SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Daar was ik al bang voor.quote:
had het verkeerde emailadresquote:Op maandag 30 september 2013 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Probeer een wachtwoord tussen de 8-20 karakters zonder gekke tekens.
Het was nog een week testen of nu releasen.
Reemi waar haal je al die data vandaan dan van bijvoorbeeld die speler?quote:Op maandag 30 september 2013 01:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wazmetjou? http://wefut.com/en/player/11773
Regillio Vredequote:
quote:Op maandag 30 september 2013 01:37 schreef pascal08 het volgende:
Ik blijf nog een half uurtje op om dingen te fixen, dus mocht je iets vinden: gelijk DM'en please.
Reemi waar haal je al die data vandaan dan van bijvoorbeeld die speler?quote:Op maandag 30 september 2013 01:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uit FIFA 14.quote:Op maandag 30 september 2013 01:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
Reemi waar haal je al die data vandaan dan van bijvoorbeeld die speler?
quote:Op maandag 30 september 2013 01:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/squad/5
Squadbuildertje werkt fijn, maar chem klopt niet..
Waarschijnlijk opgelost als je je squad nog eens maakt. Probeer eens? Alle tot nu toe gemaakte squads moesten helaas wel verwijderd worden.quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/squad/5
Squadbuildertje werkt fijn, maar chem klopt niet..
Nope..quote:Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opgelost als je je squad nog eens maakt. Probeer eens? Alle tot nu toe gemaakte squads moesten helaas wel verwijderd worden.
Als alles onder elkaar moet wordt de filter echt huge.quote:Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef poker4lifee het volgende:
filteren allemaal verschillende tabs? =[
Werkt bij mij inderdaad ook niet als ik je opstelling namaak..quote:Op maandag 30 september 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope..
http://wefut.com/squad/3
6 chem zonder manager terwijl ze 9 zouden moeten hebben (spits, LW en LB)
Chem ziet er ook vaag uit nu na saven.
Ga ik morgen doen.quote:Op maandag 30 september 2013 01:37 schreef Maver24 het volgende:
ik vind dat de IF kaartjes wel wat donkerder van kleur mogen zijn
Opgeloooostquote:Op maandag 30 september 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope..
http://wefut.com/squad/3
6 chem zonder manager terwijl ze 9 zouden moeten hebben (spits, LW en LB)
Chem ziet er ook vaag uit nu na saven.
Ik zie het, topquote:
Is nog niet af.quote:Op maandag 30 september 2013 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
Dit werkt ook nog niet helemaal soepel?
[ afbeelding ]
Oke dan.quote:
quote:
Sissoko is een tank manquote:
Toefjes! Hoe gaat het? Al over je ontslag heen?quote:Op maandag 30 september 2013 07:54 schreef Toefjes het volgende:
Hoezee.
Ik heb een season ticket pakje gekregen, terwijl ik geen season ticket heb aangeschaft
[ afbeelding ]
De uitzending van studio voetbal heeft me troost gegevenquote:Op maandag 30 september 2013 08:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Toefjes! Hoe gaat het? Al over je ontslag heen?
Same. De mijne staat al een tijdje op expired.quote:Op maandag 30 september 2013 07:54 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een season ticket pakje gekregen, terwijl ik geen season ticket heb aangeschaft
Je had er vorig jaar zeker wel een? Heel veel mensen hebben datquote:Op maandag 30 september 2013 07:54 schreef Toefjes het volgende:
Hoezee.
[ afbeelding ]
Vorig jaar kreeg ik allemaal troep. Deze editie dan in elk geval Eto'o. Nu heb ik in elk geval een beginnetje en heb ik in no-time alle glitchers ingehaaldquote:Op maandag 30 september 2013 08:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had er vorig jaar zeker wel een? Heel veel mensen hebben dat
Voor hoeveel gaat Eto'o?quote:Op maandag 30 september 2013 08:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik allemaal troep. Deze editie dan in elk geval Eto'o. Nu heb ik in elk geval een beginnetje en heb ik in no-time alle glitchers ingehaald
Ongeveer 70K.quote:
even op WeFut 2.0 kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 08:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ongeveer 70K.En ik heb een sniper kaartje. Wat moet ik met dat ding? Op welke positie kan ik die het beste kwijt? Dan krijg je toch een pertinente attr boost?
Aha, okee, top. Dank je, zal die wefut site eens opzoekenquote:Op maandag 30 september 2013 08:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
even op WeFut 2.0 kijken.
Daarvan krijg je 3 shooting en 3 dribbling. Ik denk dat je die gerust aan een CAM, Winger of spits kan geven.
het zal je leven veranderenquote:Op maandag 30 september 2013 08:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aha, okee, top. Dank je, zal die wefut site eens opzoeken
quote:
Ik ga hem op Ronaldinho zetten denk ikquote:Op maandag 30 september 2013 08:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
even op WeFut 2.0 kijken.
Daarvan krijg je 3 shooting en 3 dribbling. Ik denk dat je die gerust aan een CAM, Winger of spits kan geven.
GEWOON +PACE BIJ HEM JONGUH HIJ IS TRAAG ALS DIKKE STRONTTT!!!1!!1!11!!quote:Op maandag 30 september 2013 08:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga hem op Ronaldinho zetten denk ik
Dan is zijn shooting goed genoeg om meer te scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Er zijn tegenwoordig 6 stat-boosts te verdelen als een speler 10 chem heeft, op chemistry style Basic krijgen ze er een bij iedere attribuut, bij Sniper herverdeel je dat permanent naar 3 shooting en 3 dribbling (niet per se één op één statboosts bij de ingame-stats). Er is een heel zooitje verschillende stijlen en zo kan je je team finetunen naar eigen smaak en inzicht.quote:Op maandag 30 september 2013 08:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ongeveer 70K.En ik heb een sniper kaartje. Wat moet ik met dat ding? Op welke positie kan ik die het beste kwijt? Dan krijg je toch een pertinente attr boost?
quote:Op maandag 30 september 2013 08:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
GEWOON +PACE BIJ HEM JONGUH HIJ IS TRAAG ALS DIKKE STRONTTT!!!1!!1!11!!Hunter er op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Bedankt voor de info, het is duidelijk nu voor mijquote:Op maandag 30 september 2013 08:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig 6 stat-boosts te verdelen als een speler 10 chem heeft, op chemistry style Basic krijgen ze er een bij iedere attribuut, bij Sniper herverdeel je dat permanent naar 3 shooting en 3 dribbling (niet per se één op één statboosts bij de ingame-stats). Er is een heel zooitje verschillende stijlen en zo kan je je team finetunen naar eigen smaak en inzicht.
Tof dat je er weer bent, leuke tijd gehad?
Mooi manquote:Op maandag 30 september 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, het is duidelijk nu voor mij![]()
Ik heb echt de tijd van mijn leven gehad zeg, beste vakantie ooitOp een boot met een mooi meisje in paradijselijke omgeving samen op de ipad naar mooie liedjes luisteren, allebei 1 oortje in
Hevig verliefd zijn, huilen van het lachen, en heel veel leuke contacten overgehouden aan de vakantie. Eerste week vooral veel heimwee gehad
![]()
Met jou alles goed?
het is echt best koud manquote:Op maandag 30 september 2013 08:37 schreef Thorb het volgende:
Nou fijne dag nog allemaal, bakkert succes met je toets.
Ik ga maar eens de kou trotseren
Ik ben met een vrijgezellenreis mee gegaan. Zo vet, je weet sochtends voor vertrek niet met wie je 's avonds je dronkenschap beleeft. Wel een schrikbeeld voor de fokker, zo met vreemde mensen en alles natuurlijkquote:Op maandag 30 september 2013 08:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mooi man! Had je haar op vakantie ontmoet of kende je haar al?
Met mij gaat ie prima, ik ontbijt nu met een warme hamkaas-croissant voordat ik zo moet beginnen met werken.
Ha, wat een verhaal! Jammer dat het niets is geworden met die dame maar nu kunnen we je escapades met de rest van die groep live volgen via dit topic! Je bent wel een beetje negatief op het eind, dit gaat toch jouw jaar worden?quote:Op maandag 30 september 2013 08:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben met een vrijgezellenreis mee gegaan. Zo vet, je weet sochtends voor vertrek niet met wie je 's avonds je dronkenschap beleeft. Wel een schrikbeeld voor de fokker, zo met vreemde mensen en alles natuurlijkMeisje zat in de groep. Was leuk voor de vakantie, minder geslaagd hier
Maar zaten meer dames in de groep, ga ik nog mee afspreken
![]()
Maar belangrijkste: van elke minuut genoten, en weer helemaal opgeladen om een nieuw kut jaar aan te kunnen
Verkakte kijk mij veel coins hebben post.quote:Op maandag 30 september 2013 09:09 schreef Kiid het volgende:
Vanmiddag eens kijken hoe ik Robben in mijn team kan verwerken
Klopt, dit gevoel vasthoudenquote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ha, wat een verhaal! Jammer dat het niets is geworden met die dame maar nu kunnen we je escapades met de rest van die groep live volgen via dit topic! Je bent wel een beetje negatief op het eind, dit gaat toch jouw jaar worden?
quote:Op maandag 30 september 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb echt de tijd van mijn leven gehad zeg, beste vakantie ooitOp een boot met een mooi meisje in paradijselijke omgeving samen op de ipad naar mooie liedjes luisteren, allebei 1 oortje in
Hevig verliefd zijn, huilen van het lachen, en heel veel leuke contacten overgehouden aan de vakantie.
John Terry?quote:Op maandag 30 september 2013 09:59 schreef Fuszy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAA!
JT naar nederland /fanboy
hah gaaaaay komt er nu maar idc.
mogguh trouwens
WOW!quote:Op maandag 30 september 2013 10:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje snel, maar mijn eerste resultaat met gifcam. Ik ben er trots op
quote:Op maandag 30 september 2013 10:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje snel, maar mijn eerste resultaat met gifcam. Ik ben er trots op
Blijven jullie dit doen?quote:
feyenoorders die ajacieden PFenquote:Op maandag 30 september 2013 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alle 350 BIN Moisanders gediscard op de PS3
sjillquote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
50eu binnenfifa alweer terugverdiend
quote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
Opgelost, bedankt voor het melden.quote:Op maandag 30 september 2013 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
Reemi ? Pascal ?
waarom zijn hier de CDM's maar 6 chem ?
[ afbeelding ]
zal in game niet zo zijn lijkt mij... of is dit nog under construction
http://wefut.com/en/squad/9
topquote:Op maandag 30 september 2013 10:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Opgelost, bedankt voor het melden.
quote:Op maandag 30 september 2013 10:33 schreef Fuszy het volgende:
Eindelijk een account aangemaakt op wefut
Feyenoorders discarden Ajaciedenquote:
tamperen jeweetquote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even serieus, hoe kunnen veel hier al zo veel coins hebben..
Kanu en Felipe denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat zijn de twee beste Brasilver CB's?
Ik had altijd beperkt past bij me badumm tsssquote:Op maandag 30 september 2013 10:44 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand waar je in Fifa 14 je port status kunt zien? Vorig jaar was dat gewoon in het hoofdmenu (open/middelzwaar/beperkt)
quote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 10:43 schreef Jorwol het volgende:
Reemi dm even je rekeningnummer, kun je weer een stuk van je zeiljacht afbetalen
Was een of andere glitch weer, maar weet niet of veel mensen zoveel coins daardoor hebben. Als je een beetje door kan traden had je in het begin ook zo een kapitaal.quote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh, heb weer iets gemist dus.
Het was geen reactie op iemand. Hij zat gewoon toevallig in mijn pak.quote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Feyenoorders discarden Ajacieden
Ajacieden reageren door PSV'ers te discarden![]()
![]()
Doe het dan met Pelle, als je het al doet.
Die gaat voor 1kquote:Op maandag 30 september 2013 10:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Rodnei ziet er ook wel beest uit, 1.90m, 90 strength
No way dat ze dat bij elkaar traden. Dan moet je of geen leven hebben, of 10x een Wallyson voor 500 coins oprapen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was een of andere glitch weer, maar weet niet of veel mensen zoveel coins daardoor hebben. Als je een beetje door kan traden had je in het begin ook zo een kapitaal.
Ja normaal betaal je voor zo'n brasilver verdediger al gauw 5 tot 10kquote:
Dit ja.quote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
No way dat ze dat bij elkaar traden. Dan moet je of geen leven hebben, of 10x een Wallyson voor 500 coins oprapen.
Wel wat maar niet veel meer.quote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja normaal betaal je voor zo'n brasilver verdediger al gauw 5 tot 10kZal nog wel stijgen neem ik aan?
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
feyenoorders die ajacieden PFen![]()
Gister eindelijk ook de tijd gevonden om eens te beginnen met Breaking Bad. Meteen tot seizoen 2 aflevering 3 gekomen. Kijkt echt lekker weg. Staat me volgens mij nog genoeg leuks te wachten als ik altijd de berichten van iedereen moet geloven over Breaking Bad.quote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De finale van Breaking Bad kijken nu![]()
Jaloers op je man, dat je nog zo veel aflevering kijken kunt. Ja, het is echt een ontzettend gave serie, zo fucking veel plottwists.quote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gister eindelijk ook de tijd gevonden om eens te beginnen met Breaking Bad. Meteen tot seizoen 2 aflevering 3 gekomen. Kijkt echt lekker weg. Staat me volgens mij nog genoeg leuks te wachten als ik altijd de berichten van iedereen moet geloven over Breaking Bad.
Haha ja daar was ik ook met de eerste twee afleveringen begonnen. Alleen toen hielden me ogen het niet meer. Was The walking Dead eerst aan het kijken. Maar dat is eigenlijk zo langdradig iedere keer. Geen zin om met seizoen 3 te beginnen. Sons of Anerchy binnen kort ook kijken daar heb ik echt zin in. Kijk alleen liever paar afleveringen achter elkaar dus wacht nog even met die.quote:Op maandag 30 september 2013 11:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben zaterdagnacht begonnen met Breaking Bad hele seizoen 1 op Nederland 3 van 00:00 tot 7:30
2.5M is ook wel wat veel maar een paar 100K aan waarde moet wel te doen zijn met een beetje slim inkopen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je het eerder wist en je had het slim gedaan en al je kaarten bewaart kon je er makkelijk 500 hebben dat keer 5k ondertussen.
Niemand die met normaal traden al 2,5m heeft
The walking dead begint ook weer deze maandquote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja daar was ik ook met de eerste twee afleveringen begonnen. Alleen toen hielden me ogen het niet meer. Was The walking Dead eerst aan het kijken. Maar dat is eigenlijk zo langdradig iedere keer. Geen zin om met seizoen 3 te beginnen. Sons of Anerchy binnen kort ook kijken daar heb ik echt zin in. Kijk alleen liever paar afleveringen achter elkaar dus wacht nog even met die.
Thanks.quote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Complimenten aan Remi en Pascal. Wat een snelheid!
Teams bouwen in 30 seconden.![]()
twee wekenquote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
The walking dead begint ook weer deze maand
Ook dankzij alle donaties jaquote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Complimenten aan Remi en Pascal. Wat een snelheid!
Teams bouwen in 30 seconden.![]()
Ik heb deadeye op mn CAM, ik vind schieten en passen het belangrijkste op die positie.quote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb weer een Pirlo gekocht, staat nu CAM in mijn 433(4). Welke chemistry kaart zal ik hem geven. Zat te denken aan Hunter of misschien Shadow...
Je speelt zonder verdediging.quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Casillas en Nasri kopen en hij is klaar
Dat red je echt niet hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
2.5M is ook wel wat veel maar een paar 100K aan waarde moet wel te doen zijn met een beetje slim inkopen.
als je in het begin aardig wat coins had en goed hebt kunnen investeren, geld maakt geld dit dat..
zoek de grafiek van IF matuidi maar eens op bij ultimatedb als je er daar 2 van gekocht had![]()
Omdat ze High - medium / low hebben?quote:
quote:
Dat is het goedquote:Op maandag 30 september 2013 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat ze High - medium / low hebben?
Geen problemen mee hoor..
had voor je eerste zuur verdiende 25K IF matuidi gekochtquote:Op maandag 30 september 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat red je echt niet hoor.
Tenzij je een Messi of Ronaldo goedkoop vind voor onder de 100k
Ben vanmiddag weer in Haarlem, dan zal ik even kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 11:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb deadeye op mn CAM, ik vind schieten en passen het belangrijkste op die positie.
Maar ey kan je alweer in de EAS FC - catalogus?
Ja alleen dan heb je 125k nu en niks verders, omdat al het andere ook al heel duur is van die TOTWquote:Op maandag 30 september 2013 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had voor je eerste zuur verdiende 25K IF matuidi gekochtwas het nu al 125K geweest
![]()
100K per speler dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Maestroquote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb weer een Pirlo gekocht, staat nu CAM in mijn 433(4). Welke chemistry kaart zal ik hem geven. Zat te denken aan Hunter of misschien Shadow...
Die van Atletico Mineiro?quote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Fernandinho in mn season ticket pack
password resettenquote:Op maandag 30 september 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Moet ik me weer opnieuw aanmelden bij WeFut?
Ik kom er niet meer in?
Ik had hem voor 2.9k BIN en 1k BIN. Hij was eerst nog 20k maar nu niet meer. Ik heb ze overigens beide nog niet verkocht.quote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft geluk, maar ik nooit. Doei.
Oh ja, ik had net een Mariappa voor 11k BIN. Had gehoopt dat ie voor 20-30k ging, maar 17k ofzo is laagste bin
Ja, dat bedoel ik met dat ik nooit geluk hebquote:Op maandag 30 september 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 2.9k BIN en 1k BIN. Hij was eerst nog 20k maar nu niet meer. Ik heb ze overigens beide nog niet verkocht.
En goedemiddag
Hij is de laatste paar dagen alweer gestegen.. ik verwacht dat de prijzen nu wel weer wat omhoog zullen gaan.quote:Op maandag 30 september 2013 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met dat ik nooit geluk heb
Als ik zo'n deal vind, is het hooguit een paar k winst..
Zal ie nog stijgen of juist blijven dalen?
Hij is al verkochtquote:Op maandag 30 september 2013 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is de laatste paar dagen alweer gestegen.. ik verwacht dat de prijzen nu wel weer wat omhoog zullen gaan.
Ik 6 en eentje in m'n clubquote:Op maandag 30 september 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Torres Nilo's in mijn TP.. ik wacht totdat zijn prijs ook weer stijgt.
Probeer dit ff als je dit hebtquote:if you open a pack and you get let's say 1k coins card, just refresh page, log in to web app and your card will be 4k, not 1k.
Ik krijg geen mailtje binnen om mijn password te resetten. Heb het nu 2x gedaan en de eerst keer was 10-15 minuten geleden.quote:
Ongewenst zat hij bij mij.quote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik krijg geen mailtje binnen om mijn password te resetten. Heb het nu 2x gedaan en de eerst keer was 10-15 minuten geleden.
spamdfolder?quote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik krijg geen mailtje binnen om mijn password te resetten. Heb het nu 2x gedaan en de eerst keer was 10-15 minuten geleden.
Hmmmm, ik gebruik die gmail account te weinig. Spam mail zit ergens helemaal weggestopt. Thanks!quote:
Wutquote:
7,5K maak je ook winst dat haal je er al bijna uit met alleen Fernandinhoquote:Op maandag 30 september 2013 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je hier 5k voor had betaald had je nog winst.
Ik heb 'm tot 50 gekregen. Ben level 54.quote:Op maandag 30 september 2013 12:57 schreef byah het volgende:
wat is de max transferpile die je kunt krijgen met de catalogue rewards?
Wanneer gaan wij nou eens een potje spelen kutjequote:Op maandag 30 september 2013 12:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 'm tot 50 gekregen. Ben level 54.
Als je level 83 bent kun je max. 80 krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:57 schreef byah het volgende:
wat is de max transferpile die je kunt krijgen met de catalogue rewards?
Ik kan alleen in het weekend spelen, en dan heeeel beperkt, want heb het altijd druk in het weekendquote:Op maandag 30 september 2013 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens een potje spelen kutje
Tosssssssssssssssssquote:Op maandag 30 september 2013 13:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan alleen in het weekend spelen, en dan heeeel beperkt, want heb het altijd druk in het weekend
Hunter is ineens weer heel duur (5.5k)quote:Op maandag 30 september 2013 13:03 schreef _NZT_ het volgende:
giftpack:
[ afbeelding ]
moet ik hier blij mee zijn? ben nog niet thuis in chem cards
quote:Op maandag 30 september 2013 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hunter is ineens weer heel duur (5.5k)
hunter gaat op xdoos nu serieus voor 5kquote:Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bijna alle chemistrystyles zijn 2K+
iets met kaf en korenquote:Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Kleberson al 4k. Prijzen van silvers beginnen te stijgen al lijken sommige spelers alleen maar goedkoper te worden.
Beiden al verkocht voor in totaal 9.5Kquote:Op maandag 30 september 2013 13:03 schreef _NZT_ het volgende:
giftpack:
[ afbeelding ]
moet ik hier blij mee zijn? ben nog niet thuis in chem cards
Denk jij dat brasilvers nog veel gaan stijgen? (Romarinho, Ilsinho, Rodnei en zo). Ik denk dat ik ze nog wel even moet bewaren, maar ik heb eigenlijk coins nodig voor een team.quote:Op maandag 30 september 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
11 teams op WeFut erbij in het afgelopen uur.
Ja dat sowieso maar ik denk dat het nog wel 3 weken kan duren voordat ze op het hoogtepunt zijn. Spelers uit slechte leagues kan je beter verkopen want die gaan niet veel meer stijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Denk jij dat brasilvers nog veel gaan stijgen? (Romarinho, Ilsinho, Rodnei en zo). Ik denk dat ik ze nog wel even moet bewaren, maar ik heb eigenlijk coins nodig voor een team.
Jij bent binnen voor het komende jaar.quote:Op maandag 30 september 2013 13:23 schreef Ozz-03 het volgende:
http://ultimateteamtrading.net/squad/futhead/637315
heeft ie gedaan in futhead en dan link invoerenquote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Allemaal complimenten voor WeFut http://forum.ea.com/uk/posts/list/15/2618556.page
[..]
Jij bent binnen voor het komende jaar.
Hoe heb je die lijst gemaakt?
ps3 =[ maar op xbox zullen er ook wel een paar zijnquote:Op maandag 30 september 2013 13:30 schreef StijnDa het volgende:
Iemand die FUT coins wil verkopen?Xbox. DM.
Die je noemt waarschijnlijk niet. Eventueel Ilsinho vanwege zijn skills en defending statsquote:Op maandag 30 september 2013 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Denk jij dat brasilvers nog veel gaan stijgen? (Romarinho, Ilsinho, Rodnei en zo). Ik denk dat ik ze nog wel even moet bewaren, maar ik heb eigenlijk coins nodig voor een team.
quote:Op maandag 30 september 2013 13:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar ik denk dat het nog wel 3 weken kan duren voordat ze op het hoogtepunt zijn. Spelers uit slechte leagues kan je beter verkopen want die gaan niet veel meer stijgen.
Oke, top. Ga denk ik de lading verkopen en dan hou ik de duurdere in mijn club (3x een Kanu).quote:Op maandag 30 september 2013 13:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die je noemt waarschijnlijk niet. Eventueel Ilsinho vanwege zijn skills en defending stats
Angel Reyna in een Mexicaanse league/Mexico hybrid.quote:Op maandag 30 september 2013 13:41 schreef Johnbon het volgende:
Iemand een leuke speler waar ik team om heen kan gaan bouwen? Budget 550.000. BPL en Bundesliga al gehad. Goud/silver maakt niet echt uit.
Ga eens even kijken. Heb jij hem in een team al?quote:Op maandag 30 september 2013 13:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Angel Reyna in een Mexicaanse league/Mexico hybrid.
Wat neequote:
mocht je nog op de PS nodig hebben kunnen altijd kijken of er iets mogelijk isquote:Op maandag 30 september 2013 13:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ps3 =[ maar op xbox zullen er ook wel een paar zijn![]()
Falcao?quote:Op maandag 30 september 2013 13:41 schreef Johnbon het volgende:
Iemand een leuke speler waar ik team om heen kan gaan bouwen? Budget 550.000. BPL en Bundesliga al gehad. Goud/silver maakt niet echt uit.
1e voor open bid en laatste voor BIN.quote:Op maandag 30 september 2013 13:50 schreef Johnbon het volgende:
http://ultimatedb.nl/ of http://ultimateteamtrading.net/ voor meest actuele prijzen?
Thnxquote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1e voor open bid en laatste voor BIN.
Juist wel toch door zijn workrate die 2 buitenste blijven achterquote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Campagnaro niet centraal zetten..
Dus dan is elke steekpass door het midden raak?quote:Op maandag 30 september 2013 13:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Juist wel toch door zijn workrate die 2 buitenste blijven achter
quote:Op maandag 30 september 2013 13:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ga eens even kijken. Heb jij hem in een team al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Gefeliciteerd met je broerquote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst op wefut 2.0.. die kalenderNiet alleen is mijn broer vandaag jarig maar Christie ook. En nog veel andere spelers (o.a. Giroud)
Ik wilde kijken wie er op mijn verjaardag jarig zijn, maar dat kan volgens mij niet.quote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst op wefut 2.0.. die kalenderNiet alleen is mijn broer vandaag jarig maar Christie ook. En nog veel andere spelers (o.a. Giroud)
Bagger dusquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wilde kijken wie er op mijn verjaardag jarig zijn, maar dat kan volgens mij niet.
Bedankt.. ik hoop alleen niet dat hij hier weer FIFA gaat doen want hij is altijd aan het ragen.quote:
Maar dat kun je wel opzoeken op internet.quote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wilde kijken wie er op mijn verjaardag jarig zijn, maar dat kan volgens mij niet.
tuurlijk wel gewoon op die datum op birthdays klikken.quote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk wel gewoon op die datum op birthdays klikken.
Ik ben zaterdag jarig en dan komen vrienden langs, dus dat wordt heel de avond FIFA spelenquote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedankt.. ik hoop alleen niet dat hij hier weer FIFA gaat doen want hij is altijd aan het ragen.
[..]
Maar dat kun je wel opzoeken op internet.
calendar en naar de juiste datum gaan rechts. klik je op je geboortedag en dan zie je links wie er jarig zijnquote:
Oh ja, maar alleen als je dit jaar nog niet jarig bent geweest blijkbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
calendar en naar de juiste datum gaan rechts. klik je op je geboortedag en dan zie je links wie er jarig zijn
Maar er staat nog niet bij elke dag wie er jarig zijn.. dat is ook wel logisch want het duurt lang om dat allemaal erin te zetten.quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
calendar en naar de juiste datum gaan rechts. klik je op je geboortedag en dan zie je links wie er jarig zijn
Nee man. Die data heeft EA gewoon beschikbaar dus zit in de database. Dat hoeft alleen maar even uitgelezen te worden.quote:Op maandag 30 september 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar er staat nog niet bij elke dag wie er jarig zijn.. dat is ook wel logisch want het duurt lang om dat allemaal erin te zetten.
O, nou ja ik weet uit mijn hoofd dat ik op dezelfde dag jarig ben als Anita en Khedira. En ik ben 1 week ouder dan Sereroquote:Op maandag 30 september 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man. Die data heeft EA gewoon beschikbaar dus zit in de database. Dat hoeft alleen maar even uitgelezen te worden.
quote:Op maandag 30 september 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man. Die data heeft EA gewoon beschikbaar dus zit in de database. Dat hoeft alleen maar even uitgelezen te worden.
maken jullie het moeilijk zegquote:Op maandag 30 september 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar er staat nog niet bij elke dag wie er jarig zijn.. dat is ook wel logisch want het duurt lang om dat allemaal erin te zetten.
Iddquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
maken jullie het moeilijk zegkan hier in chrome gewoon alle data zien hoor
![]()
zowel voor september als na september.
Firefox:quote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
maken jullie het moeilijk zegkan hier in chrome gewoon alle data zien hoor
![]()
zowel voor september als na september.
almeback tettey toornstra. ook allemaal 4 aprilquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, nou ja ik weet uit mijn hoofd dat ik op dezelfde dag jarig ben als Anita en Khedira. En ik ben 1 week ouder dan Serero
afschieten voor de ogen van hun familie en daarna in de fik steken konkohondenquote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Pino0 het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat spelers als Defoe, makkelijk tussen Dante en Naldo inkruipen om vervolgens rustig in te koppen.
quote:
twitter:bateson87 twitterde op maandag 30-09-2013 om 14:41:39FIFA 14 | 10K FIFA POINT TOTW PACK OPENING | #TheHub: http://t.co/uNmnfA05Mt reageer retweet
Ja, als je 2 teams hebt en je zet die bij elkaar op de bank+reserves, dan krijgt het ene team fitness erbij als je met het andere team speelt. Ik denk dat je dat bedoelt.quote:Op maandag 30 september 2013 14:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Zal ik Jese Rodriguez nu kopen of wachten qua prijs?
Ja.quote:Op maandag 30 september 2013 14:56 schreef AntiHero het volgende:
Als je een fitness squad hebt, moet je 1e team dan daar op de bank zitten om fitness terug te krijgen of niet?
Ja dat bedoelde ik, thanks!quote:Op maandag 30 september 2013 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, als je 2 teams hebt en je zet die bij elkaar op de bank+reserves, dan krijgt het ene team fitness erbij als je met het andere team speelt. Ik denk dat je dat bedoelt.
zeker kruislings beetje elkaar af fappen hequote:Op maandag 30 september 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
Nasribal en Zlatan zijn echt goddelijk samen.
peluso besten spits kop allen balle erinquote:Op maandag 30 september 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
Nasribal en Zlatan zijn echt goddelijk samen.
IF militoquote:Op maandag 30 september 2013 15:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
peluso besten spits kop allen balle erin
je moet wel iets indrukkenquote:Op maandag 30 september 2013 15:16 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe moet je met FIFA corners verdedigen? Ik kreeg net 10-2 klop, waarvan 8 goals vanuit een corner of voorzet. Mijn verdedigers staan te kijk alsof ze uit een ei komen. Ik kan ze dan niet selecteren en de spits komt er 10 van de 10 keer gewoon voor.
Kun je niks aan doen. Dat is gewoon die EAids enzo.quote:Op maandag 30 september 2013 15:16 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe moet je met FIFA corners verdedigen? Ik kreeg net 10-2 klop, waarvan 8 goals vanuit een corner of voorzet. Mijn verdedigers staan te kijk alsof ze uit een ei komen. Ik kan ze dan niet selecteren en de spits komt er 10 van de 10 keer gewoon voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |