Thanks !quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef thats_meh het volgende:
Mooi autootje, maar heb net mijn eigen auto weggedaan omdat ik hem bijna niet gebruik. Wel hele kinderachtige reacties op dit topic, het lijkt het Viva forum wel.
Ik hoop dat je hem snel verkoopt voor de prijs die je in gedachten hebt!
KM stand is 99.250 maar doet mijns inziens niet ter zake... Het is niet zo dat bij 250 km meer de prijs ineens halveert...quote:Op maandag 25 november 2013 23:27 schreef the85mc het volgende:
Ding staat 2 maanden te koop en ik mag niet vragen naar kmstand? Juist ja..
Da's niet helemaal waarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Sunri5e het volgende:
Glasrijk? Extra opendakje in laten zagen?![]()
Welke auto komt er niet glansrijk door de APK dan? Allemaal toch? Anders krijgen ze geen goedkeuring.
Een auto van 500 die het volgend jaar het misschien wel eens begeven zou kunnen hebben laat je met aandachtspunten door de keuring gaan. Niet een auto die rond 5000 euro waard is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:38 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar
Je kan best je auto door de APK heen krijgen met allemaal aandachtspunten. Deze had enkel de Remmen en die zijn vervangen.
Verder helemaal geen aandachtspunten !
PM terug...quote:
Nagevraagd, is maar 48 uur geldig... En ik laat me niet onder druk zetten door een Autosite...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef leolinedance het volgende:
Had je dat Autoscout bod nou maar gepakt... (kan misschien nog?)
Ik heb toch echt andere ervaringen. Geloof maar niet dat dat altijd gebeurt.quote:in Duitsland worden aantekeningen gemaakt op de papieren als er schade is geweest.
Dat bod van 5950 is van oktober.. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat dat bod nog staat.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:36 schreef Dengaman het volgende:
Hoogste bod was hier al 5200 op origineel staal of 5950 op 18"... Dat komt al heel erg in de buurt !... Maar 4500 die jij bood is me gewoon te weinig...
jij ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:14 schreef cyberterrorist het volgende:
Heb zelf ook aantal maanden geleden 5500 geboden via PM.
TS heeft het stuk laten lopen op een verschil van 250 euro............
5750 op origineel staal staat nog steeds hoor... Dus als je nog belang erbij hebt...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:14 schreef cyberterrorist het volgende:
Heb zelf ook aantal maanden geleden 5500 geboden via PM.
TS heeft het stuk laten lopen op een verschil van 250 euro............
Volgens mij heb ik dat meerdere keren al uitgelegd... Maar voor de mensen die niet het hele topic doorakkeren... Ik héb toen gereageerd maar de "opkoper" van Autoscout heeft niet meer gereageerd...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat bod van 5950 is van oktober.. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat dat bod nog staat.
Je kon toch 6550 krijgen bij autoveiling/opkoper ofzo? Waarom heb je dat in godsnaam niet gedaan toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |