Ik breek in hoor, maar goeie tip! Ik kom nog niet verder dan een sjaal met een youtube filmpje en het haaktopicquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, met die dromen hier....
Dot, hier lijken het toch wel hartjes, gelukkig.![]()
Skips ik heb haken geleerd uit een boekje voor kindjes van 6 jaar oud.Ik dacht: als zij het kunnen...
[ afbeelding ]
Heel herkenbaar, dat laatste! Wij hebben echt een aparte smaak, en over de gekste dingen zijn we het eens met onze verhuizing zeiden we ongeveer op hetzelfde moment tegen elkaar dat een van de muren in de woonkamer oranje moest worden, maar een geboortekaartje...?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:07 schreef NoBoNo het volgende:
Namen zijn wij ook uit en zowaar gisteren waarschijnlijk een geboortekaartje gemaakt waar we beide blij mee zijn!
Zo'n rare gewaarwording, we hebben best wel de zelfde smaak en vergelijkbare ideeën over bijna alles. Maar uitgerekend met het geboortekaartje zitten we best wel ver uit elkaar.
Kursor, wat fijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
Een knipper, en geschatte termijn nu 7w1d (volgens cyclus net wat verder).
Gaat redelijk nu. Wel weer flink moeten praten om een onterechte medische indicatie te schrappen. Vorige zwangerschap precies hetzelfde. Pijnlijk en ik zit na zo'n spannende echo niet te wachten op zoiets. Maar weer gelijk gekregen, dus verder naar vk met plaatsindicatie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:12 schreef GotC het volgende:
Wat super zeg Kursor! En gewoon al ruim 7 weken![]()
Hoe gaat het met je, na deze echo?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
Lijkt me idd niet iets waar je op zit te wachten! Fijn dat je wel verder bij de vk magquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:32 schreef Kursor het volgende:
[..]
Gaat redelijk nu. Wel weer flink moeten praten om een onterechte medische indicatie te schrappen. Vorige zwangerschap precies hetzelfde. Pijnlijk en ik zit na zo'n spannende echo niet te wachten op zoiets. Maar weer gelijk gekregen, dus verder naar vk met plaatsindicatie.
Nu maar weer een dag proberen te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |