Helemaal correctquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:25 schreef BigSmurf het volgende:
In januari overgenomen zou ik dan wel even een jaartal bijzetten, want dat is dan 2013. En het lijkt nu ook alsof je hem overgenomen hebt met 137k op de teller, maar dat is volgens mij juist de huidige kilometerstand.
Inderdaad onderhandelen heeft geen zin want daar gaan wij niet uitkomen met je lage bod van 4000 euro...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:07 schreef xaban06 het volgende:
4000,- inclusief de velgen. Onderhandelen heeft geen zin, dit is het maximale budget.
Even een quote vanuit het vorige topic, daar heeft TS namelijk al op gereageerdquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:30 schreef xaban06 het volgende:
Heeft de auto schade (gehad)? En inderdaad, heb je ook foto's zonder de velgen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef Dengaman het volgende:
Auto is GEEN schadeauto... Alle documentatie, onderhoudsgeschiedenis etc in bezit... Ik ben (aantoonbaar) de 2e eigenaar en in Duitsland worden aantekeningen gemaakt op de papieren als er schade is geweest. Deze papieren zijn (wederom aantoonbaar) leeg dus 0,0 schade gehad.
Auto heeft ook nu geen deuken of krassen. Enkel een ster in de voorruit gehad die vervangen is door Carglass...
Inmiddels zijn we een jaar verder, ik wil graag antwoord van de eigenaarquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Even een quote vanuit het vorige topic, daar heeft TS namelijk al op gereageerd
[..]
Tuurlijk kunnen die er af, alles is demontabel en verwijderbaar...quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb je ook een foto zonder die lelijke velgen?
En de racestrepen, kunnen die eraf?
Absoluut niet, het is niet zo dat je ieder jaar schade rijdt ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:30 schreef xaban06 het volgende:
Heeft de auto schade (gehad)? En inderdaad, heb je ook foto's zonder de velgen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:02 schreef EggsTC het volgende:
Ik bied 750 + de peugeot 206 uit 2004 (5deurs) welke net de ton aantikt die ik in mn bezit heb.
Zo raar was dat bod toch niet?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:51 schreef Dengaman het volgende:
Volgens mij ben ik in het vorige topic toch wel duidelijk geweest zeta en eggs?
Dat gebagger constant...
Wel als ik al meerdere keren heb aangegeven dat ik enkel open sta voor verkoop, en ze het vorige topic ook al hebben volbaggeren met non argumenten en rare voorstellen zoals ruilen, bitcoins en dat soort gezeur...quote:
Ik ben heel vriendelijk hoor, en als mensen serieus zijn kan overal over gepraat worden...quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed verkopertje die Dengaman. Zo vriendelijk ook.
Heb je al eens iets verkocht privé want het lijkt erop dat je het spelletje niet begrijpt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:43 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Inderdaad onderhandelen heeft geen zin want daar gaan wij niet uitkomen met je lage bod van 4000 euro...
Edit: kleine aanpassing gedaan.
Ik weet hoe het spelletje werkt maar als je pm's stuurt met het bod ligt er en meer is er niet te doen dan gaat dat niet werken toch?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb je al eens iets verkocht privé want het lijkt erop dat je het spelletje niet begrijpt.
Iemand doet een bod, in dit geval 20% onder vraagprijs. Natuurlijk ga je niet akkoord, maar je vraagprijs ga je ook niet krijgen. In plaats van afpoeieren kun je ook reageren met 'bedankt voor je bod, maar het is nog niet wat ik verwacht' en je doet een tegenvoorstel. Je zult dan ergens in het midden uitkomen afhankelijk van je onderhandelskills.
Zoals je nu doet is je vraagprijs een vaste prijs, die misschien aan de hoge kant is. Wat ik zie is dat je een vrij kale mini hebt gekocht en zelf dure opties/accessoires erop hebt gezet. Die opties zijn voor jou meer waard dan voor iemand anders. Opties koop je voor jezelf en meestal ben je dat geld kwijt.
Doe ermee wat je wilt maar met je huidige instelling en reacties ga je hem hier echt niet kwijtraken.
Ik zie hem niet op MP?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:33 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Ik weet hoe het spelletje werkt maar als je pm's stuurt met het bod ligt er en meer is er niet te doen dan gaat dat niet werken toch?
Ik heb onderhand via autoscout en marktplaats al hogere biedingen waar ik ook niet mee akkoord ga, er is zelfs afgelopen week hier op fok 2600 euro geboden, ik denk dat sommige mensen zelf ook eens af moeten vragen of ze niet te belachelijk bieden...
Er is altijd ruimte maar niet veel meer en dat is altijd al duidelijk geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |