abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153585909
Te Koop Mini One uit 2003 in uitstekende staat

Auto is in januari overgenomen van de 1e eigenaar uit Duitsland met met km stand 137.500 km.
Echter door het feit dat ik verder moet gaan reizen voor m'n werk moet deze prachtige mini (jammer genoeg) weer in de verkoop !

Auto is tot en met 77.000 km BMW dealer onderhouden (aantoonbaar) en daarna zijn alle (deels BMW) bonnen aanwezig.

Zaken die er aan moesten gebeuren waren:

- (2013) APK
- (2013) Sleutel opnieuw inleren (afstandsbediening functioneerde niet)
- (2013) Nieuwe band (schroef)
- (2013) Nieuwe voorruit (sterretje + scheurtje)
- (2014) Nieuwe APK
- (2014) Grote Beurt
- (2014) Nieuwe olie en oliefilter
- (2014) Nieuwe banden voor en achter
- (2014) Nieuwe gasveren achterklep
- (2014) Nieuwe remblokken en schijven voor en achter
- (2015) Nieuwe APK
- (2015) Nieuwe kleine beurt met o.a. nieuwe bougies, luchtfilter, oliefilter en olie

Verder heeft de auto zoals te zien is racestrepen in de kleur van de interieurlijsten en zijn de spiegelkappen ook vervangen om te matchen met de interieurlijsten en strepen (kleur: Pure Silver).
Originele Zwarte kappen worden meegeleverd.

Tevens zijn de Mini driving lights geplaatst welke de Mini een sportief uiterlijk meegeven in combinatie met de racestrepen en lichtmetalen velgen.

Verder heeft de auto een volledig geintergreerde Carkit van Parrot, de MKi9200

Geen enkel kabel is zichtbaar en alles is uiterst vakkundig weggewerkt.

Daarnaast zit van deze carkit in het dasboardkastje de aansluitingen verwerkt voor MP3, Iphone of andere muziekbronnen.

Vraagprijs van 5500 euro is inclusief de ASA AR1 velgen, 18" met Michelin Pilot Sport banden.

Totale prijs van deze velgen plus banden was ruim 1500 euro !
Prijs zonder deze wielen is 5000, en dan op origineel staal, met goede Fulda banden en originele Mini wieldoppen.

Dit is dus een unieke auto met een volledig gedocumenteerde historie !
Iets wat tegenwoordig niet veel meer voor komt !

Deze auto gaat nog veel rijplezier opleveren !

Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_153585966
Grappenmakers mogen wegblijven, in het vorige topic is al meerdere keren gewaarschuwd dus dat gaan we hier niet nog een keer doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153587941
4000,- inclusief de velgen. Onderhandelen heeft geen zin, dit is het maximale budget.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 18:25:28 #4
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_153588382
In januari overgenomen zou ik dan wel even een jaartal bijzetten, want dat is dan 2013. En het lijkt nu ook alsof je hem overgenomen hebt met 137k op de teller, maar dat is volgens mij juist de huidige kilometerstand. :)
pi_153599523
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:25 schreef BigSmurf het volgende:
In januari overgenomen zou ik dan wel even een jaartal bijzetten, want dat is dan 2013. En het lijkt nu ook alsof je hem overgenomen hebt met 137k op de teller, maar dat is volgens mij juist de huidige kilometerstand. :)
Helemaal correct ;) Auto is in 2013 overgenomen met een kilometerstand van rond de 82.000...
pi_153599559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:07 schreef xaban06 het volgende:
4000,- inclusief de velgen. Onderhandelen heeft geen zin, dit is het maximale budget.
Inderdaad onderhandelen heeft geen zin want daar gaan wij niet uitkomen met je lage bod van 4000 euro...

Edit: kleine aanpassing gedaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door rene90 op 17-06-2015 00:01:26 ]
pi_153600735
Heb je ook een foto zonder die lelijke velgen?
En de racestrepen, kunnen die eraf?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 00:58:58 ]
pi_153601339
Heeft de auto schade (gehad)? En inderdaad, heb je ook foto's zonder de velgen?
pi_153602639
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 02:30 schreef xaban06 het volgende:
Even een quote vanuit het vorige topic, daar heeft TS namelijk al op gereageerd :)
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef Dengaman het volgende:
Auto is GEEN schadeauto... Alle documentatie, onderhoudsgeschiedenis etc in bezit... Ik ben (aantoonbaar) de 2e eigenaar en in Duitsland worden aantekeningen gemaakt op de papieren als er schade is geweest. Deze papieren zijn (wederom aantoonbaar) leeg dus 0,0 schade gehad.

Auto heeft ook nu geen deuken of krassen. Enkel een ster in de voorruit gehad die vervangen is door Carglass...
Top 5 China producten
pi_153602739
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 08:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Even een quote vanuit het vorige topic, daar heeft TS namelijk al op gereageerd :)

[..]

Inmiddels zijn we een jaar verder, ik wil graag antwoord van de eigenaar :)
pi_153602983
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb je ook een foto zonder die lelijke velgen?
En de racestrepen, kunnen die eraf?
Tuurlijk kunnen die er af, alles is demontabel en verwijderbaar...
pi_153602995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 02:30 schreef xaban06 het volgende:
Absoluut niet, het is niet zo dat je ieder jaar schade rijdt ofzo ;)
Auto is gewoon in prima staat en nu met de nieuwe beurt weer een tijdje zorgeloos te rijden...
pi_153603242
Foto's van hoe ie uit Duitsland is gekomen...

pi_153604269
Edit : weg

[ Bericht 97% gewijzigd door rene90 op 17-06-2015 12:21:16 ]
pi_153605745
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:02 schreef EggsTC het volgende:
Ik bied 750 + de peugeot 206 uit 2004 (5deurs) welke net de ton aantikt die ik in mn bezit heb.
Lambo of Rekt
pi_153606440
Volgens mij ben ik in het vorige topic toch wel duidelijk geweest zeta en eggs?
Dat gebagger constant...
pi_153606669
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 11:51 schreef Dengaman het volgende:
Volgens mij ben ik in het vorige topic toch wel duidelijk geweest zeta en eggs?
Dat gebagger constant...
Zo raar was dat bod toch niet?
pi_153606736
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 11:58 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Zo raar was dat bod toch niet?
Wel als ik al meerdere keren heb aangegeven dat ik enkel open sta voor verkoop, en ze het vorige topic ook al hebben volbaggeren met non argumenten en rare voorstellen zoals ruilen, bitcoins en dat soort gezeur...

Als ze serieus waren was het inderdaad een ander verhaal maar dit alleen maar zeuren en rekken... En dus, zoals gezegd, ik ben duidelijk geweest want dit topic is er niks voor niks en anders kan die net zo goed dicht...
pi_153607217
Sorry, ik heb dat verhaal over niet ruilen gemist.
Lambo of Rekt
pi_153607364
Dan is dat nu weer duidelijk. ^O^
Top 5 China producten
pi_153607867
Goed verkopertje die Dengaman. Zo vriendelijk ook. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_153608350
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed verkopertje die Dengaman. Zo vriendelijk ook. ^O^
Ik ben heel vriendelijk hoor, en als mensen serieus zijn kan overal over gepraat worden...
Maar de 2 eerder genoemden hebben al zoveel gebaggerd en uiteindelijk ben je er zat van en klaar mee... Dan ga ik niet vriendelijk meer reageren...
Mensen die vragen stellen krijgen netjes antwoord toch?
pi_153608504
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 23:43 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Inderdaad onderhandelen heeft geen zin want daar gaan wij niet uitkomen met je lage bod van 4000 euro...

Edit: kleine aanpassing gedaan.
Heb je al eens iets verkocht privé want het lijkt erop dat je het spelletje niet begrijpt.
Iemand doet een bod, in dit geval 20% onder vraagprijs. Natuurlijk ga je niet akkoord, maar je vraagprijs ga je ook niet krijgen. In plaats van afpoeieren kun je ook reageren met 'bedankt voor je bod, maar het is nog niet wat ik verwacht' en je doet een tegenvoorstel. Je zult dan ergens in het midden uitkomen afhankelijk van je onderhandelskills.

Zoals je nu doet is je vraagprijs een vaste prijs, die misschien aan de hoge kant is. Wat ik zie is dat je een vrij kale mini hebt gekocht en zelf dure opties/accessoires erop hebt gezet. Die opties zijn voor jou meer waard dan voor iemand anders. Opties koop je voor jezelf en meestal ben je dat geld kwijt.
Doe ermee wat je wilt maar met je huidige instelling en reacties ga je hem hier echt niet kwijtraken.
pi_153609106
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:12 schreef the85mc het volgende:

[..]

Heb je al eens iets verkocht privé want het lijkt erop dat je het spelletje niet begrijpt.
Iemand doet een bod, in dit geval 20% onder vraagprijs. Natuurlijk ga je niet akkoord, maar je vraagprijs ga je ook niet krijgen. In plaats van afpoeieren kun je ook reageren met 'bedankt voor je bod, maar het is nog niet wat ik verwacht' en je doet een tegenvoorstel. Je zult dan ergens in het midden uitkomen afhankelijk van je onderhandelskills.

Zoals je nu doet is je vraagprijs een vaste prijs, die misschien aan de hoge kant is. Wat ik zie is dat je een vrij kale mini hebt gekocht en zelf dure opties/accessoires erop hebt gezet. Die opties zijn voor jou meer waard dan voor iemand anders. Opties koop je voor jezelf en meestal ben je dat geld kwijt.
Doe ermee wat je wilt maar met je huidige instelling en reacties ga je hem hier echt niet kwijtraken.
Ik weet hoe het spelletje werkt maar als je pm's stuurt met het bod ligt er en meer is er niet te doen dan gaat dat niet werken toch?

Ik heb onderhand via autoscout en marktplaats al hogere biedingen waar ik ook niet mee akkoord ga, er is zelfs afgelopen week hier op fok 2600 euro geboden, ik denk dat sommige mensen zelf ook eens af moeten vragen of ze niet te belachelijk bieden...

Er is altijd ruimte maar niet veel meer en dat is altijd al duidelijk geweest...
pi_153609306
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:33 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Ik weet hoe het spelletje werkt maar als je pm's stuurt met het bod ligt er en meer is er niet te doen dan gaat dat niet werken toch?

Ik heb onderhand via autoscout en marktplaats al hogere biedingen waar ik ook niet mee akkoord ga, er is zelfs afgelopen week hier op fok 2600 euro geboden, ik denk dat sommige mensen zelf ook eens af moeten vragen of ze niet te belachelijk bieden...

Er is altijd ruimte maar niet veel meer en dat is altijd al duidelijk geweest...
Ik zie hem niet op MP?
Vergeet niet, zelfde bouwjaar/ kmstand maar dan Cooper S staan ook te koop voor rond 5500..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')