Geen penthouse hebben.quote:
Die babyboomers betaalden zijn studie. Niet dat ie veel geleerd heeft, lijkt het.quote:Op maandag 30 september 2013 18:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Tegen wie heeft Roadtrip het eigenlijk? Voorzover ik weet zitten er in dit topic geen "babyboomers" te posten en ook geen andere mensen voor wie hij de pensioenpremie betaalt.
Die kocht ik voor de interviewsquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 17:30 schreef Poolbal het volgende:
Ik zie ze inderdaad in mijn omgeving met bosjes tegelijk omvallen.
Vraag me weleens af wanneer ik dan aan de beurt ben. Zit vaak tot diep in de nacht te blowen en te gamen en dan toch om 7 uur op staan, op koffie de dag door en daarna tot diep in de nacht blowen en gamen en de dag erna weer vroeg op. Verder eet ik slecht, af en toe fruitsapje scoren maar meestal is het snackbar of iets simpels zelf maken. Op 3/4e van de maand is mn geld ook bijna op en moet ik op n houtje bijten om het einde te halen en verder heb ik ook nog eens veel stress over mijn studie die dit jaar af MOET omdat anders mijn 1e jaars resultaten komen te vervallen. Voor mn werk moet ik ook nog nachtdiensten draaien. En ik loop stage en ik studeer deeltijd. Mijn vrije tijd speelt zich voornamelijk snachts af. Zo leef ik al jaren en ja, dat moet echt anders. Als ik klaar ben met mn studie ga ik denk ik 3 weken het bos in, anders lukt het me niet mn gedrag te veranderen.
En intussen zie ik allemaal sportende groentenetende meisjes maanden thuis zitten omdat ze het zo zwaar hebben. Ben ik nou zo sterk of zij zo zwak?
Nee.quote:Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is zeker, maar dat genieten bestaat dan hopelijk toch niet uit urenlang facebooken?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Maar ik zie het ook wel in de praktijk. Van mijn klanten hebben de echt succesvolle geen facebookaccount, wel een zakelijke website.
Ja dat moet jij zelf weten, maar ik heb het over het algemeen. Ik heb trouwens ook een paar vrienden en nog wat kennissen over de wereld. Daar kan ik prima contact mee houden via telefoon en email. Dan heb je elkaar ook nog eens wat te vertellen en is het niet zo dat je alles al weet omdat je elkaars facebookpagina al gezien hebt. Ik vind het contact door Facebook dan juist oppervlakkiger worden (denk ik, ik heb het zelf uit principe nooit gehad, maar spiek wel eens bij anderen). Niet urenlang hoorquote:Op maandag 30 september 2013 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee.
Kun je urenlang facebooken? Ik kan mij daar verdomd weinig bij voorstellen...
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
FB is wel handig als je vrienden en kennissen wereldwijd hebt zitten. Dat is de reden dat ik een FB account genomen heb.
als jij zo bezig bent, wat doe jij bij die zieke meisjes thuis?quote:Op maandag 30 september 2013 17:30 schreef Poolbal het volgende:
Ik zie ze inderdaad in mijn omgeving met bosjes tegelijk omvallen.
Vraag me weleens af wanneer ik dan aan de beurt ben. Zit vaak tot diep in de nacht te blowen en te gamen en dan toch om 7 uur op staan, op koffie de dag door en daarna tot diep in de nacht blowen en gamen en de dag erna weer vroeg op. Verder eet ik slecht, af en toe fruitsapje scoren maar meestal is het snackbar of iets simpels zelf maken. Op 3/4e van de maand is mn geld ook bijna op en moet ik op n houtje bijten om het einde te halen en verder heb ik ook nog eens veel stress over mijn studie die dit jaar af MOET omdat anders mijn 1e jaars resultaten komen te vervallen. Voor mn werk moet ik ook nog nachtdiensten draaien. En ik loop stage en ik studeer deeltijd. Mijn vrije tijd speelt zich voornamelijk snachts af. Zo leef ik al jaren en ja, dat moet echt anders. Als ik klaar ben met mn studie ga ik denk ik 3 weken het bos in, anders lukt het me niet mn gedrag te veranderen.
En intussen zie ik allemaal sportende groentenetende meisjes maanden thuis zitten omdat ze het zo zwaar hebben. Ben ik nou zo sterk of zij zo zwak?
Dit.quote:Op maandag 30 september 2013 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je urenlang facebooken? Ik kan mij daar verdomd weinig bij voorstellen...
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
FB is wel handig als je vrienden en kennissen wereldwijd hebt zitten. Dat is de reden dat ik een FB account genomen heb.
Dat kan wel zijn, maar ik denk dat ik meer dan gemiddeld veel succesvollen ken, dus ik vraag mij hardop af of de stelling dat succesvollen geen FB hebben wel zo onderbouwd is.quote:Op maandag 30 september 2013 18:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja dat moet jij zelf weten, maar ik heb het over het algemeen.
Er is zat wat ik bespreek met hen wat niet geschikt is voor FB. Dus ook dit kan ik niet helemaal plaatsen. Je kan natuurlijk ook prima naar aanleiding van iets wat je op FB ziet een gesprek beginnen. En daar is dan weer een handige chatfunctie voor op FB.quote:Ik heb trouwens ook een paar vrienden en nog wat kennissen over de wereld. Daar kan ik prima contact mee houden via telefoon en email. Dan heb je elkaar ook nog eens wat te vertellen en is het niet zo dat je alles al weet omdat je elkaars facebookpagina al gezien hebt. Ik vind het contact door Facebook dan juist oppervlakkiger worden (denk ik, ik heb het zelf uit principe nooit gehad, maar spiek wel eens bij anderen). Niet urenlang hoor
Ik mag dat, ook ik betaal belasting.quote:Op maandag 30 september 2013 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem nog een cocktail. En denk vooral niet aan die arme jongeren die geen baan kunnen krijgen en vol stress zitten, omdat jij zo nodig aan de luxe zuip moet, Meneer de President!!1!1!1!!
Wat denk je over een FOK!-account?quote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Dus als je een FB-account hebt, kun je niet succesvol zijn?
Onderkant van de samenleving.quote:Op maandag 30 september 2013 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat denk je over een FOK!-account?
Dat niet, maar erg veel vaart is er dan niet.quote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onderkant van de samenleving.
Denk je?quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat niet, maar erg veel vaart is er dan niet.
Ik heb heel lang de CEO van een van de grootste softwarebedrijven ter wereld op Hyves gehadquote:Op maandag 30 september 2013 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Dus als je een FB-account hebt, kun je niet succesvol zijn?
"Vroeger" werd er niemand aangereden door een auto, dit is dus enkel een modeverschijnsel.quote:Op maandag 30 september 2013 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En terecht, dat is nu eenmaal de waarheid. Vroegah bestond 'stress' helemaal niet. Mode verschijnsel pur sang gemaakt om de zwakkeren in onze samenleving een excuus te verschaffen.
Onzin. Zelfs mijn schoonzus zat hier enige tijd geleden behoorlijk te quoten en flink te discussiëren.quote:Op maandag 30 september 2013 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat denk je over een FOK!-account?
Dit dus. Met name het steeds vroeger pakketkeuze maken (terwijl inmiddels wetenschappelijk is vastgesteld dat 13/14/15-jarigen helemaal niet in staat zijn om de gevolgen van dergelijke keuzes te overzien), het steeds moeilijker maken om diploma's te stapelen (MAVO-HAVO of VMBO-MBO-HBO om maar een paar dwarsstraten te noemen) door steeds veranderende spelregels en het gruwelijk afstraffen van laatbloeien (wat toch echt meer regel dan uitzondering is).quote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Even los van het feit dat "de jeugd verwend zou zijn", ik kan me best voorstellen dat sommige dingen stress opleveren. Je moet steeds vroeger een pakket keuze maken, welke richting je op wilt, het wordt steeds moeilijker om van studie te switchen, een "verkeerde keuze" maken is uit den boze, en als laatste moet je nog maar zien of je een passende baan vind na afstuderen terwijl een groot gedeelte met een studieschuld zit. Kan me best voorstellen dat dat ervoor zorgt dat je niet super lekker in je vel zit...
En die jongeren zijn toch wel opgevoed door de ouderen van nu. Ik snap wel dat er meer stress is. Vroeger: bent je slim? Hou je van techniek? Oke doe hts werktuigbouwkunde.quote:Op maandag 30 september 2013 09:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omdat iedereen het niet zo hoog in de bol had.
Tegenwoordig ziet iedere jongere/net volwassene zichzelf als topmanager of directeur groot aandeelhouder. Voor minder gaan ze niet.
n.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |