abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 oktober 2013 @ 00:06:11 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_131765852
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef Rossdale het volgende:
Bedankt iedereen en gefeliciteerd Bubs!

Indien het met mijn vriendin en de kleine goed blijft gaan is er een kans dat ze over een dag of 2 al naar huis mogen. Dan zou alles mee moeten zitten, maar wie weet O+ Ik kan het me niet voorstellen dat iemand zo snel na een keizersnee al naar huis kan. Is een dag of 5 niet minimaal? :o
Ik was na 3 dagen thuis. Woensdag bevallen en zaterdag thuis.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 00:09:22 #202
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_131765971
quote:

Indien het met mijn vriendin en de kleine goed blijft gaan is er een kans dat ze over een dag of 2 al naar huis mogen. Dan zou alles mee moeten zitten, maar wie weet O+ Ik kan het me niet voorstellen dat iemand zo snel na een keizersnee al naar huis kan. Is een dag of 5 niet minimaal? :o
Van harte met jullie zoon en onze jongste (donderdag rond 1 uur de ks en zondagmorgen 9.30 naar huis).

Bubseltje jij ook van harte met jullie dochter.
If you can dream it, you can do it...
pi_131768603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef Linda2205 het volgende:
Rossdale van harte met jullie zoon! Gaat het weer een beetje met je vrouw?

Bubs, daar is je meisje eindelijk! Gefeliciteerd!

Nikki, weet jij niet hoe de babies liggen? Ze hebben allebei een eigen placenta toch? Dan kunnen ze niet van plek wisselen, dus dan kan je er bij een echo makkelijk achterkomen wie je voelt...
Ze liggen een soort van achter elkaar, dus ik heb echt geen idee wie ik voel. Ik zal vijdag eens aan de echoscopiste vragen of ze ze kan aanwijzen op mijn buik. :)

Oh en voor de verandering geen seks afgelopen nacht, maar een wilde rit in een op hol geslagen trein met allemaal bijna botsingen enzo. Kortom, ik heb een sekstekort én een thrill tekort. Ik mocht afgelopen zomer niet in achtbanen in alke pretparken waar we geweest zijn, dus nu doe ik in mijn dromen gewoon alsof. O+
pi_131768635
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef RunForrestRun het volgende:
En nog even spam voordat ik echt ga slapen: het begin van het mutsje is er *O* na nog vier keer opzetten en twee keer de draad breken. Ik hoop dat het er nog een beetje fatsoenlijk uit gaat zien uiteindelijk..

[ afbeelding ]
O+

Mooie kleur! En er zit ook iets van een motiefje in, toch?
pi_131768653
quote:

Nog van harte!! O+

Ik heb zelf ks gehad op dinsdagavond laat 23.30u was Saar geboren), was uiteindelijk pas rond een uur of twee op mijn kamer. Maar mocht vrijdag ook al naar huis :Y Kan prima dus :)
pi_131768668
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Burdie het volgende:
Coco had jij al een echo gehad eigenlijk? [/zeef]
Twee stuks al. Drie weken geleden de eerste; toen was er alleen een vruchtzakje te zien. En een week geleden zagen we het hartje kloppen, dus de eerste hobbel is genomen, zeg maar :)

Over vier weken heb ik de termijnecho.
pi_131768679
RFR, mooie kleur!

Ik ben in mijn vorige zwangerschap een dekentje gaan breien. Dat wilde ik per se. Ben uiteindelijk niet verder gekomen dan wat jij nu ongeveer voor het mutsje hebt gemaakt :+
pi_131768732
Ik voel af en toe een soort duwtje van binnen. Dat is de baby toch? Ik heb het idee dat m'n darmen meer een borreltje produceren...

Ik ga een dekentje haken, maar dat heb ik al vaker gedaan en dan ook nog een slaapzak breien, wat ik nog niet zo vaak heb gedaan. Maar als het me niet lukt wil een van de oma's het graag overnemen :)
pi_131768857
Jaaa darmplopjes! Maar dan op een plek waarvan je denk "Huh? Daar darmplopjes?" had ik tenminste

Ik ben ook bezig met een dekentje. Ik heb vierkantjes gebreid en die heb ik nu af. Nu ze nog aan elkaar haken. Ik heb in mijn vakantie aan het zwembad mijzelf leren haken (heel basic). Ik begeef me nu weer op een dood punt (heb ik altijd met breien), maar als ik dit af maak is dit het eerste brei-project evah dat ik afrond O+ Alles voor Nellie!
pi_131769034
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef DJMomo het volgende:
ik wil ook een naam -O- Vent is compleet inspiratieloos, als ie een namenlijstje ziet, noemt ie alleen de meest absurde dingen op. En daardoor "durf" ik mijn voorkeurslijstje niet aan hem te geven. Omdat ie toch niet serieus mee om lijkt te gaan..

o|O
Momo, ik heb ook zo'n man. Steeds met idiote namen gekomen en mijne niks vinden. Uiteindelijk heb ik 3 soortgelijke namen genoemd en hem gevraagd wat hij de beste vond. Eentje konden we heel leuk afkorten en die is het geworden. Nu hou ik daar stug aan vast. Heb in ieder geval rust, want er is een naam. Stuur hem berichtjes als de baby bijvoorbeeld wakker wordt, met ... Zegt goedemorgen papa. Dat vind hij heel leuk!
pi_131769187
Ik wil ook kunnen breien! Mooi kleurtje RFR.

Hier vannacht een trio met een zeemeermin en zeemeerman, heeel apart 8)7
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:34:35 #212
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131769241
Goed bezig, breiende dames! Lief kleurtje RFR! Hier word er al enorm veel voor ons gebreid. Moeder+tante hebben vestjes gemaakt, nichtje+lief vriendinnetje van Fok hebben dekentjes gebreid en m'n moeder is óók bezig met een deken :D

Enne, meld. Zitten al in de wachtkamer vd vk :Y)
pi_131769299
Goedemorgen creatievelingen met jullie breien en haken :)
Ik ben daar niet handig in en heb het uitbesteed aan mijn moeder :D

Rossdale ik had dinsdagmorgen een keizersnee en mocht vrijdagmorgen naar huis. Geen idee of er een minimum voor staat..maar zeker geen 5 dgn dus.

nu maar eens gaan zitten voor een dagje thuiswerken...hierna nog 1 week en 1 dag tot mijn verlof *O*
pi_131769328
Jaaa Bla dat schiet op zeg!

GotC succes bij de vk zometeen :)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:18:09 #215
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131769860
Bla bijna verlof! Wat een heerlijk vooruitzicht O+

Alles was goed, mag vrijdag weer terug voor inwendig onderzoek en evt strippen :s)
pi_131769939
Wat is iedereen creatief! Of komt dat van de hormonen :)
Ik ben helemaal niet handig maar wilde zo graag iets voor de baby maken dat ik mijn moeder heb gevraagd met te leren breien.
Zij is inmiddels aan een dekentje bezig, zoiets:

Maar da's voor gevorderden :P .

quote:
17s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 07:08 schreef Limone het volgende:

[..]

O+

Mooie kleur! En er zit ook iets van een motiefje in, toch?
Ik brei in tricotsteek. Tot gisteren wist ik niet wat dat was :') . Je breit heen recht en terug averecht, dus of er echt een patroontje in zit weet ik niet. Als ik de plaatjes op google zie niet :D .
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 07:27 schreef Dot. het volgende:
Ik voel af en toe een soort duwtje van binnen. Dat is de baby toch? Ik heb het idee dat m'n darmen meer een borreltje produceren...
Volgens mij wel!

Bla nog maar een week! Net als aftellen voor de vakantie, de laatste week is altijd de lastigste.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_131770396
Ik ben deze aan het maken, daarvoor pak ik graag de naalden nog eens op terwijl ik normaal gesproken echt van het haken ben O+

En dan ga ik nog een dekentje met dit patroon haken in het groen, grijs en wit:

woensdag 2 oktober 2013 @ 09:55:38 #218
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131770566
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef Dot. het volgende:
Ik ben deze aan het maken, daarvoor pak ik graag de naalden nog eens op terwijl ik normaal gesproken echt van het haken ben O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dot :o , ik zit mobiel dus misschien zie ik wat over het hoofd maar is het patroon van die bunting bag ergens te vinden of heb je die gekocht (en zo ja, waaaar?) die moet ik ook voor een eventuele tweede!
pi_131770567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:22 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat is iedereen creatief! Of komt dat van de hormonen :)
Ik ben helemaal niet handig maar wilde zo graag iets voor de baby maken dat ik mijn moeder heb gevraagd met te leren breien.
Zij is inmiddels aan een dekentje bezig, zoiets:

[ afbeelding ]

Maar da's voor gevorderden :P .

[..]

Ik brei in tricotsteek. Tot gisteren wist ik niet wat dat was :') . Je breit heen recht en terug averecht, dus of er echt een patroontje in zit weet ik niet. Als ik de plaatjes op google zie niet :D .

[..]

Volgens mij wel!

Bla nog maar een week! Net als aftellen voor de vakantie, de laatste week is altijd de lastigste.
Oh ik dacht dat er een soort van golfje inzit, maar dat kan ook de foto zijn geweest ;)

Oooh Dot! Die baby-hoes! Wat lijkt mij dat heerlijk voor baby én moeder!

Maar. Ik. Mag. Geen. Dekentje. Meer. Maken. Ik heb nog zoveel projecten staan (veel voor baby, hoor) dat ik geen nieuwe projectjes meer op de longlist mag zetten..
pi_131770580
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:18 schreef GotC het volgende:
Bla bijna verlof! Wat een heerlijk vooruitzicht O+

Alles was goed, mag vrijdag weer terug voor inwendig onderzoek en evt strippen :s)
Woei! Lees ik hier bijna overheen..! Vrijdag! Dat is over twee dagen! :o
pi_131770615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:55 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat er een soort van golfje inzit, maar dat kan ook de foto zijn geweest ;)
Het was inderdaad een beetje opgerold en in elkaar gedrukt, ben wel benieuwd hoe het eruit komt te zien als het klaar is.

Dot :o wat is die moooi! Is dat moeilijk?
It will set you free
pi_131770842
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dot :o , ik zit mobiel dus misschien zie ik wat over het hoofd maar is het patroon van die bunting bag ergens te vinden of heb je die gekocht (en zo ja, waaaar?) die moet ik ook voor een eventuele tweede!
Nja, het is dus niet echt een patroon :D Het is gewoon een rechthoek met een stukje erop:

En hij staat in het tijdschrift 029 Breien voor baby van Phildar. Ik zie niet echt ergens online dat je het boek nog kunt bestellen, maar wel hele pakketten met de wol erbij: http://www.wolenbreiboeti(...)504&aid=4328&lang=NL.

Maar in principe is het dus gewoon een rechthoek van 82 cm breed en 55 cm lang en dan voor het laatste stuk kant je de helft van de rechthoek af en dan brei je nog 20 cm voor het mutsje. En dan knopen aanzetten om hem te sluiten :)

En nee, het is niet moeilijk RFR, je hoeft alleen de tricotsteek te kennen en opzetten en afkanten, maar dat kun je ook tzt aan iemand vragen als dat niet lukt :)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:14:10 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131770977
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:56 schreef Limone het volgende:

[..]

Woei! Lees ik hier bijna overheen..! Vrijdag! Dat is over twee dagen! :o
Ja :o Al hoop ik stiekem dat er nog niks kan worden gedaan (ga ook wel aangeven dat ik het strippen volgende week pas echt wil).

Dot, :o O+! Ik ben verliefd!
pi_131771165
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja :o Al hoop ik stiekem dat er nog niks kan worden gedaan (ga ook wel aangeven dat ik het strippen volgende week pas echt wil).

Dot, :o O+! Ik ben verliefd!
Snel gaan breien dan :Y Haal je makkelijk, vooral als ze niet strippen ;)
pi_131771516
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef RunForrestRun het volgende:
Momo, dat lijkt me ook wel frustrerend. Leuk als je grapjes kan maken over de naam, maar er moet uiteindelijk ook een echte naam gekozen worden. Of je zegt hem dat als hij niet met goede namen komt, jij zelf wel kiest :D .
Ik weet dan al precies hoe het gaat... Dan heet het kind zo, conform mijn suggestie, en dan krijg ik nadat het dus al geboren is allemaal commentaar van vent hoe stom die naam wel niet is..

Ik ga hem maar eens een lijstje geven ofzo. Ik wil wel graag zijn inbreng, vooral omdat ik het zelf zo moeilijk vind, en nog niet tegen dé naam ben aan gelopen. Vind er wel een stuk of tien leuk, maar is leuk goed genoeg? /twijfel /hormonen
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:43:59 #226
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131771616
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ik weet dan al precies hoe het gaat... Dan heet het kind zo, conform mijn suggestie, en dan krijg ik nadat het dus al geboren is allemaal commentaar van vent hoe stom die naam wel niet is..

Ik ga hem maar eens een lijstje geven ofzo. Ik wil wel graag zijn inbreng, vooral omdat ik het zelf zo moeilijk vind, en nog niet tegen dé naam ben aan gelopen. Vind er wel een stuk of tien leuk, maar is leuk goed genoeg? /twijfel /hormonen
ieder apart lijstje maken met de namen, en dan samen kijken ofdat jullie dezelfde hebben opgeschreven, of wat jij of hij afkeurt op je eigen lijstje :) Zo hebben wij het gedaan iig. (al stond de naam al min of meer vast :P)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:44:16 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131771622
Japie is anders best een leuke naam hoor, Momo 8-).
KuikenGuppy
pi_131771676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Of hij is het er niet mee eens een geeft een andere naam op bij de aangifte? :P
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:50:01 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131771754
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:46 schreef Dot. het volgende:

[..]

Inderdaad... ik vind dat net als bij politiek, als je het niet nodig vindt om inspraak te hebben, ga dan achteraf ook niet lopen miepen :+.
KuikenGuppy
pi_131771996
Dot O+ Wat een dotje die zak!!
pi_131772157
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:46 schreef Dot. het volgende:

[..]

nee, dat zou die nooit doen.

Maar ehm, hij komt dus niet met een lijsjte. dus dan is het een leuk idee, maar schiet niet op.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:10:09 #232
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131772260
Wat vreselijk irritant Mo! Geeft hij gewoon niet zo veel om de naam?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:15:16 #233
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131772378
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:59 schreef Mabawa. het volgende:
Dot O+ Wat een dotje die zak!!
+ 1!

--

Ik weet niet zo goed wat je moet doen Momo. Hier was vriend er wel mee bezig en tijdens een bankavondje torpedeerde ik hem met een aantal namen waarvan 'ie bij één ineens zei: Ja, ******, dat is leuk!

Het kwam helemaal niet slecht uit dat die naam inmiddels bij mij eigenlijk al op 1 stond.

Mja, als je demonstratief met een namenboekje gaat zitten en hem blijft bombarderen?
pi_131772972
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef GotC het volgende:
Wat vreselijk irritant Mo! Geeft hij gewoon niet zo veel om de naam?
Hij vindt het ook moeilijk.
Mss moet ik eens een analoog boekje gaan halen ergens ja, en die aan hem geven.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:41:45 #235
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131773034
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Dat is sowieso handig en leuk :Y Wij hebben dat ook nog doorgespit, gewoon bij de bieb geleend.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:09:15 #236
30252 Soempie
Procreating
pi_131773709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef Dot. het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat tof. O+

Dat blad van Phildar heb ik ook nog liggen.

Ik ben nu bezig met een hartjesdeken:

Alleen dan enkel paarse hartjes, omdat ik een hekel heb aan afkanten. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:21:30 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131773980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

For real? Ik heb die dingen niet gehad na de ks. Wel de eerste dagen erna moeten prikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hungerer ftw :D Ik ken het wel. Laatst moest ik erwtensoep hebben. MOEST.

[..]

Haha :D Of bokser :+
Dat is wat ik leerde bij mn stageplaats.. we maten altijd eerst de onderbenen van de dames, zodat je wist welke maat steunkousen ze hadden mochten ze voor een spoedsectio gaan :+ en dan 6 weken lang dragen, van die mooie witte :7
vaag? :?
Fijn... Ja precies.

Nikki whaha ja :D dan maar dromen over achtbanen toch! *O*

GotC fijn dat alles goed was! Spannend hoor, vrijdag :D
Heb je zelf een idee wanneer ie komt?

Dat haken, wat leuk!! Ik ben echt niet zo creatief ;(

Maar wat ik niet kan doet mn nichtje wel, ze heeft voor M. een beer gebreid (t? d? :@) van hele leuke 'wol' :')

Pff en ik dacht gezond te doen. Paar mandarijntjes ipv een speculaasje. Gelijk misselijk. :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131774014
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:09 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat tof. O+

Dat blad van Phildar heb ik ook nog liggen.

[ afbeelding ]

Daar ben ik ook ooit aan begonnen, maar ik vond het niet zo erg op hartjes lijken eigenlijk :@ Haakt wel lekker door toch?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:44:48 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131774562
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ik kreeg een namenboekje van onze verzekeraar.
Zal ik 'm aan je opsturen?
KuikenGuppy
pi_131774593
Oh wat lief O+
Stonden er een beetje fatsoenlijke namen in? Wij zijn van het tegen hockeynaam aan schurkend zeg maar. ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:48:02 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131774654
Ik heb geen idee, wij hadden de namen al bedacht dus hebben het boekje nauwelijks ingekeken ;).
KuikenGuppy
pi_131776694
Bubs! Gefeliciteerd... !
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:33:57 #243
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_131777171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:08 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nja, het is dus niet echt een patroon :D Het is gewoon een rechthoek met een stukje erop:

[ afbeelding ]

En hij staat in het tijdschrift 029 Breien voor baby van Phildar. Ik zie niet echt ergens online dat je het boek nog kunt bestellen, maar wel hele pakketten met de wol erbij: http://www.wolenbreiboeti(...)504&aid=4328&lang=NL.

Maar in principe is het dus gewoon een rechthoek van 82 cm breed en 55 cm lang en dan voor het laatste stuk kant je de helft van de rechthoek af en dan brei je nog 20 cm voor het mutsje. En dan knopen aanzetten om hem te sluiten :)

En nee, het is niet moeilijk RFR, je hoeft alleen de tricotsteek te kennen en opzetten en afkanten, maar dat kun je ook tzt aan iemand vragen als dat niet lukt :)
Hoeveel bollen van die Rapido wol heb je ongeveer nodig voor een zo'n slaapzak?
pi_131777529
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Hoeveel bollen van die Rapido wol heb je ongeveer nodig voor een zo'n slaapzak?
In het tijdschrift staat 9, 4 van de ene kleur en 5 van de andere. Ik ben nu bezig met Pengouin Arctique van de Euroland, die is naald 8, maar er zit minder van op een bol, dus ik denk dat ik extra moet hebben straks.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:17:13 #245
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131778442
Nu voel ik me dus echt een faal omdat ik mijn oma ingeschakeld heb om te breien. En m'n moeder. En mijn vriend gaat (als het goed is) nog een kussentje maken van dezelfde stof als waar de gordijnen van zijn.

Ontaarde moeder. Nu al. :P
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:18:42 #246
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131778495
Net controle bij de vk gehad trouwens. Weer helemaal goed gekeurd en het bevalplan alvast doorgesproken. Voelt toch ook wel prettig.

Oh en: 30 weken vandaag! *O* :X
pi_131778506
Voor ons wordt er door schoonmama een knuffel gehaakt voor de kleine, uit een comic van mijn man. Als dat niet origineel is !

Wat ik me afvroeg hebben jullie ook last van een slapende arm of been als je hebt liggen slapen? Hier is het steeds vaker het geval...beetje eng wel.
pi_131778534
Skip mooi 30 weken hier vandaag 32 weken....woensdag kwispeldag
pi_131779220
kwispelen! en stickers! *O*

ik heb altijd al slapende armen en benen, maar lig dan ook heel beroerd qua houding in bed, vaak een ledemaat onder mijn bovenlichaam gevouwen (meestal een arm ;) ). maar potverdrie, had vanmorgen toch pijn in mijn rug, straalde helemaal door naar been. echt arelaxed. En voor het eerst buikpijn toen ik bukte, echt zo'n, heeey er zit nog iets in de weg buikpijn.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131779957
Dames....ik kan het allemaal niet meer bijhouden..Snap niet dat jullie geblokt worden op werk }:|

Gefeliciteerd Rossdale en Bubs! *O* *O*

Ik zag meer dames die goedgekeurd zijn bij VK, ik ook vanochtend. Hartje gehoord en dan een maandje wachten op SEO, gaat snel :o
Volgende week ben ik volledig m.i.a. gaan we lekker met z'n allen weekje weg.

En meer creatieve dames hier zie ik. Ik ben meer van het naaien en ben van plan voor mezelf nog een keer een maxi-cosi deken te maken, deze is naar schoonzus gegaan:
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:12:14 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131780462
30 weken voor skips *O*
32 weken voor purple *O*
KuikenGuppy
pi_131780759
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:17 schreef ProjSkippy het volgende:
Nu voel ik me dus echt een faal omdat ik mijn oma ingeschakeld heb om te breien. En m'n moeder. En mijn vriend gaat (als het goed is) nog een kussentje maken van dezelfde stof als waar de gordijnen van zijn.

Ontaarde moeder. Nu al. :P
Nee joh, een moeder die overzicht houdt en goed kan delegeren!
pi_131780906
*O* voor de 30 en 32 weken!
En gotc ik had eroverheen gelezen, maar spannend vrijdag..maar als jij aangeeft nog niet te willen neem ik aan dat ze daar naar luisteren.

Hier ook weer goedgekeurd. Beeb ligt nog steeds goed en dit was officieel mijn laatste x vk..de 15e naar de gyn :)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:29:51 #254
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131781077
Theeleuter ik ben wel geblokt op mn werk was eerst nog niet zo ;( :') Echt stom. Ik kan dan wel op mn MyAt komen maar als ik dan een topic open zegt hij dat het een malafide site is XD

*O* Jompels voor de vermaandagen! ^^
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:05:32 #255
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131782136
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef Enfermera het volgende:
Theeleuter ik ben wel geblokt op mn werk was eerst nog niet zo ;( :') Echt stom. Ik kan dan wel op mn MyAt komen maar als ik dan een topic open zegt hij dat het een malafide site is XD

Iets KPD achtigs er tussen?
pi_131782286
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef Enfermera het volgende:

Ik zie inderdaad het overzicht, zodra ik dit topic (of andere) wil openen, BOEM. -O-

Dus dames, bij deze, jullie zijn malafide
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:01:23 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131785481
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Nou volgens mij niet :+ Of begrijp ik je verkeerd? :P

quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:10 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad het overzicht, zodra ik dit topic (of andere) wil openen, BOEM. -O-

Dus dames, bij deze, jullie zijn malafide
Whehe :+
pi_131785640
*O* Kwispeldag *O*

Pfff onverwacht 'lange' werkdag vandaag en zo ook nog werk voor morgen voorbereiden, bah!
Maar... vrijdag korte dag en daarna nog maar 3 weekjes werken!! Joehoe!

Mo in namencrisis, lastig!
pi_131787270
Gefeliciteerd Rossdale en Bubseltje *O* *O*
pi_131788146
Namencrisis Mo is wel heel herkenbaar. We hebben nog niets en vriendlief heeft zoiets van komt wel een keer :{.
Maar langzaam aan vind ik dat we wel wat opties moeten hebben.

Hier ook weer goedgekeurd, echo gehad en baby was keurig gemiddeld. Placenta was mooi mee omhoog gegroeid, weer een hele geruststelling.

Wat een boel creatieve dames hier.

Skips hoe was de intake met de kraamzorg? Werden de plintjes nog gecontroleerd ;)?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:10:25 #261
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131794103
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:10 schreef Sethiwe het volgende:
Namencrisis Mo is wel heel herkenbaar. We hebben nog niets en vriendlief heeft zoiets van komt wel een keer :{.
Maar langzaam aan vind ik dat we wel wat opties moeten hebben.

Hier ook weer goedgekeurd, echo gehad en baby was keurig gemiddeld. Placenta was mooi mee omhoog gegroeid, weer een hele geruststelling.

Wat een boel creatieve dames hier.

Skips hoe was de intake met de kraamzorg? Werden de plintjes nog gecontroleerd ;)?
Neuh, niets! Ze heeft alleen de thee gekeurd. :P Zelfs de hoogte van het bed moesten we 'later maar eens opmeten; een stel blokjes heb je zo'.

--

Over creatief gesproken, ik ben maar eens aan het rondkijken gegaan of er hier in de buurt wat hakende mensen zijn; maar misschien dat ik het mezelf ook ga leren.. Iemand enig idee hoe snel je zoiets leert? Ik zou dan graag een dekentje willen maken met twee kleuren.

Zo bijvoorbeeld:

pi_131794442
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Neuh, niets! Ze heeft alleen de thee gekeurd. :P Zelfs de hoogte van het bed moesten we 'later maar eens opmeten; een stel blokjes heb je zo'.

--

Over creatief gesproken, ik ben maar eens aan het rondkijken gegaan of er hier in de buurt wat hakende mensen zijn; maar misschien dat ik het mezelf ook ga leren.. Iemand enig idee hoe snel je zoiets leert? Ik zou dan graag een dekentje willen maken met twee kleuren.

Zo bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]
Kan je foto niet zien, maar haken leer je zo joh! Het is niet meer dan een draadje door een lusje halen. Er staan op internet enorm veel video's met how-to maar ook veel foto handleidingen die je stap voor stap laten zien hoe en wat (laatste vind ik fijner want mijn pc loopt vaak vast op die filmpjes :P)

op www.ravelry.com staan veel patronen en ook veel gratis en op websites als www.lionbrand.com staan uitleg van steken bijv. Maar google is je vriend voor steken.
:)
pi_131795069
Plaatje kan ik ook niet zien. Ik heb een tijdje terug een poging gewaagd. Simpele steken zijn niet moeilijk en heb je zo door. Alleen tv kijken en de tel bijhouden ging nog niet zo goed en ben ik vooralsnog "met pauze".

Youtube staan veel filmpjes die goed de steken laten zien.

Plaatje van Skips
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:
pi_131795950
In de Happinez ( :') ) stond trouwens dat breien het nieuwe yoga-en is, omdat je je gedachten er zo lekker bij kan uitschakelen... Ideaal om nu op te pakken, Skips! Al is haken makkelijker snel te leren, denk ik :)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:52:38 #265
30252 Soempie
Procreating
pi_131796393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Nou, met die dromen hier....

Dot, hier lijken het toch wel hartjes, gelukkig. :)

Skips ik heb haken geleerd uit een boekje voor kindjes van 6 jaar oud. :D Ik dacht: als zij het kunnen...

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:45:05 #266
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131798139
_O_

Ik ga eerst maffen en dan ga ik me morgen in jullie reacties verdiepen!
pi_131800857
Haken is een leuk tijdverdrijf, ik ben bezig met een ledikant dekentje. Kan namelijk niet zo goed op mn kont zitten als er nog veel werk te doen is. Dus nu zit ik en doe ik ook nog wat :-)
pi_131800890
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:09 schreef Soempie het volgende:

[ afbeelding ]

Ooooh nou wil ik ook leren haken!

Trouwens Skips, ik ben eigenlijk helemaal niet handig en creatief, ik laat de echt mooie dingen aan anderen over :D , ik doe gewoon voor spek en bonen mee.

Bla spannend hoor, geen vk meer. Nu voelt het denk ik echt als aftellen.

Wij hebben een naam! *O*
Roepnaam en 'doopnaam'. Al wordt ze niet gedoopt. Hoe noem je dat dan? Officiële naam?
Lief kwam gisteren laat thuis van het werk, ik werd er wakker van en toen hebben we nog even in bed liggen praten. Binnen een kwartier waren we eruit. Dat gaat wel heel snel hè, ik zou me bijna zorgen gaan maken.
It will set you free
pi_131800921
RFR een naam! *O* Die kan van jullie to-do lijstje worden gehaald. :)

Wij hebben morgen de geslachtsbepaling en ik kan niet wachten. Mijn man zegt net: "OMG straks zie ik morgen twee hamburgers." Ik moest er even over nadenken, maar hij is best een beetje bang voor een compleet meisjeshuis. Al vindt hij meisjes stiekem heel leuk hoor. :D
Ik ben vooral blij dat we dan het project namen op kunnen starten en hopelijk snel kunnen afronden. Twee namen verzinnen die ook nog enigszins bij elkaar, bij L. en bij de achternaam passen wordt nog een zware bevalling denk ik.

En ik heb manlief betrapt in bed. Ik was wakker, maar dat wist hij niet. Ging hij een kwartier lang heel lief over mijn buik aaien. O+
pi_131801059
Wat lekker een naam! Wij zijn er ook bijna :') Volgende week hebben we het allebei weer rustiger en dan kunnen we knopen doorhakken.

Hahah Nikkie, ik dacht dat je eerst je man op iets heeeeel anders betrapte! :o :P
pi_131801076
Aah je man Nikki O+.. Leuk morgen! En spannend :), veel plezier alvast!

en een naam voor RFR *O*

Wij hebben ook de naam! En zijn geboorte kaartje is echt af, hij is zo mooi dat ik hem nu al wil laten drukken O+

Wat een creatieve dames, soms wil ik ook wel haken o.i.d maar heb niet het geduld denk ik :D

succes aan alle dames die in een namen crisis zitten :*
♥ J & S
  donderdag 3 oktober 2013 @ 08:07:36 #272
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131801163
Namen zijn wij ook uit en zowaar gisteren waarschijnlijk een geboortekaartje gemaakt waar we beide blij mee zijn!

Zo'n rare gewaarwording, we hebben best wel de zelfde smaak en vergelijkbare ideeën over bijna alles. Maar uitgerekend met het geboortekaartje zitten we best wel ver uit elkaar.

[ Bericht 45% gewijzigd door NoBoNo op 03-10-2013 08:14:03 ]
pi_131801379
Wij hebben met onze verhuizing zelf een kaartje gemaakt en gaan in diezelfde stijl ook het geboortekaartje doen. Ben zo benieuwd hoe dat eruit gaat zien!

Nikki, veel plezier met de echo!
pi_131801514
:o Nikki ik heb over je gedroomd! Je kwam vertellen dan je een jongen en een meisje krijgt. En je echofoto's waren blauw met roze :')

Goedemorgen allen! Fijn dat er zoveel namen en kaartjes bedacht zijn. Weer iets wegstrepen. :)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 08:49:06 #275
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131801519
Wij bij verhuizingen en bruiloft ook. Maar nu is het toch lastiger.
pi_131801689
Goedemorgen dames!

rfr een naam, tof!

Nikki je man O+

Hier riep manlief al heel snel zijn favoriete naam..en die is het uiteindelijk ook geworden.
pi_131801693
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nou, met die dromen hier....

Dot, hier lijken het toch wel hartjes, gelukkig. :)

Skips ik heb haken geleerd uit een boekje voor kindjes van 6 jaar oud. :D Ik dacht: als zij het kunnen...

[ afbeelding ]
Ik breek in hoor, maar goeie tip! Ik kom nog niet verder dan een sjaal met een youtube filmpje en het haaktopic :@
pi_131801700
namen _O_ (en beetje -O- )
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:08:48 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131801740
Morning :O

Wat tof, zoveel mensen die het kaartje of De Naam hebben! Leuk om te lezen hoe het bij sommige mensen heel makkelijk ging en bij anderen iets moeizamer :)

Nikki, wat schattig van je man O+ Wat denk je zelf trouwens, zijn het jongens/meisjes/mix? :P
pi_131801767
Een knipper O+, en geschatte termijn nu 7w1d (volgens cyclus net wat verder).
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:12:55 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131801796
Wat super zeg Kursor! En gewoon al ruim 7 weken *O*
Hoe gaat het met je, na deze echo? :*
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:13:00 #282
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_131801798
Blijft wonderlijk, een Kursor die het over een knipper heeft... :P
pi_131801799
Kursor!!! wat goed!!! *O* *O* *O*
(en gefeliciteerd nog!)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:13:49 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131801813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:07 schreef NoBoNo het volgende:
Namen zijn wij ook uit en zowaar gisteren waarschijnlijk een geboortekaartje gemaakt waar we beide blij mee zijn!

Zo'n rare gewaarwording, we hebben best wel de zelfde smaak en vergelijkbare ideeën over bijna alles. Maar uitgerekend met het geboortekaartje zitten we best wel ver uit elkaar.
Heel herkenbaar, dat laatste! Wij hebben echt een aparte smaak, en over de gekste dingen zijn we het eens met onze verhuizing zeiden we ongeveer op hetzelfde moment tegen elkaar dat een van de muren in de woonkamer oranje moest worden, maar een geboortekaartje...? :')
KuikenGuppy
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:15:16 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131801828
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
Kursor, wat fijn O+ O+ O+!
KuikenGuppy
pi_131802099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:12 schreef GotC het volgende:
Wat super zeg Kursor! En gewoon al ruim 7 weken *O*
Hoe gaat het met je, na deze echo? :*
Gaat redelijk nu. Wel weer flink moeten praten om een onterechte medische indicatie te schrappen. Vorige zwangerschap precies hetzelfde. Pijnlijk en ik zit na zo'n spannende echo niet te wachten op zoiets. Maar weer gelijk gekregen, dus verder naar vk met plaatsindicatie.

Nu maar weer een dag proberen te werken.
pi_131802209
Kursor wat ontzettend fijn!! *O* Op naar een stijgende lijn (zowel voor groei baby als voor jouw emoties :* )
pi_131802213
Kursor *O* :*
Home is where the O+ is...
pi_131802246
quote:
O+

Wat fijn! Heel erg gefeliciteerd!
pi_131802324
quote:
*O*
pi_131802526
*O* kursor!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131802722
Kursor wat fijn!!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:06:02 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131802726
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:32 schreef Kursor het volgende:

[..]

Gaat redelijk nu. Wel weer flink moeten praten om een onterechte medische indicatie te schrappen. Vorige zwangerschap precies hetzelfde. Pijnlijk en ik zit na zo'n spannende echo niet te wachten op zoiets. Maar weer gelijk gekregen, dus verder naar vk met plaatsindicatie.

Nu maar weer een dag proberen te werken.
Lijkt me idd niet iets waar je op zit te wachten! Fijn dat je wel verder bij de vk mag :).
pi_131802811
Fijn Kursor *O*
pi_131802872
Hoera voor Kursor *O* Wat stom dat je zo'n moeite moet doen om van een onterechte medische indicatie af te komen.
pi_131803008
Wat fijn Kursor!!!
pi_131803206
Kursor *O*
Gotc nog even
Nikki spannend en wat lief van je man.
pi_131803251
Kursor wat heerlijk *O*.. Nu even lekker genieten van dit mooie nieuws!
♥ J & S
  donderdag 3 oktober 2013 @ 11:44:41 #300
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')