Iddquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
maken jullie het moeilijk zegkan hier in chrome gewoon alle data zien hoor
![]()
zowel voor september als na september.
Firefox:quote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
maken jullie het moeilijk zegkan hier in chrome gewoon alle data zien hoor
![]()
zowel voor september als na september.
almeback tettey toornstra. ook allemaal 4 aprilquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, nou ja ik weet uit mijn hoofd dat ik op dezelfde dag jarig ben als Anita en Khedira. En ik ben 1 week ouder dan Serero
afschieten voor de ogen van hun familie en daarna in de fik steken konkohondenquote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Pino0 het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat spelers als Defoe, makkelijk tussen Dante en Naldo inkruipen om vervolgens rustig in te koppen.
quote:
twitter:bateson87 twitterde op maandag 30-09-2013 om 14:41:39FIFA 14 | 10K FIFA POINT TOTW PACK OPENING | #TheHub: http://t.co/uNmnfA05Mt reageer retweet
Ja, als je 2 teams hebt en je zet die bij elkaar op de bank+reserves, dan krijgt het ene team fitness erbij als je met het andere team speelt. Ik denk dat je dat bedoelt.quote:Op maandag 30 september 2013 14:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Zal ik Jese Rodriguez nu kopen of wachten qua prijs?
Ja.quote:Op maandag 30 september 2013 14:56 schreef AntiHero het volgende:
Als je een fitness squad hebt, moet je 1e team dan daar op de bank zitten om fitness terug te krijgen of niet?
Ja dat bedoelde ik, thanks!quote:Op maandag 30 september 2013 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, als je 2 teams hebt en je zet die bij elkaar op de bank+reserves, dan krijgt het ene team fitness erbij als je met het andere team speelt. Ik denk dat je dat bedoelt.
zeker kruislings beetje elkaar af fappen hequote:Op maandag 30 september 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
Nasribal en Zlatan zijn echt goddelijk samen.
peluso besten spits kop allen balle erinquote:Op maandag 30 september 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
Nasribal en Zlatan zijn echt goddelijk samen.
IF militoquote:Op maandag 30 september 2013 15:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
peluso besten spits kop allen balle erin
je moet wel iets indrukkenquote:Op maandag 30 september 2013 15:16 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe moet je met FIFA corners verdedigen? Ik kreeg net 10-2 klop, waarvan 8 goals vanuit een corner of voorzet. Mijn verdedigers staan te kijk alsof ze uit een ei komen. Ik kan ze dan niet selecteren en de spits komt er 10 van de 10 keer gewoon voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |