Hoeveel bollen van die Rapido wol heb je ongeveer nodig voor een zo'n slaapzak?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nja, het is dus niet echt een patroonHet is gewoon een rechthoek met een stukje erop:
[ afbeelding ]
En hij staat in het tijdschrift 029 Breien voor baby van Phildar. Ik zie niet echt ergens online dat je het boek nog kunt bestellen, maar wel hele pakketten met de wol erbij: http://www.wolenbreiboeti(...)504&aid=4328&lang=NL.
Maar in principe is het dus gewoon een rechthoek van 82 cm breed en 55 cm lang en dan voor het laatste stuk kant je de helft van de rechthoek af en dan brei je nog 20 cm voor het mutsje. En dan knopen aanzetten om hem te sluiten
En nee, het is niet moeilijk RFR, je hoeft alleen de tricotsteek te kennen en opzetten en afkanten, maar dat kun je ook tzt aan iemand vragen als dat niet lukt
In het tijdschrift staat 9, 4 van de ene kleur en 5 van de andere. Ik ben nu bezig met Pengouin Arctique van de Euroland, die is naald 8, maar er zit minder van op een bol, dus ik denk dat ik extra moet hebben straks.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hoeveel bollen van die Rapido wol heb je ongeveer nodig voor een zo'n slaapzak?
Nee joh, een moeder die overzicht houdt en goed kan delegeren!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:17 schreef ProjSkippy het volgende:
Nu voel ik me dus echt een faal omdat ik mijn oma ingeschakeld heb om te breien. En m'n moeder. En mijn vriend gaat (als het goed is) nog een kussentje maken van dezelfde stof als waar de gordijnen van zijn.
Ontaarde moeder. Nu al.
Iets KPD achtigs er tussen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef Enfermera het volgende:
Theeleuter ik ben wel geblokt op mn werk was eerst nog niet zo![]()
Echt stom. Ik kan dan wel op mn MyAt komen maar als ik dan een topic open zegt hij dat het een malafide site is XD
Jompels voor de vermaandagen! ^^
Ik zie inderdaad het overzicht, zodra ik dit topic (of andere) wil openen, BOEM.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef Enfermera het volgende:
Theeleuter ik ben wel geblokt op mn werk was eerst nog niet zo![]()
Echt stom. Ik kan dan wel op mn MyAt komen maar als ik dan een topic open zegt hij dat het een malafide site is XD
Jompels voor de vermaandagen! ^^
Nou volgens mij nietquote:
Whehequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:10 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad het overzicht, zodra ik dit topic (of andere) wil openen, BOEM.
Dus dames, bij deze, jullie zijn malafide
Neuh, niets! Ze heeft alleen de thee gekeurd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:10 schreef Sethiwe het volgende:
Namencrisis Mo is wel heel herkenbaar. We hebben nog niets en vriendlief heeft zoiets van komt wel een keer.
Maar langzaam aan vind ik dat we wel wat opties moeten hebben.
Hier ook weer goedgekeurd, echo gehad en baby was keurig gemiddeld. Placenta was mooi mee omhoog gegroeid, weer een hele geruststelling.
Wat een boel creatieve dames hier.
Skips hoe was de intake met de kraamzorg? Werden de plintjes nog gecontroleerd?
Kan je foto niet zien, maar haken leer je zo joh! Het is niet meer dan een draadje door een lusje halen. Er staan op internet enorm veel video's met how-to maar ook veel foto handleidingen die je stap voor stap laten zien hoe en wat (laatste vind ik fijner want mijn pc loopt vaak vast op die filmpjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Neuh, niets! Ze heeft alleen de thee gekeurd.Zelfs de hoogte van het bed moesten we 'later maar eens opmeten; een stel blokjes heb je zo'.
--
Over creatief gesproken, ik ben maar eens aan het rondkijken gegaan of er hier in de buurt wat hakende mensen zijn; maar misschien dat ik het mezelf ook ga leren.. Iemand enig idee hoe snel je zoiets leert? Ik zou dan graag een dekentje willen maken met twee kleuren.
Zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:![]()
Nou, met die dromen hier....quote:
Ooooh nou wil ik ook leren haken!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:09 schreef Soempie het volgende:
Ik ben nu bezig met een hartjesdeken:
[ afbeelding ]
Alleen dan enkel paarse hartjes, omdat ik een hekel heb aan afkanten.
Ik breek in hoor, maar goeie tip! Ik kom nog niet verder dan een sjaal met een youtube filmpje en het haaktopicquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, met die dromen hier....
Dot, hier lijken het toch wel hartjes, gelukkig.![]()
Skips ik heb haken geleerd uit een boekje voor kindjes van 6 jaar oud.Ik dacht: als zij het kunnen...
[ afbeelding ]
Heel herkenbaar, dat laatste! Wij hebben echt een aparte smaak, en over de gekste dingen zijn we het eens met onze verhuizing zeiden we ongeveer op hetzelfde moment tegen elkaar dat een van de muren in de woonkamer oranje moest worden, maar een geboortekaartje...?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:07 schreef NoBoNo het volgende:
Namen zijn wij ook uit en zowaar gisteren waarschijnlijk een geboortekaartje gemaakt waar we beide blij mee zijn!
Zo'n rare gewaarwording, we hebben best wel de zelfde smaak en vergelijkbare ideeën over bijna alles. Maar uitgerekend met het geboortekaartje zitten we best wel ver uit elkaar.
Kursor, wat fijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
Een knipper, en geschatte termijn nu 7w1d (volgens cyclus net wat verder).
Gaat redelijk nu. Wel weer flink moeten praten om een onterechte medische indicatie te schrappen. Vorige zwangerschap precies hetzelfde. Pijnlijk en ik zit na zo'n spannende echo niet te wachten op zoiets. Maar weer gelijk gekregen, dus verder naar vk met plaatsindicatie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:12 schreef GotC het volgende:
Wat super zeg Kursor! En gewoon al ruim 7 weken![]()
Hoe gaat het met je, na deze echo?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
Lijkt me idd niet iets waar je op zit te wachten! Fijn dat je wel verder bij de vk magquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:32 schreef Kursor het volgende:
[..]
Gaat redelijk nu. Wel weer flink moeten praten om een onterechte medische indicatie te schrappen. Vorige zwangerschap precies hetzelfde. Pijnlijk en ik zit na zo'n spannende echo niet te wachten op zoiets. Maar weer gelijk gekregen, dus verder naar vk met plaatsindicatie.
Nu maar weer een dag proberen te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |