijkheid...
pi_131813438
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Zoals ik al meerdere keren heb gezegd, het is en blijft appels met peren vergelijken want Mini's zijn absoluut niet gelijk.
Daarnaast heb ik aangegeven dat modellen tot en met 2002 problemen hebben dus ook daar moet je niet meer gaan vergelijken.
Velgen en Banden waren 1500 euro dus dat vindt ik een redelijk argument. Plus dat het een vraagprijs is....

Er valt absoluut over te praten maar verwacht niet dat je maar 3500 euro onder de prijs moet gaan zitten.... Er valt absoluut over te praten maar wel in alle redelijkheid...
Die 2e is gewoon van 2003..
Je schijnt niet te begrijpen dat jij veel geld uit hebt gegeven voor opties die anderen misschien niet zoveel waard vinden. Ik geef niks om racestrepen/mistlampen/anderekleur spiegeltjes. Ik heb dan liever leren bekleding en een sterkere motor.

Vul voor de gein maar eens op de anwb de dagwaarde berekening in. Sowieso valt me op dat je auto als automaat geregistreerd staat terwijl er een handbak in zit. Als richtprijs tussen particulieren geven ze 5700 aan. Nou, laat je dan voor je opties een paar honderd e krijgen maar dan heb je het wel gehad.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:20:08 #26
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131819775
quote:

[..]

Als mensen voor een paar centen het risico willen lopen een of andere afgetrapte mini te kopen, prima, maar dan moet je niet gaan prijszeiken in dit topic.
Waar hij is onderhouden wil niet zeggen dat hij niet afgetrapt is. Iemand die er snelweg kilometers mee maakt en voor de rest rustig rijdt en hem daarna laat onderhouden door een beunhaas (die vaak zelf overdag bij een dealer werken) trapt hem niet af.

Scheur je ermee en ga je hem daarna laten onderhouden door een dealer dan is hij wel afgetrapt.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:22:37 #27
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131819857
quote:

[..]

Hoe kom je daar bij? Een simpele check op de site van de RDW geeft aan dat het een originele Nederlandse auto is....

Edit: daar was je zelf ook al achter zie ik.

Hoe zeer je ook je best doet, je gaat hem niet verkopen.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:29:46 #28
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131820142
Dit type met hetzelfde bouwjaar en KM's koop je in Duitsland voor een bedrag tussen de 4700 en 6000 euro.

Link naar de Duitse autoscout
pi_131820815
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:29 schreef Sunri5e het volgende:
Dit type met hetzelfde bouwjaar en KM's koop je in Duitsland voor een bedrag tussen de 4700 en 6000 euro.

Link naar de Duitse autoscout
Dat klopt, daar ben ik wel achter want de auto heb ik zelf uit Duitsland gehaald ;) Echter ijn er veel, voornamelijk Turkse, handelaren bij die het niet zo nauw nemen met de staat van de auto...
Deuken, krassen etc worden nit vermeld of net zo gefotografeerd dat je het niet ziet tot je bij de auto bent en veel kilometers hebt gemaakt.

Al met al blijf ik er bij dat gezien datgene je er voor krijgt het geen té dure auto is, en zoals nu al voor de 100ste maal aangegeven, het is en blijft een vraagprijs...
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:47:57 #30
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131821034
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Dat klopt, daar ben ik wel achter want de auto heb ik zelf uit Duitsland gehaald ;) Echter ijn er veel, voornamelijk Turkse, handelaren bij die het niet zo nauw nemen met de staat van de auto...
Deuken, krassen etc worden nit vermeld of net zo gefotografeerd dat je het niet ziet tot je bij de auto bent en veel kilometers hebt gemaakt.

Al met al blijf ik er bij dat gezien datgene je er voor krijgt het geen té dure auto is, en zoals nu al voor de 100ste maal aangegeven, het is en blijft een vraagprijs...
Als je kijkt naar deze en deze dan zie jij ook wel dat dit geen Turkse handelaars auto's zijn. Deze zien er piekfijn uit, zijn luxe uitgevoerd en zijn veel goedkoper dan die van jouw.
pi_131821166
Jezus wat een gezeik. Laat die meneer gewoon zijn auto verkopen. Heb je geen interesse ga dan lekker op je vrouw lopen haten als je denkt ietste melden te hebben.
jeuk aan mn zak..
pi_131821297
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Jezus wat een gezeik. Laat die meneer gewoon zijn auto verkopen. Heb je geen interesse ga dan lekker op je vrouw lopen haten als je denkt ietste melden te hebben.
Dat dus...
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:54:17 #33
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131821432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Ik probeer hem alleen te helpen begrijpen dat hij 3000 euro teveel vraagt en hem daarom niet verkoopt.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:57:41 #34
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_131821600
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen het is weer leuk geweest.
TS geeft een vraagprijs, en heeft netjes de mensen zoals Abloom te woord gestaan met uitleg.
Ben je het niet eens met de vraagprijs? Jammer. Maar blijf dan gewoon weg, of probeer TS weet ik het via DM te overtuigen, loop z'n topic iig niet te verpauperen met duur/kan goedkoper/leuk prijsje etc.
Vanaf nu alleen hier posten als je interesse hebt.

Dank.
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef Housekeeper het volgende:
Wederom geruimd. Zie de post van LS. Commentaar op de moderatie mag overigens via ons feedback topic :)
IB4 eigen post quoten :')
Laatste keer dus.
Prijs van de TS, wellicht te hoog, wellicht te laag, maar we gaan hier geen topic vol plempen waarom iets wel/niet zijn waarde heeft.

Heb je interesse, vraag gerust. Wil je het niet kopen? Reageer dan niet, ook al is het goed bedoelt. Maakt het echt onoverzichtelijk. Doe het dan per DM naar de TS bv. Doet hij er niets mee, blijft hij er mee zitten, niet jullie probleem :)
pi_131824671
Delfzijl :9
pi_131833603
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef VMSDKR het volgende:
Delfzijl :9
Costa Del Fzijl... :')
pi_131836583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Dan weet jij het beter dan degene die ik net aan de telefoon heb gehad... Prima... Laten we het daarbij.

Mistlampen bedoel ik de Driving Lights mee, verder is 16 inch lichtmetaal niet te vergelijken met 18 Inch met een laagprofielband, die bijna 2x zo breed is als origineel.
En met garantie bedoel ik, het zijn meeneemprijzen , ik krijg toch altijd kriebels als garage's geen garantie willen geven, wat hebben ze in mijn ogen te verbergen...
En ja ik zit net te kijken naar de RDW gegevens en inderdaag het is een originele Nederlandse auto, juist dan vraag ik me af dat ze me net vertellen dat het Duitse Import is... :?

Maar terugkomend, 5000 euro koop je niet eens een voor met 2 ton op de teller, dus dan is het voor mij ook simpel, succes met je zoektocht...
Voor opties als licht metaal of spoilers krijg je 2e hands niks meer. 18 Inch banden zijn ook vele malen duurder om te vervangen dan 16 inch.
pi_131837751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:33 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

Voor opties als licht metaal of spoilers krijg je 2e hands niks meer. 18 Inch banden zijn ook vele malen duurder om te vervangen dan 16 inch.
Thank you captain obvious...

Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat een Dunlop laagprofielband 18" meer kost dan een 15" Habbibab band...
pi_131875919
Kick
pi_131925849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef Dengaman het volgende:
van 8750 euro is inclusief de ASA AR1 velgen, 18" met splinternieuwe Dunlop SP banden.

Totale prijs van deze velgen plus banden was ruim 1500 euro !
Doet er allemaal niet toe.

Auto is 4500 waard als handelsprijs, weet je wat :)
pi_131933346
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Doet er allemaal niet toe.

Auto is 4500 waard als handelsprijs, weet je wat :)
Gaat steeds sneller in dit topic... 2 dagen geleden was ie nog 5700 waard...

Zal 'm maar snel verkopen dan want over 4 dagen is ie niks meer waard :')
pi_131933507
Daarnaast, heb de verzekeringspapieren er eens bijgepakt...

Als de auto total loss wordt verklaard dan levert de auto nog 6350 op, dus dat zou betekenen dat de verzekering meer uitkeert dan de auto waard zou zijn in de handel? Kom op zeg...

Zoals gezegd, er is echt wel wat met de prijs te doen, wel/geen velgen + banden etc etc etc.

Maar de prijzen die hierboven worden genoemd zijn echt belachelijk op basis van google resultaten van zelfbenoemde kenners...
pi_131934255
een vriend van mij had een mini cooper s (net zo oud als die van jou) en heeft er met heel veel moeite volgens 6000 voor gehad. ja wel met 160k km's maar toch. Helaas zijn zaken zoals brede banden niet echt iets waarvoor men veel meer betaald ook al heb je er veel voor betaald. Dat jij er dat van de verzekering voor krijgt betekend natuurlijk niet dat je dat ervoor krijgt bij een verkoop. De markt is nou eenmaal zo dat er voor dit soort autos niet zoveel meer betaald wordt. de auto is bijna 10 jaar oud en men rijdt tegenwordig net zo lief in een polo of kleine toyota.

Tevens denk ik dat Fok! niet beste medium is om een auto die meer dan 3k waard is te verkopen :). Succes met de verkoop maar ik zou er toch rekening mee houden dat je er stuk minder voor krijgt dan je verwacht. Ik heb op mijn auto in 1 jaar ook ruik 3k moeten afschrijven maar een auto op de weg houden die je niet gebruikt kost je vaak ook paar honderd per maand ;-)
pi_131934505
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:31 schreef greetoz_ het volgende:
een vriend van mij had een mini cooper s (net zo oud als die van jou) en heeft er met heel veel moeite volgens 6000 voor gehad. ja wel met 160k km's maar toch. Helaas zijn zaken zoals brede banden niet echt iets waarvoor men veel meer betaald ook al heb je er veel voor betaald. Dat jij er dat van de verzekering voor krijgt betekend natuurlijk niet dat je dat ervoor krijgt bij een verkoop. De markt is nou eenmaal zo dat er voor dit soort autos niet zoveel meer betaald wordt. de auto is bijna 10 jaar oud en men rijdt tegenwordig net zo lief in een polo of kleine toyota.

Tevens denk ik dat Fok! niet beste medium is om een auto die meer dan 3k waard is te verkopen :). Succes met de verkoop maar ik zou er toch rekening mee houden dat je er stuk minder voor krijgt dan je verwacht. Ik heb op mijn auto in 1 jaar ook ruik 3k moeten afschrijven maar een auto op de weg houden die je niet gebruikt kost je vaak ook paar honderd per maand ;-)
Ik denk dat je hier een goed punt hebt...

Verder ben ik het wel met je eens, echter 6000 voor een auto met ruik 60.000 km meer is als ik dat door ga rekenen redelijk, als je dat door zou rekenen zou je dus voor die van mij rond de 7500 euro moeten vangen, wat an sich redelijk is...
pi_131935210
Wat is er uniek aan deze auto???
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:30:57 #46
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_131935928
quote:
5s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:04 schreef Lesley-91 het volgende:
Het prijskaartje wat de verkoper eraan heeft gehangen.
pi_131936339
Ik volg dit topic al een tijdje aangezien ikzelf ook een geïmporteerde Mini uit Duitsland rijd.
Waar ik me echt aan stoor, zijn al die beterweters en zogenaamde autokenners die hier uit verveling een beetje lopen te bashen over de prijs van een auto die ze toch niet willen kopen.

TS, jij moet toch werkelijk een engelengeduld hebben, om je zo netjes te houden in je reacties.
Ik heb iig geleerd dat ik me nog wel drie keer bedenk voor ik een adv. plaats in V&A.

Succes met de verkoop!
pi_131936456
De tijd zal het leren. De markt heel altijd gelijk. Dat bepaalt de echte waarde van een auto, niet wat jij of ik vind.
pi_131937438
quote:
5s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:04 schreef Lesley-91 het volgende:
Als je had kunnen lezen had je het misschien wel opgepikt...
pi_131937457
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje aangezien ikzelf ook een geïmporteerde Mini uit Duitsland rijd.
Waar ik me echt aan stoor, zijn al die beterweters en zogenaamde autokenners die hier uit verveling een beetje lopen te bashen over de prijs van een auto die ze toch niet willen kopen.

TS, jij moet toch werkelijk een engelengeduld hebben, om je zo netjes te houden in je reacties.
Ik heb iig geleerd dat ik me nog wel drie keer bedenk voor ik een adv. plaats in V&A.

Succes met de verkoop!
Dat dus...
pi_131939215
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Het prijskaartje wat de verkoper eraan heeft gehangen.
_O-

Anyway, ik bied 4000.
Lambo of Rekt
pi_131941893
quote:
3s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-

Anyway, ik bied 4000.
Ik heb al 5000 geboden zonder 18" ;)
pi_131942775
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:39 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik heb al 5000 geboden zonder 18" ;)
Inderdaad, en daar gaat ie dus niet voor weg... Biedingen zijn mooi, maar dat echt nog te laag...
  maandag 7 oktober 2013 @ 21:05:03 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_131949779
Leuke auto voor 't vrouwtje, 5200 geboden :)
pi_131956404
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:05 schreef leolinedance het volgende:
Leuke auto voor 't vrouwtje, 5200 geboden :)
Ook daar gaat ie niet voor weg, pas bij 2k meer wil ik eens er over nadenken en een tegenbod doen...
pi_131957256
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:06 schreef Dengaman het volgende:
dan levert de auto nog 6350 op
Dat wordt pas betaald in het geval dat je dat doet.
De schade expert, kan gewoon afwijken van dat bedrag.
Daarbij leuk dat de verzekering dat doet, wij doen dat in ieder geval niet.
Net nog even nagekeken in de inkoop software, 4633 euro is de handelsprijs :)

Kijk zonder je te beledigen, dit is gewoon de handelsprijs als je die auto verkoopt.
Daarbij helpt de kleur ook niet echt, een meer traditionele kleur doet beter verkopen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:18:22 #57
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_131962052
Om te beginnen is dit puur en alleen als advies bedoeld. Ga voor de gein eens kijken op mobile. Dan zit je in 't zelfde schuitje als dit qua import. Vervolgens kijk ik naar modellen vanaf 2003 en dan zelfs alleen naar de Cooper S'jes.

Voor het ronde bedrag van 6000 euro kan ik er op mobile zo 4 uitzoeken bij dealer met allemaal 100 tot 120k km op de klok. Ga ik richting je vraagprijs van 8.5 kijken, dan heb je zelfs de keuze uit een aantal John Cooper Works modellen van 2004/2007 met ruimschoots minder dan een ton.. En nee, dit komt niet van crappy Oost Duitse Turken toko's..

De duurste one in de optielijst was destijds een 25k euro. Een Cooper S John Works deed er 43k. Sorrie, maar jij bied bij wijze van een BMW 325 aan voor M3 geld. Wat streepjes, 18" velgen en nieuwe banden praten dat gat niet goed.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_131962659
Vandaag een bod ontvangen via Autoscout 24, van BCA Autoveilingen.

Die betalen al 6550 voor de auto, inkoop....

Dat is tot nu toe dus het hoogste bod.
pi_131962690
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:18 schreef x3ro het volgende:
Om te beginnen is dit puur en alleen als advies bedoeld. Ga voor de gein eens kijken op mobile. Dan zit je in 't zelfde schuitje als dit qua import. Vervolgens kijk ik naar modellen vanaf 2003 en dan zelfs alleen naar de Cooper S'jes.

Voor het ronde bedrag van 6000 euro kan ik er op mobile zo 4 uitzoeken bij dealer met allemaal 100 tot 120k km op de klok. Ga ik richting je vraagprijs van 8.5 kijken, dan heb je zelfs de keuze uit een aantal John Cooper Works modellen van 2004/2007 met ruimschoots minder dan een ton.. En nee, dit komt niet van crappy Oost Duitse Turken toko's..

De duurste one in de optielijst was destijds een 25k euro. Een Cooper S John Works deed er 43k. Sorrie, maar jij bied bij wijze van een BMW 325 aan voor M3 geld. Wat streepjes, 18" velgen en nieuwe banden praten dat gat niet goed.
Je weet totaal niet waar je over praat, zogenaamde kenner...

Want ga jij maar naar Duitsland, haal voor 8k maar een JCW of een S... En dan? Dan heb je geen kosten meer?
Wat dacht je van Rest BPM (Vooral leuk bij een JCW want dat wordt berekend over de nieuwwaarde), invoerkosten en keuren...
Dan kom je dik boven de 10K uit... Dus wederom Appels met Peren vergelijken...
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:05:15 #60
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_131962806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:58 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Je weet totaal niet waar je over praat, zogenaamde kenner...

Want ga jij maar naar Duitsland, haal voor 8k maar een JCW of een S... En dan? Dan heb je geen kosten meer?
Wat dacht je van Rest BPM (Vooral leuk bij een JCW want dat wordt berekend over de nieuwwaarde), invoerkosten en keuren...
Dan kom je dik boven de 10K uit... Dus wederom Appels met Peren vergelijken...
Nergens noem ik mij een kenner, zeg alleen dat je veel te hoog inzet. Ga je voor de eerst genoemde van 6K, heb je ze voor minder dan jouw vraagprijs op kenteken staan in NL. Het gaat je met een cooper van bijna 10 jaar echt niet de hoofdprijs kosten in BPM, doe maar eens een BPM check.
Eigen schuld, plat hoofd
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:05:56 #61
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_131962817
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef Dengaman het volgende:

En let met zulke toko's maar op. Bij aankomst wordt er ineens ruimschoots minder geboden.
Eigen schuld, plat hoofd
pi_131963272
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:05 schreef x3ro het volgende:

[..]

En let met zulke toko's maar op. Bij aankomst wordt er ineens ruimschoots minder geboden.
Heb je er belang bij?
pi_131963412
Dan zou ik hem daar verkopen, want niemand gaat meer bieden erop.
Lambo of Rekt
pi_131963470
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef EggsTC het volgende:
Dan zou ik hem daar verkopen, want niemand gaat meer bieden erop.
Heb je er belang bij?
pi_131963484
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:36 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Heb je er belang bij?
Ja, want ik ben geinteresseerd maar niet voor die prijs, omdat het een belachelijke prijs is.
Lambo of Rekt
pi_131963578
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, want ik ben geinteresseerd maar niet voor die prijs, omdat het een belachelijke prijs is.
Zoals gezegd, er is over de prijs te praten, maar belachelijke biedingen ga ik dus niet op in... Je bod was 5000 euro?
Ik wil best met de originele velgen er een 1000 vanaf halen maar dan houd het wel zo'n beetje op, dan zit ie qua gemiddelde van markplaats gelijk. Tuurlijk zijn ze er goedkoper, en ja ze zijn er ook duurder...
Maar dan nog zit je 2,5K onder mn vraagprijs... Dus wij gaan er dan niet uitkomen...

Dus blijf dan gewoon weg ipv constant maar de lopen zeiken en zogenaamd goed advies uit te geven.
Ik ben me dondersgoed bewust van de prijs, ik weet wat er staat voor auto en alle zogenaamde kenners mogen weg blijven met hun linkjes van MP of Mobile... Zelf nog nooit een auto ingevoerd en dan het toch allemaal zo goed weten... Ik begin er namelijk een beetje zat van te worden...
pi_131963706
Gezien de gemiddelde prijs op marktplaats en Autoscout24 (zonder garantie) een pricedrop...

7950 met 18"
7500 zonder...
pi_131963709
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef Dengaman het volgende:

Direct doen! Zoveel ga je er ergens anders niet krijgen. Of dacht je zelf van wel? Al zijn die auto opkopers niet zo betrouwbaar. Als ze er eenmaal zijn vinden ze wel wat aan je auto en beur je 1000 minder.

Edit na update van TS
pi_131963777
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:41 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Zoals gezegd, er is over de prijs te praten, maar belachelijke biedingen ga ik dus niet op in... Je bod was 5000 euro?
Ik wil best met de originele velgen er een 1000 vanaf halen maar dan houd het wel zo'n beetje op, dan zit ie qua gemiddelde van markplaats gelijk. Tuurlijk zijn ze er goedkoper, en ja ze zijn er ook duurder...
Maar dan nog zit je 2,5K onder mn vraagprijs... Dus wij gaan er dan niet uitkomen...

Dus blijf dan gewoon weg ipv constant maar de lopen zeiken en zogenaamd goed advies uit te geven.
Ik ben me dondersgoed bewust van de prijs, ik weet wat er staat voor auto en alle zogenaamde kenners mogen weg blijven met hun linkjes van MP of Mobile... Zelf nog nooit een auto ingevoerd en dan het toch allemaal zo goed weten... Ik begin er namelijk een beetje zat van te worden...
Sorry, ik wist niet dat je boos werd. En ik loop niet te zeiken + daarbij was m'n bod 4K, zoals de handelsprijs is met deze auto's.
Lambo of Rekt
pi_131963858
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat je boos werd. En ik loop niet te zeiken + daarbij was m'n bod 4K, zoals de handelsprijs is met deze auto's.
Ik ben zo benieuwd waar iedereen toch die handelsprijzen vandaan haalt? Iedere dag tovert een of andere bijgogem een lagere, en voor zichzelf gunstigere, prijs uit de hoge hoed...

Prijs is verlaagd, belang bij? Doe een bod, zo niet of een prijs in je hoofd die bij lange na niet in de buurt komt? Doe mij dan een plezier en blijf alsjeblieft mijlenver bij dit topic uit de buurt en reageer gewoon niet...
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:57:04 #71
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_131963885
Dit is echt een popcorntopic aan het worden. :')
pi_131963999
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef BigSmurf het volgende:
Dit is echt een popcorntopic aan het worden. :')
Klopt, dus misschien handig om ervoor te zorgen dat dat maar niet meer gebeurd.

Dus users die interesse hebben plaats gerust een bod, users die adviezen hebben voor TS zijn blijkbaar niet nodig dus laat ze maar achterwege.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:09:18 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_131965816
Ik trek mijn bod in.
pi_131966097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef leolinedance het volgende:
Ik trek mijn bod in.
No prob...
pi_131969886
Edit: niet nodig, vaak genoeg al benoemd.

[ Bericht 88% gewijzigd door rene90 op 08-10-2013 14:50:09 ]
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_131975591
5950,- met 18"
pi_131988479
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:49 schreef xaban06 het volgende:
5950,- met 18"
PM...
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:36:58 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_131991966
Edit: niet nodig

[ Bericht 95% gewijzigd door rene90 op 08-10-2013 23:58:43 ]
pi_132149547
Kick voor 3800
pi_132151824
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:27 schreef ZetaOS het volgende:
Kick voor 3800
Hoogste bod via Autoscout is al 6500 euro... Daaronder hoeft niet geboden te worden...

En voordat daar weer discussie over is, heb al telefonisch contact gehd met de eventuele koper, alleen zijn we er qua prijs nog niet uit, al komen we al wel in de buurt...
pi_132162312
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:13 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Hoogste bod via Autoscout is al 6500 euro... Daaronder hoeft niet geboden te worden...

En voordat daar weer discussie over is, heb al telefonisch contact gehd met de eventuele koper, alleen zijn we er qua prijs nog niet uit, al komen we al wel in de buurt...
Good for you!
pi_132203928
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee man, dat was een verkapte je-mag-alleen-meer-bieden-dan-6500-kick ;)

Ik zou zeggen, TS, handjes dichtknijpen en 6500 accepteren.
TS, accepteert u ook bitcoins?

[ Bericht 7% gewijzigd door rene90 op 16-10-2013 16:54:18 ]
pi_132230967
Opgeschoond, discussie over de prijs is allemaal niet nodig. Zeta, geen idee of die bitcoins een serieuze vraag was maar daar kan TS vast wel op antwoorden.
Top 5 China producten
pi_132231150
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef rene90 het volgende:
Zeta, geen idee of die bitcoins een serieuze vraag was maar daar kan TS vast wel op antwoorden.
Nee, was maar een grapje.
Zou ik deze auto willen kopen dan zou het een serieuze vraag kunnen zijn :)
pi_132231395
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nee, was maar een grapje.
Zou ik deze auto willen kopen dan zou het een serieuze vraag kunnen zijn :)
Nee bitcoins worden niet geaccepteerd ;) haha
pi_132394918
Wat is je uiterste prijs?
pi_132398034
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:01 schreef jintax het volgende:
Wat is je uiterste prijs?
PM gestuurt...
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:37:06 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_132398422
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:26 schreef Dengaman het volgende:

[..]

PM gestuurt...
Zet het gewoon hier neer. Dat geheimzinnige gedoe...
pi_132398515
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zet het gewoon hier neer. Dat geheimzinnige gedoe...
Ik heb een hele uiteenzetting gedaan met betrekking tot andere potentiële kopers. Dat ga ik niet online plempen omdat niet geïnteresseerden nieuwsgierig zijn...
pi_132398780
Als je wel even kan aangeven als iets gereserveerd is of wat voor prijs er per pm geboden is. Dan kunnen users hier ook nog daarover heen bieden. De laatste tijd komt het weleens voor dat iemand interesse heeft en de verkoper een pm stuurt en opeens is het item weg, terwijl er allemaal users zijn die ook een bod hebben gebracht en van niks weten.

Dat is een beetje de strekking van het verhaal.
Top 5 China producten
pi_132410296
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef rene90 het volgende:
Als je wel even kan aangeven als iets gereserveerd is of wat voor prijs er per pm geboden is. Dan kunnen users hier ook nog daarover heen bieden. De laatste tijd komt het weleens voor dat iemand interesse heeft en de verkoper een pm stuurt en opeens is het item weg, terwijl er allemaal users zijn die ook een bod hebben gebracht en van niks weten.

Verkoper wil gewoon een in irreële hoge prijs voor zijn autootje, dat is de strekking van het verhaal.
Hij zou al een goed bod van 6500 hebben gehad, iets wat ons al te hoog gegrepen leek, schijnbaar was dat het ook.
De verkoper moet zich realiseren dan rond de 4000 echt een hele mooie prijs zou zijn.
Geheimzinnig doen is echt niet nodig.
pi_132429872
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef rene90 het volgende:

Oh absoluut hoor ! Als ik PM´s krijg of biedingen via de mail post ik dat hier ook...

Tot nu toe is het hoogste bod 6500,- via Autoscout24...
pi_132429915
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:23 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Oh absoluut hoor ! Als ik PM´s krijg of biedingen via de mail post ik dat hier ook...

Tot nu toe is het hoogste bod 6500,- via Autoscout24...
Pak die dan!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:26:27 #94
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_132429967
Laat die prijs discussie nou verdomme eens achterwege.
Het is nu al meermaals aangegeven dat als je het niet eens bent met de prijs dat je weg moet blijven.
TS kan voor zichzelf beslissen of zijn prijs reëel is, en waar mee hij akkoord gaat.
Nu is het genoeg.
pi_132884951
Na het maken van allerlei vage afspraken en niet op komen dagen... Nog steeds te koop !
pi_132885320
4500 geboden.
pi_132889634
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:32 schreef Robuustheid het volgende:
4500 geboden.
genoteerd maar simpelweg te laag... Onder de 6500 a 7000 gaat ie niet weg...
pi_132919708
Ik bied 3750. Of anders mijn Stilo Abarth + 250,-
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:07:04 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_132925912
Mijn god wat een snuggere kneuzen hier. Steeds lager bieden :')
pi_132926481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:07 schreef leolinedance het volgende:
Mijn god wat een snuggere kneuzen hier. Steeds lager bieden :')
Dat dus... Het is enkel en alleen om te trollen...
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:33:18 #101
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_132929119
Mooi autootje, maar heb net mijn eigen auto weggedaan omdat ik hem bijna niet gebruik. Wel hele kinderachtige reacties op dit topic, het lijkt het Viva forum wel.

Ik hoop dat je hem snel verkoopt voor de prijs die je in gedachten hebt!
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_132929231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef thats_meh het volgende:
Mooi autootje, maar heb net mijn eigen auto weggedaan omdat ik hem bijna niet gebruik. Wel hele kinderachtige reacties op dit topic, het lijkt het Viva forum wel.

Ik hoop dat je hem snel verkoopt voor de prijs die je in gedachten hebt!
Thanks !

Het is eigenlijk simpel, er komt vanzelf iemand die de waarde wel ziet... Heb genoeg reacties en eigenlijk was ie al verkocht maar de verkoper is nooit op komen dagen en op mails reageert ie niet meer....
Dus dat komt vanzelf goed ;)
pi_133607682
Opgeschoond, alleen reageren bij serieuze interesse. Danku.
Top 5 China producten
pi_133629116
Ding staat 2 maanden te koop en ik mag niet vragen naar kmstand? Juist ja.. |:(
pi_133632218
Bod 3650 omdat hij er alweer twee mnd op staat.

[ Bericht 46% gewijzigd door rene90 op 26-11-2013 09:51:17 ]
pi_133635020
Het één en ander weg gehaald, het is toch niet zo moeilijk mensen. Plaats een bod of je vraag zonder extra gejank over een hoge vraagprijs. Bedankt :)
Top 5 China producten
pi_133636444
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 23:27 schreef the85mc het volgende:
Ding staat 2 maanden te koop en ik mag niet vragen naar kmstand? Juist ja.. |:(
KM stand is 99.250 maar doet mijns inziens niet ter zake... Het is niet zo dat bij 250 km meer de prijs ineens halveert...

[ Bericht 12% gewijzigd door rene90 op 27-11-2013 10:34:52 ]
pi_135761171
Kick !

Kilometerstand is 105.000 (Afgerond, momenteel 103.000)

5 januari voor de APK geweest en is daar glansrijk doorheen gekomen ! Enig aandachtspunt waren de remmen voor en die zijn dus compleet vervangen om eventuele kopers tegemoet te komen...

Remschijven en blokken zijn compleet vervangen voor, achter had nog ruim voldoende.

Vraagprijs is gezak

7250 mét sportvelgen en banden
6750 zonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dengaman op 22-01-2014 09:39:12 ]
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:47:45 #109
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_135767084
Glasrijk? Extra opendakje in laten zagen? ;)

Welke auto komt er niet glansrijk door de APK dan? Allemaal toch? Anders krijgen ze geen goedkeuring.
pi_135791221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Sunri5e het volgende:
Glasrijk? Extra opendakje in laten zagen? ;)

Welke auto komt er niet glansrijk door de APK dan? Allemaal toch? Anders krijgen ze geen goedkeuring.
Da's niet helemaal waar ;)

Je kan best je auto door de APK heen krijgen met allemaal aandachtspunten. Deze had enkel de Remmen en die zijn vervangen.
Verder helemaal geen aandachtspunten !
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:04:29 #111
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_135808375
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:38 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Da's niet helemaal waar ;)

Je kan best je auto door de APK heen krijgen met allemaal aandachtspunten. Deze had enkel de Remmen en die zijn vervangen.
Verder helemaal geen aandachtspunten !
Een auto van 500 die het volgend jaar het misschien wel eens begeven zou kunnen hebben laat je met aandachtspunten door de keuring gaan. Niet een auto die rond 5000 euro waard is.
pi_135825181
Pm gestuurr
pi_135840474
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:04 schreef cyberterrorist het volgende:
Pm gestuurr
PM terug...
pi_136885225
Vraagprijs is gezakt

6750 mét sportvelgen en banden
6250 zonder.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:36:39 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_136902178
Had je dat Autoscout bod nou maar gepakt... (kan misschien nog?)
pi_136921109
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef leolinedance het volgende:
Had je dat Autoscout bod nou maar gepakt... (kan misschien nog?)
Nagevraagd, is maar 48 uur geldig... En ik laat me niet onder druk zetten door een Autosite...
pi_136969035
Discussie maar weer weg gehaald, kap er gewoon mee mensen.
Top 5 China producten
pi_138195333
Vraagprijs is gezakt

6750 mét sportvelgen en banden
6250 zonder.
pi_138205182
Is dat kreng nou nog niet weg?
pi_138205838
Als je koppig blijft is dit het gene wat er gebeurt.......
pi_138220017
Opgeschoond, een aantal mensen staan op scherp nu omdat ze telkens weer doorgaan nadat er al meerdere keren is gewaarschuwd te kappen met de vraagprijs - discussie.

En als je aankomt met het verhaal dat het een schade auto is moet je ook met bewijzen / whatever komen, of stuur een pm naar vacrew.
Top 5 China producten
pi_138222168
Auto is GEEN schadeauto... Alle documentatie, onderhoudsgeschiedenis etc in bezit... Ik ben (aantoonbaar) de 2e eigenaar en in Duitsland worden aantekeningen gemaakt op de papieren als er schade is geweest. Deze papieren zijn (wederom aantoonbaar) leeg dus 0,0 schade gehad.

Auto heeft ook nu geen deuken of krassen. Enkel een ster in de voorruit gehad die vervangen is door Carglass...
pi_138246374
quote:
in Duitsland worden aantekeningen gemaakt op de papieren als er schade is geweest.
Ik heb toch echt andere ervaringen. Geloof maar niet dat dat altijd gebeurt.

Daarmee zeg ik overigens niet dat het bij jou ook het geval is 8-)
pi_139863254
Kick !

Auto nog steeds te koop na 2 zaterdagen voor niks te hebben zitten wachten op kopers die hun afspraken niet nakwamen...
pi_139863820
Edit: nee dus.

[ Bericht 91% gewijzigd door rene90 op 12-05-2014 15:43:37 ]
Lambo of Rekt
pi_139866888
Edit: nee.

[ Bericht 98% gewijzigd door rene90 op 12-05-2014 15:43:43 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 14:55:19 #127
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_139867143
je plaatjes doen het niet.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_139867457
Edit: doe maar niet.

[ Bericht 96% gewijzigd door rene90 op 12-05-2014 15:43:50 ]
Lambo of Rekt
pi_139867912
Edit: nee

[ Bericht 97% gewijzigd door rene90 op 12-05-2014 15:41:45 ]
pi_139868039
Omdat de plaatjes in de OP het blijkbaar niet meer doen:

pi_139868169
Op je advertentie op Marktplaats staat er een km-stand van 110k aangegeven.

Vooralsnog staat mijn bod nog steeds, zelfs wanneer je km-stand toegenomen is. :)
pi_139868421
Hoogste bod was hier al 5200 op origineel staal of 5950 op 18"... Dat komt al heel erg in de buurt !... Maar 4500 die jij bood is me gewoon te weinig...
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 16:15:17 #133
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_139869739
Ik vind hem mooi O+

Helaas heb ik het geld niet....
pi_139903764
Biedingen zoals hierboven genoemd staan zijn de laatste...

[ Bericht 96% gewijzigd door Dengaman op 13-05-2014 18:36:36 ]
pi_139914034
Kick !
pi_139938007
Kick
pi_139940440
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:36 schreef Dengaman het volgende:
Hoogste bod was hier al 5200 op origineel staal of 5950 op 18"... Dat komt al heel erg in de buurt !... Maar 4500 die jij bood is me gewoon te weinig...
Dat bod van 5950 is van oktober.. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat dat bod nog staat.
Je kon toch 6550 krijgen bij autoveiling/opkoper ofzo? Waarom heb je dat in godsnaam niet gedaan toen?
pi_139940600
Edit: nee.

[ Bericht 99% gewijzigd door rene90 op 14-05-2014 14:07:11 ]
pi_139943427
Heb zelf ook aantal maanden geleden 5500 geboden via PM.
TS heeft het stuk laten lopen op een verschil van 250 euro............
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:21:14 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139943675
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:14 schreef cyberterrorist het volgende:
jij ook
pi_139944380
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:14 schreef cyberterrorist het volgende:
5750 op origineel staal staat nog steeds hoor... Dus als je nog belang erbij hebt...
pi_139944439
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat bod van 5950 is van oktober.. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat dat bod nog staat.
Je kon toch 6550 krijgen bij autoveiling/opkoper ofzo? Waarom heb je dat in godsnaam niet gedaan toen?
Volgens mij heb ik dat meerdere keren al uitgelegd... Maar voor de mensen die niet het hele topic doorakkeren... Ik héb toen gereageerd maar de "opkoper" van Autoscout heeft niet meer gereageerd...
Verder heb ik de auto nu al 3x verkocht, echter zijn kopers nooit op komen dagen waardoor de auto nu idd nog te koop staat...

Plus dat dat bod van 5950 uit oktober stamt idd, echter is de auto nu niet ineens duizenden euros minder waard omdat ie 5000 km meer heeft gelopen, maar wel een nieuwe APK en remmen heeft...
Dus ergo, misschien wel iets meer KM maar daar heeft ie z'n onderhoud ook wel weer voor gehad...
Geloof me 5950 komt heel erg in de buurt en als het afgerond wordt op 6000 wil ik er zelfs nog wel over na denken...
pi_139945181
Edit: er is al genoeg advies gekomen voor TS.

[ Bericht 85% gewijzigd door rene90 op 14-05-2014 14:07:35 ]
pi_139945333
Er is al meerdere keren in dit topic gewaarschuwd en nog blijven mensen door gaan....dat is dus niet nodig en daar riskeer je mee dat je even niet meer welkom bent in V&A.
Ook goed bedoeld advies kan achterwegen blijven want dat is ook al meerdere keren gegeven.

Dus: plaats een bod of blijf weg.
Top 5 China producten
pi_139978008
For sale... Kickerdekick
pi_139990113
Edit: oke.

[ Bericht 82% gewijzigd door rene90 op 15-05-2014 17:55:54 ]
pi_140233658
Afgelopen weekend 2 kijkers gehad maar nog niks weer vernomen dus wederom een kick !
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:35:14 #148
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_140234262
Edit: nee

[ Bericht 100% gewijzigd door rene90 op 22-05-2014 12:11:00 ]
*Hosselcopter*
pi_140420110
Kick
pi_140949438
Kick !

Velgen zijn zoals het nu lijkt verkocht... Dus pricedrop naar 6.250,- op origineel staal met nieuwe banden...
pi_142284628
Kick
pi_142315831
Als TS een kick geeft is deze auto er nog ja, geen nut om dat in meerdere reacties te vragen.
Top 5 China producten
pi_142675643
Nog te koop en bereid te zakken met je prijs? 4500 euro!
pi_142682469
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef cyberterrorist het volgende:
Nog te koop en bereid te zakken met je prijs? 4500 euro!
Ik wil best zakken met de prijs, maar daar gaat ie niet voor weg...

6500 is m'm prijs incl velgen... 6000, op origineel staal, daar wil ik 5500 op origineel staal van maken... Lager gaat ie niet weg en blijf ik er wel in rijden...
pi_153577819
Auto wederom te koop...

137.000 kilometer , afgelopen maandag weer een beurt gehad, glansrijk door de APK gekomen en de prijs momenteel is 5250 incl 18" ASA en 4750 incl origineel staal...
pi_153579591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef Dengaman het volgende:
Auto wederom te koop...

137.000 kilometer , afgelopen maandag weer een beurt gehad, glansrijk door de APK gekomen en de prijs momenteel is 5250 incl 18" ASA en 4750 incl origineel staal...
Zijn er werkende foto's?
pi_153580602
Edit: zie OP

[ Bericht 98% gewijzigd door rene90 op 16-06-2015 13:25:27 ]
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:20:32 #158
416334 Bapple
Alleen echte kwaliteit.
pi_153580689
is deze nou nog niet verkocht?
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:23:36 #159
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_153580782
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:16 schreef Dengaman het volgende:
Maar natuurlijk... Zou een Mod ze even in de OP willen zetten?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
2600 inc velgen.. Wordt dan volgende week opgehaald aangezien ik mn rijbewijs maandaag kan ophalen :D

Waar op te halen?
Ik ben geil
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:26:51 #160
369251 Geralt
of Rivia
pi_153580864
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

2600 inc velgen.. Wordt dan volgende week opgehaald aangezien ik mn rijbewijs maandaag kan ophalen :D

Waar op te halen?
Je denkt dat TS een bod van minder dan de helft van zijn (reeds verlaagde) vraagprijs serieus in overweging neemt? :')

Mafketel :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:45:38 #161
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_153581406
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Je denkt dat TS een bod van minder dan de helft van zijn (reeds verlaagde) vraagprijs serieus in overweging neemt? :')

Mafketel :')
De vraagprijs (-> Een uitnodiging tot het doen van een bod) van Ts vind ik niet reëel. Daarom doe ik een bod van wat ik vindt dat deze auto waard is. Als Ts dat bod te laag vindt dan kan Ts altijd een tegenbod doen.

So; Geralt, stop thinking with your vagina and get a hold of yourself.
Ik ben geil
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:48:08 #162
369251 Geralt
of Rivia
pi_153581477
De allergoedkoopste op gaspedaal.nl heeft minder opties, meer gelopen en ruim 1000 euro duurder dan jouw bod.

Je kan van de vraagprijs vinden wat je wil, maar jou bod is ook totaal niet reëel. Dat weet je zelf ook heus wel neem ik aan. En TS heeft deze auto al heel lang te koop staan dus er is voor jou geen enkele reden om aan te nemen dat TS akkoord zou gaan met zo een laag bod om zo maar snel van zn auto af te zijn.

Maargoed, dat is aan TS verder. Ik zeg je nu alvast dat hij voor jouw bod niet weggaat.

Tevens minder dan de helft bieden is sowieso kansloos. Denk je soms serieus genomen te worden als je op een huis met een vraagprijs van 250.000 er 125.000 biedt? Komop zeg. :')
pi_153581532
Laten we gewoon TS even reageren, een hele discussie is niet echt nodig.
Top 5 China producten
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:51:00 #164
369251 Geralt
of Rivia
pi_153581572
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:49 schreef rene90 het volgende:
Laten we gewoon TS even reageren, een hele discussie is niet echt nodig.
Onzinbiedingen zijn ook niet nodig. Ik irriteer mij daar aan en wijs iemand even terecht. Niks mis mee en ik was ook niet van plan een discussie te gaan voeren verder.

TS succes met de verkoop :)
pi_153582987
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Onzinbiedingen zijn ook niet nodig. Ik irriteer mij daar aan en wijs iemand even terecht. Niks mis mee en ik was ook niet van plan een discussie te gaan voeren verder.

TS succes met de verkoop :)
En terecht hoor, ik reageer er niet op, vandaag nog een bod gekregen van 3750 en dan vanmiddag ophalen... Voor 3750 mag je echt thuis blijven...
En 2600 euro, bij een auto inkoop site krijg ik al meer :')

Had een bod van 5000 incl 18" en daar waren we al totaal over uit maar vanwege financiële tegenslag zag de koper er toch vanaf afgelopen zaterdagochtend... Vandaar dus weer te koop...
pi_153583115
holy shit nog steeds geopend??

ik zou m lekker kapot rijden tot zn einde, je vraagprijs was/is idd nogal hoog voor een auto van nu 12 jaar :P
Zie!
pi_153583136
Misschien is het handiger 'm ff opnieuw te openen. Mensen die alleen de OP lezen gaan zo hard lachen dat ze niet meer kunnen posten :@
pi_153583569
Ik bied 750 + de peugeot 206 uit 2004 (5deurs) welke net de ton aantikt die ik in mn bezit heb.
Lambo of Rekt
pi_153586012
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef Queller het volgende:
Misschien is het handiger 'm ff opnieuw te openen. Mensen die alleen de OP lezen gaan zo hard lachen dat ze niet meer kunnen posten :@
Goed idee:
V&A / [TK] Mini One, 2003, 137500 km
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')