quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het prijskaartje wat de verkoper eraan heeft gehangen.
Inderdaad, en daar gaat ie dus niet voor weg... Biedingen zijn mooi, maar dat echt nog te laag...quote:
Ook daar gaat ie niet voor weg, pas bij 2k meer wil ik eens er over nadenken en een tegenbod doen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:05 schreef leolinedance het volgende:
Leuke auto voor 't vrouwtje, 5200 geboden
Dat wordt pas betaald in het geval dat je dat doet.quote:
Je weet totaal niet waar je over praat, zogenaamde kenner...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:18 schreef x3ro het volgende:
Om te beginnen is dit puur en alleen als advies bedoeld. Ga voor de gein eens kijken op mobile. Dan zit je in 't zelfde schuitje als dit qua import. Vervolgens kijk ik naar modellen vanaf 2003 en dan zelfs alleen naar de Cooper S'jes.
Voor het ronde bedrag van 6000 euro kan ik er op mobile zo 4 uitzoeken bij dealer met allemaal 100 tot 120k km op de klok. Ga ik richting je vraagprijs van 8.5 kijken, dan heb je zelfs de keuze uit een aantal John Cooper Works modellen van 2004/2007 met ruimschoots minder dan een ton.. En nee, dit komt niet van crappy Oost Duitse Turken toko's..
De duurste one in de optielijst was destijds een 25k euro. Een Cooper S John Works deed er 43k. Sorrie, maar jij bied bij wijze van een BMW 325 aan voor M3 geld. Wat streepjes, 18" velgen en nieuwe banden praten dat gat niet goed.
Nergens noem ik mij een kenner, zeg alleen dat je veel te hoog inzet. Ga je voor de eerst genoemde van 6K, heb je ze voor minder dan jouw vraagprijs op kenteken staan in NL. Het gaat je met een cooper van bijna 10 jaar echt niet de hoofdprijs kosten in BPM, doe maar eens een BPM check.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:58 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Je weet totaal niet waar je over praat, zogenaamde kenner...
Want ga jij maar naar Duitsland, haal voor 8k maar een JCW of een S... En dan? Dan heb je geen kosten meer?
Wat dacht je van Rest BPM (Vooral leuk bij een JCW want dat wordt berekend over de nieuwwaarde), invoerkosten en keuren...
Dan kom je dik boven de 10K uit... Dus wederom Appels met Peren vergelijken...
En let met zulke toko's maar op. Bij aankomst wordt er ineens ruimschoots minder geboden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef Dengaman het volgende:
Vandaag een bod ontvangen via Autoscout 24, van BCA Autoveilingen.
Die betalen al 6550 voor de auto, inkoop....
Dat is tot nu toe dus het hoogste bod.
Heb je er belang bij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
En let met zulke toko's maar op. Bij aankomst wordt er ineens ruimschoots minder geboden.
Heb je er belang bij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef EggsTC het volgende:
Dan zou ik hem daar verkopen, want niemand gaat meer bieden erop.
Ja, want ik ben geinteresseerd maar niet voor die prijs, omdat het een belachelijke prijs is.quote:
Zoals gezegd, er is over de prijs te praten, maar belachelijke biedingen ga ik dus niet op in... Je bod was 5000 euro?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, want ik ben geinteresseerd maar niet voor die prijs, omdat het een belachelijke prijs is.
Direct doen! Zoveel ga je er ergens anders niet krijgen. Of dacht je zelf van wel? Al zijn die auto opkopers niet zo betrouwbaar. Als ze er eenmaal zijn vinden ze wel wat aan je auto en beur je 1000 minder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef Dengaman het volgende:
Vandaag een bod ontvangen via Autoscout 24, van BCA Autoveilingen.
Die betalen al 6550 voor de auto, inkoop....
Dat is tot nu toe dus het hoogste bod.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd. En ik loop niet te zeiken + daarbij was m'n bod 4K, zoals de handelsprijs is met deze auto's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:41 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Zoals gezegd, er is over de prijs te praten, maar belachelijke biedingen ga ik dus niet op in... Je bod was 5000 euro?
Ik wil best met de originele velgen er een 1000 vanaf halen maar dan houd het wel zo'n beetje op, dan zit ie qua gemiddelde van markplaats gelijk. Tuurlijk zijn ze er goedkoper, en ja ze zijn er ook duurder...
Maar dan nog zit je 2,5K onder mn vraagprijs... Dus wij gaan er dan niet uitkomen...
Dus blijf dan gewoon weg ipv constant maar de lopen zeiken en zogenaamd goed advies uit te geven.
Ik ben me dondersgoed bewust van de prijs, ik weet wat er staat voor auto en alle zogenaamde kenners mogen weg blijven met hun linkjes van MP of Mobile... Zelf nog nooit een auto ingevoerd en dan het toch allemaal zo goed weten... Ik begin er namelijk een beetje zat van te worden...
Ik ben zo benieuwd waar iedereen toch die handelsprijzen vandaan haalt? Iedere dag tovert een of andere bijgogem een lagere, en voor zichzelf gunstigere, prijs uit de hoge hoed...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je boos werd. En ik loop niet te zeiken + daarbij was m'n bod 4K, zoals de handelsprijs is met deze auto's.
Klopt, dus misschien handig om ervoor te zorgen dat dat maar niet meer gebeurd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef BigSmurf het volgende:
Dit is echt een popcorntopic aan het worden.
No prob...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |