PM...quote:
Hoogste bod via Autoscout is al 6500 euro... Daaronder hoeft niet geboden te worden...quote:
Good for you!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:13 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Hoogste bod via Autoscout is al 6500 euro... Daaronder hoeft niet geboden te worden...
En voordat daar weer discussie over is, heb al telefonisch contact gehd met de eventuele koper, alleen zijn we er qua prijs nog niet uit, al komen we al wel in de buurt...
TS, accepteert u ook bitcoins?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee man, dat was een verkapte je-mag-alleen-meer-bieden-dan-6500-kick![]()
Ik zou zeggen, TS, handjes dichtknijpen en 6500 accepteren.
Nee, was maar een grapje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef rene90 het volgende:
Zeta, geen idee of die bitcoins een serieuze vraag was maar daar kan TS vast wel op antwoorden.
Nee bitcoins worden niet geaccepteerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, was maar een grapje.
Zou ik deze auto willen kopen dan zou het een serieuze vraag kunnen zijn
PM gestuurt...quote:
Ik heb een hele uiteenzetting gedaan met betrekking tot andere potentiële kopers. Dat ga ik niet online plempen omdat niet geïnteresseerden nieuwsgierig zijn...quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zet het gewoon hier neer. Dat geheimzinnige gedoe...
Verkoper wil gewoon een in irreële hoge prijs voor zijn autootje, dat is de strekking van het verhaal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef rene90 het volgende:
Als je wel even kan aangeven als iets gereserveerd is of wat voor prijs er per pm geboden is. Dan kunnen users hier ook nog daarover heen bieden. De laatste tijd komt het weleens voor dat iemand interesse heeft en de verkoper een pm stuurt en opeens is het item weg, terwijl er allemaal users zijn die ook een bod hebben gebracht en van niks weten.
Dat is een beetje de strekking van het verhaal.
Oh absoluut hoor ! Als ik PM´s krijg of biedingen via de mail post ik dat hier ook...quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef rene90 het volgende:
Als je wel even kan aangeven als iets gereserveerd is of wat voor prijs er per pm geboden is. Dan kunnen users hier ook nog daarover heen bieden. De laatste tijd komt het weleens voor dat iemand interesse heeft en de verkoper een pm stuurt en opeens is het item weg, terwijl er allemaal users zijn die ook een bod hebben gebracht en van niks weten.
Dat is een beetje de strekking van het verhaal.
Pak die dan!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:23 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Oh absoluut hoor ! Als ik PM´s krijg of biedingen via de mail post ik dat hier ook...
Tot nu toe is het hoogste bod 6500,- via Autoscout24...
genoteerd maar simpelweg te laag... Onder de 6500 a 7000 gaat ie niet weg...quote:
Dat dus... Het is enkel en alleen om te trollen...quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:07 schreef leolinedance het volgende:
Mijn god wat een snuggere kneuzen hier. Steeds lager bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |