Ik wil best zakken met de prijs, maar daar gaat ie niet voor weg...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef cyberterrorist het volgende:
Nog te koop en bereid te zakken met je prijs? 4500 euro!
Zijn er werkende foto's?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef Dengaman het volgende:
Auto wederom te koop...
137.000 kilometer , afgelopen maandag weer een beurt gehad, glansrijk door de APK gekomen en de prijs momenteel is 5250 incl 18" ASA en 4750 incl origineel staal...
2600 inc velgen.. Wordt dan volgende week opgehaald aangezien ik mn rijbewijs maandaag kan ophalenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:16 schreef Dengaman het volgende:
Maar natuurlijk... Zou een Mod ze even in de OP willen zetten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je denkt dat TS een bod van minder dan de helft van zijn (reeds verlaagde) vraagprijs serieus in overweging neemt?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
2600 inc velgen.. Wordt dan volgende week opgehaald aangezien ik mn rijbewijs maandaag kan ophalen
Waar op te halen?
De vraagprijs (-> Een uitnodiging tot het doen van een bod) van Ts vind ik niet reëel. Daarom doe ik een bod van wat ik vindt dat deze auto waard is. Als Ts dat bod te laag vindt dan kan Ts altijd een tegenbod doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je denkt dat TS een bod van minder dan de helft van zijn (reeds verlaagde) vraagprijs serieus in overweging neemt?
Mafketel
Onzinbiedingen zijn ook niet nodig. Ik irriteer mij daar aan en wijs iemand even terecht. Niks mis mee en ik was ook niet van plan een discussie te gaan voeren verder.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:49 schreef rene90 het volgende:
Laten we gewoon TS even reageren, een hele discussie is niet echt nodig.
En terecht hoor, ik reageer er niet op, vandaag nog een bod gekregen van 3750 en dan vanmiddag ophalen... Voor 3750 mag je echt thuis blijven...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Onzinbiedingen zijn ook niet nodig. Ik irriteer mij daar aan en wijs iemand even terecht. Niks mis mee en ik was ook niet van plan een discussie te gaan voeren verder.
TS succes met de verkoop
Goed idee:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef Queller het volgende:
Misschien is het handiger 'm ff opnieuw te openen. Mensen die alleen de OP lezen gaan zo hard lachen dat ze niet meer kunnen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |