ieder apart lijstje maken met de namen, en dan samen kijken ofdat jullie dezelfde hebben opgeschreven, of wat jij of hij afkeurt op je eigen lijstjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik weet dan al precies hoe het gaat... Dan heet het kind zo, conform mijn suggestie, en dan krijg ik nadat het dus al geboren is allemaal commentaar van vent hoe stom die naam wel niet is..
Ik ga hem maar eens een lijstje geven ofzo. Ik wil wel graag zijn inbreng, vooral omdat ik het zelf zo moeilijk vind, en nog niet tegen dé naam ben aan gelopen. Vind er wel een stuk of tien leuk, maar is leuk goed genoeg? /twijfel /hormonen
Of hij is het er niet mee eens een geeft een andere naam op bij de aangifte?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik weet dan al precies hoe het gaat... Dan heet het kind zo, conform mijn suggestie, en dan krijg ik nadat het dus al geboren is allemaal commentaar van vent hoe stom die naam wel niet is..
Ik ga hem maar eens een lijstje geven ofzo. Ik wil wel graag zijn inbreng, vooral omdat ik het zelf zo moeilijk vind, en nog niet tegen dé naam ben aan gelopen. Vind er wel een stuk of tien leuk, maar is leuk goed genoeg? /twijfel /hormonen
Inderdaad... ik vind dat net als bij politiek, als je het niet nodig vindt om inspraak te hebben, ga dan achteraf ook niet lopen miepenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:46 schreef Dot. het volgende:
[..]
Of hij is het er niet mee eens een geeft een andere naam op bij de aangifte?
nee, dat zou die nooit doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:46 schreef Dot. het volgende:
[..]
Of hij is het er niet mee eens een geeft een andere naam op bij de aangifte?
+ 1!quote:
Hij vindt het ook moeilijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef GotC het volgende:
Wat vreselijk irritant Mo! Geeft hij gewoon niet zo veel om de naam?
Dat is sowieso handig en leukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hij vindt het ook moeilijk.
Mss moet ik eens een analoog boekje gaan halen ergens ja, en die aan hem geven.
Wat tof.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef Dot. het volgende:
Ik ben deze aan het maken, daarvoor pak ik graag de naalden nog eens op terwijl ik normaal gesproken echt van het haken ben
[ afbeelding ]
En dan ga ik nog een dekentje met dit patroon haken in het groen, grijs en wit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
For real? Ik heb die dingen niet gehad na de ks. Wel de eerste dagen erna moeten prikken.Dat is wat ik leerde bij mn stageplaats.. we maten altijd eerst de onderbenen van de dames, zodat je wist welke maat steunkousen ze hadden mochten ze voor een spoedsectio gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hungerer ftwIk ken het wel. Laatst moest ik erwtensoep hebben. MOEST.
[..]
HahaOf bokser
en dan 6 weken lang dragen, van die mooie witte
vaag?
Fijn... Ja precies.
Nikki whaha jadan maar dromen over achtbanen toch!
GotC fijn dat alles goed was! Spannend hoor, vrijdag
Heb je zelf een idee wanneer ie komt?
Dat haken, wat leuk!! Ik ben echt niet zo creatief
Maar wat ik niet kan doet mn nichtje wel, ze heeft voor M. een beer gebreid (t? d?) van hele leuke 'wol'
Pff en ik dacht gezond te doen. Paar mandarijntjes ipv een speculaasje. Gelijk misselijk.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Daar ben ik ook ooit aan begonnen, maar ik vond het niet zo erg op hartjes lijken eigenlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat tof.
Dat blad van Phildar heb ik ook nog liggen.
Ik ben nu bezig met een hartjesdeken:
[ afbeelding ]
Alleen dan enkel paarse hartjes, omdat ik een hekel heb aan afkanten.
Ik kreeg een namenboekje van onze verzekeraar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hij vindt het ook moeilijk.
Mss moet ik eens een analoog boekje gaan halen ergens ja, en die aan hem geven.
Hoeveel bollen van die Rapido wol heb je ongeveer nodig voor een zo'n slaapzak?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nja, het is dus niet echt een patroonHet is gewoon een rechthoek met een stukje erop:
[ afbeelding ]
En hij staat in het tijdschrift 029 Breien voor baby van Phildar. Ik zie niet echt ergens online dat je het boek nog kunt bestellen, maar wel hele pakketten met de wol erbij: http://www.wolenbreiboeti(...)504&aid=4328&lang=NL.
Maar in principe is het dus gewoon een rechthoek van 82 cm breed en 55 cm lang en dan voor het laatste stuk kant je de helft van de rechthoek af en dan brei je nog 20 cm voor het mutsje. En dan knopen aanzetten om hem te sluiten
En nee, het is niet moeilijk RFR, je hoeft alleen de tricotsteek te kennen en opzetten en afkanten, maar dat kun je ook tzt aan iemand vragen als dat niet lukt
In het tijdschrift staat 9, 4 van de ene kleur en 5 van de andere. Ik ben nu bezig met Pengouin Arctique van de Euroland, die is naald 8, maar er zit minder van op een bol, dus ik denk dat ik extra moet hebben straks.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hoeveel bollen van die Rapido wol heb je ongeveer nodig voor een zo'n slaapzak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |